
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: Čekáme
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tohle vypadá taky dobře, pokud ti nevadí km
http://auto.bazos.cz/inzerat/31395620/V70-24-D5.php

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
podle všeho jde peetrys po benzínuJord píše:tohle vypadá taky dobře, pokud ti nevadí kmhttp://auto.bazos.cz/inzerat/31395620/V70-24-D5.php
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tu v ESA jsem dneska videl, dovnitr jsem se nesapal.... tezko hodnotit, nevypadala spatne. Pokud by bylo potreba, tak ji muzu zajet omrknout za svetla a poradne ji prolezt.
Pro sichr jsem nabidnul svoje AWD, tam jsem si stavem jistej... ale zase to neni za 75.....
Ja se tam stavil ze zvedavosti, usilovne mi volali uz od ctvrtka, abych jim privez ukazat svoje. Nedohodli jsme se. Nabidnuta cena nebyla zajimava - a mne bylo lito dat jim auto na sjetejch gumach na plechu a jeste ho zkanibalizovat, abych z nej udelal pro ne zajimavy auto 
Pro sichr jsem nabidnul svoje AWD, tam jsem si stavem jistej... ale zase to neni za 75.....


_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: Čekáme
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ale nafta by mu nevadila, píšehayney píše:podle všeho jde peetrys po benzínuJord píše:tohle vypadá taky dobře, pokud ti nevadí kmhttp://auto.bazos.cz/inzerat/31395620/V70-24-D5.php

váš názor?
Tu v Trendcaru bych byl teoreticky schopen obhlídnout.hayney píše:všechny kromě tý jedný vypadají k světu. Nejvíc mě zaujala ta modrá od Toyoty.peetrys píše:Prosím zkušenější o názor. Poohlížím se po V70, benzím je mi bližší, ale nafta by taky nevadila.Něco jsem našel, co na to říkáte? Jak to bude vypadat se spotřebou? Případně, nekoukl by se na to někdo, kdo to má blízko? Nebo nějaké tipy?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/14697118?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/14743751?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/13777964?goFrom=list
http://auto.bazos.cz/inzerat/31395749/Volvo-V70-24-103kw-Velmi-Dobry-stav-rv02.php
Dík
Petr
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
aha. tak sorry. nějak zapomínám dočítat příspěvkyJord píše: ale nafta by mu nevadila, píše
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Skřečoň
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Diky za snahu i nabídky. Dnes jsem měl volno, Leo express je levný, tak jsem se jel kouknout na černou do ESA. Přijeli pro mě na nádraží, dali kafe, svezl jsem se, koukl na servisku i historii a koupil. Auto má jen mírnou kosmetiku úměrně stáří, v interiéru jen mírně rozpáraný šev na řidičově sedačce(doma opraveno za 15 minut) a nefunkční stahování okna u spolujezdce. Sada zánovních letních pneu k autu. Motor jen přede a z Prahy jsem se prima svezl. Za ty peníze jsem nic víc nečekal....
_________________
Volvo XC70 AWD, D5, Summum, Polestar, my2010
Volvo V70, 2.4, 125 kW, 2001
Mazda MX-5, 2.0 Revolution, 2010(angličák na léto pro radost z řízení)
Volvo XC70 AWD, D5, Summum, Polestar, my2010
Volvo V70, 2.4, 125 kW, 2001
Mazda MX-5, 2.0 Revolution, 2010(angličák na léto pro radost z řízení)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak super. pochlub se pak v galerii
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: Čekáme
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak to bylo rychlý
taky bych to tak chtěl umět

-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: Čekáme
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Vůz: V70 II, 2,4 / 103kw, LPG, 2000
- Bydliště: Praha 5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Byl jsem se dneska podivat na jedno Volvo V70 2,4 D5 / 2003
najeto: 240 000km
cena: 80 000,-
zalimalo by me par veci:
1, kdyz jsem se byl projet tak na palubce svitil oranzovej trojuhelnik s vykricnikem a neco jako vlocka, ze prej varovani pred namrzlou silnici, muze to bejt pravda nebo volvo podcenuju?
2, nejde displej pocitace, lze vymenit / opravit?
3, co me mrzi tak nema tempomat, lze dodelat / dokoupit? (na me soucasne Lagune to bylo cca 1500 za packu a nejake nastaveni v pocitaci)
4, studenej motor zvlastne piskal, pomale delsi intervaly jakoby klinovej remen, ale nikdy jsem s dieslem nejezdil, nemuze to byt znamka neceho jineho? Po chvili jizdy to zmizelo a klid.
5, takova ta hadrova izolace za motorem co je nalepena na karoserii je uplne rozcupovana to je normalni?
6, cena / km odpovida nebo se mam radeji rovnou kounout po necem jinem?
7, da se z VINu v nejakem autorizovanem servisu zjistit neco vic nez na cebii? jako abych nebyl za blba, kdybych se tam chtel jit zeptat
diky za pomoc.
najeto: 240 000km
cena: 80 000,-
zalimalo by me par veci:
1, kdyz jsem se byl projet tak na palubce svitil oranzovej trojuhelnik s vykricnikem a neco jako vlocka, ze prej varovani pred namrzlou silnici, muze to bejt pravda nebo volvo podcenuju?
2, nejde displej pocitace, lze vymenit / opravit?
3, co me mrzi tak nema tempomat, lze dodelat / dokoupit? (na me soucasne Lagune to bylo cca 1500 za packu a nejake nastaveni v pocitaci)
4, studenej motor zvlastne piskal, pomale delsi intervaly jakoby klinovej remen, ale nikdy jsem s dieslem nejezdil, nemuze to byt znamka neceho jineho? Po chvili jizdy to zmizelo a klid.
5, takova ta hadrova izolace za motorem co je nalepena na karoserii je uplne rozcupovana to je normalni?
6, cena / km odpovida nebo se mam radeji rovnou kounout po necem jinem?
7, da se z VINu v nejakem autorizovanem servisu zjistit neco vic nez na cebii? jako abych nebyl za blba, kdybych se tam chtel jit zeptat

diky za pomoc.
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
1, vločka je správně - signalizuje možnost námrazy od +2°C, oranžový trojúhelník signalizuje, že je něco špatně - žárovka, alarm. Nicméně nic zásadního, co by znemožňovalo jízdu - to by byl červený trojúhelník. Závady se dají vyčíst na palubáku, ale ten bohužel nejede
2, lze, umí @d5t5.com
3, dá se dodělat, ale budeš muset měnit také volant, investici bych čekal výrazně vyšší než-li 1500 Kč.
4, nic pískat nemá, více poradí jiní
5, to je to normální, hlodavcům prostě chutná
6, km zda sedí či nikoli, těžko říci, ale u 2003 bych čekal nájezd kolem 300 000 km, ale i těch 240 000 km může být reálných, cena je dle mne hodně nízká = čekal bych někde problém, ale můžeš mít štěstí
7, dá, ale musíš vědět, kde bylo auto servisované, mohou dělat obstrukce, ale třeba v SPX ve Zlíně prozradili
2, lze, umí @d5t5.com
3, dá se dodělat, ale budeš muset měnit také volant, investici bych čekal výrazně vyšší než-li 1500 Kč.
4, nic pískat nemá, více poradí jiní
5, to je to normální, hlodavcům prostě chutná
6, km zda sedí či nikoli, těžko říci, ale u 2003 bych čekal nájezd kolem 300 000 km, ale i těch 240 000 km může být reálných, cena je dle mne hodně nízká = čekal bych někde problém, ale můžeš mít štěstí
7, dá, ale musíš vědět, kde bylo auto servisované, mohou dělat obstrukce, ale třeba v SPX ve Zlíně prozradili
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
I tempomat lze dodělat, @d5t5.com tohle umíHaben píše:3, dá se dodělat, ale budeš muset měnit také volant, investici bych čekal výrazně vyšší než-li 1500 Kč.

A jelikož správci zdejšího fóra nezkonfigurovali přihlašovací formulář tak, aby se informace o bydlišti musela povinně vyplnit a jelikož jsi asi nepřečetl pravidla, která toto žádají -> tak nevíme, kam tě poslat tyhle záležitosti případně vyřešit.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Vůz: V70 II, 2,4 / 103kw, LPG, 2000
- Bydliště: Praha 5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
diky za info, jsem z prahy 
zjistil jsem jeste jednu vec:
na kapote vyrazeny vin je zda se ok.
Výrobce: Volvo Car Corp
Adresa výrobce: S-405 31 Goteborg
Sweden
Kategorie: Passenger Cars
Značka: Volvo
Kontrolní součet: 2
Rok výroby modelové řady: 2003
Země: Sweden
Sériové číslo: 322564
Typ motoru: D5244T
nicmene nad blatnikem je stejny vin na plechovem stitku kde je uvedene r. 2001 a made in Belgium
to je ok?
jinak kilometry podle cebie sedi
auto si dovezla soukroma osoba z belgie v r 2009 a kazdy rok servisovala v ceskem volvu. rocni najezd v cr necelych 20 000km.

zjistil jsem jeste jednu vec:
na kapote vyrazeny vin je zda se ok.
Výrobce: Volvo Car Corp
Adresa výrobce: S-405 31 Goteborg
Sweden
Kategorie: Passenger Cars
Značka: Volvo
Kontrolní součet: 2
Rok výroby modelové řady: 2003
Země: Sweden
Sériové číslo: 322564
Typ motoru: D5244T
nicmene nad blatnikem je stejny vin na plechovem stitku kde je uvedene r. 2001 a made in Belgium
to je ok?
jinak kilometry podle cebie sedi
auto si dovezla soukroma osoba z belgie v r 2009 a kazdy rok servisovala v ceskem volvu. rocni najezd v cr necelych 20 000km.
-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tyhle V70 se vyráběly v Belgii, takže tady bylo auto fyzicky vyrobeno a mateřská firma Volvo sídlí ve Švédsku
autorizovaná databáze je propojená pro celou EU, takže podle VIN by ti měli být schopni vyjet data z kteréhokoliv autorizovaného servisu v Evropě, které auto kdy navštívilo
zajel bych s tím ale nejspíš k někomu, kdo Volvům rozumí - pár tipů Marra Servis, David Patočka, David Bubník, Adusum, Auto Kurtz - aby se z toho pískání nevyklubal nějaký sakra drahý problém
autorizovaná databáze je propojená pro celou EU, takže podle VIN by ti měli být schopni vyjet data z kteréhokoliv autorizovaného servisu v Evropě, které auto kdy navštívilo
zajel bych s tím ale nejspíš k někomu, kdo Volvům rozumí - pár tipů Marra Servis, David Patočka, David Bubník, Adusum, Auto Kurtz - aby se z toho pískání nevyklubal nějaký sakra drahý problém
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Vůz: s80, 2.4i, my00
- Bydliště: Havířov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Dobrý večer, měl bych dotaz ohledně volva s80.
203 tkm, 99, 2.4, 125 kW, na co bych si při koupi měl dát pozor.
Majitel mi řekl, že je v depozitu. tzn. odhlášené značky a pojistka? Co je potřeba udělat abych si ho mohl dovést domů.
Děkuji
203 tkm, 99, 2.4, 125 kW, na co bych si při koupi měl dát pozor.
Majitel mi řekl, že je v depozitu. tzn. odhlášené značky a pojistka? Co je potřeba udělat abych si ho mohl dovést domů.
Děkuji
_________________
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Majiteli dát peníze, od něj vyfasovat velký, malý techničák a plnou moc k úkonům na magistrátu, sjednat povinné ručení a zajít na magistrát se vším (i novou zelenou kartou), peníze na poplatky a nechat napsat na sebe.corpop píše: Majitel mi řekl, že je v depozitu. tzn. odhlášené značky a pojistka? Co je potřeba udělat abych si ho mohl dovést domů.
To je vše

-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Vůz: s80, 2.4i, my00
- Bydliště: Havířov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Takže můžu v klidu dojet domů cca. 200 km a pak auto pojistit?
_________________
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
To ani náhodou, nejdřív přepsat a pojistit.corpop píše:Takže můžu v klidu dojet domů cca. 200 km a pak auto pojistit?
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No, pokud bylo auto v rozumném stavu, tak fakt, že má méně km na tacho, ale ty najdeš nesrovnalosti = tak tohle je důvod k razantní změně ceny směrem dolů. Pokud nebude souhlasit, navrhnoval bych rovnou zřídit tady na fóru novou záložku "Stočené km a jiné nesrovnalosti", něco podobného jako "Varování aneb ušetřete si cestu ...", ale aby se to nemazalo po čase, zkrátka takový trvalý pranýř. Název topicu by měl být rovnou jméno pochybného bazaru, nikoli konkrétní auto. To až dovnitř, ideálně s identifikátorem (VIN), ať tu máme nějakou historii. Když bude auto stočené, deklarované jako "super stav" ale bude to totální šunka, tak to buchnout rovnou na pranýř, bez ptaní a vyjednávání.Americkej píše:Dnes jsem zbytečně najel 200 kiláků, auta samozřejmě stočená všechna...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Synerov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
To spíš zavést rubriku důvěryhodných prodejců. Aby to nemělo tisíce položek. 

_________________
VOLVO XC70 T5 (2004), zelená metla, B5254T2, najeto 254 tkm
bylo VOLVO 240 GL (1989), bílá, B230F, najeto 167+ tkm
VOLVO XC70 T5 (2004), zelená metla, B5254T2, najeto 254 tkm
bylo VOLVO 240 GL (1989), bílá, B230F, najeto 167+ tkm
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků
- Vůz: S80 T6 rv. 2002
- Bydliště: praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj,
jako volvopanic bych rad sebral postrehy zkusenych volvistu
Zvazuji koupi S80 T6 rv 2002. Je to AT.
Jelikoz od svych ridicskych zacatku jsem tak nejak nahodou pokazde skoncil u sestihrnku, jsem se spotrebou tak nejak smiren (jeste jsem nenarazil na slusny diesel za slusny penize).
Nahlodal mne jiny zaryty volvista, ktery mi tvrdi, ze volva jsou drzaky a takovy trilitr v benzinu je ve svych 250tkm tak akorat v zabehu. Ze s tim bezne kluci delate i pul mice
Takze asi k dotazum, co ?
1) Motor a turbo(a). Jsou nejake musky, na ktere si dat pozor v techto kilometrech a co ocekavat ? Myslim nejake intervaly servisu zasadnich dilu a podobne ? Pripadne v jakych penezich se pohybujeme ?
2) automaticka prevodovka. Servis a opet zname chyby, ktere jasne indikuji problem a kolik stoji reseni takoveho problemu ?
3) cokoli jineho, co nevolvista urcite nevi a vy by jste si dali pozor ?
Auto zvazuji ke koupi protoze "fordem tam a vlakem zpatky" a ja se trefil s fouknutym tesnenim prave do nejakeho servisniho intervalu, jehoz oprava by mne stala vic nez tohle volvo
Auto planuju denne vyuzivat cca pul roku az rok, a pak ho nechat jako druhe auto v rodine. Necekam, ze ho pak uz dokazu prodat byt na ND
A ono clovek se obcas rad sveze v necem sviznejsim.
Auto samozrejme pred koupi probehne kontrolou v autorizovanem servisu, kde necekam, ze projde bez ztraty kyticky (kalkuluji s beznou udrzbou a opravou/vymenou spotrebnich dilu). Coz mne privadi na dalsi dotaz: jak je cenove takovy bezny servis ? Co, kdy a za kolik se meni ?
Staresinove odpusti, ze jsem si nedal tu praci probehnout cele forum a tyto jiste uz drive zodpovezene dotazy si nedohledal, ale rad budu mit aktualni informace.
Predem tisicere diky za Vas cas
jako volvopanic bych rad sebral postrehy zkusenych volvistu

Zvazuji koupi S80 T6 rv 2002. Je to AT.
Jelikoz od svych ridicskych zacatku jsem tak nejak nahodou pokazde skoncil u sestihrnku, jsem se spotrebou tak nejak smiren (jeste jsem nenarazil na slusny diesel za slusny penize).
Nahlodal mne jiny zaryty volvista, ktery mi tvrdi, ze volva jsou drzaky a takovy trilitr v benzinu je ve svych 250tkm tak akorat v zabehu. Ze s tim bezne kluci delate i pul mice

Takze asi k dotazum, co ?
1) Motor a turbo(a). Jsou nejake musky, na ktere si dat pozor v techto kilometrech a co ocekavat ? Myslim nejake intervaly servisu zasadnich dilu a podobne ? Pripadne v jakych penezich se pohybujeme ?
2) automaticka prevodovka. Servis a opet zname chyby, ktere jasne indikuji problem a kolik stoji reseni takoveho problemu ?
3) cokoli jineho, co nevolvista urcite nevi a vy by jste si dali pozor ?
Auto zvazuji ke koupi protoze "fordem tam a vlakem zpatky" a ja se trefil s fouknutym tesnenim prave do nejakeho servisniho intervalu, jehoz oprava by mne stala vic nez tohle volvo


Auto samozrejme pred koupi probehne kontrolou v autorizovanem servisu, kde necekam, ze projde bez ztraty kyticky (kalkuluji s beznou udrzbou a opravou/vymenou spotrebnich dilu). Coz mne privadi na dalsi dotaz: jak je cenove takovy bezny servis ? Co, kdy a za kolik se meni ?
Staresinove odpusti, ze jsem si nedal tu praci probehnout cele forum a tyto jiste uz drive zodpovezene dotazy si nedohledal, ale rad budu mit aktualni informace.
Predem tisicere diky za Vas cas

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
T6 je 200kw smrtelných pro převodovku. Ten automat to prostě nedá. Možná bys mohl koupit kousek po repasu a dobře se o něj starat, neprasit a pak by ti mohl i vydržet. Ale jetej kus je jistá porucha převodovky v dohledné době.
motor má navíc 4 lambda sondy, který prý odcházejí. Turba se prý také rády kazí.
T6 pohony nemají dobrou pověst
motor má navíc 4 lambda sondy, který prý odcházejí. Turba se prý také rády kazí.
T6 pohony nemají dobrou pověst
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak tak, nejvíce ti to asi vymluví martinopel
Pokud může být i jiné Volvo a je pro zábavu a pak má zůstat jako druhé v rodině, tak C70 I nebo S60 s T5 v manuálu. Tam té srandy bude více jak u S80 s T6.

Pokud může být i jiné Volvo a je pro zábavu a pak má zůstat jako druhé v rodině, tak C70 I nebo S60 s T5 v manuálu. Tam té srandy bude více jak u S80 s T6.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků
- Vůz: S80 T6 rv. 2002
- Bydliště: praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
teda diky za radu. To jste mne moc nepotesili :/
zkusim teda tech 50k utratit za neco jineho ...
zkusim teda tech 50k utratit za neco jineho ...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé