Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#1926 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Moc dekuji vsem za radu, mel jsem pro jistotu vypsano na co juknout, ale mezitim se sedmdesatka prodala. Asi to tak melo byt, a ja nerad placu za necim, co jsem vlastne ani nikdy nemel.
Do hledacku se tak dostal tento brejlatej sved.
Jediny co me stve je ten automat. No, ale stejne se asi pojedu podivat...
Do hledacku se tak dostal tento brejlatej sved.
Jediny co me stve je ten automat. No, ale stejne se asi pojedu podivat...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Zatím se poohlížím...
- Bydliště: Praha
#1927 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak panove kdz jste mi ti Opavskou V8mu rozmluvili, co tohle?
http://auto.bazos.cz/inzerat/48232719/Volvo-XC90-T6-2004-AWD-4x4-Navi-koupeno-nove-v-CR.php
Ma smysl se na to chodit divat?
Pripadne jeste tohle:
http://auto.bazos.cz/inzerat/46420030/Volvo-XC90-T6-AWD-4x4--LPG.php (obavan se toho plynu to je prvni co bych vhodil)
nebo tohle
http://auto.bazos.cz/inzerat/46474763/Volvo-XC-90.php
Tech benzinaku moc neni...
http://auto.bazos.cz/inzerat/48232719/Volvo-XC90-T6-2004-AWD-4x4-Navi-koupeno-nove-v-CR.php
Ma smysl se na to chodit divat?
Pripadne jeste tohle:
http://auto.bazos.cz/inzerat/46420030/Volvo-XC90-T6-AWD-4x4--LPG.php (obavan se toho plynu to je prvni co bych vhodil)
nebo tohle
http://auto.bazos.cz/inzerat/46474763/Volvo-XC-90.php
Tech benzinaku moc neni...
#1928 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co kecáš,já mám hned dva.Archaon píše:
Tech benzinaku moc neni...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1929 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Motory T6 usmev vykouzly, ale jsi ochoten v tom po nejakem case nechat cca 70 000 kc za prevodovku? Ta odchazi. Posledni pripad tady je napr. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=48628
Naposledy upravil(a) Haben dne 31 kvě 2015 08:04, celkem upraveno 1 x.
#1930 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pravda,pokud není převodovka po GO.Haben píše:Motory T6 usmev vykouzli, ale jsi ochoten v tom po nejakem case nechat cca 70 000 kc za prevodovku? Ta odchazi. Posledni pripad tady je napr. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=48628
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1931 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Plynu není potřeba se bát, ale musí být dobře seřízen. Nicméně co tak vidím na fotkách tak ty druhé dvě vypadají zachovaleji, hlavně ta světlá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1932 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zcela vážně bych chtěl adminům navrhnout nové téma, které by bylo rovněž "přilepeno" nahoře:
Poraďte při koupi T6 (XC90 / S80)
kde by se diskutovaly velmi specifické rady ohledně těchto modelů.
Odpověď "počítejte s investicí 70000" se tu stále častěji opakuje s tím, jak ceny T6 padají a jejich kilometrové proběhy rostou. Tohle to specifikum se tu v záplavě příspěvků ztrácí.
P.
Poraďte při koupi T6 (XC90 / S80)
kde by se diskutovaly velmi specifické rady ohledně těchto modelů.
Odpověď "počítejte s investicí 70000" se tu stále častěji opakuje s tím, jak ceny T6 padají a jejich kilometrové proběhy rostou. Tohle to specifikum se tu v záplavě příspěvků ztrácí.
P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 31 kvě 2015 21:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Zatím se poohlížím...
- Bydliště: Praha
#1933 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hmmm super takze vidim ze T6 je asi neco jako VW V10 TDI. I kdyz tam je to asi jeste lepsi protoze je asi zhruba stejne spolehlivy a kvuli cemukoliv musi motor i s prevodovkou ven z auta.
Tak jinak - je nejaka super spolehliva motorizace? Benzinova? spotrebu neresim ze to nejede taky ne
Tak jinak - je nejaka super spolehliva motorizace? Benzinova? spotrebu neresim ze to nejede taky ne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1934 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No u (starších) XC90 toho tolik na výběr nezbývá:
V8 B8444S 232kW (jede parádně a trošičku bumbá, hlavně ve městě)
2.5T B5254T2 155kW (inu jede, na můj vkus a tak těžké auto je to slabší, ale jezdit se s tím dá; s čipem poněkud lépe)
Později se objevila ještě 3.2 atmosféra.
Benzínů je poskrovnu, skoro všichni u těchto parníků kupovali naftu. Takže je to jak hledat jehlu v kupce sena.
Mám už několik měsíců nastaven upozorňovač z mobile.de, chodí toho fakt málo, ale sem tam se něco pěkného objeví. I v CZ. A nejsou to takové prů*ery jako převodovka svázaná s T6. [Pardon: snad ještě ložisko vyvažovací hřídele u prvních sérií V8 (early 2005) - pokud to není opravené, tak je to taky jednorázová kasička]
P.
V8 B8444S 232kW (jede parádně a trošičku bumbá, hlavně ve městě)
2.5T B5254T2 155kW (inu jede, na můj vkus a tak těžké auto je to slabší, ale jezdit se s tím dá; s čipem poněkud lépe)
Později se objevila ještě 3.2 atmosféra.
Benzínů je poskrovnu, skoro všichni u těchto parníků kupovali naftu. Takže je to jak hledat jehlu v kupce sena.
Mám už několik měsíců nastaven upozorňovač z mobile.de, chodí toho fakt málo, ale sem tam se něco pěkného objeví. I v CZ. A nejsou to takové prů*ery jako převodovka svázaná s T6. [Pardon: snad ještě ložisko vyvažovací hřídele u prvních sérií V8 (early 2005) - pokud to není opravené, tak je to taky jednorázová kasička]
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Zatím se poohlížím...
- Bydliště: Praha
#1935 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ta T6ka je špatná jenom kvůli té převodovce? Takže když si k ceně přimyslím cca 50 na opravu tak je to ok?
Co tedy tohle http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-15893622.html (ten nájezd mi přijde extrémně podezřelý)
nebo tohle:
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-20235478.html - je to strasna holota ale zase manual!!! a dodelat parkovaci senzory u Volva predpokldam nebude taky problem?
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-19381909.html
Co tedy tohle http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-15893622.html (ten nájezd mi přijde extrémně podezřelý)
nebo tohle:
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-20235478.html - je to strasna holota ale zase manual!!! a dodelat parkovaci senzory u Volva predpokldam nebude taky problem?
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-19381909.html
Naposledy upravil(a) Archaon dne 31 kvě 2015 23:02, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1936 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jest. T6 je bezva motor, ale 4Q převodovka od GM je silně poddimenzovaná (a žádná jiná se tam nevešla). Prostě šlápli vedle.
V zásadě je několik variant:
- koupit levně(ji) auto s T6 a počítat s tím, že to dříve či později (ale spíše dříve) klekne. Potom lze použít fabrickou repasi s cenovkou kolem 70 tis. A pak šetřit (přibližně cca. 0,50Kč/km) do dalšího kolapsu. Dá se to chápat jako "povinné" náklady, stejně jako palivo, olej nebo gumy.
- anebo repasovat rovnou peformance kitem, kde jsou slabé díly posíleny na regulerní úroveň. Pak by AT měla být napořád, za předpokladu pečlivé údržby (olej, atp.).
Pavel
V zásadě je několik variant:
- koupit levně(ji) auto s T6 a počítat s tím, že to dříve či později (ale spíše dříve) klekne. Potom lze použít fabrickou repasi s cenovkou kolem 70 tis. A pak šetřit (přibližně cca. 0,50Kč/km) do dalšího kolapsu. Dá se to chápat jako "povinné" náklady, stejně jako palivo, olej nebo gumy.
- anebo repasovat rovnou peformance kitem, kde jsou slabé díly posíleny na regulerní úroveň. Pak by AT měla být napořád, za předpokladu pečlivé údržby (olej, atp.).
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#1937 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pozor na jednu věc,ono 6ti rychlostní manuál je ještě větší průser než automat z T6Archaon píše:Ta T6ka je špatná jenom kvůli té převodovce? Takže když si k ceně přimyslím cca 50 na opravu tak je to ok?
Co tedy tohle http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-15893622.html (ten nájezd mi přijde extrémně podezřelý)
nebo tohle:
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-20235478.html - je to strasna holota ale zase manual!!! a dodelat parkovaci senzory u Volva predpokldam nebude taky problem?
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-19381909.html
Jinak budu mít XC90 T6 na prodej.Jednu ze dvou,takže je i na výběr.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Zatím se poohlížím...
- Bydliště: Praha
#1938 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kluci vy proste chcete abych si koupil toho Touarega řeknět to rovnoumartinopel píše: Pozor na jednu věc,ono 6ti rychlostní manuál je ještě větší průser než automat z T6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#1939 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A co novejsi XC60 nebo XC70 T6, protoze, co se tyka velikosti zavazadelniku XC70/V70III: 575L / 1580L tak to je na tom lepe, nez stara XC90, ktera ma 483L/1387L...a mrstnejsi to bude urcite, neplave tak moc v zatackach, mene vazi...no ja bych se na XC90 vyprdl, jestli tam mate spatne cesty, tak staci XC70, ale proti gustu...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1940 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No pokud se chceš každej den bát, že auto vysublimuje, že tě sežere na servízu atd, tak klidně. Ale třeba by ses pak rád vrátil k volvu a jeho pakatelu 70 klacků za převodovku
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Zatím se poohlížím...
- Bydliště: Praha
#1941 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No servis VW je za pár korun, samozřejmě člověk nesmí jezdit měnit žárovičky do Porsche ale pokud si nekoupíš nějakou vraždu jako je to V10 TDI tak je to v klidu... Benzínové atmosférické motory od koncernu jsou prakticky nesmrtelné...Urvanej píše:No pokud se chceš každej den bát, že auto vysublimuje, že tě sežere na servízu atd, tak klidně. Ale třeba by ses pak rád vrátil k volvu a jeho pakatelu 70 klacků za převodovku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#1942 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kdyz uz chces jit do predchozi generace touarega, tak vezmi rovnou cayene/q7. je to prekabatenej touareg a aspon to jede. co jsem cetl, tak servisne to neni takova hruza jak to na pvni pohled vypada kdyz si nevyberes problemovej motor.
jen bych si v tom pripadal trochu jako od svetskejch.
jen bych si v tom pripadal trochu jako od svetskejch.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Zatím se poohlížím...
- Bydliště: Praha
#1943 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Q7 je hodně jiná (úplně), Cayenne je stejná tak na 50 % - stejná platforma, ale třeba jiná sběrnice, diagnostika atd. a taky jich je výrazně méně takže díly jsou dražší. Touareg vyjde na provoz určitě nejlíp. Jak sem psal radši bych XC 90 a pokud možno 7mi místnou, ale s tím benzínem je problém...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1944 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proč je s benzínem problem? Když neberu v úvahu tu T6ku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: Zatím se poohlížím...
- Bydliště: Praha
#1945 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Protože sem žádnou hezkou a levnou nenašel
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1946 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak kup hezkou a dražší.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#1948 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proč je problém s T6?Když to vezmu kolem a kolem.Romulusw píše:Proč je s benzínem problem? Když neberu v úvahu tu T6ku.
XC90 stála jako nová cca 2mil.převodovka do toho vyjde pouhých 70000Kč kdybych bral v úvahu,že vydrží 140000km tak je to 0,5Kč/km a to není tak hrozné.
Např porsche Cayene cca každžch 100000km praskne těsnění pod hlavou,oprava cca 120000Kč plus další pikačoviny
Audi Allroad,přední náprava na 30000km investice 20-40000Kč vzduchový podvozek neskutečná rana a vydrží třeba i jen 20000Kč
Takže pokud to vezmu kolem a kolem tak na T6 sice kiksne převodovka,ale zase nebudete nikdy řešit úhlovku 15000Kč nebo vstřikovače D5 20000Kč případně hydroštely a vahadla 30000Kč
Takže bych T6 úplně nezatracoval.Jen je prostě potřeba se smířit s tím,že ta investice nastane.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1949 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, a to ještě nevíme, kolik se jich posere a kolik ne. Určitě se neposerou všechny a některá ujede třeba 400
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#1950 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jak je na tom xc60 T6 se spolehlivosti prevodovky, motoru a pohonu 4x4 a celkove vubec? uvnitr to bude mensi nez xc90 a vsude pisou, ze to desne chlasta (je to fakt takovej rozdil proti xc90 s 3.2?). da se tenhle motor jednoduse (bez nejakyho flashlube) zplynovat?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136390 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1266 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2939 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1568 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous