Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 12 roků 9 měsíců

#451 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kopi »

Je psáno nebourané, a potom co jsem to prolez, tak mi to bourané také nepřišlo. Nikde žádný odtávající díl či nedolíhající dvěře, rozestupující se škvíra mezi jednotlivými díly. Malinko nesedělo levé přední světlo,část s blinkrem malinko odstávala, ale nic závažného (jesli bylo měněné světlo?). Spíše mě zaráží, že na asi čtyrech fotkách červeně svítí vystražný trojúhelník (131 754Km) a na dalších fotkách už dále nesvítí (stav tachometru 131 760). Když jsem se autem vezl trojúhelník nesvítil.
Jinak u auta ještě byly téměř nové přední i zadní kotouče s destičkami. Auto v provozu od 2.2.2004. Na STK bylo minulý týden.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#452 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od yoby »

Trojúhelník asi svítil protože měl otočenej klíček a nenastartováno
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 1322
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#453 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od selap »

To stačí mít jen otevřené dveře a svítí.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 12 roků 9 měsíců

#454 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kopi »

Tak bohužel jsem se dověděl, že auto po dvou letech v Něměcku mělo nalítáno cca 100 000km (r.2006). Pak bylo v N ještě asi tak 3/4 roku a bylo dovezeno do CR, kde do dneška najelo necelých 40 000km :lol:.
Alespoň jsem poučenej pro příště, že když něco moc hezky vypadá, tak to vetšinou není pravda.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#455 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

Kopi píše:Tak bohužel jsem se dověděl, že auto po dvou letech v Něměcku mělo nalítáno cca 100 000km (r.2006). Pak bylo v N ještě asi tak 3/4 roku a bylo dovezeno do CR, kde do dneška najelo necelých 40 000km :lol:.
Alespoň jsem poučenej pro příště, že když něco moc hezky vypadá, tak to vetšinou není pravda.
Zkontrolujsiauto.cz indikuje 3 záznamy: http://www.zkontrolujsiauto.cz/frmOver.aspx?dotaz_id=413144646E4155396731553D Pravděpodobně asi záznamy z STK?

30000km za 4 roky není věru mnoho, tfuj - to je hrozné jak apriori předpokládáme, že je něco špatně s kilometry :%) Ale např. mé druhé auto v domácnosti najezdí ročně jen <4000km.

Pořád šance, že auto bude mít např. 180tkm a po prověření na diagnostice můžeš chtít patřičnou úpravu ceny. Podle stavu to ale nebude hujda, co měla 400tkm stočených na krásných 130tkm. Jestli jsou doložitelné rozvody, tak ušetříš první investice.

Nu nic, hodně štěstí.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 12 roků 9 měsíců

#456 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kopi »

Je pravda, že může mít najeto kolem 200tis interiér je téměř netknutý, z venku také pěkné. Bohužel cena už těm km pak moc neodpovídá. Nejspíš budu hledat dále.

Děkuji všem za poskytnuté rady, Kopi.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#457 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od wickey »

co se tyce cukani prevodovky pri zarazeni na miste pri stati na brzde - idealni stav je, kdyz se auto ani nehne - zadny cuk, jen mirny pokles otacek. pri ojetinach kolem 200kkm je jiz akceptovatelny stav mirneho cuknuti - ale opravdu jen velmi mirneho. jakmile pri zarazeni autem skubne tak, ze se snazi pohnout z mista pres zaslaplou brzdu, nebrat.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 9 měsíců

#458 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od lachim »

Ahojte chcem poprosit majitelov tohoto modelu o nejake rady pred kupou tejto verzie.
Co vsetko si vsimat a na co si treba dat pozor...
Ake najblizsie investicie ma cakaju pri tomto pocte kilometrov.

Mam momentalne na ruke tento model: auto je od prveho majitela, kupovane Volvocars Bratislava
Najazdené km: 88000 km
Vyrobené: 3/2008
Výkon: 136 kW / 185 PS
Palivo: Diesel
Pohon kolies: 4 kolies
Prevodovka: Manuál (6 st.)

Dakujem Velmi pekne za kazdu cennu radu

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 287
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T 04
Bydliště: Ostrava

#459 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Makronis »

lachim píše:Ahojte chcem poprosit majitelov tohoto modelu o nejake rady pred kupou tejto verzie.
Co vsetko si vsimat a na co si treba dat pozor...
Ake najblizsie investicie ma cakaju pri tomto pocte kilometrov.

Mam momentalne na ruke tento model: auto je od prveho majitela, kupovane Volvocars Bratislava
Najazdené km: 88000 km
Vyrobené: 3/2008
Výkon: 136 kW / 185 PS
Palivo: Diesel
Pohon kolies: 4 kolies
Prevodovka: Manuál (6 st.)

Dakujem Velmi pekne za kazdu cennu radu
Nom, nebylo by špatné uvést o jaké auto se jedná :D Ale dle roku a motorizace to bude buďto S60 nebo V70. Jinak, to auto je očividně skoro nove, takže asi jenom doplnit nádž. Jediné co, tak se zkus zeptat jestli auto bylo provozovano na dlouhých trasách (dlouhé trasy dělají motoru dobře :) ) Rozvody se mění co 160 000km, takže na to je času dost. Nejlepší by bylo, kdyby sis mohl auto na chvilku pučit, nalít do něj pár litrů nafty a najet s ním třeba 30km, vyzkoušet jak se chová když je zahřátý, jestli jsou otáčky vpohodě, jestli necuká a tak podobně. Ale je to skoro nove auto, takže předpokladejme že se nemusíš o nic starat 8)
A případné investice? Preventivně vyměnit všechny filtry (palivovy, kabinovy, olejovy), vyměnit olej a zkontrolovat jestli není nutno vyměnit brzdovou kapalinu (jinak by se měla menit co 3 roky a stejně tak i chladící kapalina), popřípadě něchat doplnit klimakompresor.
No a máš na několik let postaráno :green:
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

GDPR_user

#460 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

Nejlepší rada je,vezměte si někoho s origo diagnostikou kdo tomu rozumí.Z vlastních zkušeností vím,že z 90% se najdou závady,z 80% jde díky závadám snížit cenu,z 50% je mnohdy lépe se na daný kousek vykašlat a hledat něco jiného.Z 99% to ušetří mnoho starostí a peněz.Osobně tuto službu poskytuji,většinou za cca 1000Kč plus případné % ze slevy.Všechno je otázka dohody.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 9 měsíců

#461 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od lachim »

Makronis píše:
lachim píše:Ahojte chcem poprosit majitelov tohoto modelu o nejake rady pred kupou tejto verzie.
Co vsetko si vsimat a na co si treba dat pozor...
Ake najblizsie investicie ma cakaju pri tomto pocte kilometrov.

Mam momentalne na ruke tento model: auto je od prveho majitela, kupovane Volvocars Bratislava
Najazdené km: 88000 km
Vyrobené: 3/2008
Výkon: 136 kW / 185 PS
Palivo: Diesel
Pohon kolies: 4 kolies
Prevodovka: Manuál (6 st.)

Dakujem Velmi pekne za kazdu cennu radu
Nom, nebylo by špatné uvést o jaké auto se jedná :D Ale dle roku a motorizace to bude buďto S60 nebo V70. Jinak, to auto je očividně skoro nove, takže asi jenom doplnit nádž. Jediné co, tak se zkus zeptat jestli auto bylo provozovano na dlouhých trasách (dlouhé trasy dělají motoru dobře :) ) Rozvody se mění co 160 000km, takže na to je času dost. Nejlepší by bylo, kdyby sis mohl auto na chvilku pučit, nalít do něj pár litrů nafty a najet s ním třeba 30km, vyzkoušet jak se chová když je zahřátý, jestli jsou otáčky vpohodě, jestli necuká a tak podobně. Ale je to skoro nove auto, takže předpokladejme že se nemusíš o nic starat 8)
A případné investice? Preventivně vyměnit všechny filtry (palivovy, kabinovy, olejovy), vyměnit olej a zkontrolovat jestli není nutno vyměnit brzdovou kapalinu (jinak by se měla menit co 3 roky a stejně tak i chladící kapalina), popřípadě něchat doplnit klimakompresor.
No a máš na několik let postaráno :green:
Sorry jedna sa o XC 70....

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#462 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

Mohu-li přispět soukromým názorem, dnes po 3 letech, co máme Volvo (dnes už 2):

XC70 x V70: XC je výrazně dražší, atraktivnější, bude mít vyšší spotřebu (je to přeci jen vyšší auto), bývá častěji (nebo vždy?) vybaveno AWD náhonem 4x4 - to se může hodit, ale zase se to rádo kazí (to jsem se tu jen dočetl). Vnitřní rozměry jsou - pokud se nepletu - stejné (ne-li u XC i horší).

V tomto rozhodování srdce říká XC70, hlava V70. Nakonec jsem osobně zakotvil u V70 a jsem nadmíru spokojen, 3 děti to uveze i s nákladem, 4 kola dáme v pohodě na nosič vzadu na kouli. Spolehlivé, bezpečné, solidně provedené, prostorné auto, které ani po 10 letech oku nezastarává, nadčasové. V50 je novější, ale menší.

Automat x manuál: za mě jednoznačně automat, 5-rychlostní převodovka AW55-50 (v dřívějších ročnících) mi zcela vyhovuje, novější 6-rychlostní neznám, ale zřejmě bude také fajn. Žádné vrtění šaltrpákou, bezva pohodlí. Tvrdí se, že když se převodovce věnuje pravidelná údržba (v podstatě jen výměna oleje), najezdí hromadu kilometrů. Na druhou stranu - je to přeci jen složitější vehement, který když se pokazí, pak něco stojí. Manuál se nekazí. Ale - ještě jednou - jednoznačně volím automat (mám doma 2x). Jiné nechci.

Motorizace: o tom tu byly popsány stohy www stránek, pokud nafta, tak D5 - všeobecně povedený motor, ale jako každý common-rail diesel si může po porci km vyžádat repasi vstřikovačů - toto bych nepovažoval za opravy - ale spíše za údržbu - není to (oproti benzínu) úplně levné - ale je to Bosch a ten už také opravují za každým (druhým) rohem. V benzínech osobně znám jen raketku T5 - dražší provoz v palivu - asi univerzální rada se dá dát jen podle počtu plánovaných km. I jen v tomto vláknu je napsáno dost.

Asi by to chtělo více vstupních informací - kilometry, počet pasažérů, cenový strop, a.j. Bude-li ojeté (jako že asi ano), dá se sehnat v TOP výbavě za cenu Fábie. Jako nekombík se mi líbí S80 - jako např. tohle: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=30991 8)

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user

#463 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

ok2ucx píše: Motorizace: o tom tu byly popsány stohy www stránek, pokud nafta, tak D5 - všeobecně povedený motor, ale jako každý common-rail diesel si může po porci km vyžádat repasi vstřikovačů - toto bych nepovažoval za opravy - ale spíše za údržbu - není to (oproti benzínu) úplně levné - ale je to Bosch a ten už také opravují za každým (druhým) rohem.
Jen doplním,repase vstřiku cca 4500Kč nový umím sehnat za 5300Kč origo Bosch.

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#464 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od maldini »

Jenom doplním - umí a fungují bezvadně! :good:
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#465 Koupit, nebo nekoupit?? Prosím poraďte....

Příspěvek od hajnej »

Pesee23 píše: Motor určitě D5, ale 2,4l nebo 2,5l ?
Jak je to se spotřebou a spolehlivostí?? Ještě je další variantou Volvo V50, ale nevím.
Děkuji za odpovědi Zuzka :)
2,5 litr není motor od volva, D5 je rozhodně lepší, nechá se krásně točit. O víkendu jsem seděl ve V50 a byl jsem překvapenej, jak tvrdý má sedačky, neříkám, že nejsou pohodlný, ale rozdíl proti mému je velký. Automatu bych se nebál, taky bych do dalšího auta rád automat. Jen náklady na výmenu oleje jsou docela vysoké. Ale zase se to nedělá tak často.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#466 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

a jestli V nebo XC? jestli chceš AWD a nechystáte se jezdit tak často do terénu, abyste potřebovali ty plasty, tak sháněj V s AWD a bude to levnější než XC. Je to uplně to stejný auto, jen s plastama. Ale jestli se líbí XC, tak XC.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#467 Koupit, nebo nekoupit?? Prosím poraďte....

Příspěvek od ok2ucx »

hayney píše:Automatu bych se nebál, taky bych do dalšího auta rád automat. Jen náklady na výmenu oleje jsou docela vysoké. Ale zase se to nedělá tak často.
1 litr ATF3309 se dá pořídit za 200Kč. Na výměnu a průplach je třeba prý 14-15l. Každých 60-80000km. To není nic zlého. A práce na 10 minut (údajně: 8)

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user

#468 Koupit, nebo nekoupit?? Prosím poraďte....

Příspěvek od GDPR_user »

ok2ucx píše:
hayney píše:Automatu bych se nebál, taky bych do dalšího auta rád automat. Jen náklady na výmenu oleje jsou docela vysoké. Ale zase se to nedělá tak často.
1 litr ATF3309 se dá pořídit za 200Kč. Na výměnu a průplach je třeba prý 14-15l. Každých 60-80000km. To není nic zlého. A práce na 10 minut (údajně: 8)

P.
Těch 10 min mne fakt pobavilo. :lol: :lol: :lol:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Vůz: S80 , 2.4i , 125kw , 00'
Bydliště: Olomoucko

#469 K: Volvo V 70

Příspěvek od letnis »

Zdravím, mít Volvo je báze a zároveň to byl a je můj sen již drahně let /a je to jedna z věcí na které se se mnou shodne i manželka/ :) . Odjakživa jsem chtěl dvojku pak sedmu nebo devítku, ale byl bych vděčnej i za 850ku nebo ještě hranatou V70 nicméně auto které sháním bude hlavně pro ženu na rozvážení dětí a výlety s naším vlkodavem a pro mě jen na služební cesty a jí se zase vždy líbilo XC70 takže jsme se dohodli na kompromisu a sháníme dle jejích slov "takovou tu kulatější V70" tzn V70 II.
Takže k věci : sháníme V70 II r.v. 00-04 v naftě s manuálem s lepší výbavou ideálně tmavé zvenčí a světlé uvnitř. Na auto se v rozpočtu najde mezi 90-150K přičemž míň je pochopitelně líp ať je na případné investice do něj. Hodně jsem toho už prohledal ale požadavky na vzhled jsou dost specifické /hlavne ta barva a zachovalost interieru a zároveň max. cena/ takže po bazarech není moc co k vidění a navíc s bazary nemám zrovna kladné zkušenosti, přesto mě něco zaujalo http://www.tipcars.com/volvo-v70/25tdi103kwkuzeserviska-14705674.html a chtěl bych od Vás poradit jestli to má cenu řešit a cena odpovídá, jestli má motor od Audi takovou výdrž a spolehlivost jako D5 a na co si dát u něj pozor a vůbec jakoukoliv připomínku. Prostě prosím normálně o pomoc se správným výběrem. Auto má totiž předpoklad u nás v rodině vydržet opravdu dlouho a tak nechceme udělat chybu. Díky předem.
_________________
bude: ...
je : V70II, MY05, 2.4i - 125kw, 160tKm, manual, 9.2/100km manželčin zlatej miláček
S80, 2000, 2.4i - 125kw, 310tKm, manual, 8.6/100km povoz státnických dispozic u řidiče :-)
bylo : S70,1999, 2.5 20V - 121kw, 244tKm, manual, 10/100km poslední švedskej sedan
několik Š 105-120/78-87/, Olcit/87/, Ford Orion/85/ a Mondeo/97/, Mazda 323/96/

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 39
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: UH

#470 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Veron »

Zdravím, i když jsem to téma zběžně prolétnul, rád bych poprosil majitele XC70 II, případně ostatní o radu. Sice jsme zvažovali výměnu naší V50 za V70III, ale našel jsem dnes na Tipcars tuto XC70 http://www.tipcars.com/volvo-xc70/24d5-185ps4x4-xenonnavitel-23520292.html.

Co si o tom autě myslíte, potřebujem větší prostor, V50 je líbivější, ale kufr už bohužel našim potřebám nevyhovuje. Designově je to určitě krok zpět, ale prý je motor D5 celkem bezproblémový a nemá problém najet přes 300 000 km.
V70III se dá sice sehnat už od nějakých 370 tisíc (co jsem našel na tipcars), ale tam je už nájezd nějakých 185 000 km a to už je myslím dost.

Díky

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#471 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

nemá výhřev sedaček, nemusí být bufík - moc užitečná věc. tak na to bacha
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 39
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: UH

#472 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Veron »

Hayney: výhřev sedaček i bufík jsou pro naše potřeby naprosto zbytečné věci. Nikdy mi to nescházelo, takže tuto část výbavy klidně oželím, spíš vadí, že nejsou sedačky v kůži. Automat je tam 6stupňový, to by podle příspěvků tady mohlo být plus.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2417
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#473 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

Veron píše:Zdravím, i když jsem to téma zběžně prolétnul, rád bych poprosil majitele XC70 II, případně ostatní o radu. Sice jsme zvažovali výměnu naší V50 za V70III, ale našel jsem dnes na Tipcars tuto XC70 http://www.tipcars.com/volvo-xc70/24d5-185ps4x4-xenonnavitel-23520292.html.

Co si o tom autě myslíte, potřebujem větší prostor, V50 je líbivější, ale kufr už bohužel našim potřebám nevyhovuje. Designově je to určitě krok zpět, ale prý je motor D5 celkem bezproblémový a nemá problém najet přes 300 000 km.
V70III se dá sice sehnat už od nějakých 370 tisíc (co jsem našel na tipcars), ale tam je už nájezd nějakých 185 000 km a to už je myslím dost.

Díky
Značně subjektivně: promiň, ale co se Ti tak moc líbí na V50 oproti V70? Mě osobně se V50 se svým padlým zadkem zdá jako nejteplešjí volvo všech dob (a to teď jako majitel gaykchár myslím vážně :ROFL: ). Jinak bufík se Ti nemusí zdát jako potřebná věc, ale pro motor je to to nejlepší, co může v zimě mít. Dnes už příhřev (nikoli předehřev) má kde co. DéPětka se prostě zahřívá dost pamalu. Teda - pokud nemáš ten bufík. V takových krásných -20 je to opravdu dobrá věc. Nic moc to nesežere, lezeš jako jeden z opravdu mála do teplého vozu, a v neposlední řadě pro ten motor je to prostě velké plus. Další věc - samozřejmě to má kladný vliv na spotřebu. Já bych teda D5 bez bufíku nevzal. A ty vyhřívané sedačky? Není asi bezpodmínečně nutné, ovšem kdo jednou zkusí, nechce jinak...
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 39
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: UH

#474 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Veron »

mr1: u V50 se mi hlavně líbí interiér, především přístrojová deska s tou prostřední konzolí. Kolegovi ty ovládací tlačítka sice připomínají ovladač k televizi, ale já na to nedám dopustit. V porovnání s tím je palubovka V70, hlavně střed, pro mě vzhledově dost zastaralý. Někomu se to líbí, mě ne, každý má na to jiný názor. To je jediná věc, která mi to nadšení pro XC70II kazí, možná se to nakonec ukáže jako rozhodující.
S bufíkem je to tak, auto máme garážované, za poslední cca 4 roky stála V50 venku přes noc minimálně. Sice i v zimě je přes den -20, ale zatím vždy auto nastartovalo napoprvé. A při denním provozu nevím, jak bych pokaždé nastavoval to ohřívání, když při vyřizování po městě nikdy nevím, kdy se vrátím.
S tou úsporou paliva to chápu tak, že když to předehřívá motor, tak to tak nežere jako studený při začátku jízdy. Ale jak říkám, po noci je to v garáži a přes den nevím, jestli se k autu vrátím za hodinu nebo za čtyři.
Jak to tedy funguje?

Vyhřívané sedačky jsem měl možnost vyzkoušet, ale také nenadchly. Spíš mě zajímá spokojenost s motorem D5 (ta je asi veliká) a automatem. Podle fotek to auto vypadá zachovale, pokud tam vydrží do příštího týdne, tak se zajedu podívat a projet. Na co si dávat pozor u této motorizace a AWD pozor? Je to stálý náhon, abych třeba funkčnost vyzkoušel na štěrku.

Zpět k této V70III http://www.tipcars.com/volvo-v70/ii-d5-geartronic-momentum-navi-14321185.html co si myslíte o počtu ujetých km. Pokud je to služební auto, tak se to za 4-5 let provozu dá pochopit, historii snad zjistím v servisu, spíš jde o to, jestli ty km nejsou pro D5 problém...

díky za názory

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2417
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#475 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

Kilometry (pokud jsou pravdivý) by neměly být problém. Tím, že je to automat, máš o starost míň s budoucí výměnou dvouhmoty. Já jsem s D5 spokojen nadmíru. Hlavně spotřeba mě pořád ještě za ty roky nepřestává udivovat. S automatem a AWD Ti musí poradit jiní, je tady spousta majitelů a odborníků. U automatů, co já vím, je problém pouze tehdy, když ho majitel zanedbává s výměnou oleje. AWD bývá problémové, spusta lidí má později pouze předokolku.

Ještě se vrátím: jistě, ten design je opravdu věcí vkusu, a ten máme hold každý jiný.

Bufík: samozřejmě, můžeš ho časovat. Na dva různé časy, dále je zde přímý start. To jsou všechno jen bonusy. Ale to podstatné: pod +7°C si bufíka volvozidlo zapíná sámo. Což má blahodárný účinek pro motor i pro posádku.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“