Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A ještě tohle...díky
http://auto.bazos.cz/inzerat/46778384/Volvo-XC90-T6-2004-AWD-4x4-Navi-koupeno-nove-v-CR.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/46778384/Volvo-XC90-T6-2004-AWD-4x4-Navi-koupeno-nove-v-CR.php
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na stribrne je zajimavy priznany najezd. Takze zkontrolovat, zda je v poradku automat a to s nekym, kdo vi, jak se ma chovat. Zjistit si, zda byl v prevodovce meneny olej. Pak uz kontrola beznych veci nejlepe s origo diagnostikou, zda neni problem nekde v elektrice. Te cerne T6 se vyhni, pokud nemas prichystano 70 000 kc na vymenu prevodovky. Ta odejde, jen je otazkou zda hned nebo po chvili.
Obe auta jsou z Prahy, vezmi si s sebou nekoho z mistnich servisaku, marra, David Patocka nebo si domluv pred koupi navstevu u nich v servisu.
Obe auta jsou z Prahy, vezmi si s sebou nekoho z mistnich servisaku, marra, David Patocka nebo si domluv pred koupi navstevu u nich v servisu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Naopak, obě auta na pohled dobrý:
- za 140tis (pokud je vše ostatní OK) je to asi rozumná cena, i kdyby byla převodovka na repas, tak je to pořád zajímavý počin. Ale chtělo by to opravdu fundovaně posoudit. A pak čipnout, 2.5T je v XC90 poměrně zdechlá (stejně jako 2.4T v S60/V70).
A je to v osvědčeném 3A bazaru. Fotili to asi někde v kůlně (kvůli tomu "nepřijatelném" nájezdu?
), jinak mívají pěkné fotky kdesi na točně, ne?
- černá T6: ta převodovka je jistota (vždy jen otázka kdy). Trošku pojednat cenu, za každý ujetý km si odložit 1Kč a pak (až ta poddimenzovaná GM 4q AT klekne) udělat performance kit upgrade. A bude z toho opět raketa a to navždy!
M.j. jeden človík z DE tvrdil, že při použití jednoho superoleje lze dobu rozpadu prý znatelně prodloužit. Neumím to ale ani potvrdit, ani vyvrátit. Chtělo by to zkusit. Výsledky se však uvidí až za 100000+km - prý Dexron 6.
P.
P.S. Ani jedno z těch není 7-sitzer, že?
- za 140tis (pokud je vše ostatní OK) je to asi rozumná cena, i kdyby byla převodovka na repas, tak je to pořád zajímavý počin. Ale chtělo by to opravdu fundovaně posoudit. A pak čipnout, 2.5T je v XC90 poměrně zdechlá (stejně jako 2.4T v S60/V70).
A je to v osvědčeném 3A bazaru. Fotili to asi někde v kůlně (kvůli tomu "nepřijatelném" nájezdu?

- černá T6: ta převodovka je jistota (vždy jen otázka kdy). Trošku pojednat cenu, za každý ujetý km si odložit 1Kč a pak (až ta poddimenzovaná GM 4q AT klekne) udělat performance kit upgrade. A bude z toho opět raketa a to navždy!
M.j. jeden človík z DE tvrdil, že při použití jednoho superoleje lze dobu rozpadu prý znatelně prodloužit. Neumím to ale ani potvrdit, ani vyvrátit. Chtělo by to zkusit. Výsledky se však uvidí až za 100000+km - prý Dexron 6.
P.
P.S. Ani jedno z těch není 7-sitzer, že?
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi jen pěti, ale to by mě nevadilo.víc se mi líbí ta stříbrná,akorát nevím jestli 3A důvěřovat. Jinak diky
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Měl bych ještě jednu prosbu,muže mi někdo prověřit VIN,jestli převodovka a motor nemají nějaké úskalí. YV1CM59G741100795
Předem díky
Předem díky
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
YV1CM59G741100795 je MY04, má klasiku motor B5254T2 a osvědčenou 5Q převodovku AW50/51 AWD.
Auto ještě před elektrickým faceliftem (myslím, že to není ani dobře, ani špatně (snad jen do CEMek v MY05 zatékalo, tady ne)).
Prověřit, (ne)koupit, jezdit.
P.
Auto ještě před elektrickým faceliftem (myslím, že to není ani dobře, ani špatně (snad jen do CEMek v MY05 zatékalo, tady ne)).
Prověřit, (ne)koupit, jezdit.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takže teoreticky by mělo být vše ok,ale záleží na stavu.A výbava se dá z VIN zjistit,popřípadě nájezd KM.
Nemate někdo skusenosti s nákupem v AAA ,davaji záruku na motor a převodovku dva roky.
Děkuji M.
Nemate někdo skusenosti s nákupem v AAA ,davaji záruku na motor a převodovku dva roky.
Děkuji M.
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud vim, tak sice zaruku davaji, ale vlastne ne. Co jsem slysel, musis dodrzet predepsany servis a ten nedodrzis, protoze ujetym prvnim metrem jsi mel byt v servise a postupovat dle predepsanych ukonu. Proste nestihnes dojet do servisu, aby jsi neporusil podminky
Koupit se tam urcite da, ale hodne proveruj a chtej do tebou zvoleneho servisu.

Koupit se tam urcite da, ale hodne proveruj a chtej do tebou zvoleneho servisu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 204
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: jihlava
- Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím. Už delší dobu sledují tento fórum a dneska jsem se konečně zaregistroval pro to protože si chcy pořídit svoje vysnenou XC 90. Roční dojezd přibližně 15000 km. Muslim jsi to že k těm km se hodí spise benzin než nafta , ročník od 2007 v automatu ale s motorem bych potřeboval poradit s vama. Jakéj motor byjste mi doporučil? S bazarem AAA auto zkusenosti mám následující: Mel jsem vyhlidnutej auto na netu a zavolal jsem na bezplatnou linku zvedlami slečna a řekla mi že auto je k mání, ať jdu na pobočku zaplatit vratnich 2000 Kč že mi ho dovezou do Jihlavy. Došel jsem na pobočku a najednou zrovna to auto ma zaplacenou zálohu a ať se podíváme po jiném autě, nabyzeli mi same sroty nebo dvojnásobné dražší autoTrialista píše:Takže teoreticky by mělo být vše ok,ale záleží na stavu.A výbava se dá z VIN zjistit,popřípadě nájezd KM.
Nemate někdo skusenosti s nákupem v AAA ,davaji záruku na motor a převodovku dva roky.
Děkuji M.
řekl jsem že ne ze chtěl jsem to konkrétní auto viděli ze semnou neni žádná domluva
tak jsme se loučili a konec návštěvy, tím chcy říct ze tímhle způsobem přitahují zákazníky, prostě prodávají to co nemají
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 380000 km
-
Offline
- Příspěvky: 1410
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Z benzinu mas na vyber len 2.5T,2.9 t6 , 3.2 alebo 4.4. Osobne by som asi bral len 3.2 alebo 4.4. Viac ti budu vediet povedat iny clenovia skusenejsi 

-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak to jsem na ně zvědavě,zítra jdu zaplatit vratnou zálohu a auto nechat převést.dám info.
Našel by se někdo z okolí Turnova aby auto prohlédl?
Předem díky
Našel by se někdo z okolí Turnova aby auto prohlédl?
Předem díky
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Teoreticky bych se s tebou na auto podívat s diagnostikou mohl, otázka je kdy. Tenhle týden mám docela nabitý. 

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Semily,to by slo
,záleží kdy to dovezou z Brna do Lbc. To mi asi řeknou zítra,ale bude to asi tento týden.
Dík za ochotu

Dík za ochotu

_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 D5,V70R a jiné
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tento bazar neee!Nikdy jsem tam sice naštěstí nebyl,ale od všech známých co s tím mají osobní zkušenost vím,že mají praktiky za hranicí slušného jednání.Navíc moje sestra tam přímo u nich pracovala a to co mi popisovala ,se tady ani nedá napsat. 

_________________
VOLVO,VW,MB,PORSCHE
DICE,VAG,DURAMETRIC
VOLVO,VW,MB,PORSCHE
DICE,VAG,DURAMETRIC
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jen to napiš.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Přesně tak...
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S60 D5 MY2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
sháním nové auto a představoval bych si S60 D5 (docela dost toho najezdím, takže benzín pro mne asi nemá smysl)
kůži nechci, chci tmavý interiér, manuální převodovku.
Už delší dobu koukám po jedné na sauto, je linkovaná na více stránkách a už několikrát jí snížili cenu.
link: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16112658?goFrom=list
Nevím co si o tom myslet, z fotek je znát pár ťuknutí a cena mi celkově přijde docela nízká, ale to je tak vše co dokážu poznat.
Díky za radu
sháním nové auto a představoval bych si S60 D5 (docela dost toho najezdím, takže benzín pro mne asi nemá smysl)
kůži nechci, chci tmavý interiér, manuální převodovku.
Už delší dobu koukám po jedné na sauto, je linkovaná na více stránkách a už několikrát jí snížili cenu.
link: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16112658?goFrom=list
Nevím co si o tom myslet, z fotek je znát pár ťuknutí a cena mi celkově přijde docela nízká, ale to je tak vše co dokážu poznat.
Díky za radu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to socka, ale jestli by ti výbava stačila, tak vzít někoho s origo diag a zajet se podívat. 

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S60 D5 MY2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pro moji potřebu právě asi stačila.
Teď sehnat znalce s origo diagnostikou, který bude za úplatu ochotný sjet se mnou do Břeclavi kouknout.
Teď sehnat znalce s origo diagnostikou, který bude za úplatu ochotný sjet se mnou do Břeclavi kouknout.

-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím.
Tak po zvažování a hledání V70tek to nakonec vypadá, že nakonec půjdu do Saaba.
Nafta na naše nájezdy není moc vhodná a když benzín, tak radši sobík.
Díky všem za podnětné rady při hledání!
Tak po zvažování a hledání V70tek to nakonec vypadá, že nakonec půjdu do Saaba.

Nafta na naše nájezdy není moc vhodná a když benzín, tak radši sobík.

Díky všem za podnětné rady při hledání!

-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Vůz: Zatím se poohlížím...
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj jsem tu nový - jako starý a spokojený otrok VW se teď rozhlížím po dalším autě pro rodinu a mám spadeno na Touarega, ale bohužel je to auto uvnitř celkem malé, takže můj zrak padnul na XC90 (Q7 nechci je to obluda)
mám pár dotazů, snad sem tu dobře:
1) jak složité je udělatu Volva diagnostiku? U VW má kabel s VAGem doma snad každý, je to u Volva podobné nebo je to problém? Budu potřebovat nějakou odbornou radu při nákupu, tak abych věděl jak složité bude někoho sehnat.
2) předběžně sem se díval a jelikož to bude druhé auto s menším nájezdem, tak chci určitě benzín, nejlépe 4,4 (Touareg měl být 4,2 nebo W12 6,0). Na AutoScoutu v Německu mají jednu hezkou se 7mi sedadly (což je pro mě MUST) v R-paketu, ale prodávající píše že něco lehce klepe v motoru. Což mohou být hydroštely, ale taky třeba ne
je tenhle typ motoru obecně spolehlivej, nebo je to něco jako (sorry zase za ten koncern
) slavnej VW V10 TDI, kde se bez vyndání celýho motoru z auta dá vyměnit akurát tak voda v odstřikovači a servis stojí desítky tisíc za cokoliv? Nějakej nápad co by tomu mohlo být? (vím že na dálku se to nedá diagnostikovat, ale třeba je to běžná věc).
3) Jinak jedna V8ma je za cca 200tisic v bazaru v Olomouci (je na TipCars), ale má nějaký divný čísla kolem klimatizace - asi dovoz z US? Je to u XC90ek běžné?
Díky!

1) jak složité je udělatu Volva diagnostiku? U VW má kabel s VAGem doma snad každý, je to u Volva podobné nebo je to problém? Budu potřebovat nějakou odbornou radu při nákupu, tak abych věděl jak složité bude někoho sehnat.
2) předběžně sem se díval a jelikož to bude druhé auto s menším nájezdem, tak chci určitě benzín, nejlépe 4,4 (Touareg měl být 4,2 nebo W12 6,0). Na AutoScoutu v Německu mají jednu hezkou se 7mi sedadly (což je pro mě MUST) v R-paketu, ale prodávající píše že něco lehce klepe v motoru. Což mohou být hydroštely, ale taky třeba ne


3) Jinak jedna V8ma je za cca 200tisic v bazaru v Olomouci (je na TipCars), ale má nějaký divný čísla kolem klimatizace - asi dovoz z US? Je to u XC90ek běžné?
Díky!
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
z USA jsem jich videl dost, zkus se obratit s radami na ok2ucx, Urvanej, David Patocka. Ti myslim tyto motorizace v XC90 maji nebo meli. Nedavno myslim prodaval Urvany toto auto. Ale 200 000 kc je myslim za tuto motorizaci malo, to nebude asi v top stavu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Než jsem to stihl, už mě práskli
V8 je v pohodě, jediná rozumná motorizace, aby XC90ka trochu jela. S mírnou nadsázkou, ale je to tak.
Co k tomu říci? Osmiválec si o nějaký ten litřík spotřeby řekne, ale s tím zjevně nemáš problém.
První série měly problém v tom, že jakési ložisko vyvažovací hřídele (za pár korun) ale kdesi uprostřed motoru se snad máchalo v kondenzátu či co, místo toho, aby bylo v suchu (nebo mazané). Jestli má toto konkrétní auto tento potenciální problém, to se dá zjistit z VINka. Od určitého VINu nahoru už to výrobce ošéfoval, ale ty první kusy (a zrovna to byl ročník 2005) to mají už buď vyměněné anebo tato loterie čeká na koupěchtivého zájemce. Cena materiálu je mizivá, cena práce tohle vyměnit je lehce raketová - to ti řekne David Patočka. Jak se to jednou vyléčí, je pokoj. Pak už o motoru nevíš.
Co tě ještě může potkat, je nevhodné umístění elektronického modulu palivové pumpy: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=43385
Opět do určitého čísla to bylo blbě (a snad na to prý byla i svolávačka), pokud to ale nikdo nenapravil, jednoho krásného dne prostě v tichosti neodjedeš.
A to je tak možná všechno, co by bylo specifické pro V8. Ostatní věci jsou společné pro všechny XC90. Občas umí zazlobit modul ICM (displej rádia). V prvních sériích zatékalo do centrálního modulu CEM. To se pořád bavíme o 2005. Z mechanických věcí - prostě hledej tady na fóru.
Jakkoli to zní negativně, ta pohoda s 90kou tohle zcela vynahradí. Myslím, že celkově je to velmi vydařené auto s minimem konstrukčních trablů.
Doufejme, že tě brzy uvidíme tady v klubu
Co se týká konkrétního vozu, chce to opravdu shlédnout s někým povolaným (do Olomouce máš asi nejblíže domluvit se s místním uživatelem - martinopel). Napíchnout na diagnostiku. Mimochodem ten jediný a správný kabel - se jmenuje DiCE - v ceně kolem $100-$150 se dá pořídit z Číny = o ničem jiném neuvažuj, nedá ti to relevantní výsledky.
V tomto bazaru jsem byl jednou, zatím nemohu říci nic špatného. Jel jsem tam obhlížet jednu S80 s přiznaným nájezdem 400tkm, nic nezakrývali, byli v pohodě. Třeba jsou to výjimky.
Pavel
P.S. Ameriky tu nejsou úplnou výjimkou. Vzhledem k rozdílu ceny se to celkem vyplatí (či vypláceno) i s převozem přes oceán. Vždy jsou to benzíny (na naftu v US jezdí z 99.9% pouze trucky). Americká auta mají (kromě těch cifer kolem klimy) ještě míle na tacháči a liché 100kHz u rádia. Ale to není nic, s čím bychom si neporadili.

V8 je v pohodě, jediná rozumná motorizace, aby XC90ka trochu jela. S mírnou nadsázkou, ale je to tak.
Co k tomu říci? Osmiválec si o nějaký ten litřík spotřeby řekne, ale s tím zjevně nemáš problém.
První série měly problém v tom, že jakési ložisko vyvažovací hřídele (za pár korun) ale kdesi uprostřed motoru se snad máchalo v kondenzátu či co, místo toho, aby bylo v suchu (nebo mazané). Jestli má toto konkrétní auto tento potenciální problém, to se dá zjistit z VINka. Od určitého VINu nahoru už to výrobce ošéfoval, ale ty první kusy (a zrovna to byl ročník 2005) to mají už buď vyměněné anebo tato loterie čeká na koupěchtivého zájemce. Cena materiálu je mizivá, cena práce tohle vyměnit je lehce raketová - to ti řekne David Patočka. Jak se to jednou vyléčí, je pokoj. Pak už o motoru nevíš.
Co tě ještě může potkat, je nevhodné umístění elektronického modulu palivové pumpy: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=43385
Opět do určitého čísla to bylo blbě (a snad na to prý byla i svolávačka), pokud to ale nikdo nenapravil, jednoho krásného dne prostě v tichosti neodjedeš.
A to je tak možná všechno, co by bylo specifické pro V8. Ostatní věci jsou společné pro všechny XC90. Občas umí zazlobit modul ICM (displej rádia). V prvních sériích zatékalo do centrálního modulu CEM. To se pořád bavíme o 2005. Z mechanických věcí - prostě hledej tady na fóru.
Jakkoli to zní negativně, ta pohoda s 90kou tohle zcela vynahradí. Myslím, že celkově je to velmi vydařené auto s minimem konstrukčních trablů.
Doufejme, že tě brzy uvidíme tady v klubu

Co se týká konkrétního vozu, chce to opravdu shlédnout s někým povolaným (do Olomouce máš asi nejblíže domluvit se s místním uživatelem - martinopel). Napíchnout na diagnostiku. Mimochodem ten jediný a správný kabel - se jmenuje DiCE - v ceně kolem $100-$150 se dá pořídit z Číny = o ničem jiném neuvažuj, nedá ti to relevantní výsledky.
V tomto bazaru jsem byl jednou, zatím nemohu říci nic špatného. Jel jsem tam obhlížet jednu S80 s přiznaným nájezdem 400tkm, nic nezakrývali, byli v pohodě. Třeba jsou to výjimky.
Pavel
P.S. Ameriky tu nejsou úplnou výjimkou. Vzhledem k rozdílu ceny se to celkem vyplatí (či vypláceno) i s převozem přes oceán. Vždy jsou to benzíny (na naftu v US jezdí z 99.9% pouze trucky). Americká auta mají (kromě těch cifer kolem klimy) ještě míle na tacháči a liché 100kHz u rádia. Ale to není nic, s čím bychom si neporadili.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
jelikož koukám po autě pro rodinu na cca 5 let, Volvo bylo dost jasně mezi hlavními favority. Léta se mi líbí a koukám hlavně po XC90, XC70, XC60 nebo V70.
Ráno musí auto odvézt kluky do školky, přes den se mnou objet klienty (nebo stát před prací), večer to svézt domu s nákupem a o víkendu případně výlet celé rodiny (4ks). Příležitostně něco odtáhnout, plně vytížit kufr nebo na střeše odvézt kola. Většinu kilometrů v rámci Prahy a blízkého okolí.
Suma - sumárum mi z toho vychází nejlépe XC70, přesný podíl mezi bezva podívanou, velkým autem a pohodlím (a cenou). XC90 je zbytečně nenasytné, zvlášť v Praze a spolu s XC60 je i dost drahé (resp. v mých limitech jich moc není). V70 je už "jen osobák", nic ve zlém, ale XC70 je od pohledu hezčí, ale také si ho umím představit. Osobně preferuji automat, D5 verzi (časem bych asi čipnul, když je to tu tak kladně hodnoceno), ideálně s adaptivním tempomatem a světlým interiérem. Cenu si představuji do 400k s rokem výroby 2010+ a do 200t km (když to bude za to stát, mírně přisypu). Takových aut jsem pár našel a teď otázka...
... na co si dát pozor nebo co zvážit při koupi? Je vhodné se vyhnout určitému motoru, variantě, roku nebo výbavě? Co jsem pročetl je nutno, zvlášť u automatu, držet cyklus výměn oleje, ale vysloveně nějaké zásadní problémy vztažené na konkrétní typ / výbavu jsem nenašel. Pak by mě zajímalo, lze někde půjčit počítač abych získal skutečná data o autu? Nebo někdo z fóra ochotnej mi pomoct v tomto směru? Moc nevěřím prohlídce v servisu, osobně si totiž myslím, že první koho má bazarista pořešeného, je technik v nejbližším servisu, kam mě ochotně odešle. Nerad bych se dočkal zklamání hned po nákupu, auto měl na parkovišti a měsíce si psal s bazarem přes drahého právníka.
Díky za každý tip!
p.s. v čem je výhoda, pokud nějaká je, Volvo Ocean Race edice? Není to problém, mít auto z limitované série?
jelikož koukám po autě pro rodinu na cca 5 let, Volvo bylo dost jasně mezi hlavními favority. Léta se mi líbí a koukám hlavně po XC90, XC70, XC60 nebo V70.
Ráno musí auto odvézt kluky do školky, přes den se mnou objet klienty (nebo stát před prací), večer to svézt domu s nákupem a o víkendu případně výlet celé rodiny (4ks). Příležitostně něco odtáhnout, plně vytížit kufr nebo na střeše odvézt kola. Většinu kilometrů v rámci Prahy a blízkého okolí.
Suma - sumárum mi z toho vychází nejlépe XC70, přesný podíl mezi bezva podívanou, velkým autem a pohodlím (a cenou). XC90 je zbytečně nenasytné, zvlášť v Praze a spolu s XC60 je i dost drahé (resp. v mých limitech jich moc není). V70 je už "jen osobák", nic ve zlém, ale XC70 je od pohledu hezčí, ale také si ho umím představit. Osobně preferuji automat, D5 verzi (časem bych asi čipnul, když je to tu tak kladně hodnoceno), ideálně s adaptivním tempomatem a světlým interiérem. Cenu si představuji do 400k s rokem výroby 2010+ a do 200t km (když to bude za to stát, mírně přisypu). Takových aut jsem pár našel a teď otázka...
... na co si dát pozor nebo co zvážit při koupi? Je vhodné se vyhnout určitému motoru, variantě, roku nebo výbavě? Co jsem pročetl je nutno, zvlášť u automatu, držet cyklus výměn oleje, ale vysloveně nějaké zásadní problémy vztažené na konkrétní typ / výbavu jsem nenašel. Pak by mě zajímalo, lze někde půjčit počítač abych získal skutečná data o autu? Nebo někdo z fóra ochotnej mi pomoct v tomto směru? Moc nevěřím prohlídce v servisu, osobně si totiž myslím, že první koho má bazarista pořešeného, je technik v nejbližším servisu, kam mě ochotně odešle. Nerad bych se dočkal zklamání hned po nákupu, auto měl na parkovišti a měsíce si psal s bazarem přes drahého právníka.
Díky za každý tip!
p.s. v čem je výhoda, pokud nějaká je, Volvo Ocean Race edice? Není to problém, mít auto z limitované série?
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jen zareaguji na Ocean Race: tahle special edition nemá žádné speciální (= nesehnatelné) díly. Bývá typicky velmi dobře vybaveno. A u platformy P2 (ty hledáš už P3) bylo auto -obvykle- v krásné modré metalíze. Tak krásné, že jsem si takové musel koupit 
Pavel

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé