Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#1876 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Roger »

Vypada fakt zachovale a ten lak na 1*...uz tomu jen chybi luftovane sesle vpredu a vyhrivane vzadu a premium audio, ale vypada nadherne!
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#1877 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dan2 »

ty pohadky bazozmrdu jsou fakt neskutecny. maji odpoved na vsechno ale ze i 10ti lety dite umi lhat lip, jim vubec nevadi.

ja bych jim neveril ani slovo a hlavne bych jim nedal ty $$$ ktery za to chtej. idealne nekam na origo diagnostiku a urcite nekdo bude umet vytahnou nejaky udaj z kteryho se ty kilometry budou dat +- odvodit. na mym poslednim aute podle provoznich minut jednotky abs a stavu km na tachaci vychazela prumerna rychlost auta za dobu jeho zivotnosti na 32km/h, takze realne melo najeto tak o 50% vic.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1878 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Servis s kastrolem po 30ti může být neveselá story. Slibotechna v podobě podivného majitele... bez kontroly od někoho znalého bych byl veeelmi obezřetný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1879 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Roger píše:Vypada fakt zachovale a ten lak na 1*...uz tomu jen chybi luftovane sesle vpredu a vyhrivane vzadu a premium audio, ale vypada nadherne!
Co vypadá zachovale? Myslím, že tu mluvíme o nějakém jiném autě nebo se stále bavíme o té V8 z Olomouce za 200??
Asi hodnotíš ten VOR?

M.j. dnes jsme s Martinem jeli přes Olomouce, tak jsme se na tu vé-osmu jeli na půl vážně, pak už jen ze srandy podívat.

Zvenku - pravý přední blatník promáčknutý, zadní taky. Dveře řidiče neuměle pospravované. Nic z toho žádná tragedie, ale stav 1A to tedy podle mě není.

Světlý interiér uvnitř je asi z celého auta (s nájezdem 351tis - pozor, i tacho je v mílích a v bazaru si toho jaksi nevšimli, že?) to nejlepší. Je to 7-sedadlo, vypadá pěkně a celkem zachovale. Nějaké drobnosti tam jsou, ale BČM (běžný český motorista) by tomu klidně uvěřil i 157tis.

To jsou pořád celkem drobné, to nejlepší na konec: jindy vyhlazený motor V8 zde trpěl poměrně značnými vibracemi, což jsme přisoudili patrně problému s ložiskem vyvažovací hřídele. Podle velmi nízkého výrobního čísla motoru bude tahle loterie čekat na první kavku. Ve víčku motoru byl zajímavý suchý sediment, který se jinde nevidí.
Další podivné zvuky se linuly z podvozku, ale to třeba barvitěji popíše Martin. EDIT: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=90&t=50067

Jinak elektricky (po smazání všech chyb, které naskákaly po vybití aku) se žádná další neobjevila, z tohoto pohledu celkem asi jediná dobrá zpráva.

K diskuzi o ceně se majitel moc neměl, tak jsme frčeli s čerstvými zážitky domů.

Pavel
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 21 kvě 2015 08:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#1880 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Roger »

ok2ucx píše:
Roger píše:Vypada fakt zachovale a ten lak na 1*...uz tomu jen chybi luftovane sesle vpredu a vyhrivane vzadu a premium audio, ale vypada nadherne!
Co vypadá zachovale? Myslím, že tu mluvíme o nějakém jiném autě nebo se stále bavíme o té V8 z Olomouce za 200??
Asi hodnotíš ten VOR?

Pavel
No jasneze myslim ten VOR...pac ta XC90 vypada tak, ze i ma 89leta babicka vypada zachovaleji :ROFL:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#1881 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Leomil »

Měl bych takový obecný dotaz. Jakou motorizaci byste doporučovali do V70 II pro roční nájezd 15-20 tisíc, převážně po dálnici? Úspornou D5 z let 2001-2004, nebo radši žravější, ale spolehlivý benzín 2,4i (bez omezení roku výroby)? Radši platit více na čerpačce, nebo v servisu? :)
K té úvaze mě přivedl tento inzerát http://www.tipcars.com/volvo-v70/volvo-v70-4904027.html, uznávám, že je podezřele levný.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1882 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Ha! To je asi jedna z úplně posledních V70II, co se dělaly :shock:

A podezřele levné mi to ani nepříjde:
- je to benzín
- je to atmosféra
- má to "strašně moc" najeto
- je to "staré" auto (7 let)
Myslím, že by to stálo aspoň za vidění, projížďku a prohlídku. A rychle, než tě někdo předběhne.

Nenáročná bezporuchová atmosféra, nejvychytanější kusy staré dobré V70II, tmavý interiér, co vypadá i po letech dobře.
Kilometry, pro BČM je to auto po smrti, ale my s Volvy víme, že v těchto km Volvo akorát dozrálo. Klidně si ještě jednu takovou porci odkroutí. Prachy ušetřené za nákup můžeš vrazit rovnou do údržby, ta tam nějaká nepochybně bude, náplně, silentbloky. Malou otázkou je, jak na tom bude 5Q automat, jestli se tam poctivě měnil olej nebo ne.
Se spotřebou (ve srovnání se stejnou D5+DPF) nebudeš nijak daleko. Hlavně bez problémů.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#1883 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od travex »

na dalnicni uziti jednoznance turbobenzin, nejlepe rovnou T5.

Pokud nesezenes T5 tak chipnout T3.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#1884 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Leomil »

Nu, ale tam už by nebyla výhoda jednoduchýho motoru, spotřeba u 2,4T (co jsem tak četl) +- stejná, u T5 naopak o dost vyšší.
O závodění moc zájem nemám, už těch 125 kW mi přijde více než adekvátní :) což samozřejmě může být tím, že moc zkušeností s auty nemám (služební Rapid 1,6 tdi 66 kW, zkušební jízda ve V70 D5 129 kW). Stejně ty silnější benzíny v nabídce ani moc nejsou.
Každopádně díky za dosavadní reakce. Na auto bych se rád jel podívat, jak to s ním ve skutečnosti je.
A když to tedy zobecním: od jakého nájezdu by byla spíš k doporučení ta nafta?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#1885 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od travex »

sam mam T3 a zere 11,2 dlohodoby prumer (dalnice 70%, 30% mesto).... ale je to v XC, kde jsou kratsi prevody a clovek tlaci vic vzduchu. W70AWD se stejnym motorem zrala 10.8... kamaradova T5 v manualu umi jezdit za 9.1... ...

atmosfera neni o moc jednodussi (jo janse chybi turbo, ale nemyslim, ze by se turbo kazilo..). atmosfera je na dalnici lina lemra, ale pokud nepotrebujes zrychleni, tak proc ne? Mne osobne je i tech 147kW z T3ky zatracene malo, zvlast v nemecku.

naftu bych bral od 40tkm rocne nahoru...
Naposledy upravil(a) travex dne 21 kvě 2015 14:19, celkem upraveno 1 x.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#1886 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Já bych ti při větším nájezdu spíš doporučil dát to do plynu. Starý nafty za chvíli zakážou (aspoň v Praze) a k novějším důvěru nemám.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#1887 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od moreplavec »

Cože to? Žiju v domění, že XC70 jezdí za 8l/100km, někde v recenzi jsem četl i 7l/100km. Reálně počítám s 8,5l/100km. To opravdu i tohle auto žere přes 10l? To brala otcova Discovery TD5 a to je skříň!
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#1888 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Roger »

zatím nejdál dojede plyn + benzín...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#1889 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od travex »

moreplavec píše:Cože to? Žiju v domění, že XC70 jezdí za 8l/100km, někde v recenzi jsem četl i 7l/100km. Reálně počítám s 8,5l/100km. To opravdu i tohle auto žere přes 10l? To brala otcova Discovery TD5 a to je skříň!
V autoatu pod deset? Tak jeste o karkulce a pridat nejaky vodniky. 8.2 mi brala v70I tdi automat, ale kdyby brala 8,5 tak jezdim za stejny penize jako ted s xc v benzinu.... a to jsem nic fatalniho u naftaku resit nemusel....

Pod deset se dostanu jen na okresce metodou economy run.... Rekord mam 8,9... Na dalnici za 10 znamena jet 110 max...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#1890 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od moreplavec »

Hmm, u Volvo mi tvrdili XC70 tak 8,5l, V70 do 8l a XC90 3.2 benzín za 12l. Ale asi to nemusím řešit, protože co objíždím bazary, tak sehnat XC70 ve slušném stavu za rozumný peníz je taky scifi :(
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: BB, SK

#1891 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Van Helsing »

Zdravím páni,

Chcel by som Vás požiadať o radu pri kúpe Volva v CZ lebo na Slovensku je to katastrofa. Zvažujem kúpu mojej tretej S60, najlepšie D5 alebo 2,4D. Limit mám max. cca 80 000Kč lebo na Slovensku máme vysokú daň za kw:
D5 120Kw - 477 eur
2,4D 96kw - 267 eur

O kilometre mi ani tak nejde, hlavne o celkový stav, počet majiteľov, jasný pôvod auta, pravidelný servis. Padla mi do oka táto:
http://www.tipcars.com/volvo-s60/volvo-s60-21171968.html

Pozná niekto toto auto? V servisnej knihe sú razítka Volvo Pruhonice ale aj T6R, tak možno by niekto vedel podať aj nejaké bližšie referencie. Výhodu vidím v tom že je tam veľa vecí menených, rozvody by mali byť ok, neviem ako je na tom turbo a dvojhmota. To by bola asi najväčšia investícia. Neviem či bolo aj búrané alebo lakované.

Mal by niekto z klubu kto žije na Morave záujem ísť so mnou na ňu pozrieť? Ideálne s Volvo diagnostikou. Ja viem priniesť len merač hrúbky laku. Predáva ho dealer Mercedesu a Oplu, takže možno by sa dal dať aj na zdvihák. Samozrejme preplatím pohonné hmoty, čas a aj niečo navyše :)

Ocením prípadné návrhy alebo postrehy, prípadne ak má niekto podobné auto na predaj za rozumnú cenu nech kľudne napíše.

Ďakujem :wink:
_________________
Ex: Volvo S60, 2.0T 132kw/180PS, B5204T5, M56, r.v.2001
Ex: Volvo S60, 2,4D 96kw/130PS, D5244T2, M56, r.v. 2002

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#1892 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dan2 »

moreplavec píše:Cože to? Žiju v domění, že XC70 jezdí za 8l/100km, někde v recenzi jsem četl i 7l/100km. Reálně počítám s 8,5l/100km. To opravdu i tohle auto žere přes 10l? To brala otcova Discovery TD5 a to je skříň!
tady si naklikej pozadovany model/vykon/palivo/prevodovku a budes mit +- jasno ohledne spotreby.

https://www.spritmonitor.de/en/search.html
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Lučenec
Vůz: volvo V70

#1893 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hotday »

Nazdo pani,

som tu novy, a prihlasil som sa sem kvoli tomu, zeby som mal zaujem o kupu volva V70 2.4d momentum (asi len 96kW?? - neviem naisto, nieje to uvedene) , mam vyhliadnuty jeden dovoz s 250tkm, so serviskou, vypis km, platnou stk, skratka slusny stav dovozu.
chcel by som sa spytat, ako je na tom tento motor s km pri slusnom pouzivani? co su take najcastejsie chyby a na co si dat pozor pri kupe? mozete sem hodit aj nejake odkazy na temy, lebo takto ked som to len pozeral, tak som nevedel posudit, ze co je casto sa vyskytujuca chyba a co je zriedkava.

dik za odpoved Miro

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1894 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Tak znovu: 96kW verze (nejčastěji značená 2.4D, D5244T2) je podladěná verze D5 (120kW, D5244T). Prakticky ze stejných důvodů (daně, pojistění, atp.). Jinak je to identické železo, tzn. lze nahrát 120kW software (značíme OEM), anebo lépe až stále bezpečných cca. 147kW. P.S. Jestli máš VINko, poznáš typ motoru podle dvojčíslí 79 (120kW) nebo 74 (96kW) někde na 6. pozici.

Motor D5 pochází z dílny Volva a je to velmi vydařený agregát. Palivový systém je spolehlivý common-rail od Bosche. Vstřikovače se dají dnes repasovat, nebo skoro lépe koupit nové za přijatelný peníz. Po létech služby už bývají zkrátka opotřebované. O kvalitách české nafty byly popsány stohy papíru. Takže to je první cifra, kterou si musíš v hlavě vyhradit, že tě to může potkat. Myslím, že samotný motor D5 nemá žádné zásadní specifické problémy ani žádnou katastrofální slabinu. Pořád a obecně záleží, jak se motor udržoval, jak často se měnil olej a jakého typu. Jak s tím kdo jezdil. Motory od automatu bývají více v pohodě, bo AT je nedovolí podtáčet ani přetáčet. U manuálu může peněženku pozlobit dvojhmotový setrvačník (což opět není žádné D5 ani Volvo specifikum).

Celkově nevím, zda-li můžeš napsat tuhle rovnici:
hotday píše:dovoz s 250tkm + so serviskou + vypis km + platnou stk = skratka slusny stav dovozu
Každá ze vstupních proměnných může být lehce falšovaná, ale to už bych byl hodně paranoidní. Ta rovnice mě trochu rozesmála a zaujala natolik, že reaguji.

Vyhlídni si nějaká pěkná (a ne podezřele levná) auta, pozvi si někoho Volvo-znalého, kdo s tebou auto prohlédne, projede, napíchne na diagnostiku. Druhá možnost je jít do levnějšího auta, kde prodávající cenou přizná budoucí investice, ty je za ušetřený peníz opravíš a budeš vědět, na čem jsi.

Vyloženě špatných aut jsou plné bazary, ale i na dobrá se někdy narazí. Jen to někdy trvá. Možná se vyplatí delší čas sledovat místní inzerci, tu a tam se něco objeví od místního člena. Anebo naopak se tu hustě komentují auta v bazarech vystavená (budeš vědět, kam nejezdit).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#1895 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

atmosféra 2.4 v automatu - na dálnici při tacho 140km/h (manželka teda jezdí rychleji) jsme nikdy nebyly nad 9l. Spíš mezi 8-8,5l. Okresky klíďo kolem 7,5l.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Lučenec
Vůz: volvo V70

#1896 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hotday »

Ahoj,

dakujem za odpoved, myslim, ze tieto chyby su cca standardom na vsetkych pouzivanych autach...mna zaujimalo take turbo?? je tam uz variabilita? ako je to s poruchovostou?? ako casto sa ma menit olej v motore? su nejake slabiny na napravach??myslim tym, nejake ulozenie, ktore trpi najviac??
no, vies, ono stk v belgicku nieje ako v CZ ci SR...
tam sa skusa vsetko, od skusky tlmicov, emisii, atd...skratka su tam tieto veci ovela prisnejsie a preto ovela viac doverujem stk v belgicku ako niekde tuto na slovensku ci cechach...ked by som si mal vybrat medzi 10 rocnym autom s 80tkm a medzi 10 rocnym autom so 200tkm, tak velakrat je motor s viac km v lepsej kondicii ako ten co ma malonabehane, lebo to vacsinou behalo len po okreskach, 5-10km trasy...nezohriaty poriadne, viac ten motor trpi ako ked s nim clovek beha dlhe trasy...
dik za info ohladom motora, na 6. pozicii je 74, takze je to tych 96kW, auto je este v belgicku, takze tam isla aj belgicka nafta...zatial je tam cena 3250€ co nieje ani malo a ani vela...samozrejme, nieco sa aj zjedna...je to prvy majitel...nie firemne...uvidim, ked to bude doma...

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1897 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Ach tak. Ony i ty silnice v BE/NL jsou výrazně lepší, netrpí tam sněhem/ledem. Kromě toho tam platí vysoké silniční daně a celkem asi i nějaké peníze z toho do těch silnic investují.
Tím chci říct, že podvozek by nemusel být tak KO. I kdyby, vyměníš kosti, ramena, silentbloky a s tichým klidným podvozkem jezdíš dál.

Jestli je auto za cenu kolem 3000€, tak to vůbec není zlé (tedy za předpokladu, že bude v dobrém stavu). To tady ještě u nás na východě nějakou službu udělá.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Lučenec
Vůz: volvo V70

#1898 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hotday »

Ako, mne je jasne, ze bez chyby nebude...to sa niekedy stane, aj na novych autach...
drobne chybicky tolerujem pri kupe, ale nejake velke opravy a investicie za tisice eur to urcite nie...co som spokojny, tak ma platnu belgicku stk...a to je uz ine kafe...cize auto sa pouziva a majitel ho neodstavil kvoli nejakej chybe, ale len kvoli tomu, ze chce nove...co je bezne...
ako to je s tym turbom??? ma variabilitu?
co sa tyka tej napravy, tak na predoslom bmw e46 320d som ho kupil z belgicka pri 220tkm a predal pri 305tkm a naprava bola este povodna...a dovolim si povedat, ze najviac som ju posral ja na slovenskych cestach...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#1899 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dan2 »

nekdo chce koupit auto za 10% jeho porizovaci ceny a ceka ze vsechno bude OK, podvozek jako novej a zbytek bez vetsich investic? vazne?..
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#1900 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od travex »

pravda o cene repase je nekde uprostred (socialni repase od 50 nahoru), jinak nova prevodovka cca 95k s DPH pri vyuziti akce 5+ ve volvu (spravne receno repasovana s pouzitim novych dilu a volvo zarukou).

Je tak krasne se bat :-)

Auto nech prohlednout nekym, kdo automatum ve volvech OPRAVDU ROZUMI. Zadnou jistotu ale neziskas. To ze se bude almara jevit v poradku jeste neznamena, ze prezije naporad (viz muj osobni pripad).

Zacni setrit na repasi a kdyz ji nakonec nembudes potrebovat muzes usetrene penize treba.... (vyber si sam) :-)

Ona V8ma za trochu strachu stoji :-)

PS: omlouvam se za pesimisticky pristup, ale radsi vzdy pocitam s tou horsi variantou, protoze pak muzu byt nanejvys jen mile prekvapen. Sedm automatu ve volu jsem mel v pohode, osmej ne.... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“