Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 596
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#2426 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

právě když jsem to četl tak jsem se automatu bál...ale pokud to nebudou statisíce za repasi a opravu,tak bych ho taky moc rád:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2427 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

passport5 píše:právě když jsem to četl tak jsem se automatu bál...ale pokud to nebudou statisíce za repasi a opravu,tak bych ho taky moc rád:-)
viz SZ
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2428 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

passport5 píše:právě když jsem to četl tak jsem se automatu bál...ale pokud to nebudou statisíce za repasi a opravu,tak bych ho taky moc rád:-)
Automat je pohodlí. To je bez diskuze.
Ale je výrazně složitější, tedy větší možnost poruchy. To je taky bez diskuzí.
Pokud manuál nemá konstrukční vadu a za koláčem nesedí dement s IQ betonového psa, tak ta manuální almara přežije se stejně kvalitním servisem (i cenově) tu automatickou dvojnásobně.
A jestli má někdo jiný názor, tak sem s ním, ale jen rozumně.

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2429 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

Romulusw píše:

Pokud manuál nemá konstrukční vadu a za koláčem nesedí dement s IQ betonového psa, tak ta manuální almara přežije se stejně kvalitním servisem (i cenově) tu automatickou dvojnásobně.
teď by mně zajímalo, jak tohle zjistíš, když sedíš v autě vedle frajera co má sadu obkládacích keců a pěkný džíny voe. Navíc martinopel nemluvil o tom, že musí jít o konstrukční vadu převodovky.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2430 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Co, jak zjistim? Jak se s tím zacházelo?
Nezjistím, proto je na tom ten manuál líp. Protože pokud řadí dobře, tak po výměně oleje (kterou uděláš před barákem na chodníku za 30 minut) budeš vědět, že z toho nevytekla "zlatá metalíza" a bude to jezdit ještě čtvrt melounu.
S automatem budeš vědět přesně prd. A může se ti vy.rat po pěti tisících.
Martin dělá automaty a musí z něčeho žít, ne? :D

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2431 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

Romulusw píše:Co, jak zjistim? Jak se s tím zacházelo?
Nezjistím, proto je na tom ten manuál líp. Protože pokud řadí dobře, tak po výměně oleje (kterou uděláš před barákem na chodníku za 30 minut) budeš vědět, že z toho nevytekla "zlatá metalíza" a bude to jezdit ještě čtvrt melounu.
S automatem budeš vědět přesně prd. A může se ti vy.rat po pěti tisících.
to že manuál řadí dobře, z toho nevyloučíš, že manuál je na opravu. To, že si vyměníš olej po koupi, je hezký, ale pro tebe taky nic neznamená, pokud je manuál špatnej a vyteče sračka. A jak dál při koupi manuálu v Xc90?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 596
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#2432 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

to Romuluw: takže určitá šance je?:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#2433 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mr1 »

a máme tu po dvou dnech opět velmi oblíbenou diskuzi :D Chtěl jsem udělat anketu, kde bychom mohli na rovinu přiznat, kdo se z nás do čeho vycákal (MAN vs AT), ale nějak sem nemohl přijít na to, jak se ta anketa dělá. A to vím na beton, že jsem již v minulosti nějakou dělal. Bylo by to o to komičtější, že já jako zastánce manuálu bych musel kápnout božskou, kolik mě ty skříně už stály :lol: Ale pořád je to asi málo, proti tomu, co by mě stály automaty. Když to tady tak pozoruji, co sem stalo přímo mě... prostě automat ani howno.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2434 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

old.fashioned píše:
to že manuál řadí dobře, z toho nevyloučíš, že manuál je na opravu.
Tak popořadě, co se posere na manuálu?
1.simering - začne to téct
2.synchron (y) popřípadě vidličky- vyteče metalíza, ale už to člověk při řazení pozná a může mít při koupi výhrady
3. lágry - když jsou v hajzlu je to slyšet, ale stejně je to dosti dlouho pojizdné
4. ozubení - to samé jako u lágrů
na co jsem ještě zapoměl?
Je jasné, že oprava příčné převodovky je trochu složitější, než u podélné, ale dělal bych jí raději než automat.

mr1 - ta anketa by byla dobrá
ještě by se k ní hodila jedna porovnávací s fotkou hlavice šaltpáky a ujetými km, ale to myslím vážně :D
Naposledy upravil(a) Romulusw dne 29 úno 2016 14:13, celkem upraveno 1 x.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2435 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

passport5 píše:to Romuluw: takže určitá šance je?:-)
šance na co?

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#2436 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mr1 »

...nehledě na to, že ty převodovky jsou opravdu jednoduchý jako prase. A ano - všechno na manuálu je slušně poznat předem, a nechá se pořešit. Problém by byl trochu něco sehnat.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2437 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

A není ta celá diskuze jen o tom, že ten šestikvalt manuál mě nějaký špatně mazaný ložisko?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 596
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#2438 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

šance na koupi manuálu v tomhle autě v solidní kondici a případná oprava manuálu není tak fin náročná.auto co jsem našel nemá kouli,posl 20tis udajně řídila jen ženská,a moc nenajeydila,všechno zjistim až se k autu dostanu...:-)
david

tak nechám ložiska vyměnit.....pokud jsou špatně mazaná a odcházej
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2439 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

hajnej píše:A není ta celá diskuze jen o tom, že ten šestikvalt manuál mě nějaký špatně mazaný ložisko?
Mám dojem, že tohle se týkalo šesti nebo osmihrnku a ty mají automaty :D

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2440 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

Romulusw píše:
Tak popořadě, co se posere na manuálu?
1.simering - začne to téct
2.synchron (y) popřípadě vydličky- vyteče metalíza, ale už to člověk při řazení pozná a může mít při koupi výhrady
3. lágry - když jsou v hajzlu je to slyšet, ale stejně je to dosti dlouho pojizdné
4. ozubení - to samé jako u lágrů
na co jsem ještě zapoměl?
Je jasné, že oprava příčné převodovky je trochu složitější, než u podélné, ale dělal bych jí raději než automat.

mr1 - ta anketa by byla dobrá
ještě by se k ní hodila jedna porovnávací s fotkou hlavice šaltpáky a ujetými km, ale to myslím vážně :D
to je otázka spíš na martinopela, viz jeho jednoznačné varování před 9 měsíci na sauto.

Bylo by škoda zklouzávat do debaty, kdo je více přitahován automatem a kdo manuálem, bo to nemá na technickou stránku a míru sraní automatů/manuálů vliv. Takže bych navrhoval věcně tady probrat, jaký že tedy vady může mít manuál v xc90, pokud to někdo chce říct, a jestli se to pozná předem?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#2441 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mr1 »

nene, je to o tom šestiqvedlátku. Ale ona se tato diskuze táhne jak sopel celým nákupem všeobecně. Jde o to, že automatáři tvrdí manuálařům, že budou měnit po třech kilometrech dvouhmotu. To samozřejmě není pravda.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2442 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

passport5 píše:tak nechám ložiska vyměnit.....pokud jsou špatně mazaná a odcházej
Vyměnit? https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48452&p=564547#p564294 - asi leda s celou převodovkou, jakmile už je skříň načatá. Pak je cena za repasi AT v podstatě lidovka.

P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 29 úno 2016 14:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 596
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#2443 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

to old.fashioned: to zní rozumně a to přesně bude mít význam..:-)
david
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 596
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#2444 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

mě dvouhmota v vw cc vydržela 450 tis,vím je to sice malý lehký auto,ale ono to zase něco vydrží
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2445 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

A co je to za problém u těch starších v8? Taky nějaký ložisko, nebo jsem to zvojtil?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#2446 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Obrázek

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#2447 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mr1 »

Romulusw píše:A co je to za problém u těch starších v8? Taky nějaký ložisko, nebo jsem to zvojtil?
Tam mají problém myslím na klice do nějakýho čísla. Jen ty V8. Každé auto má nějakou vrozenou vadu.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2448 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Motor V8 se váže výhradně s 6q automatem TF80. U V8 měla problém pouze první série těchto motorů: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=50954&p=592678&hilit=6833#p592678 ale ne na klice, ovšak na vyvažovací hřídeli.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2449 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Romulusw píše:
hajnej píše:A není ta celá diskuze jen o tom, že ten šestikvalt manuál mě nějaký špatně mazaný ložisko?
Mám dojem, že tohle se týkalo šesti nebo osmihrnku a ty mají automaty :D
To je zase jiná pohádka. To jsou V8 - vyvažovací hřídel. První motory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2450 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

mr1 píše:nene, je to o tom šestiqvedlátku. Ale ona se tato diskuze táhne jak sopel celým nákupem všeobecně. Jde o to, že automatáři tvrdí manuálařům, že budou měnit po třech kilometrech dvouhmotu. To samozřejmě není pravda.
V tvém případě to bylo po deseti :ROFL:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“