Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

ok2ucx píše:Škoda, že trváš na manuálu. U automatu první dvě slabiny nahradíš jednou = převodovky bez výměn oleje, zralé na repas. Jinak je to ale pohodlí, které k Volvu prostě patří. Zkus a zpět už cesty nebude...
Ale bude, já zkusil a po 3 měsících šel automat z domu. Nesedl mi, aby sám od sebe podřazoval při mírném zrychlení v kopci se mi nelíbilo - na manuálu bych tam nechal na 2000 ot 4ku a je, tady si prostě automat podřadí. To mi vadilo. Stejně tak mi vadil manuální režim u automatu, který měl zpoždění snad sekundu - to bylo nejhorší u předjíždění, kdy se mi občas stalo, že než to přeřadilo, tak už zasáhl omezovač, takže jsem musel řadit s předstihem, což bylo divný. Jinak pohodlí to zase bylo, ne že ne.
Ještě bych podotkl na co si dát pozor, tak na horší provedení kůže, která ráda na levém boku u řidiče praská. Ale to se dá taky řešit.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

redlinecz
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Jindřichův Hradec/Domažlice
Vůz: ex Subaru Legacy

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od redlinecz »

ok2ucx píše:Zaujalo mě tohle:
redlinecz píše:(koncern prozatím odmítám i když vím, že by byl asi nejlevnější na provoz a servis)
:lol: :lol: :lol: To by mě zajímalo, odkud plyne tento zakořeněný názor?

Ale o to tu nejde. Dvojhmota je u všech kár a je to vlastnost (spotřební díl), pak už jen prokletá 6q převodovka M66, šednoucí plastová "skla" předních lamp a stočené nájezdy, to jsou asi jediné neduhy poslední generace P2 aut.

Škoda, že trváš na manuálu. U automatu první dvě slabiny nahradíš jednou = převodovky bez výměn oleje, zralé na repas. Jinak je to ale pohodlí, které k Volvu prostě patří. Zkus a zpět už cesty nebude...

Pavel
S tím koncernem, měl jsem na mysli, že bych pořídil něco ze starších generací s motorem 1.9TDI 66/81kW :) Samozřejmě, že ty novější ročníky jsou drahé a až zbytečně :)) U toho matu mám právě strach, protože, co jsem pročítal, plno lidí dávalo na jakýsi manuál, kde se lil longlife a nikdo neměnil olej v intervalu ve kterým by se v té převodovce měnit měl. Už jednou jsem řešil trable s olejem, ale v motoru a tam to s cenou opravy vycházelo podobně jako oprava převodovky. Z toho mám právě obavy :)

redlinecz
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Jindřichův Hradec/Domažlice
Vůz: ex Subaru Legacy

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od redlinecz »

raolsa píše:Vítej na fóru, právě tomu 6-ti kvaltu je nejlépe se vyhnout. Je špatně kontrukčně řešené ložisko, které se blbě maže a pokud se zanedbá výměna toho ložiska tak je to konečná a běžíš do Volva pro repasovanou převodovku za 70 tisíc. :D
Jinak hlavní neduhy jsi už napsal dvouhmota a vstřiky. :wink: Ostatní věci jsou běžný spotřebák (silentbloky, uložení tlumičů, čepy .....).
Super, díkes za info. Dá se to nějak rozpoznat, že už je to ložisko načnuté? + kolik stojí intervalová výměna a po kolika km se to má měnit? :)

redlinecz
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Jindřichův Hradec/Domažlice
Vůz: ex Subaru Legacy

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od redlinecz »

Haben píše:Ale bude, já zkusil a po 3 měsících šel automat z domu. Nesedl mi, aby sám od sebe podřazoval při mírném zrychlení v kopci se mi nelíbilo - na manuálu bych tam nechal na 2000 ot 4ku a je, tady si prostě automat podřadí. To mi vadilo. Stejně tak mi vadil manuální režim u automatu, který měl zpoždění snad sekundu - to bylo nejhorší u předjíždění, kdy se mi občas stalo, že než to přeřadilo, tak už zasáhl omezovač, takže jsem musel řadit s předstihem, což bylo divný. Jinak pohodlí to zase bylo, ne že ne.
Ještě bych podotkl na co si dát pozor, tak na horší provedení kůže, která ráda na levém boku u řidiče praská. Ale to se dá taky řešit.
Díky za popis chování matu, to je to co mi na něm taky vadí. Měl jsem dříve možnost se ve firmě vozit s pár automaty jiných značek a když to nebylo vysloveně sportovní auto, tak tam ta prodleva byla vždy a to mě osobně taky vadí, je to o zvyku, dá se tomu přizpůsobit, ale mám radši krátkou odezvu na pokyny řidiče.
Interiér bude náchylnější obzvlášť u řidiče, téměř u všecho, ale to už jsou jen detaily. To mi tolik nevadí a nevytrhne a zatím jsem u Volva neviděl vysloveně roztrženou sedačku, jen popraskanou a jak říkáš, dá se to řešit... :))

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13006
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Zavolej D. Patočkovi http://www.svedskedily.cz on ti na tvé dotazy odpoví. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1548
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

kdo chce manuál, tomu ať je dán manuál, my automatí víme svoje 8)

každopádně doporučuji vzít sebou někoho, kdo Volvům rozumí, i tady na fóru se pohybují mechanici kteří tuto službu (kontrolu vozu před nákupem) nabízí.

a zase ty nájezdy... jak je to možný, že v Čechách mají nafťáky ze stejného roku menší nájezd než benziny jezdící pár KM ročně :D tož bacha na to
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

redlinecz
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Jindřichův Hradec/Domažlice
Vůz: ex Subaru Legacy

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od redlinecz »

Kuko28 píše:kdo chce manuál, tomu ať je dán manuál, my automatí víme svoje 8)

každopádně doporučuji vzít sebou někoho, kdo Volvům rozumí, i tady na fóru se pohybují mechanici kteří tuto službu (kontrolu vozu před nákupem) nabízí.

a zase ty nájezdy... jak je to možný, že v Čechách mají nafťáky ze stejného roku menší nájezd než benziny jezdící pár KM ročně :D tož bacha na to
Jo toho bych asi rád využil, samozřejmě za nějakej peníz :)) Nejsem mechanik, jen mám auta rád, ale technickej stav pokud to auto není před smrtí sám opravdu nepoznám :))

TomB
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

s60...v70 si ani nedokážu s manuálem představit :D Dyť to musí uplně rušit plavbu krajem či křížení městem..

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Conan »

Ondra H. píše:Super, diky za tip. Nejake radio tam je i s DVD a navigaci, tak uvidime..
Chip rozhodne chystam. Libi se mi, ze uz tam je plyn, zalezi od koho a jak provedeny..
Ale zatim je to asi nejlepsi, co jsem videl. Jinak cenovka, nato, ze je v lpg, je fakt nizka..
Je to 5-ti místná verze, takže nádrž LPG bude místo rezervy.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

TomB píše:s60...v70 si ani nedokážu s manuálem představit :D Dyť to musí uplně rušit plavbu krajem či křížení městem..
plavnost daného automatu si představuji jinak :lol: prostě že to řadí, člověk ví... to více plavný je snad každý zlínský trolejbus :lol:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12487
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Čoveče to tvoje nadávání na automatky mi připadá, že si narazil na nějakýho sráče. Mam v autě prehisterickýho AW71 a musim říct, že když se ohřeje a jedu normálně, tak sotva zaznamenám, že to řadí. Hypermoderní TF80SC byla ještě o kus lepší a to hlavně za studena, za tepla jen v extrémních situacích.
Co jsem tak zaznamenal, tak málokterej řidič umí řadit plavněji a měkčeji než automat. To že ty cuky sám nevnímá je něco jinýho :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

neřekl bych, že jsem narazil na špatný kus (potvrzeno ze servisu - jinak bych auto nekoupil), jen si myslím, že mám až moc velké požadavky na automat. Prostě mi nesedí, že hlavně v kopcích si podřazuje jak chce a to jde cítit. Že prakticky bez povšimnutí při rozvážné jízdě řadí 3,4,5 souhlasím, ale při rozjezdu minimálně 1,2,3 bych čekal plynulejší řazení, tam každý změněný stupeň cítíš. Ne že bych s manuálem řadil lépe, bez cuknutí, to vůbec, ale k manuálu to patří, na automat mám prostě větší požadavky. Nicméně nemyslím to špatně jen na volvo automaty. V práci jsem párkrát jel s fungl novým Yetim s DSG a občas jezdím na jednání se šéfem co má nový Superb a i tady mám stejné výtky. Jen je ten automat prostě novější generace a v manuálním režimu má příjemně rychlé odezvy na přeřazení a tolik zbytečně v kopcích při mírném zrychlení nepodřazuje. Ale jinak mi taky nesedí, čekal bych prostě, že u automatu fakt nebudu vědět co dělá, pokud s autem "nezávodím". Mám fakt asi přehnané požadavky a až ještě kousek "povyrostu" a už mě nebude bavit kvedlat, tak asi automat akceptovat i přes výtky budu...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:neřekl bych, že jsem narazil na špatný kus (potvrzeno ze servisu - jinak bych auto nekoupil), jen si myslím, že mám až moc velké požadavky na automat. Prostě mi nesedí, že hlavně v kopcích si podřazuje jak chce a to jde cítit. Že prakticky bez povšimnutí při rozvážné jízdě řadí 3,4,5 souhlasím, ale při rozjezdu minimálně 1,2,3 bych čekal plynulejší řazení, tam každý změněný stupeň cítíš. Ne že bych s manuálem řadil lépe, bez cuknutí, to vůbec, ale k manuálu to patří, na automat mám prostě větší požadavky. Nicméně nemyslím to špatně jen na volvo automaty. V práci jsem párkrát jel s fungl novým Yetim s DSG a občas jezdím na jednání se šéfem co má nový Superb a i tady mám stejné výtky. Jen je ten automat prostě novější generace a v manuálním režimu má příjemně rychlé odezvy na přeřazení a tolik zbytečně v kopcích při mírném zrychlení nepodřazuje. Ale jinak mi taky nesedí, čekal bych prostě, že u automatu fakt nebudu vědět co dělá, pokud s autem "nezávodím". Mám fakt asi přehnané požadavky a až ještě kousek "povyrostu" a už mě nebude bavit kvedlat, tak asi automat akceptovat i přes výtky budu...
Automat řadí tak jak chci já,ale to chce neznat jen dvě polohy plynu,ale auto trošku vnímat.Pak bude automat řadit jak chceš ty a ne on.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2540
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Rudice/BK

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mr1 »

To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra :lol:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

TomB
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Je mi jasne ze timto brousime do krajin lehkeho OT :) ale mne teda do kopce automat nedela zadne nesmysly... to ze si z 5 podradi na 4 pri vetsim stoupani nebo pri prislapnuti plynu mi prijde naprosto logicke, prece se nebude rvat od spoda pri nejakejch 1000 otacek ale pekne si tam soupne zdravejch 1500...2000 otacek... (3jku mi to tam jeste nikdy nedalo, pokud nepocitam potrebu rychleho zrychleni) dusit to kolem volnobehu a rvat se do kopce na 5ty stupen mne osobne prijde jako nestastne... naopak se mi libi jak je to vlastne blbu vzdorne a bez ohledu na ridice se snazi o zdraví pristup k zivotnosti pohonneho ustroji... tohle by potreboval otec co v 50kmh soupne 6tku, auto duni a on si libuje ze jede za 4.5, na druhou stranu táta je klikar a jeho auto to kupodivu zatim snasi... a to ma oktafku II 2.0 103kw nafta... jsem zvedav jak dlouho :)

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5947
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Souhlasim s mr1, ne kazdemu automat sedne. O podtaceni v kopci jsem nepsal, natoz nevim kde Martin dosel k zaveru, ze mam v aute plyn s polohou ON/OFF. Ne fakt nemam a ani jsem nemel :lol:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

mr1 píše:To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra :lol:
Máš pravdu automaty se tady řeší,zatím co spojku a dvouhmotu všichni berou jako spotřebák.Ročně děláme cca 10 setrvačníků a 90% automatů se řeší vyčištěním,proplachem a výměnou oleje.Ale také mám manuální převodovku v autě.Jedna 240 Turbo(bez dvouhmoty) a Nissan Terrano 2,7(bez dvouhmoty)Bohužel nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit moderní auto s dvouhmotovým setrvačníkem.

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3614
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Bydliště: Mladá Boleslav

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ekky »

Haben píše:Souhlasim s mr1, ne kazdemu automat sedne. O podtaceni v kopci jsem nepsal, natoz nevim kde Martin dosel k zaveru, ze mam v aute plyn s polohou ON/OFF. Ne fakt nemam a ani jsem nemel :lol:
K tomu podtaceni motoru do kopce. To plati prevazne spis u starsich automatu bez sekvence.
Dnesni mladsi auta maji ty automaty prevazne sekvencni razeni a tudis neni problem prepnou na ni a nechat si tam stalou rychlost vhodnou pro vyjeti kopce. Ja ji mam a pokud vidim ze prevodovka bude radit a podrazovat,tak tam cvaknu stalou 3 a jedu kopec na sekvenci.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12487
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Ještě jedna poznámka k automat/manuál. Když chce člověk koupit jinej motor třeba za svoji mrtvolku, je vždycky v lepšim stavu ten, co byl spojen s automatem. ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4505
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Platí to i pro benzíny?

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2540
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Rudice/BK

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mr1 »

martinopel píše:
mr1 píše:To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra :lol:
Máš pravdu automaty se tady řeší,zatím co spojku a dvouhmotu všichni berou jako spotřebák.Ročně děláme cca 10 setrvačníků a 90% automatů se řeší vyčištěním,proplachem a výměnou oleje.Ale také mám manuální převodovku v autě.Jedna 240 Turbo(bez dvouhmoty) a Nissan Terrano 2,7(bez dvouhmoty)Bohužel nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit moderní auto s dvouhmotovým setrvačníkem.
Martine, to je ale jenom o tom, jak se s autem jezdí. Viděl jsem na vlastní oči S80 D5 s 460tkm a originál dvouhmotou, a ani necekla. Ty možná řešíš proplachy, ale většina lidí tady shání "nový" převodovky, protože proplachem už cesta nevede... :D
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12487
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Romulusw píše:Platí to i pro benzíny?
Tak samozřejmě je to kus od kusu, to je jasný. Ale když ta volba je, tak proč jí nevyužít a nezvýšit si tak šance na lepší kousek.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra H.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

Gentlmeni,
prosím je zde někdo z okolí Pardubic/Hradce Králové? Vybral jsem si auto, ale nerozumím tomu.. Měl byste někdo čas po neděli zajet se mnou na prohlídku? Auto nám i zvednou.. Chtělo by to diagnostiku a prohlídnout, znalecky projet.. V takovémhle autě jsem jel jen jednou, nevím, co mám hledat :-(

Jo nevíte, jaký stupeň výbavy by tohle mohlo být? Byl jsem se dnes dívat a lahůdka! všimněte si toho malého znaku vzadu na sloupku.. a ty stříbrné lyžiny atd.. tipuju ocean race, ale nikde jsem neviděl logo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12487
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Malej znáček je vyšší stupeň výbavy než summum (asi executive).
Víc neumim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra H.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

no já to taky tipoval, má to senzory vzadu, vepředu, tonovaný čelní sklo.. ale např. tu středovou zadní sedačku nejde zvednout (a udělat dětskou..)
přijde mi to jako fajnovka, chci ji :-)

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé