Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ono jde o to, že spousta dílů je sdílených s Fordem Mondeo. V tuhle dobu vlastnil Volvo GM. Ale tak černě bych to zase neviděl. Míra bezpečnosti je na vysoké úrovny, pětiválec je taky volví.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Vůz: scenic 1,5dci
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Jasný.hajnej píše:ono jde o to, že spousta dílů je sdílených s Fordem Mondeo. V tuhle dobu vlastnil Volvo GM. Ale tak černě bych to zase neviděl. Míra bezpečnosti je na vysoké úrovny, pětiválec je taky volví.
Moje priority jsou bezpečnost, prostor (2 děti + vlkodav), AWD (bydlím v horách, a když trochu nasněží tak se občas hrabu) a někdy potřebuju přijet někam na jednání... Do teď jsem jezdil cca 80.000km, teď snad tak 50.000km
Dle požadavků mi nejlíp vychází ta XC70. Přemýšlím spíš o 3,2. Ty nemají nějaké extra nemoci, ne?
-
Offline
- Příspěvky: 456
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Vím,že asi budu otrava,ale narazil jsem na další zajímavý kousek.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15454496?goFrom=list
Co vy na něj?

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15454496?goFrom=list
Co vy na něj?


_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No nevim nevim, nevypada nejhur,zakladni vybava, vypadamto na auto z dovozu nez z CR a bude mit vic jak tech 220tis km,urcite bych neco udelal s cenou,pokud se potvrdi ma slova. Za cumendu nic nedas 

-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Díky za rady a doporučení.
Ještě bych se chtěl zeptat na spolehlivost těch V70 II, je to přece jenom Ford. Co jsem měl 850, tak sem snad měl problémy pouze s LPG, ale už chci něco novějšího.
Ještě bych se chtěl zeptat na spolehlivost těch V70 II, je to přece jenom Ford. Co jsem měl 850, tak sem snad měl problémy pouze s LPG, ale už chci něco novějšího.
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
V70II ještě Ford není.meCZoun píše:Díky za rady a doporučení.
Ještě bych se chtěl zeptat na spolehlivost těch V70 II, je to přece jenom Ford. Co jsem měl 850, tak sem snad měl problémy pouze s LPG, ale už chci něco novějšího.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Díky, to jsi mě (a hlavně mou ženu) uklidnil...martinopel píše: V70II ještě Ford není.
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj, jak jsou na tom motory 2.3 T5 rv. 2000 (nájezd prej 180tis cca) se spolehlivostí a spotřebou ? Díkes za odpověď !!!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12487
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Motor se dá zničit za pár tisíc, takže to je kus od kusu. Při rozumném zacházení vydrží a ani se moc nese**.
Spíš nahoď konkrétní kus, třeba ho má někdo shlídnutej a poreferuje ti.
Spíš nahoď konkrétní kus, třeba ho má někdo shlídnutej a poreferuje ti.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
vypadá to jako fakt slušnej kousek. ten interier je jak novej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: Čekáme
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tohle je pecka, jen je cena trochu mimo a něco se mi nezdá - co ten nově obšitý volant? Dělala se jen hladká kůže ne?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/15613383?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/15613383?goFrom=list
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
hmmm. moc pěkný. tak třeba byl volant ošoupanej a znova potaženej. mohl to řídit někdo s prsteny a domároval to.Jord píše:Tohle je pecka, jen je cena trochu mimo a něco se mi nezdá - co ten nově obšitý volant? Dělala se jen hladká kůže ne?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/15613383?goFrom=list
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy n.V.
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Pokud ma servisku z volva z Pruhonic myslim ze neni problem tam zavolat a poptat se na historii.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12487
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ta modrá D5 -Rdesign mě zaujala tim, že ač jsou otevřený dveře, tak nesvítí trojúhelník. Jinak se mi líbí
Ta černá by byl favorit, má nálepky executive, takže o moc víc výbavy tam narvat asi ani nešlo... Tady mě mate zase jinej lem zadních oken na L a P straně.
Na fotkách vypadaji obě dobře.
Ta černá by byl favorit, má nálepky executive, takže o moc víc výbavy tam narvat asi ani nešlo... Tady mě mate zase jinej lem zadních oken na L a P straně.
Na fotkách vypadaji obě dobře.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj,
tohle mám v plánu prohlídnout o prodlouženém víkendu, neznáte někdo náhodou to auto? Okolí Jičína, Hořice...
http://auto.bazos.cz/inzerat/34044946/Volvo-V70-24-D5-2004-automat-vyborny-stav.php
díky
tohle mám v plánu prohlídnout o prodlouženém víkendu, neznáte někdo náhodou to auto? Okolí Jičína, Hořice...
http://auto.bazos.cz/inzerat/34044946/Volvo-V70-24-D5-2004-automat-vyborny-stav.php
díky
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4095
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
A kterou generaci V70 myslíš?:-)
Jinak I i II rezervu má a nějakej bordel se taky vejde
Jinak I i II rezervu má a nějakej bordel se taky vejde
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
A co tohle?
https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/xc+90/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:xc+90,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/193892699.html
Slavko automobile hovoří za vše. Auto, které jezdilo 7k km ročnně, no nekupte to
ten blatník je detail.
https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/xc+90/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:xc+90,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/193892699.html
Slavko automobile hovoří za vše. Auto, které jezdilo 7k km ročnně, no nekupte to

-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Vůz: nemam
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
zdravim,chtel bych koupit dieselovou xc 90,muzete mi doporucit po kterem motoru koukat?chtel bych poridit neco kolem 250k kc.dalsi vec ktera mi neni jasna,jaky pohon ma xc 90 kdyz to neni ctyrkola zadek nebo predek?jo a jaky vyrobce je u automaticke prevodovky?dik drroman
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
nejlepší motor je D5 120kw, ale je docela slabej. Řešil by to tuning od @d5t5.comdrroman píše:zdravim,chtel bych koupit dieselovou xc 90,muzete mi doporucit po kterem motoru koukat?chtel bych poridit neco kolem 250k kc.dalsi vec ktera mi neni jasna,jaky pohon ma xc 90 kdyz to neni ctyrkola zadek nebo predek?jo a jaky vyrobce je u automaticke prevodovky?dik drroman
pohon je předek + v případě nutnosti zadek
automat tuším Aisin, jenže nebyly předepisovány výměny oeleje, takže na to bacha
pohon AWD je Haldex
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Vůz: nemam
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
dekuju za rychlou odpoved,takze jestli to dobre chapu tak jdou koupit tri druhy pohonu 4x4,jen predek,a AWD s haldex?ty motory ma volvo vlastní nebo pouziva od nekoho jineho jak je dneska dobrym zvykem?s tim automatem byvaji obecne nejake problemy krome zanedbane udrzby?nasel jsem v nabidce docela hezkou vybavenou 2006 s motorem 136kw,automatem 4x4 je to dobra kombinace?uvazuju vymenit Bawora 5tku za nejake suv a volvo mi prisla slusna alternativa.puvodne jsem pokukoval po x5tce,ale to jsou hrozne rakety co za to chteji 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
XC90 je pouze AWD tzn. 4x4, předokolky se prodávaly jen v USA, takže je možné na ně narazit i tady při ind. dovozu, ale minimálně.
136kw je evoluce 120kw (Volvo pětiválce), také to není špatná volba, už má filtr pevných částic, takže euro 4.
vyzkoušej si funkčnost AWD, odchází úhlová převodovka
136kw je evoluce 120kw (Volvo pětiválce), také to není špatná volba, už má filtr pevných částic, takže euro 4.
vyzkoušej si funkčnost AWD, odchází úhlová převodovka
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
já jen upřesním, XC90 není permanentní 4kolka, je to AWD s haldexem - prostě neustále je hnaná předná náprava a v případě nutnosti se připojí zadní. U awd bývají problémy s opotřebením úhlovky, tisícíhranu - ale to asi u všech autdrroman píše:dekuju za rychlou odpoved,takze jestli to dobre chapu tak jdou koupit tri druhy pohonu 4x4,jen predek,a AWD s haldex?ty motory ma volvo vlastní nebo pouziva od nekoho jineho jak je dneska dobrym zvykem?s tim automatem byvaji obecne nejake problemy krome zanedbane udrzby?nasel jsem v nabidce docela hezkou vybavenou 2006 s motorem 136kw,automatem 4x4 je to dobra kombinace?uvazuju vymenit Bawora 5tku za nejake suv a volvo mi prisla slusna alternativa.puvodne jsem pokukoval po x5tce,ale to jsou hrozne rakety co za to chteji
Co se týče rozdílu 120 kw a 136 kw - jednak rozdíl ve výkonu, ale hlavně v tom, jak psal hajnej, u 136 kw je DPF filtr, který se rád zanáší, stojí jeho údržba nějaké peníze a je to nevhodné na krátké trasy. Dále díky DPF vrzostla spotřeba nafty oproti 120 kw verzi. Za mne doporučuji 120 kw verzi, která nemá DPF a pokud ti nebude stačit výkon, obrať se na https://www.d5t5.com, kteří ti zvýší výkon dle přání od 140 kw někde po 160 kw??? To ti už kluci z volovocesky upřesní a ani to není investice v řádu desetitisíců korun.
K automatu, Volvo nepředepisovalo pravidelné výměny oleje v automatu po 80 000 km, takže kdo neměnil, tak se pak převodovka začala sypat (od 200 000 km výše) - oprava někde kolem 60 000 Kč??? ale ono si nevybereš, dožije-li manuál, tak dvojhmota a se spojkou bude taky ranec, odhad někde kolem 20 000 - 30 000 Kč??? Pokud ale je automat ok, není zase tak rizikový, jen musíš být prostě automatový, což já nejsem.
Motory jsou od Volva, konkrétně ten 120 kw, u 136 kw nevím, zda již do toho trochu Ford nesáhl, ale myslím, že ne.
Naposledy upravil(a) Haben dne 12 kvě 2014 14:47, celkem upraveno 4 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ještě zkus pohledat tady na foru, je toho napsáno dost, třeba tu https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=44444&hilit=bmw+x5drroman píše:dekuju za rychlou odpoved,takze jestli to dobre chapu tak jdou koupit tri druhy pohonu 4x4,jen predek,a AWD s haldex?ty motory ma volvo vlastní nebo pouziva od nekoho jineho jak je dneska dobrym zvykem?s tim automatem byvaji obecne nejake problemy krome zanedbane udrzby?nasel jsem v nabidce docela hezkou vybavenou 2006 s motorem 136kw,automatem 4x4 je to dobra kombinace?uvazuju vymenit Bawora 5tku za nejake suv a volvo mi prisla slusna alternativa.puvodne jsem pokukoval po x5tce,ale to jsou hrozne rakety co za to chteji
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Vůz: nemam
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
chlapi dekuju za obsahle odpovedi,jdu zkoumat
automatovy jsem,mam v baworu automat a je to fakt navykove,takze bych asi volil toto.treba se tu budem brzo potkavat 


-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
nemáš zač a pořádně vybírej!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé