kdyby se jelo do itošky, to bych něco ještě možná kvakknul, ale německy neee a turecky už vůbec ne...marekl píše:Kdybych si radši dal facku místo reakcí na tebe, udělal bych nejlíp... Obdivuju lidi, co si od burana tvýho ražení nechají opravovat automartinopel píše:Kdybys šoupal nohama,když se dospělí baví,udělal bys lépe.
Bikerbob: K čemu němčina? Turečtina by při nákupu auta v Německu mohla stačit
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Šup do toho,když to nestihli vaši,měl by jsi to dohnat.marekl píše: Kdybych si radši dal facku místo reakcí na tebe, udělal bych nejlíp..

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já vím že je to ono,s tou převodovkou bych si až tak hlavu nedělal.Bikerbob píše: to je to auto, co mne psal, že je problém mezi 1800-2000 otáček... jak jsme si psali, na tohle mám zálusk obrovký, pak ještě to v tom holandsku, kdyby tohle byla smažka(při zjištění na místě).. ještě hledám někoho, kdo by chtěl na výlet a uměl plynule německy... pak prodat to moje auto, což by se mělo podařit ve středu a huráá pro něj...
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
martinopel píše:Já vím že je to ono,s tou převodovkou bych si až tak hlavu nedělal.Bikerbob píše: to je to auto, co mne psal, že je problém mezi 1800-2000 otáček... jak jsme si psali, na tohle mám zálusk obrovký, pak ještě to v tom holandsku, kdyby tohle byla smažka(při zjištění na místě).. ještě hledám někoho, kdo by chtěl na výlet a uměl plynule německy... pak prodat to moje auto, což by se mělo podařit ve středu a huráá pro něj...
možná jsem sehnal někoho, kdo by jel s náma na tu němčinu...kamarádka motorkářka... takže se to začíná asi hýbat... sakryš, ta se lekla té vzdálenosti... chjo...
přinejhorším google translate a je to

-
Offline
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ke zhodnocení nájezdu dle stavu kožený sedačky bych rád dodal jednu věc, který nevim jestli si někdo všimnul. Kůže v mym Cčku (nevim jestli obecně ve všech x70 na platformě P80) je naprosto jinej a daleko kvalitnější materiál než kůže v XC90 a dalších autech po roce 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to raději neříkej, nebo si pojedu s kindžálem(nožem) ořezat tu kůžičku do budoucího XC90Krystof P. píše:Ke zhodnocení nájezdu dle stavu kožený sedačky bych rád dodal jednu věc, který nevim jestli si někdo všimnul. Kůže v mym Cčku (nevim jestli obecně ve všech x70 na platformě P80) je naprosto jinej a daleko kvalitnější materiál než kůže v XC90 a dalších autech po roce 2002.

-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
asi se to tu nehodí, ale snad mne neukamenujete... řeším čím se dostat co nejrychleji pro auto a tady je návod... nebo se třeba trochu zasmějete....
http://elektro.bazos.sk/?hledat=Predam+Teleport&hlokalita=&iddel=1
http://elektro.bazos.sk/?hledat=Predam+Teleport&hlokalita=&iddel=1
-
Offline
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy n.V.
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle patri do sekce co me dneska pobavilo potesilo anebo do sekce srandicky,on to tam nekdo (U) presune a tohle po me smaze 

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak to se dá udělat na otočku Holandsko,Německo a klidně stihneme ještě Finsko,Švédsko.Bikerbob píše:asi se to tu nehodí, ale snad mne neukamenujete... řeším čím se dostat co nejrychleji pro auto a tady je návod... nebo se třeba trochu zasmějete....
http://elektro.bazos.sk/?hledat=Predam+Teleport&hlokalita=&iddel=1

-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj všem,jen takový rychlý dotaz,výměna chladící kapaliny,mám tam zelenou,asi tmavě,co tam mám koupit,budou se dělat rozvody,tak to stejně vyteče,dal bych novou náplň...
nějaká specifikace chl.kalapiny?díky david

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vem to z autorizáku, já to naposled kupoval v Praze u Steiger tuším 550Kč za 4l a specifikace seděla 

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To Kuko28:tak to se divím,že seděla z autorizáku:-) nemám ho zrovna cestou,tak jsem se ptal co tam...
,jinak bych tam zajel ,david

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 204
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: jihlava
- Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pánové našel jsem na bazose XC 90 2.9, t6-ku, automat sedmi místní amerika, najeto 170000, volal jsem pánovi a řek mi že auto je v naprostém v pořádku převodovka prej řadí bez problémů ne cuka ne kope, motorický to same, jen něco na brzdach, a nefunguje prej šibr(ne teče,) prostě elektrický nejde otevřít. Řekl že to koupil od jakejsi hokejista a jezdila s tím jeho manželka a že bylo jako druhé auto v rodině. Důvod prodeje je to že si našel x-5ku sedmimistnou a že tohle musí prič. Tem km. Moc nevěřím, ale pokud by to bylo pravda což pochybují, tak ta převodovka by mela ještě vydržet. Nenajde se někdo kdo by mi pomohl s tím výběrem a s diagnostikou samozřejmě za to zaplatim. Auto je z teplic , a jel bych tam v sobotu.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to ti řekne každej na bazoši, že automat je okpaiu píše:Pánové našel jsem na bazose XC 90 2.9, t6-ku, automat sedmi místní amerika, najeto 170000, volal jsem pánovi a řek mi že auto je v naprostém v pořádku převodovka prej řadí bez problémů ne cuka ne kope, motorický to same, jen něco na brzdach, a nefunguje prej šibr(ne teče,) prostě elektrický nejde otevřít. Řekl že to koupil od jakejsi hokejista a jezdila s tím jeho manželka a že bylo jako druhé auto v rodině. Důvod prodeje je to že si našel x-5ku sedmimistnou a že tohle musí prič. Tem km. Moc nevěřím, ale pokud by to bylo pravda což pochybují, tak ta převodovka by mela ještě vydržet. Nenajde se někdo kdo by mi pomohl s tím výběrem a s diagnostikou samozřejmě za to zaplatim. Auto je z teplic , a jel bych tam v sobotu.

Pravdou je, že ti musí říct, kolikrát se v ní prokazatelně měnil olej, to je jenom vodítko k tomu, jestli umře dřív nebo pozdějc. Pokud se olej neměnil, připočítej repasi rovnou.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
T6? 170 000 km? Tak se priprav na komplet vymenu prevodovky. Tady je to 100% a prijde to necekane. 4kvaltova GM prevodovka do T6 nevydrzi vykon a odejde. Je to jen otazka casu. Vycteno ze zdejsich zkusenosti. Ale jestli mas na novou prevodovku kacky, tak pak uase 100 000 km bude jezdit
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 204
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: jihlava
- Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak že slévá na repas převodovky odhadují aspoň 30000 nebo prič od toho. Tet si nejsem jisti T6-ka má rozvodovéj řetěz?
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rekl bych, ze prevodovka te bude stat cca 70
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 204
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: jihlava
- Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano, já mislel pul na pul s prodejcem, ale co už..... asi dam od toho ruce prič
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jako je krasna, vnitrek fakt super, vcetne rolety zavazadelniku Ocean Race. Zjisti si vice info u aervisaka martinopel. Ten s T6 ma mnoho zkusenosti. Treba poradi, jak laicky diagnostikovat a sdeli ti i cenu opravy AT. Co se tyce ceny, tak 30 000 kc asi tezko stahnes pri cene 135 000 kc. Ale treba uz bude prevodovka nacla a rad se toho majitel zbavi
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jeste podle SPZ 7U9 to mit dlouho nebude. Max ctvrt pul roku? Tak jestli neprodava kvuli necemu skrytemu. Pokud se pojedes podivat na auto, tak s nim najed alespon 30 km, at je prohraty olej v automatu. Zkus s tim jet razantne, pak pomalu, poskakovat jakoze v kolone. Automat nesmi kopnout
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 204
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: jihlava
- Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Sam tam nepojedu, musím mit někoho z sebou kdo tomu rozumi.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Cca Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
30je malo... v tomhle pocasi se mi automat pri normalni jizde naplno prohreje nejdrive po 30minutach až pak teprve pocmrndat po meste. imho nejvic poznam pri jizde co nejlehci nohou, pak se ukaze jak sametova ta skrin je. nejvetsi problem byva pribrzdovani a bez zastaveni (na jakykoliv kvalt zkusit lehučko odstartovat) pak pekne poznas jak reaguji solenoidy...Haben píše:Jeste podle SPZ 7U9 to mit dlouho nebude. Max ctvrt pul roku? Tak jestli neprodava kvuli necemu skrytemu. Pokud se pojedes podivat na auto, tak s nim najed alespon 30 km, at je prohraty olej v automatu. Zkus s tim jet razantne, pak pomalu, poskakovat jakoze v kolone. Automat nesmi kopnout
-
Offline
- Příspěvky: 204
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: jihlava
- Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kluci neznáte někoho kdo by byl schopnej jet se mnou do Teplic a zkontrolovat to auto , diagnostikovat, vyskouset pořádně převodovku a vše kolem toho, samozřejmě to nebude zadarmo, mám na mysli v sobotu, stačí někdo kdo bydlí cestou z Jihlavy do Teplic
Naposledy upravil(a) paiu dne 08 bře 2016 17:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Z Teplic je hajnej. Muze ti dat v tydnu beznou cumendu a poreferovat. Nicmene neznam jeho zkusenosti s AT. Ale jako prvni obhlidku bez nutnosti vyletu bych zakhle volil. Pokud AT vylozene skubne nebo bude zmateny pozna
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Cca Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
na druhou stranu pokud spajzka vykazuje nejaky vady o vetsine z nich se tu ví a jsou odstranitelné a jsou známy i +- částky, takže pokud ti nekdo dá slevu na defektní skříň tak budeš mít s trochou starostí pokoj, a obráceně pokud koupíš funční (nebo aspon takovou která se tak jeví) nikdy nevíš kdy do ní zahučíš...
moje se jevila úplně v pořádku a a po cca 30t najetých se přestala přetvařovat už stála přes 50t.
za sebe bych už to řešil tak že bych si dohledal vady které jsem ochoten řešit (finančně, časově,...) a řekl si jakou kompenzaci potažmo slevu za to chtít a nebo kolik peněz za auto s daným defektem dát. ve výsledku můžeš být spokojený více, v ideálním případě i ušetřit... to už je otázka tvého přístupu a kalkulace.
přeju dobrý lov.
moje se jevila úplně v pořádku a a po cca 30t najetých se přestala přetvařovat už stála přes 50t.
za sebe bych už to řešil tak že bych si dohledal vady které jsem ochoten řešit (finančně, časově,...) a řekl si jakou kompenzaci potažmo slevu za to chtít a nebo kolik peněz za auto s daným defektem dát. ve výsledku můžeš být spokojený více, v ideálním případě i ušetřit... to už je otázka tvého přístupu a kalkulace.
přeju dobrý lov.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé