Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 114
Registrován: 11 roků
Bydliště: Verona, IT
Vůz: V40 1.8 BiFuel

#1926 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Narvik »

Moc dekuji vsem za radu, mel jsem pro jistotu vypsano na co juknout, ale mezitim se sedmdesatka prodala. Asi to tak melo byt, a ja nerad placu za necim, co jsem vlastne ani nikdy nemel. :)
Do hledacku se tak dostal tento brejlatej sved.
Jediny co me stve je ten automat. No, ale stejne se asi pojedu podivat... :oops:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Zatím se poohlížím...
Bydliště: Praha

#1927 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Tak panove kdz jste mi ti Opavskou V8mu rozmluvili, co tohle?

http://auto.bazos.cz/inzerat/48232719/Volvo-XC90-T6-2004-AWD-4x4-Navi-koupeno-nove-v-CR.php

Ma smysl se na to chodit divat?

Pripadne jeste tohle:

http://auto.bazos.cz/inzerat/46420030/Volvo-XC90-T6-AWD-4x4--LPG.php (obavan se toho plynu to je prvni co bych vhodil)

nebo tohle

http://auto.bazos.cz/inzerat/46474763/Volvo-XC-90.php

Tech benzinaku moc neni...

GDPR_user

#1928 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Archaon píše:
Tech benzinaku moc neni...
Co kecáš,já mám hned dva. :lol: :wink:

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1929 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Motory T6 usmev vykouzly, ale jsi ochoten v tom po nejakem case nechat cca 70 000 kc za prevodovku? Ta odchazi. Posledni pripad tady je napr. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=48628
Naposledy upravil(a) Haben dne 31 kvě 2015 08:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#1930 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Motory T6 usmev vykouzli, ale jsi ochoten v tom po nejakem case nechat cca 70 000 kc za prevodovku? Ta odchazi. Posledni pripad tady je napr. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=48628
Pravda,pokud není převodovka po GO. :wink:

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1931 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Plynu není potřeba se bát, ale musí být dobře seřízen. Nicméně co tak vidím na fotkách tak ty druhé dvě vypadají zachovaleji, hlavně ta světlá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1932 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Zcela vážně bych chtěl adminům navrhnout nové téma, které by bylo rovněž "přilepeno" nahoře:
Poraďte při koupi T6 (XC90 / S80)
kde by se diskutovaly velmi specifické rady ohledně těchto modelů.

Odpověď "počítejte s investicí 70000" se tu stále častěji opakuje s tím, jak ceny T6 padají a jejich kilometrové proběhy rostou. Tohle to specifikum se tu v záplavě příspěvků ztrácí.

P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 31 kvě 2015 21:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Zatím se poohlížím...
Bydliště: Praha

#1933 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Hmmm super :Yahoo!: takze vidim ze T6 je asi neco jako VW V10 TDI. I kdyz tam je to asi jeste lepsi protoze je asi zhruba stejne spolehlivy a kvuli cemukoliv musi motor i s prevodovkou ven z auta.

Tak jinak - je nejaka super spolehliva motorizace? Benzinova? :%) spotrebu neresim ze to nejede taky ne :)

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1934 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

No u (starších) XC90 toho tolik na výběr nezbývá:

V8 B8444S 232kW (jede parádně a trošičku bumbá, hlavně ve městě)
2.5T B5254T2 155kW (inu jede, na můj vkus a tak těžké auto je to slabší, ale jezdit se s tím dá; s čipem poněkud lépe)
Později se objevila ještě 3.2 atmosféra.

Benzínů je poskrovnu, skoro všichni u těchto parníků kupovali naftu. Takže je to jak hledat jehlu v kupce sena.
Mám už několik měsíců nastaven upozorňovač z mobile.de, chodí toho fakt málo, ale sem tam se něco pěkného objeví. I v CZ. A nejsou to takové prů*ery jako převodovka svázaná s T6. [Pardon: snad ještě ložisko vyvažovací hřídele u prvních sérií V8 (early 2005) - pokud to není opravené, tak je to taky jednorázová kasička]

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Zatím se poohlížím...
Bydliště: Praha

#1935 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Ta T6ka je špatná jenom kvůli té převodovce? Takže když si k ceně přimyslím cca 50 na opravu tak je to ok?

Co tedy tohle http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-15893622.html (ten nájezd mi přijde extrémně podezřelý)

nebo tohle:

http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-20235478.html - je to strasna holota ale zase manual!!! a dodelat parkovaci senzory u Volva predpokldam nebude taky problem?

http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-19381909.html
Naposledy upravil(a) Archaon dne 31 kvě 2015 23:02, celkem upraveno 1 x.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1936 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Tak jest. T6 je bezva motor, ale 4Q převodovka od GM je silně poddimenzovaná (a žádná jiná se tam nevešla). Prostě šlápli vedle.

V zásadě je několik variant:
- koupit levně(ji) auto s T6 a počítat s tím, že to dříve či později (ale spíše dříve) klekne. Potom lze použít fabrickou repasi s cenovkou kolem 70 tis. A pak šetřit (přibližně cca. 0,50Kč/km) do dalšího kolapsu. Dá se to chápat jako "povinné" náklady, stejně jako palivo, olej nebo gumy.
- anebo repasovat rovnou peformance kitem, kde jsou slabé díly posíleny na regulerní úroveň. Pak by AT měla být napořád, za předpokladu pečlivé údržby (olej, atp.).

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user

#1937 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Archaon píše:Ta T6ka je špatná jenom kvůli té převodovce? Takže když si k ceně přimyslím cca 50 na opravu tak je to ok?

Co tedy tohle http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-15893622.html (ten nájezd mi přijde extrémně podezřelý)

nebo tohle:

http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-20235478.html - je to strasna holota ale zase manual!!! a dodelat parkovaci senzory u Volva predpokldam nebude taky problem?

http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-19381909.html
Pozor na jednu věc,ono 6ti rychlostní manuál je ještě větší průser než automat z T6
Jinak budu mít XC90 T6 na prodej.Jednu ze dvou,takže je i na výběr. :wink:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Zatím se poohlížím...
Bydliště: Praha

#1938 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

martinopel píše: Pozor na jednu věc,ono 6ti rychlostní manuál je ještě větší průser než automat z T6
Kluci vy proste chcete abych si koupil toho Touarega řeknět to rovnou :lol: :lol: :lol:

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#1939 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Roger »

A co novejsi XC60 nebo XC70 T6, protoze, co se tyka velikosti zavazadelniku XC70/V70III: 575L / 1580L tak to je na tom lepe, nez stara XC90, ktera ma 483L/1387L...a mrstnejsi to bude urcite, neplave tak moc v zatackach, mene vazi...no ja bych se na XC90 vyprdl, jestli tam mate spatne cesty, tak staci XC70, ale proti gustu...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1940 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

No pokud se chceš každej den bát, že auto vysublimuje, že tě sežere na servízu atd, tak klidně. :-) Ale třeba by ses pak rád vrátil k volvu a jeho pakatelu 70 klacků za převodovku :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Zatím se poohlížím...
Bydliště: Praha

#1941 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Urvanej píše:No pokud se chceš každej den bát, že auto vysublimuje, že tě sežere na servízu atd, tak klidně. :-) Ale třeba by ses pak rád vrátil k volvu a jeho pakatelu 70 klacků za převodovku :-)
No servis VW je za pár korun, samozřejmě člověk nesmí jezdit měnit žárovičky do Porsche ale pokud si nekoupíš nějakou vraždu jako je to V10 TDI tak je to v klidu... Benzínové atmosférické motory od koncernu jsou prakticky nesmrtelné...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#1942 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dan2 »

kdyz uz chces jit do predchozi generace touarega, tak vezmi rovnou cayene/q7. je to prekabatenej touareg a aspon to jede. co jsem cetl, tak servisne to neni takova hruza jak to na pvni pohled vypada kdyz si nevyberes problemovej motor.

jen bych si v tom pripadal trochu jako od svetskejch.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Zatím se poohlížím...
Bydliště: Praha

#1943 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Q7 je hodně jiná (úplně), Cayenne je stejná tak na 50 % - stejná platforma, ale třeba jiná sběrnice, diagnostika atd. a taky jich je výrazně méně takže díly jsou dražší. Touareg vyjde na provoz určitě nejlíp. Jak sem psal radši bych XC 90 a pokud možno 7mi místnou, ale s tím benzínem je problém...

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#1944 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Proč je s benzínem problem? Když neberu v úvahu tu T6ku.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Zatím se poohlížím...
Bydliště: Praha

#1945 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Protože sem žádnou hezkou a levnou nenašel :ROFL:

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1946 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Tak kup hezkou a dražší. :twisted:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#1947 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »


GDPR_user

#1948 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Romulusw píše:Proč je s benzínem problem? Když neberu v úvahu tu T6ku.
Proč je problém s T6?Když to vezmu kolem a kolem.
XC90 stála jako nová cca 2mil.převodovka do toho vyjde pouhých 70000Kč kdybych bral v úvahu,že vydrží 140000km tak je to 0,5Kč/km a to není tak hrozné.
Např porsche Cayene cca každžch 100000km praskne těsnění pod hlavou,oprava cca 120000Kč plus další pikačoviny
Audi Allroad,přední náprava na 30000km investice 20-40000Kč vzduchový podvozek neskutečná rana a vydrží třeba i jen 20000Kč

Takže pokud to vezmu kolem a kolem tak na T6 sice kiksne převodovka,ale zase nebudete nikdy řešit úhlovku 15000Kč nebo vstřikovače D5 20000Kč případně hydroštely a vahadla 30000Kč

Takže bych T6 úplně nezatracoval.Jen je prostě potřeba se smířit s tím,že ta investice nastane.

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#1949 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

No, a to ještě nevíme, kolik se jich posere a kolik ne. Určitě se neposerou všechny a některá ujede třeba 400 :roll:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#1950 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dan2 »

jak je na tom xc60 T6 se spolehlivosti prevodovky, motoru a pohonu 4x4 a celkove vubec? uvnitr to bude mensi nez xc90 a vsude pisou, ze to desne chlasta (je to fakt takovej rozdil proti xc90 s 3.2?). da se tenhle motor jednoduse (bez nejakyho flashlube) zplynovat?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“