Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Haben píše:182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel

nn, ja to myslel, jestli to není moc v návaznosti ny výkon T6, IKDYŽ TÁ MÁ 200KW... TO JSOU SNAD STEJNÉ, NEBO PODOBNÉ PŘEVODOVKY, NE??? sorry capslock...

já jen, aby po chipnutí to neudělalo paseku s převodovkou... ikdyž sám mám chipnutéhopašíka a spokojenost..ale to je jiná kapitolla

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Bikerbob píše:
Haben píše:182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel

nn, ja to myslel, jestli to není moc v návaznosti ny výkon T6, IKDYŽ TÁ MÁ 200KW... TO JSOU SNAD STEJNÉ, NEBO PODOBNÉ PŘEVODOVKY, NE??? sorry capslock...

já jen, aby po chipnutí to neudělalo paseku s převodovkou... ikdyž sám mám chipnutéhopašíka a spokojenost..ale to je jiná kapitolla

on mne i martin opel říkalna začátku, že ty 2,5T nejsou špatné, že mají 154Kw...navíc tam je snad jiná úhlová převodovka, nebo co, až tak si to nepamatuji...že to jsou ušetřené peníze za opravu...

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Bikerbob píše:
Haben píše:182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel

nn, ja to myslel, jestli to není moc v návaznosti ny výkon T6, IKDYŽ TÁ MÁ 200KW... TO JSOU SNAD STEJNÉ, NEBO PODOBNÉ PŘEVODOVKY, NE??? sorry capslock...

já jen, aby po chipnutí to neudělalo paseku s převodovkou... ikdyž sám mám chipnutéhopašíka a spokojenost..ale to je jiná kapitolla
T6 má naprosto odlišnou převodovku.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5955
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Tak tak, tam je 4Q od GM
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »


Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16726796?goFrom=list



tahle také nevypadá špatně, ale ohužel 136Kw novější převodovka.. :-(
ale parádní výbava..třeba i stav by mohl být dobrý...
asi se na ni pojedu podívat..
před tou německou...

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 8 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Bikerbob píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16726796?goFrom=list



tahle také nevypadá špatně, ale ohužel 136Kw novější převodovka.. :-(
ale parádní výbava..třeba i stav by mohl být dobrý...
asi se na ni pojedu podívat..
před tou německou...
Tohle vypadá parádně, vem to někam na prohlídku do servisu a nedělej z toho kosmickou loď ;)

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 608
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

to ok2ucx: a když pod víčkem uhlík bude?:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

marekl píše:
Bikerbob píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16726796?goFrom=list



tahle také nevypadá špatně, ale ohužel 136Kw novější převodovka.. :-(
ale parádní výbava..třeba i stav by mohl být dobrý...
asi se na ni pojedu podívat..
před tou německou...
Tohle vypadá parádně, vem to někam na prohlídku do servisu a nedělej z toho kosmickou loď ;)
jako myslíš, že to tu asi moc řeším ??? proto ta kosmická loď?

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Bikerbob píše: jako myslíš, že to tu asi moc řeším ??? proto ta kosmická loď?
Toho si nevšímej,někteří jsou zde chytří jako rádio a člověk,který se do auta nechce hned ze startu,tak to moc řeší.Ale to je zdejší folklor na to si časem zvykneš.

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 8 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Bikerbob: Nemyslím to zle, ale každý auto má něco, proto je nejlepší si buď vzít při koupi někoho k ruce nebo to vzít třeba do autorizáku na prohlídku... Vysypat se do toho klidně můžeš, ale musíš to s tím úmyslem už koupit

Tímhle teoretizováním se od toho auta spíš akorát odradíš

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2814
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

passport5 píše:to ok2ucx: a když pod víčkem uhlík bude?:-)
Hodně karbonu = potenciální problém. Kromě zasviněného motoru celkově jsou pak hlavně problémy s variabilním časování vaček (VVT), které se díky uhlíku zanáší a nefunguje. Dekarbonizace motoru je možná, ale stojí to čas, úsilí a peníze. martinopel by ti tady mohl vyprávět, resp. když dobře pohledáš, najdeš tu i fotky.

Naopak - čísté víčko oleje alespoň přibližně signalizuje, že v autě je olej, který karbonové úsady nevytváří (odolává tepelnému namáhání) a současně ty existující rozpouští, odplavuje a tyto se ve filtru, případně s dostatečně častou výměnou oleje dostávají z motoru pryč.

Nejsem tribotechnik, ale snad jsem to tak trochu laicky leč srozumitelně popsal. Turbobenzíny na tohle trpí asi nejvíce. Takže opět platí základní tribotechnická poučka: olej je třeba měnit často, používat olej kvalitní, prověřený a ve správné specifikaci. Longlife mastné vody od párků jsou možná efektivní pro správce vozových parků velkých firem (olej se mění co 30-50tkm, t.j. auta jezdí do servisu 2-3x méně častěji). Taková kára těch 200tkm nebo s bídou 5 let vydrží, ale pak takový motor můžete hodit rovnou ze skály (malinko přeháním).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1410
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Arkaz »

Sry za OT ale ak teda spominas ze kvalitny olej a longlife nie tak ja som do mojho chcel dat mobil 1 fuel economy 0w-30 . motor d5 136kw. Ale budem ho menit po max 15tis km. Mozem dat tento ci odporucas iny?

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 921
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

Pokud odpovida predepsane viskozite a specifikaci, tak proc ne, ale hlavne ho jako longlife, jak pises, nepouzivat, tj. menit driv..
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

marekl píše:Bikerbob: Nemyslím to zle, ale každý auto má něco, proto je nejlepší si buď vzít při koupi někoho k ruce nebo to vzít třeba do autorizáku na prohlídku... Vysypat se do toho klidně můžeš, ale musíš to s tím úmyslem už koupit

Tímhle teoretizováním se od toho auta spíš akorát odradíš

proto, asi si vezmu, jako odborného poradce martina, už jsme si volali, dostal jsem pár rad, takže si myslím, že to je znalý člověk...
jen čím více sosám informací, tak pomalu a jistě mám v tom, co vlastně chci větší hockej....

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

trochu nechapu, proč když někdo prodava auto, neda tomu aspoň kliku.. navic to ma pry před servisem ve 240t km, to asi nebude jen tak... ale psali, že je vše funkční i čtyřkolka, převodovka vše cajk... tak jsem na vážkách... táhne mne ta výbava..executive... ale jak tak koukám, auto pryč... :-( zbývá u toho dealera volvo ta 136ka)

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,cnt:de,pgn:7,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_/pg:vipcar/222186208.html

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2814
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Bikerbob píše:... jenže si myslím, že sice 120Kw je méně oproti 154Kw, ale co tak krouťák?? ten také přece hraje roli...
Chlapci, co jste všichni posedlí krouťákem? Vraťte se, prosím, do fyziky 7. nebo 8. třída.

Pokud potřebujete hmotné těleso rozpohybovat (zrychlit), je třeba vykonat nějakou práci. Práce / čas = výkon. Do výsledku pak ještě nepřímo vstupuje hmotnost. Když pro naši úvahu zanedbáme všechny odpory (valivé, tření, vzduchu, atp.), tak na výsledné zrychlení (např. z 100km/h na 160km/h) mají vliv pouze dvě základní veličiny: hmotnost a výkon: 2x těžší auto bude potřebovat při stejném výkonu 2x delší čas pro stejnou změnu rychlosti.
Předpokládáme, že motor dodává maximální výkon po celou dobu zrychlování, t.j. že kvaltem řadíme pouze v okolí otáček, kde je výkon maximální.

Nebo naopak - hádanka: budou závodit dvě jinak identická auta
1. 120kW/340Nm
2. 154kW/320Nm
Které (za předpokladu využití zóny max. výkonu) vyhraje?

Odpověď najdete zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=37133

Kroutivý moment je veličina, která sice s výkonem souvisí, ale vstupuje tam navíc ještě úhlová rychlost = ve výsledku převodový poměr + průměr kol.
Motor s krouťákem 340Nm sice možná v daném okamžiku "kroutí" více, ale bude to v takových otáčkách, kdy zdaleka nedodává onen špičkový výkon 120kW.
T.j. nezrychluje těleso tak rychle, jak by mohl...

P.S. Moc pěkně popsané zde: http://dfens-cz.com/kroutak-vykon-a-spol/

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info

Paulie
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 7 roků
Bydliště: RK
Vůz: 2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD B5,5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Paulie »

Ahoj , poprosím zde o radu.... už jsem vyzkoušel dost aut (1999 Mondeo,1999 Focus,2000 Audi A4, 2001 Octavia TDi a 2003 Passat TDi) a zalíbilo se mi Volvo V70 2,4D 120kw v manuálu, rok výroby 2004.

Kamarád si ho pořídil a je to pohodlnější než Passat dokonce,motor suprovej ...zvuk 5válce a krouťák.

Když by to dopadlo tak chci aspoň rok 2004 a vejš,ať to neni starý jak jeruzalém..

Mám několik otázek, na co bych si u toho měl dát pozor?

Je to do toho rozumný motor? Podmínka chci naftu ...jezdím denně 50km do práce.Počítám že to bude jezdit mezi 6-7mi litry... jeli jsme s tím jeho testovačku do těch 140 a palubák ukázal 5,5..

Určitě manuál..jeden automat už jsem repasoval

Jak jsou na to drahé díly? Počítám že +- jako na VW

Mají tyto motory filtry pevných částic?

Když bych koupil auto bez hagusů, dají se dodělat? Jak je na tom auto s ochranou proti korozi, nějaká slabší místa?

Jde v tom autě vyměnit rádio za nějaké klasické s AUX či USB, nebo to doladit do stávajícího originálního?

Cena přes 100 do toho chci dát určitě...ideální by bylo cca do 140ti... on tohle koupil v krásným stavu za 120 z DE.

Díky moc za rady , nebo i další postřehy k tomu tak budu jen radši...nikdy jsem volvo neměl

Paulie

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10142
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Paulie píše:Ahoj , poprosím zde o radu.... už jsem vyzkoušel dost aut (1999 Mondeo,1999 Focus,2000 Audi A4, 2001 Octavia TDi a 2003 Passat TDi) a zalíbilo se mi Volvo V70 2,4D 120kw v manuálu, rok výroby 2004.

Kamarád si ho pořídil a je to pohodlnější než Passat dokonce,motor suprovej ...zvuk 5válce a krouťák.

Když by to dopadlo tak chci aspoň rok 2004 a vejš,ať to neni starý jak jeruzalém..

Mám několik otázek, na co bych si u toho měl dát pozor?

Je to do toho rozumný motor? Podmínka chci naftu ...jezdím denně 50km do práce.Počítám že to bude jezdit mezi 6-7mi litry... jeli jsme s tím jeho testovačku do těch 140 a palubák ukázal 5,5.. PALUBÁK KECA ALE DÁ SE JEZDIT MEZI 6-7 JAK PÍŠEŠ

Určitě manuál..jeden automat už jsem repasoval ALE OLEJ VYMĚŇ TAKY

Jak jsou na to drahé díly? Počítám že +- jako na VW POROVNEJ SI NA NETU...

Mají tyto motory filtry pevných částic? OBČAS ANO, SPÍŠ NE

Když bych koupil auto bez hagusů, dají se dodělat? Jak je na tom auto s ochranou proti korozi, nějaká slabší místa? PROČ DODĚLAT? PRODÁVÁ SE ORIGO ZAHRÁDKA. ALE DAJÍ SE DODĚLAT. KORODUJÍ PRÁVĚ LIŠTY KOLEM HAGUSŮ (HLINÍK), JINAK VŮBEC

Jde v tom autě vyměnit rádio za nějaké klasické s AUX či USB, nebo to doladit do stávajícího originálního? NEORIGO JE HNUS, DÁ SE VYŘEŠIT: GROM, YATOUR ATD

Cena přes 100 do toho chci dát určitě...ideální by bylo cca do 140ti... on tohle koupil v krásným stavu za 120 z DE. ANO, ZA TYTO CENY, DÁ SE

Díky moc za rady , nebo i další postřehy k tomu tak budu jen radši...nikdy jsem volvo neměl

Paulie
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Paulie
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 7 roků
Bydliště: RK
Vůz: 2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD B5,5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Paulie »

hajnej : Díky za zodpovězení otázek. Ceny dílů mrknu na netu.

Jakej motor do toho volit tedy co se poruchovosti týče? Mě přišla ideální ta 120kw , ale našel jsem i 136kw a 96kw verze.

Má to i nějaká svoje typický závady, kterým se nevyhnu?

Má salon Volvo databázi aut který jezdili do autorizáku?

Jinak zatím asi vše. Teď jen něco vybrat

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5955
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Nafta se do faceliftu v roce 2005 delala s motory 96 kw a 120 kw bez DPF - euro 3. Motory jsou identicke, jen softwarove je ta 96 kw priskrcena. Chipem z toho udelas 120 kw ci 136 ci 149 kw.
Facelift MY2005 se delal jeste se 120 kw bez DPF, pak prisly uz jen auta s DPF - euro 4. Standard 136 kw a priskrcene 120 kw a 93 kw.

U tech 96 kw a 120 kw bez DPF euro 3 se obcas muzes setkat s auty z rise, ktere maji dodelany pasivni DPF od Volva, pak se z toho stalo na papirech euro 4.

Co se tyce zavad pred faceliftem studenaky v pristrojovce, oprava za cca 2000 kc a hotovo. Facelift plastova sednouci svetla.

Jinak euro 3 i 4 motory drzi, venujes se ji li mi, bezna udrzba. Ano, muze odejit vstrik, ale starim.

Servis je unosny, jen je vhodne jezdit do servisu, ktere umi Volva, maji origo diagnostiku. Takove servisy naleznes v Praze, Brne, Nachode, Lichnove, Zline a mozna jeste nekde. Vse tu najdes, pripadne doporucime.

Koroze opravdu zadna, pokud to nebylo bouchle a blbe opravene. Hledej auto s hagusy, je to pohodlnejsi. Se spotrebou se na dalku s predkolkou vlezes bez omezovani do 6,5 az 7, s awd tak 7 az 7,5.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 608
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

Jak je to sxenonovym svetlometem u xc90 pred faceliftem,mela vybojka ocku?nebo tam byla jen ve svetle....pokud vim,tak vybbojka vzdycky mela cocku.....diky za info ,david
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4509
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Nemá čočku, "normální" parabola.

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

tož to naštve, když prodejce z mobile nekomunikuje... snažím se druhým dnem poslat odpověď na auto a nikdo neodpovida... mate někdo zkušenosti?? myslíte, že chtějí jen telefonem?? to jsem v pasti, páč neumím německy...

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,pgn:9,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,dmg:false/pg:vipcar/222186208.html

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5955
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Pokud nekomunikuje, kasli na to. Treba nechce prodat do CR.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé