Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2701 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj volvisti,
stojím před bolestivým rozhodnutím a to, že musím prodat svoji D5 a koupit něco v benzínu (stěhuju se do Německa a bohužel bych měl problém se dostat do měst, kvůli Euro 3). Napadá Vás, která V70 by to měla být? Našel jsem všelicos možný, ale nějak nevím nevím. 2,4T? 2,4? 2,0T? R-ko?
stojím před bolestivým rozhodnutím a to, že musím prodat svoji D5 a koupit něco v benzínu (stěhuju se do Německa a bohužel bych měl problém se dostat do měst, kvůli Euro 3). Napadá Vás, která V70 by to měla být? Našel jsem všelicos možný, ale nějak nevím nevím. 2,4T? 2,4? 2,0T? R-ko?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#2702 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Těžko radit, záleží co využiješ, ale pokud se bude z větší části jednat o město tak asi atmosféru, přeplňovaný motor bych netrápil a Rko už vůbec ne.paconni píše:Ahoj volvisti,
stojím před bolestivým rozhodnutím a to, že musím prodat svoji D5 a koupit něco v benzínu (stěhuju se do Německa a bohužel bych měl problém se dostat do měst, kvůli Euro 3). Napadá Vás, která V70 by to měla být? Našel jsem všelicos možný, ale nějak nevím nevím. 2,4T? 2,4? 2,0T? R-ko?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2703 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zvyklý na D5 budeš s atmosférou plakat. Máme dome obojí a ten rozdíl je znát. Na druhou stranu neříkám, že to nejede.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2704 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
D5 je super. Ale nemuzu ji mit. Atmosfera je asi trochu slabsi. Chci to hlavne na cesty z De do Prahy a zpet. Takze dalnice. Proc ne R-ko? Praska blok, ci co?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2705 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A co D5 s DPF? Ale atmosfera je dobrá, holt to chce zvolit jiný přístup při cestování.paconni píše:D5 je super. Ale nemuzu ji mit. Atmosfera je asi trochu slabsi.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2706 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Němci budou brzy měnit EURO 4 za EURO 5 co se týče vjezdu do měst. Takže D5 s DPF je sice fajne, ale už bych musel mít něco novějšího. A co znamená jiný budget... Teď jsem našel pár aut, tak uvidíme...
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#2707 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hledám zkušeného Volvistu někde od Plzně nebo někoho, kdo by se mnou vyrazil okouknout jednu V70 v plzeňském kraji...
díky
díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#2708 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ahoj,
mám vyhlídnutý kousek, ještě jsem ho neviděl, ale v týdnu mám domluvenou prohlídku:
tady je link
prosím, dejte mi případně nějaké info z vlastní zkušenosti s provozem těchto aut, nebo co zaujme z popisu nebo fotek...
děkuji
ps. stále hledám mechanika nebo zkušeného volvistu někde od/z Plzně, který by se mnou na to mrknul...
ps2. mám i VIN, dokázal by někdo ověřit stav? je to dovezené dva roky zpět z DE
mějte hezkou neděli
mám vyhlídnutý kousek, ještě jsem ho neviděl, ale v týdnu mám domluvenou prohlídku:
tady je link
prosím, dejte mi případně nějaké info z vlastní zkušenosti s provozem těchto aut, nebo co zaujme z popisu nebo fotek...
děkuji
ps. stále hledám mechanika nebo zkušeného volvistu někde od/z Plzně, který by se mnou na to mrknul...
ps2. mám i VIN, dokázal by někdo ověřit stav? je to dovezené dva roky zpět z DE
mějte hezkou neděli
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2709 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Znáte ten pocit, když máte vybrané auto, které splňuje vše co chcete a někdo vám ho vyfoukne? Ach jo...
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 75
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
#2710 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A kam do DE sa sťahuješ? Ja tu pracujem (menšie mesto kúsok od Stuttgartu), ale som "pendler", na víkendy jazdím domov. Inak, tu jazdím v pohode autom bez placky, ale Stuttgart už je celý "zelený" a to aj vrátane vonkajšieho okruhu. Bežne som po ňom jazdil, keď bola diaľnica ucpaná a že je to zelená zóna som si všimol až po pár rokoch Podľa posledných info od kolegov, ťa policajti možu pokutovať len ak ťa priamo odchytia na ulici bez platnej známky. Auto, ktoré je odstavené v zelnej zone bez známky pokutovať nesmú.paconni píše:D5 je super. Ale nemuzu ji mit. Atmosfera je asi trochu slabsi. Chci to hlavne na cesty z De do Prahy a zpet. Takze dalnice. Proc ne R-ko? Praska blok, ci co?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2711 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mažu do Hannoveru. Podle DE kolegů je to tam tak, že po tom lokální policajti hodně jdou. A prý i pokutují auta, která jsou zaparkovaná. Pokud je to tak, že nesmí, tak je to docela výhoda a pro mě možná i řešení... Já tam občas jedu půjčeným autem a to známku nemá. Ale jsou to ročníky 2016, takže bych to kdyžtak ukecal...
Teď ještě stále scháním něco v benzínu. Bohužel mě jedno parádní uteklo, tak hledám dál...
Teď ještě stále scháním něco v benzínu. Bohužel mě jedno parádní uteklo, tak hledám dál...
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 75
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
#2712 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Teoreticky policajti po zaparkovanom aute nemožu ísť, pretože nevedia, či to auto tam prišlo po svojich, alebo si ho tam doviezol na náklaďáku. Samoztné parkovanie v zelenej zóne zakázané nie je, zakázaná je jazda. Logicky, pri parkovaní nevypúšťaš emisie Info mám od kolegov, že vraj to je od istej doby, čo taký prípad riešil súd. Ale je možné, že niekde to stále skúšajú.
Ja mám D5 2011, euro 5, takže plaketu by som dostal, ale zatiaľ som sa nedonútil ísť si ju vybaviť
Ja mám D5 2011, euro 5, takže plaketu by som dostal, ale zatiaľ som sa nedonútil ísť si ju vybaviť
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#2713 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý tip. Ale asi stejně udělám výměnu - jistota je jistota.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 90
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
#2714 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Byl jsem mrknout na dvě S60 obě rok 2003 D5, ale jedna s 96 kW a druhá 120 kW. Ta slabší verze mě teda neoslovila, ale s tou silnější se jelo dost dobře. Chci se zeptat, zda se nějak liší sedadla v kůži od těch v kombinaci s látkou? Ta celokožená se mi zdála výrazně pevnější a lépe držela v zatáčkách. Obě auta měla kolem 250 tis. km, kdy se mi zdálo, že už měknou tlumiče na předku, kdy v rychlejších zatáčkách dost pískaly gumy 205/55 R16 a v jedné prohlubni asfaltu šel tlumič nadoraz, docela rána do kastle, ale klasická díra to nebyla. Zkoušel jsem svou váhou zatěžkávat předek auta a trošku se pohupoval, ale může to být vlastnost. Jsem zvyklý na tvrdé podvozky, kdy se stlačí, vyjede nahoru a už se nehne. Dík za postřehy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2715 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Oba motory (120kW D5244T a 96kW D5244T2) jsou HW identické a z obou se dá udělat ještě hezčích cca. 150kW. To pak (hlavně v kombinaci s lehkou S60) jede jak z praku.Spyke píše:Byl jsem mrknout na dvě S60 obě rok 2003 D5, ale jedna s 96 kW a druhá 120 kW. Ta slabší verze mě teda neoslovila, ale s tou silnější se jelo dost dobře.
Tlumiče, stabilizátory, silentbloky, filtry, náplně, vstřikovače, rozvody atp. nejsou závada, ale klasická údržba. Po těch létech a km si stejně žádají výměnu, po koupi bych se nechal rovnou vyměnit za nové, ten pocit nového (a bezpečného) auta je pak k nezaplacení. To je ta nutná rezerva navíc, když kupuješ ojeté auto.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#2716 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jako člověk co diesel v životě nevlastnil se ptám: co tak stojí vstřikovače do D5?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2717 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Do jaké verze? Nové nebo repas?quaero píše:Jako člověk co diesel v životě nevlastnil se ptám: co tak stojí vstřikovače do D5?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#2718 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
D5244T4, nové i repas.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 90
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
#2719 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ok2ucx: Myslel jsem, že je tam větší rozdíl v motorech, vstřiky a určitě SW v řj...., ale nikdy jsem si to nijak neověřoval. Co se týče spotřebáku jako tlumiče a brzdy, tak jsem rozhodnutý i koupit nové. Díval jsem se a třeba Sachs vychází docela přívětivě na 19 kil za přední tlumič, tak jen doufat, že se bude chovat podobně jako originál. Sám jsem v minulosti dával na Japonce Kayabu, trošku tužší v roztažnosti, ale velmi dobrá cena a kvalita. V brzdách určitě TRW nebo ATE, to mám docela jasno, v těch tlumičích u S60 ani ne. Co byste doporučili?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 21
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Holíč
- Vůz: Subaru Outback 2.5i
#2720 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tlmiče Sachs, brzdy ATE - spokojnosť.
_________________
ex: Volvo S60 2.4i, 125 kW B5244S, M 56, 3/2004.
ex: Volvo S60 2.4i, 125 kW B5244S, M 56, 3/2004.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2721 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Repas kolem trojky a novej nevím, jestli se prodávají opravdu nové nebo prostě repasovanéhajnej píše:Do jaké verze? Nové nebo repas?quaero píše:Jako člověk co diesel v životě nevlastnil se ptám: co tak stojí vstřikovače do D5?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2722 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bohužel jsem před časem chytil nějakou blbou várku a ATE se mi zvlnily. Každopádně mám teď Brembo a taky to není úplně hladké.Aprox píše:Tlmiče Sachs, brzdy ATE - spokojnosť.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 90
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
#2723 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Stát se to dvakrát za sebou u relativně kvalitních kotoučů, tak bych měl obavu, že je chyba jinde. Stalo se nám to opakovaně u okty I v naftě a chyba byla v nápravě a opotřebení jejího uložení do kastle, pokud je montáž v pořádku. Většinou není ani tak důležitá značka kotouče, jako hlavně desky, která nejvíc určuje vlastnosti brzd.
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2724 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Čus,
kamarádovi minulý týden nějakej magor na horizontu zešotoval jeho milovaného Golfa na totálku. (kamarád je, až na pár stehů na noze, ok) Puvodně koukal jako po náhradě opět na Golfy, Superby nebo dvojkovou Octavii. Nakonec však prozřel a zalíbíla se mu S60 v naftě.
Zařídil jsem mu i svezení na Brněnským mikrosrazu a teď už nechce nic jinýho LImity jsou nastavený jednoduše, Volvo S60, nafta a cenovka do 140 000 Kč. Ideálně manuál a světlá kůže.
Našel jsem dvě podle inzerátu docela zajímavý auta a teď přichází otázka, co na ně říkáte, případně, už jste někdo něktrý z nich potkal?
Jedna z Mostu
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16907220?goFrom=list
za mě méně naložená a ještě bez DPF
Jedna z Budějovic
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16950493?goFrom=list
Solidní výbava, ale podle mě už s DPF
Takže? Díky za poznámky, rozumy i cokoliv dalšího
kamarádovi minulý týden nějakej magor na horizontu zešotoval jeho milovaného Golfa na totálku. (kamarád je, až na pár stehů na noze, ok) Puvodně koukal jako po náhradě opět na Golfy, Superby nebo dvojkovou Octavii. Nakonec však prozřel a zalíbíla se mu S60 v naftě.
Zařídil jsem mu i svezení na Brněnským mikrosrazu a teď už nechce nic jinýho LImity jsou nastavený jednoduše, Volvo S60, nafta a cenovka do 140 000 Kč. Ideálně manuál a světlá kůže.
Našel jsem dvě podle inzerátu docela zajímavý auta a teď přichází otázka, co na ně říkáte, případně, už jste někdo něktrý z nich potkal?
Jedna z Mostu
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16907220?goFrom=list
za mě méně naložená a ještě bez DPF
Jedna z Budějovic
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16950493?goFrom=list
Solidní výbava, ale podle mě už s DPF
Takže? Díky za poznámky, rozumy i cokoliv dalšího
Naposledy upravil(a) Chase dne 24 srp 2016 02:02, celkem upraveno 2 x.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2725 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kdyby náhodou, kolem té budějcké jezdím každý den... ale o chrochtech vím prd
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136518 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2942 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1574 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous