Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
#2201 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za odpovědi.
Chlápek po telefonu tvrdil že řadí hezky, že snad opravdu jen hučí ložisko, ale věřte bazarníkovi...
Mezi svátky tam není, tak možná po novém roce bych na to zajel mrknout, bohužel se Volvech nevyznám do té míry abych poznal specifické poruchy na které mohou trpět. Počítám s tím že by se do toho po koupi muselo min 15-20k vrazit (olej, olej v převodovce, případně rozvody, ložisko), ale nerad bych zjistil, že krom ložiska je totálně v háji automat a awd a rázem v tom budu za dvojnásobek pořizovací ceny, ne-li víc.. :/
Neznáte nějakého znalce či servis v okolí kdo by mi to pomohl prověřit? Samozřejmě za úplatu..
Chlápek po telefonu tvrdil že řadí hezky, že snad opravdu jen hučí ložisko, ale věřte bazarníkovi...
Mezi svátky tam není, tak možná po novém roce bych na to zajel mrknout, bohužel se Volvech nevyznám do té míry abych poznal specifické poruchy na které mohou trpět. Počítám s tím že by se do toho po koupi muselo min 15-20k vrazit (olej, olej v převodovce, případně rozvody, ložisko), ale nerad bych zjistil, že krom ložiska je totálně v háji automat a awd a rázem v tom budu za dvojnásobek pořizovací ceny, ne-li víc.. :/
Neznáte nějakého znalce či servis v okolí kdo by mi to pomohl prověřit? Samozřejmě za úplatu..
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 908
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#2202 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli tam chceš jet, tak by asi bylo nejlepší domluvit se s Marrou a sfouknout tam s ním:
http://www.marra.cz/
http://www.marra.cz/
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#2203 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To auto podle stavu sedačky řidiče ma tak půl mega, osobně bych tam ani nejel
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1310
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2204 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nazdar hosi. Potreboval by som poradit ohladom vyberu auta. Momentalne mam S80 1999 2.9i + LPG. S autom som viac menej spokojny no hladam trochu zmenu a novsi kusok. Hlavny favorit je xc90 3.2 benzin s naslednou montazou LPG, druhy kandidat je V70/XC70 III a posledny favorit je S80 II. S80ku davam na posledne miesto z toho dovodu ze obcas bolo treba nieco previezt v aute a zle sa mi to nakladalo do sedanu preto by som radsej kombi/suv. Preferujem benzinovy motor no nebranim sa ani dizlu. Hlavna otazka ktora mi neda spat je to ci je xc90 ten spravny krok. Pocul som rozne nazory ze xc90 nieje to ,,prave" volvo ze sa im trochu nepodarilo. Je pri xc90 nieco vyslovene zle ? nieco co zvykne odchadzat ? diely ako brzdy ,filtre budu asi rovnake no nejake veci ako naboje kolies alebo podvozkove casti su an tom ako ? Od 3,2 motoru necakam brutalnu dynamiku to mi je jasne ale ako som povedal preferujem benzin pred dizlom. Ak v70 tak len 3generaciu a ak S80 tak len 2.gen. Bohuzial rozpocet mam len niekde medzi 8-10 tis. € uz s prihlasenim a rocnik by som najradsej minimalne 06-07. Vdaka za kazdy tip.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
#2205 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No už jsem taky trochu přehodnotil názor, asi to nemá smysl, blbnu a vracím se k inzerátům, který už jsem jednou zavrhnul..homy píše:To auto podle stavu sedačky řidiče ma tak půl mega, osobně bych tam ani nejel
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#2206 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim, dnes jsem byl v tom bazaru. Jel jsem okolo tak jsem se tam zastavil. To auto je pekna past.Vubec bych to neresil. Kdyz pominu najezd, tak je spatna kladka, altik je zraly na vymenu, motor je cely umyty takze otazka,kdy odejdou ruznekontakty a cidla. Tah motoru je spatny, na diagnostice ma zavadu na turbu a egeru, zbytek ridici jednotky je zakodovany, co se tyce automatu tak hydromenic to ma zasebou. Zbytecna cesta. Byl jsem hotovej behem 15 minut a bazarnik, kdyz jsem mu vse rekl tak bude rad, kdyz se tam uz v zivote neukazu.David012 píše:No už jsem taky trochu přehodnotil názor, asi to nemá smysl, blbnu a vracím se k inzerátům, který už jsem jednou zavrhnul..homy píše:To auto podle stavu sedačky řidiče ma tak půl mega, osobně bych tam ani nejel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
#2207 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za podrobný info, ušetřil jsi mi cestu, ikdyž popravdě už jsem to spíš předem zavrhnul. Ale je to teda ještě v horším stavu než jsem čekal. Po telefonu mi pan bazarník tvrdil, že jediná závada je to ložisko, že převodovka řadí skvěle a motor krásně táhne..monte karlo hadrZdravim, dnes jsem byl v tom bazaru. Jel jsem okolo tak jsem se tam zastavil. To auto je pekna past.Vubec bych to neresil. Kdyz pominu najezd, tak je spatna kladka, altik je zraly na vymenu, motor je cely umyty takze otazka,kdy odejdou ruznekontakty a cidla. Tah motoru je spatny, na diagnostice ma zavadu na turbu a egeru, zbytek ridici jednotky je zakodovany, co se tyce automatu tak hydromenic to ma zasebou. Zbytecna cesta. Byl jsem hotovej behem 15 minut a bazarnik, kdyz jsem mu vse rekl tak bude rad, kdyz se tam uz v zivote neukazu.
Do toho by se člověk slušně vysypal.
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 67
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
#2208 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dneska jsem byl u Marry v servisu na celkové kontrole po koupi xc 90 najeto 300 000 km ,auto koupeno ve Volvu v Pruhonicích, určitě byly bezesné noci nikdy jsem s tak velkým nájezdem auto nekupoval, ale naštěstí Márra potvrdil ,že auto je ve velmi dobrém stavu, ještě mi dohodil pána na dohrání časování bufíku, musím jenom potvrdit že Marru mužu jenom doporučit perfektní servis a pokec.
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Oslavany
- Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw
#2209 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Čau borci, tak co říkáte na tento kousek, nebyli jste někdo mrknout ?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16586172?goFrom=list
Docela mi tento kousek padl do oka.
Díky za reference a jakékoli doplňující info
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16586172?goFrom=list
Docela mi tento kousek padl do oka.
Díky za reference a jakékoli doplňující info
#2210 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
sbelsky: Pokud to bylo pravidelně servisovaný, toho nájezdu bych se nebál
salli: auto asi dobrý, ale před FL za 175k je podle mě trochu úlet
salli: auto asi dobrý, ale před FL za 175k je podle mě trochu úlet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2211 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Naopak - pokud je auto v opravdu dobrém stavu, s touto výbavou je to solidní cena za MY04.
Důležitý je opravdu ale ten stav.
Tolik zásadních rozdílů mezi 04 a FL 05- zase není.
Občas k horšímu (třeba plastové xenony).
P.
Důležitý je opravdu ale ten stav.
Tolik zásadních rozdílů mezi 04 a FL 05- zase není.
Občas k horšímu (třeba plastové xenony).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 67
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
#2212 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo jo servis každy rok ve Volvu a je to fakt znát.
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
#2213 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takovej je můj pocit, třeba tohle by pro mě bylo mnohem zajímavější, ale samozřejmě záleží na tech. stavu
sbelsky:
sbelsky:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Oslavany
- Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw
#2214 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Když já zase dám přednost vozu po prvním majiteli a ještě s jasnou servisní hystorií.
BTW-> otázka, dá se udělat FL ? - nebo alespoň vyměnit ten přední nárazník se stěrači ? -> někde sem slyšel, že stěrače nefungují úplně 100% (parabola je pod radiusem ze všech stran a stěrač logicky nemuže takovou plochu opsat).
Líbí se mi stav ( zatím jen dle fotek, teprve tam pojedu) a s chlapíkem už sem taky mluvil -> dokonce ho znám
BTW-> otázka, dá se udělat FL ? - nebo alespoň vyměnit ten přední nárazník se stěrači ? -> někde sem slyšel, že stěrače nefungují úplně 100% (parabola je pod radiusem ze všech stran a stěrač logicky nemuže takovou plochu opsat).
Líbí se mi stav ( zatím jen dle fotek, teprve tam pojedu) a s chlapíkem už sem taky mluvil -> dokonce ho znám
#2215 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli dáváš přednost servisní hystorii, tak se nepřu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Oslavany
- Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw
#2216 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kdyby šlo o čistě moje auto, šel bych do III. generace, ale to bych si připlatil. Toto bude auto rodičů, kde už oba mají svůj věk a rádi by auto, které bude sloužit jim a ne oni jemu... Proto upřednostňuji tuto volbu
Myslím, že to bude rozumné řešení pro lidi, kteří chtějí bezpečně cestovat a i ten posez v autě není tak nízký, tak se jim bude i dobře nastupovat apod... Když ještě vezmu v potaz asistenty, kterými volvo disponuje = WHAT ELSE !!!
Myslím, že to bude rozumné řešení pro lidi, kteří chtějí bezpečně cestovat a i ten posez v autě není tak nízký, tak se jim bude i dobře nastupovat apod... Když ještě vezmu v potaz asistenty, kterými volvo disponuje = WHAT ELSE !!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 67
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
#2217 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak dneska nahrán časovač bufíka od Tymona z D5T5 a jako bonus na vyzkoušení zvýšení výkonu ze 120kw na 147kw ,musím přiznat velká změna ,hlavně od 60km/h tam je nárůst výkonu znatelný, teď otázka mám najeto 300 000km s plným servisem Volvo a nevím jestli do toho jít, Tymon povídal že není čeho se bát, tak nevím. Jinak super přístup a doporučuju díky Tymon.
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
#2218 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Do 2001 XC70 2.4T automatu se dával pouze 5ti kvalt Aisin, nebo se pletu? Případně je možný swap za novější (ale co jsem vyčetl taky hůře opravitelný) 6ti kvalt? Asi jen překlep v inzerátu..
Případně nějaké zásadní důvody proč se 2001 xc70 v benzínu a automatu vyhnout? Předem dík za odpověď.
Případně nějaké zásadní důvody proč se 2001 xc70 v benzínu a automatu vyhnout? Předem dík za odpověď.
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
#2219 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny, stejne tak vymena za SESTIKVALT muehehehe... u 01 taky ocekavaej visco spojku, zadnej haldex.
zasadni duvody proc se vyhybat nevidim: sam mam 02. Predbezne bych vyhledove pocital s repasi almary... lepsi nez se nechat zaskocit
zasadni duvody proc se vyhybat nevidim: sam mam 02. Predbezne bych vyhledove pocital s repasi almary... lepsi nez se nechat zaskocit
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
#2220 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dík, myslel jsem si to. Jen že má chlápek u inzerátu 2x napsáno sestikvalt..překlep, nebo ani neví co v autě má no )travex píše:do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny, stejne tak vymena za SESTIKVALT muehehehe... u 01 taky ocekavaej visco spojku, zadnej haldex.
zasadni duvody proc se vyhybat nevidim: sam mam 02. Predbezne bych vyhledove pocital s repasi almary... lepsi nez se nechat zaskocit
A zásadní rozdíl mezi visco a haldexem, třeba cena servisu? Co jsem tady vyčetl, tak provozně se to chová dost podobně, akorát může být problém na válcích na stk..
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2221 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
5 dopředu + 1 dozadu = 6 sorry za ot...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
#2222 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jj,to mě taky napadloHaben píše:5 dopředu + 1 dozadu = 6 sorry za ot...
no v neděli auto uvidím osobně, tak se dozvím víc
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2223 Koupe V70 estate
Ideální je vzít sebou na obhlídku někoho znalého s diagnostikou a daný kousek proklepnout. Nebo sem hoď odkaz na inzerát a požádej o zkouknutí někoho z okolí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
#2224 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem se byl podívat na tu XC70. Na první pohled nevypadá špatně, nějaká kosmetika na karoserii,ale to se dalo čekat. Spíš jsem trochu v rozpacích po svezení. Byla to moje první zkušenost s automatem aisin, řadí na můj vkus trochu chaoticky, občas kopne (přišlo mi, že nejvíc při rozjezdu a řazení z 1. na 2. stupeň) pán tvrdil že v minulém roce dělal kompletní repas za 45k u nějakého svého mechanika (podle štítků a držáků spz možná auto-kosak.cz), otázka je, jestli je to pravda a jestli to převodovce spíš neuškodilo. Nicméně ještě víc mě překvapilo, že motor měl celkem tragický zátah, čekal jsem od toho mnohem svižnější jízdu. Z dlouhodobější zkušenosti mohu srovnávat jen s benzínem v manuálu (V70I, 106kw), který jel stejně, né-li trochu lépe a s naftou v manuálu (V70II,2,4, 96kw), která táhne o poznání líp a to jsem předpokládal že tenhle benzín jí strčí hravě do kapsy.
Když motor běžel v zaparkovaném autě, celý blok se pořád trochu houpal, což mi taky nepřišlo úplně normální, zvlášť u benzínu - pán prořekl že na vině může být špatně seřízená klapka, s kterou už si v servisu taky nějak hráli.
Co si o tom myslíte? Může být třeba odepsané turbo? (to je nejspíš ještě původní). Jedná se o tohle auto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16581650?goFrom=list
Díky David
Když motor běžel v zaparkovaném autě, celý blok se pořád trochu houpal, což mi taky nepřišlo úplně normální, zvlášť u benzínu - pán prořekl že na vině může být špatně seřízená klapka, s kterou už si v servisu taky nějak hráli.
Co si o tom myslíte? Může být třeba odepsané turbo? (to je nejspíš ještě původní). Jedná se o tohle auto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16581650?goFrom=list
Díky David
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#2225 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak tyhle motory prý nejsou žádné rakety + automat + AWD + větší výška/váha a dynamika pápá
každopádně jestli automat kope jak popisuješ tak je něco špatně
každopádně jestli je auto v Praze tak snad by nebyl problém zajet k Patočkovi, Marrovi, nebo i do autorizáku na kontrolu a budeš vědět víc
každopádně jestli automat kope jak popisuješ tak je něco špatně
každopádně jestli je auto v Praze tak snad by nebyl problém zajet k Patočkovi, Marrovi, nebo i do autorizáku na kontrolu a budeš vědět víc
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1541 Odpovědi
- 135370 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 14 Odpovědi
- 1165 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2899 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1555 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous