Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#2026 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Protože mi to nedalo, zavolal jsem si na tu S80, co ok2ucx postoval z bazoše http://auto.bazos.cz/inzerat/49935579/Volvo-S80-25T-AWD-4x4FACELIFTrv2004.php.
No pech, před týdnem ji střelil Ačkům a ti už ji maj za jiný peníz. Poptal jsem se ho, byl sdílný, říkal že s ní jezdil a je v podstatě v cajku i krásně řadí, ale prý moc papá, že to pod 12l na 100 nedostal (jezdil krátké trasy cca 12km).
Jaký je váš názor na ni, za tu cenu - http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-s80/car.html?id=88831416#make=130&model=954&palivo=1&ymin=2004&ymax=2016.
Na Ačkách je uvedená servisní knížka, ale chlapík mi řekl, že ta byla vedena do 170k toho auta.
Pokud má cenu nad tím uvažovat, byl by někdo ochoten se tam se mnou za úplatu podívat a projít to?
Pak mne ještě zaujala https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S80-2.5T-Momentum/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:25100,mdl:30,frn:01-2005,ful:petrol,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/213183958.html, ale je to trochu z ruky a ještě jsem o ní nic nezjišťoval.
No pech, před týdnem ji střelil Ačkům a ti už ji maj za jiný peníz. Poptal jsem se ho, byl sdílný, říkal že s ní jezdil a je v podstatě v cajku i krásně řadí, ale prý moc papá, že to pod 12l na 100 nedostal (jezdil krátké trasy cca 12km).
Jaký je váš názor na ni, za tu cenu - http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-s80/car.html?id=88831416#make=130&model=954&palivo=1&ymin=2004&ymax=2016.
Na Ačkách je uvedená servisní knížka, ale chlapík mi řekl, že ta byla vedena do 170k toho auta.
Pokud má cenu nad tím uvažovat, byl by někdo ochoten se tam se mnou za úplatu podívat a projít to?
Pak mne ještě zaujala https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S80-2.5T-Momentum/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:25100,mdl:30,frn:01-2005,ful:petrol,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/213183958.html, ale je to trochu z ruky a ještě jsem o ní nic nezjišťoval.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2027 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Obě vypadají papírově pěkně. Do Schwerinu to máš kousek, ženu pošleš na prohlídku zámku a pak se odpoledne ještě vykoupete u moře. Prodává to soukromník, snad by to nemusela být žádná vražda.
A palivové náklady? Tady asi LPG + chip a je to superbomba auto. Vybavené, pohodlné, nikoho nebude dráždit, ale tobě udělá parádní službu. Ty S80, ještě v benzínu jsou prostě silně podceňované...
P.
A palivové náklady? Tady asi LPG + chip a je to superbomba auto. Vybavené, pohodlné, nikoho nebude dráždit, ale tobě udělá parádní službu. Ty S80, ještě v benzínu jsou prostě silně podceňované...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#2028 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zeptám se blbě:"LPG + chip"? To jako že ještě načipovat, či jak? Nebo jsi to myslel jako LPG nádrž s jednotkou? O plynu nic nevím (ani cenově, ani funkčně), než co málo jsem si přečetl zde na fóru. Chtěl bych aby mi budoucí kárenson alespoň 5 let sloužil.
Spíš sem si ale říkal, zdali těch 12 litránků neznačí, že je něco špatně, když čtu zde na foru, že stejný motor majitelům baští míň.
Spíš sem si ale říkal, zdali těch 12 litránků neznačí, že je něco špatně, když čtu zde na foru, že stejný motor majitelům baští míň.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2029 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano, ano: do auta picnout nějaké solidní LPG (aby to mělo rozumnou spotřebu). Cenovky vám řeknou seriózní LPGčkaři (zde třeba Jean).
A čipnout tak, aby to mělo rozumný výkon.
Pak nafta zcela postrádá smysl.
Pavel
A čipnout tak, aby to mělo rozumný výkon.
Pak nafta zcela postrádá smysl.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#2030 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Soukmenovci vyplatilo by se S80 T6 r.v. 01 (nebo spíše 99) nechat předělat na E85????? a nechat to čipnout??? přeci jenom je to starší auto a plyn už je cenově někde jinde.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2031 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To co usetris na e85 das do prevodovky ktoru po cipe asi coskoro zabijes.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#2032 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hmmm tak to si mě moc nepotěšil no byla by to škoda převodovka je cca 80 tis. km po repasu a řadí opravdu krásně není to ai znát, že to řadí poznáš to jen podle poklesu otáček.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2033 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak zase podle teorii jsi 20-30 tisic pred dalsim repasem, tak pak muzes udelat Performance kit a ten treba snese i chip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#2034 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jj tak uvidíme ono teorie a praxe je něco jiného snad to vydrží déle a když to klekné tak holt upustím od Volva a půjdu do něčeho jiného neb co tady vždy čtu tak 90% aut volvo nic nevydrží.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2035 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
prave 90% aut volvo vydrzi toho dost len model T6 je jeden z TOP poruchovych resp len jeho prevodovka. Je prilis slaba na tak silny vykon. Docitas sa to tu vsade je to casovana bomba a pri kupe T6ky musis s tym pocitat ze ti moze odist automat zo dna na den. Ziadne priznaky nic. proste bam a klakne. Repas s performance kitom vychadza tusim na 80-90 tis ? (opravte ma ak sa mylim) a ten yb uz mohol zvladnut aj chip. Neni dovod upustit od volva ked to klakne. Ak chces T6 kup si ju ale rataj s tym co som ti napisal vyssie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#2036 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak já jsem si jí koupil jelikož se mi líbí jak vzhledově tak výkonem a co jsem zjištoval tak ten kit prý vyjde na 15 tis. kč což by nebylo až tak moc. ale jestli je to pravda nevím.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2037 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jestli mas prevodovku ve 100 % poradku a ten kit zajisti jeji trvanlivost alespon dalsich 200 000 km s beznou udrzbou a daji se ty poddimenzovane komponenty i nyni vymenit, asi bych na nic necekal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2038 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ve Zline se ti mohu stavit a zjistit co a jak, pripadne projet, prohlidnout. Ale az 10.8. Odjizdim na tyden pryc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2039 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi záleží, kde se ptáš. Tady ti Oktávku sotva kdo doporučí.
S60 není marná, v P2 generaci se vyráběla tuším až do 2009, takže je to nejnovější P2 auto, které se dá získat. Je mezi nimi (myslím) i relativně nejméně naftových. Stačí vybírat. Zrovna jedna pěkná bledě modrá se tu nabízí...
Na řeči oktávkářů nedej, oni neví, co říkají.
Mýty, jakože oktávka je české a levné auto, nikdy nebyly pravda.
Pavel
S60 není marná, v P2 generaci se vyráběla tuším až do 2009, takže je to nejnovější P2 auto, které se dá získat. Je mezi nimi (myslím) i relativně nejméně naftových. Stačí vybírat. Zrovna jedna pěkná bledě modrá se tu nabízí...
Na řeči oktávkářů nedej, oni neví, co říkají.
Mýty, jakože oktávka je české a levné auto, nikdy nebyly pravda.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2040 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mozna sem tam neco drazsi je, ale ze by to byla vrazda, to urcite ne. Zkus se treba podivat, co bezne silentbloky, cepy a nevim co stoji zde http://www.autodily-cardo.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#2041 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jako jaky "negativni reakce kdyz vsem reknu...", jaka nulova podpora? chces nejaky auto, tak si ho koupis, ne? nebo cekas na pozehnani od maminky a kamosu v ksiltofkach?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2042 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Snad o koncernových příznivců nemůžeš ani čekat nic jinýho?
Pokud to chceš mít podložené fakty, najdi v katalozích typické ND (ale stejné kvality, řekněme v originále nebo v kvalitě dobrých druhovýrobců) a pak se dá argumentovat. Možná by se i nám protáhly obličeje při zjištění mnohých cen z koncernu? Ceny běžných dílů jsou pak plus mínus stejné, u koncernu však existuje obrovská poptávka po těch levných dílech, v mnoha případech je pak následována i velkou nabídkou falzifikátů a dílů pochybné kvality.
Pokud máš v okolí pouze příznivce Š/VW/Audi, tak se nedej, klidně si pluj proti proudu, poznávej, měj Volvo. Fakta jsou jedna věc (třeba bezpečnost těchto vozů), emoce jsou další (říkáš, že tě chytlo za srdíčko). V poslední době jsem pár lidí, co takto plují, potkal.
Pár dalších už mám "rozpracovaných" a někteří další se už pacienty stali...
Pavel
Pokud to chceš mít podložené fakty, najdi v katalozích typické ND (ale stejné kvality, řekněme v originále nebo v kvalitě dobrých druhovýrobců) a pak se dá argumentovat. Možná by se i nám protáhly obličeje při zjištění mnohých cen z koncernu? Ceny běžných dílů jsou pak plus mínus stejné, u koncernu však existuje obrovská poptávka po těch levných dílech, v mnoha případech je pak následována i velkou nabídkou falzifikátů a dílů pochybné kvality.
Pokud máš v okolí pouze příznivce Š/VW/Audi, tak se nedej, klidně si pluj proti proudu, poznávej, měj Volvo. Fakta jsou jedna věc (třeba bezpečnost těchto vozů), emoce jsou další (říkáš, že tě chytlo za srdíčko). V poslední době jsem pár lidí, co takto plují, potkal.
Pár dalších už mám "rozpracovaných" a někteří další se už pacienty stali...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2043 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud potrebujes info od stavajicich volvistu, zajed sem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=45677&hilit=Vodochody&start=25
Urcite se ti odpovedi dostane a urcite se najdou i taci, co te svezou nebo ti na projizdku auto pujci.
Urcite se ti odpovedi dostane a urcite se najdou i taci, co te svezou nebo ti na projizdku auto pujci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#2044 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak po kratší "rozhodovací" odmlce chci poděkovat všem za rady, názory a zkušenosti ze života a tramtadá
rozhodl jsem se pro S60 2.5T AWD s automatem.
No ani nepoznám že řadí (olej dle servisky pravidelně měněn), jen podle otáčkoměru, protože jinak je v autě krásné ticho. Slyšet je až když ho vytočím.
Je to tahle - http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s60-2-5t-awd_i62, servisovaná u nich.
Byl jsem se na ni podívat, projet a proměřit/vyzkoušet zadní sedadla a kufr.
"Kufrově stačí", dcerka má na zadních sedačkách místa dost a než vyroste tak to pár let potrvá.
Kočárek by se do S60 tedy nevešel, ale už jsme na golfkách, takže pohoda. V nynější V40 jsme s golfkama a vším potřebným měli roletu na kufru zataženou a když toto vezmu v potaz, tak kufr v S60 je pak v podstatě objemově stejnej. Jen upozorním na výšku "vstupního otvoru" do kufru, který je u S60 cca 40cm (primární důvod, proč se tam nenacpe kočárek). Obouruční meč jsem i ve V40 vozil na straně u dveří mezi sedačkou a sloupkem protože se do kufru nevešel, ale tam ho přece vozíme všichni
Kdyby někdo chtěl, mají tami Rko - http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s60-r_i57
rozhodl jsem se pro S60 2.5T AWD s automatem.
No ani nepoznám že řadí (olej dle servisky pravidelně měněn), jen podle otáčkoměru, protože jinak je v autě krásné ticho. Slyšet je až když ho vytočím.
Je to tahle - http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s60-2-5t-awd_i62, servisovaná u nich.
Byl jsem se na ni podívat, projet a proměřit/vyzkoušet zadní sedadla a kufr.
"Kufrově stačí", dcerka má na zadních sedačkách místa dost a než vyroste tak to pár let potrvá.
Kočárek by se do S60 tedy nevešel, ale už jsme na golfkách, takže pohoda. V nynější V40 jsme s golfkama a vším potřebným měli roletu na kufru zataženou a když toto vezmu v potaz, tak kufr v S60 je pak v podstatě objemově stejnej. Jen upozorním na výšku "vstupního otvoru" do kufru, který je u S60 cca 40cm (primární důvod, proč se tam nenacpe kočárek). Obouruční meč jsem i ve V40 vozil na straně u dveří mezi sedačkou a sloupkem protože se do kufru nevešel, ale tam ho přece vozíme všichni
Kdyby někdo chtěl, mají tami Rko - http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s60-r_i57
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
#2045 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Gratuluju k šedesátce. Když jsem ještě jezdil na bitvy, tak jsem vozil obouručák úplně stejně jako ty, akorát že to bylo ve staré dobré Škodě 100. Volvo přišlo až mnohem později
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2046 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To vypada dobre a jeste k tomu z duveryhodneho servisu. At dela radost
Naposledy upravil(a) Haben dne 11 srp 2015 13:32, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: S60
#2047 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Páni, prosím o zhodnotenie tohto auta:
http://auto.bazar.sk/12654154-volvo-s60-2-4-t
V akom stave môže byť turbo po toľkých km, čo by stál katalizátor, atď.
Díky.
http://auto.bazar.sk/12654154-volvo-s60-2-4-t
V akom stave môže byť turbo po toľkých km, čo by stál katalizátor, atď.
Díky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2048 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Sice nevím, co je "hydraulika na škrtiacej klapke", ale tohle je poslední ročník, kde se malér zvaný klapka od Magnetti Maléry vyskytoval (s výjimkou pozdějších bifuelů). Klapka je řešitelná ultimátním repasem, cenovka je v rozsahu 10-20tis. Kč.
Druhá otázka, proč je KO katalyzátor?
Asi by to chtělo vidět a regulérně zdiagnostikovat, pak to nemusí být úplně marné auto...
Pavel
P.S. Jo - ještě není zmínka o dvouhmotě. V těchto km už by se mohla (při patřičném jízdním stylu) ozývat...
Druhá otázka, proč je KO katalyzátor?
Asi by to chtělo vidět a regulérně zdiagnostikovat, pak to nemusí být úplně marné auto...
Pavel
P.S. Jo - ještě není zmínka o dvouhmotě. V těchto km už by se mohla (při patřičném jízdním stylu) ozývat...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: S60
#2049 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za info.
Takže aj tento benzínový motor má dvojhmotu
Ako sa taká dvojhmota diagnostikuje? Klepe to na voľnobeh, alebo vibruje pri vyšších otáčkach?
Na ten katalyzátor sa majiteľa spýtam.
A turbo po 300 tisíc km môže byť ešte OK?
Takže aj tento benzínový motor má dvojhmotu
Ako sa taká dvojhmota diagnostikuje? Klepe to na voľnobeh, alebo vibruje pri vyšších otáčkach?
Na ten katalyzátor sa majiteľa spýtam.
A turbo po 300 tisíc km môže byť ešte OK?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2050 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Katalyzátor toho přežije hafo, když funguje lambda sonda. Pokud nefunguje, nebo je tam blbě seřízený LPg, tak ho zabiješ za pár desítek tisíc. Jeho diagnostika je možná v podstatě jen měřením tlaku před a za a to nikdo jen tak neudělá, protože na emisích nevíš, zda je chyba někde v řízení nebo v katu samotném. Nizméně tento kus Případně lze kat vyměnit za nějaký neorigo nebo origo jetý.
Turbo to vydržet může, protože u volva mají vodní chlazení, takže spíš umřou na vypadlou hadici, nebo špatný zacházení.
Jinak na takovym nájezdu a věku auta už jsou všechny závady individuální. Dvouhmota může bejt ještě dobrá původní, nebo taky kaput druhá. Klapku zmínil ok2ucx. Za ty peníze to může být dobrý svezení.
Turbo to vydržet může, protože u volva mají vodní chlazení, takže spíš umřou na vypadlou hadici, nebo špatný zacházení.
Jinak na takovym nájezdu a věku auta už jsou všechny závady individuální. Dvouhmota může bejt ještě dobrá původní, nebo taky kaput druhá. Klapku zmínil ok2ucx. Za ty peníze to může být dobrý svezení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136360 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1255 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2939 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous