MartinH píše:brrrrr300tis km.mráz po zádech:) vim že tu píšete, že to ty auta běžně mají ale ta cifra je pro mě, jako normálního bělocha astronomická...



MartinH píše:brrrrr....zznova se mnou otřáslo s těma 300tis km:)



Tak to budeš muset spáchat mentální kotrmelec, pokud chceš kupovat auta z roku 2005 (jakoukoli značku, která trochu jezdí, Volvo v tomto není žádná výjimka).
Z nedávné doby mám např. tuto zkušenost:
- auto s prokazatelnými 190tkm (MY99) - vybydlený stav jako auta s půl mega - první majitel, nyní důchodce.
- auto s prokazatelnými 700tkm (martinopel) - můj první tip byl 250tkm, ale věděl jsem, že to bude více, jak na mě Martin mrkal.
- S80 jednoho zákazníka (MY00) 680tkm - "laický" tip 300tkm, kdyby se to trochu vyčistilo, vysálo a umylo, v CZ bazaru bys tomu ty uvěřil i těch 180tkm
- moje vlastní S60 MY02 s prokazatelnými 320tkm - nejlepší "hodně" ojeté auto, co jsem kdy koupil - nemáš to daleko, mohu předvést
- druhé auto, co mám: XC90 V8 v kůži, od Davida Patočky - 240tkm - přijeď se podívat. Zvenku je to plastama ofaceliftované tak, že lidem padá sanice, když jim řeknu, že je to 10 let staré auto se čtvrt mega na hrbu.
Takže: pokud chceš koupit solidní vůz, na stav tachometru nehleď, protože u tak starých aut už tohle číslo příliš nerozhoduje (navíc se dá velmi snadno změnit). Prostě tu cifru si zakryj prstem a vezmi s sebou někoho, kdo tvé vlhké sny o autu s 160tkm rychle rozmetá. Martiopel (máš ho opravdu za humny) velmi často lidem říká věci, které nechtějí slyšet. Bohužel také často až po tom, co už si vysněný vrak přivezou domů (viz nedávný případ facebookový případ S80 T6 99 za 60 tis.).
Pavel