Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 204
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: jihlava
- Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
[quote="Haben"]Z Teplic je hajnej: psal jsem uživateli HAJNEJ správu do SZ a uvidíme jakou dostanu odpověď, když by neměl čas tak aspoň si udělá třeba nějakém čas o vikendu. Pánové moc vám děkuji za rady, a určité dam vědět jak jsem dopad.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Aby těch 170tis nebylo mil... když je to z émeriky
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak to je pech... rano mne volal kupec, že passata nebere, že bere někde jinde, že sice klepe naprava předni, ale že ma hezči barvu... to jsem se z toho malem po.ral smíchy... to je masakr.... naštěsti teď volal další kupec, že potřebuje auto nejpozději do pátku... ještě, že jedu pendolínem domů a budu v Ostravě...tak snad to klapne..držte pěsti...pls, ať mohu valit do DE...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
divím se, že tu ještě není napsáno, jak se kupuje automat... já s tim počítal, a proto jsem nebyl překvapej, ale myslim, že většina kupců je nepříjemně překvapena.
Když jsem kupoval XC90 v Německu, vše bylo ok. Zkušebka několik desítek km, automat normálně automatoval, necukal, nekopal. Pravidelnej servis jen orig. Volvo. Takže jo, a domu. 50 km meziměsto, 100 km na dálnici. Pak najednou se rozsvítil nápis "automat vyžaduje servis", rozsvítil se žlutý vykřičník, a automat spad do nouzáku (řadí jen 1 - 3). Tak jo, jedem dál 800 km, stejně jsem jí chtěl, a ojetý volví automaty se dělí jen na ty před repasí a po ní
Předtím jsem udělal pár telefonátů s prodávajícíma na bazoši. Každej automat vychvaluje. To, že má vadu (při zátěži po zahřátí neudrží tlak, prokluzuje, při řazení kope) se totiž projeví často až po delší jízdě, a je proto velmi jednoduché to zatajit. Dřív to asi odhalí jen opravdovej znalec volvích automatů z nepatrných náznaků. Stejně tak ta chyba automatu se dá (jak omylem udělal muj soused, co měl obyč. diagnostiku) normálně smazat neorigo diagnostikou (nedá se jen smazat "porucha řízení pohonu" nebo tak nějak, ale ta nevyhazuje to varování na přístrojovce a žlutej vykřičník). Neboli když mám takhle zmrvenej automat, nechám si to zadarmo od někoho smazat, a jdu ho normálně prodávat.
Takže jak má laik kupovat automat? Férovej výlet na den, protáhnout na dálnici a vyjet nádrž. Nebo aspoň najet několik set km po dálnici a dát jí zahulit. Pak budete vědět, jak se chová automat, jestli hází chyby. + ideálně orig. diagnostika. Protože ojetých automatek, který dělaj problémy, je tady až moc, a repase stojí moc. Anebo s tim prostě počítat, a nechat si peníze vedle. Podle mne nejlepší varianta, protože pokud to člověk s tim autem myslí vážně, jednou to udělat bude muset.
Automatů, u kterých se přes chybějící doporučení autorizáku dělaly poctivý proplachy jednou za 60.000 km, a který by snad mohly vydržet víc jak 200 tisíc (a o kolik vůbec?), je totiž jak šafránu (ani tady jich takových moc na prodej nebylo).
Tipuju taky, že nekorektně se chovajících automatů je ve volvopopulaci mnohem větší množství, než se tady přiznává.
Když jsem kupoval XC90 v Německu, vše bylo ok. Zkušebka několik desítek km, automat normálně automatoval, necukal, nekopal. Pravidelnej servis jen orig. Volvo. Takže jo, a domu. 50 km meziměsto, 100 km na dálnici. Pak najednou se rozsvítil nápis "automat vyžaduje servis", rozsvítil se žlutý vykřičník, a automat spad do nouzáku (řadí jen 1 - 3). Tak jo, jedem dál 800 km, stejně jsem jí chtěl, a ojetý volví automaty se dělí jen na ty před repasí a po ní

Předtím jsem udělal pár telefonátů s prodávajícíma na bazoši. Každej automat vychvaluje. To, že má vadu (při zátěži po zahřátí neudrží tlak, prokluzuje, při řazení kope) se totiž projeví často až po delší jízdě, a je proto velmi jednoduché to zatajit. Dřív to asi odhalí jen opravdovej znalec volvích automatů z nepatrných náznaků. Stejně tak ta chyba automatu se dá (jak omylem udělal muj soused, co měl obyč. diagnostiku) normálně smazat neorigo diagnostikou (nedá se jen smazat "porucha řízení pohonu" nebo tak nějak, ale ta nevyhazuje to varování na přístrojovce a žlutej vykřičník). Neboli když mám takhle zmrvenej automat, nechám si to zadarmo od někoho smazat, a jdu ho normálně prodávat.
Takže jak má laik kupovat automat? Férovej výlet na den, protáhnout na dálnici a vyjet nádrž. Nebo aspoň najet několik set km po dálnici a dát jí zahulit. Pak budete vědět, jak se chová automat, jestli hází chyby. + ideálně orig. diagnostika. Protože ojetých automatek, který dělaj problémy, je tady až moc, a repase stojí moc. Anebo s tim prostě počítat, a nechat si peníze vedle. Podle mne nejlepší varianta, protože pokud to člověk s tim autem myslí vážně, jednou to udělat bude muset.
Automatů, u kterých se přes chybějící doporučení autorizáku dělaly poctivý proplachy jednou za 60.000 km, a který by snad mohly vydržet víc jak 200 tisíc (a o kolik vůbec?), je totiž jak šafránu (ani tady jich takových moc na prodej nebylo).
Tipuju taky, že nekorektně se chovajících automatů je ve volvopopulaci mnohem větší množství, než se tady přiznává.

_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkus poprosit Standu.Bikerbob píše:tak to je pech... rano mne volal kupec, že passata nebere, že bere někde jinde, že sice klepe naprava předni, ale že ma hezči barvu... to jsem se z toho malem po.ral smíchy... to je masakr.... naštěsti teď volal další kupec, že potřebuje auto nejpozději do pátku... ještě, že jedu pendolínem domů a budu v Ostravě...tak snad to klapne..držte pěsti...pls, ať mohu valit do DE...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...

-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
martinopel píše:Zkus poprosit Standu.Bikerbob píše:tak to je pech... rano mne volal kupec, že passata nebere, že bere někde jinde, že sice klepe naprava předni, ale že ma hezči barvu... to jsem se z toho malem po.ral smíchy... to je masakr.... naštěsti teď volal další kupec, že potřebuje auto nejpozději do pátku... ještě, že jedu pendolínem domů a budu v Ostravě...tak snad to klapne..držte pěsti...pls, ať mohu valit do DE...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...
jakého standu??
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bohužel mnohdy ani avizované proplachy v autorizáku nic neznamenají.Spoustu lidí si myslí,že pokud převodovka nekope,tak je v pořádku,ale ono mnohdy záleží na jednotlivých prokluzech,zamykání měniče a pod.Jinak plně souhlasím s tím ,co napsal old.fashioned
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To Bikerbob: umi prodejce v DE anglicky? Pokud jo, kasli na nemcinare. Anglicky se domluvite i zakladni anglictinou.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2095
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tady jedna XC90 2011 Rdesign v drazbe
http://www.extrh.cz/15-4-2016-insolvencni-spravce-nabizi-k-prodeji-automobil-volvo-xc90-r-2011-prodej-nejvyssi-nabidce/?utm_source=wysija&utm_medium=email&utm_campaign=08_03_16
http://www.extrh.cz/15-4-2016-insolvencni-spravce-nabizi-k-prodeji-automobil-volvo-xc90-r-2011-prodej-nejvyssi-nabidce/?utm_source=wysija&utm_medium=email&utm_campaign=08_03_16
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
njn, ale na tu mne asi 200t stačit nebudeRoger píše:tady jedna XC90 2011 Rdesign v drazbe
http://www.extrh.cz/15-4-2016-insolvencni-spravce-nabizi-k-prodeji-automobil-volvo-xc90-r-2011-prodej-nejvyssi-nabidce/?utm_source=wysija&utm_medium=email&utm_campaign=08_03_16
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Haben píše:To Bikerbob: umi prodejce v DE anglicky? Pokud jo, kasli na nemcinare. Anglicky se domluvite i zakladni anglictinou.
píše, že umí německy i anglicky v inzerátu, ale já bych rád věděl, co podepisuji při koupi a pokud máme licitovat o ceně, tak to chce někoho, kdo bude umět mluvit, respektive překládat, co martinopel bude říkat...
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Domluvis se i v ANJ. Podepiste smlouvu v ANJ a je to. Ja taky v NL podepisoval smlouvu v ANJ a ne ve vlamstine. A smlouvu jsem predlozil ja, protoze v NL neni ani potreba, staci prepis, vse jinak ridi zakony. Jinak pro DE bys mohl vyuzit vzoru smlouvy od ADAC nebo koho. Doma to mozna najdu jeste prelozene, je to takovy formular, s tim by nemec nemel mit problem
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to by bylo supr, pokud by se našlo..moc děkuji...Haben píše:Domluvis se i v ANJ. Podepiste smlouvu v ANJ a je to. Ja taky v NL podepisoval smlouvu v ANJ a ne ve vlamstine. A smlouvu jsem predlozil ja, protoze v NL neni ani potreba, staci prepis, vse jinak ridi zakony. Jinak pro DE bys mohl vyuzit vzoru smlouvy od ADAC nebo koho. Doma to mozna najdu jeste prelozene, je to takovy formular, s tim by nemec nemel mit problem
amigo.amigos@seznam.cz
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Davam si do kalendare. Vecer kuknu a dam vedet
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taak, stařenka prodána, zítra se jde přepsat a pak jen překladatel a uhurá do DE
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
TAk jsem již přeloženo usmlouvu do češtiny nenašel, ale tady je ten německý vzor od ADAC: https://www.adac.de/_mmm/pdf/Kaufvertrag_privat_08.2015_V2_33300.pdf Mohl by to být standard a v Německu by jej mohli bazarníci při prodeji bez problémů vyplnit a podepsat
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky moc..Haben píše:TAk jsem již přeloženo usmlouvu do češtiny nenašel, ale tady je ten německý vzor od ADAC: https://www.adac.de/_mmm/pdf/Kaufvertrag_privat_08.2015_V2_33300.pdf Mohl by to být standard a v Německu by jej mohli bazarníci při prodeji bez problémů vyplnit a podepsat
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
mám dotaz, když povezu auto z DE, musí být pojištěno od tama, nebo bude stačit, když mne jej pojistí tady v ČR, mám pojišťováka v rodině, kerý by to byl schopen pojistit na VIN... v tom případě by myslím nebylo zapotřebí nějaké převozové pojištění....teda myslím...
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Muze ti to na vin pojistit i v CZ. Ale zkus uhadat prevozky a pojisteni v cene
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem zjistil, že je rozdíl na převozkách....žluté..platí pro DE a tam i pojištění a červené jsou dražší, ale platí pojištění mimo Německo.. Takže to asi vyřídím tak, že si vezmu žluté, poištění s převozkou v rámci DE, ale u nás bude pojištěno již na ten převoz a to na VIN... dnes to jdu dojednat... Ještě třeba sehnat euro v nějakém lepším kurzu... pojistit se na den do zahraničí, kdyby něco a hurá v neděli večer pro mazlíka tak, abychom tam ráno byli, to pro případ, kdyby to byla paštika.... už se těším, že budu jezdit ve vysněném autě(teda úplný sen je 4,4). Předpokládám, že pokud nebude vyhovovat, tak by se mělo dát dobře prodat, jelikož jsem neviděl moc aut s výbavou executive... Tak se těším, že budu patřit do volví rodinky 

-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
podařilo se ne po emailu borce v DE sklepnout o 500Eček hurááá už ať je neděle a fičím pro mazlíka...
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ale tohle neni executiveBikerbob píše:podařilo se ne po emailu borce v DE sklepnout o 500Eček hurááá už ať je neděle a fičím pro mazlíka...
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-Aut.Executive-1.Hd.Volvo-S/vhc:car,pgn:9,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frn:2004/pg:vipcar/218438296.html
(chybí poznávací chromová lišta na zadních dveřích a lepší sedačky..)
jako tady
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211264807&ambitCountry=DE&scopeId=C&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=37&pageNumber=2#
ale na tom asi zas tak nesejde ne...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máš naprostou pravdu,tohle není executive,ale Inscription,což by mělo být takový nástupce executive.old.fashioned píše:ale tohle neni executiveBikerbob píše:podařilo se ne po emailu borce v DE sklepnout o 500Eček hurááá už ať je neděle a fičím pro mazlíka...
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-Aut.Executive-1.Hd.Volvo-S/vhc:car,pgn:9,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frn:2004/pg:vipcar/218438296.html
(chybí poznávací stříbrná lišta na zadních dveřích a lepší sedačky..)
jako tady
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211264807&ambitCountry=DE&scopeId=C&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=37&pageNumber=2#
ale na tom asi zas tak nesejde ne...

-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
myslim že Executive byla nejvyšší u XC90 I. a Inscription až u posledních ročníků, nebo spíš až XC90 II.martinopel píše:
Máš naprostou pravdu,tohle není executive,ale Inscription,což by mělo být takový nástupce executive.
Tady ta má prostě jenom oranžový/hnědý sedačky...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé