Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13110
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3951 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dvouhmotě se nevyhneš, mají ji všechny motory s manuální převodovkou. Automat tuhle blbost nemá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3952 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale jak tu bylo řečeno, motor bez DPF s automatem má převodovku, kterou dneska opravovat moc nechtějí (nebo se to finančně nevyplatí).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#3953 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jezdil jsem denně do práce 20 tam a 20 zpátky přesně co píšeš a za šest let sem neměl s dpf problém .mikka píše: ↑04 srp 2021 13:12 bezva diky moc vsem... takze jestli dobre chapu tak motor bez DPF nebude mit ani klapky... moje predstava je ze lepe se DPF vyhnout i kvuli memu mensimu najezdu (filtr se dostatecne nevypali?) jezdim 20+20km do prace, rocne tak 15tis,..
jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
#3954 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jasne dik, takze ted je pro me ten vyber zase o něco komplikovanejsi … navíc jsem ještě uplne nezavrhl ani benzin (s LPG)… no je mi jasny ze kazda varianta ma svoje pro i proti a bude zalezet hlavne na stavu konkretniho kusu, coz muze prekvapit… kazdopadne ale co tam není nebude delat problém… chtěl bych manual, chápu ze automat muze byt navykovy ale myslim ze se bez nej obejdu… vzhledove by se mi porad nejvic zamlouvala XC70 (ale zase ty problémy s 4x4)… kazdopadne dik vsem..
Ještě me napadla jedna věc… nemá někdo zkušenost se spaním vzadu se sklopenymi sedačkami?… mam 180cm a občas takovy nocleh využiju… ted mam stary mondeo a co se tyka spani tak spokojenost…
Ještě me napadla jedna věc… nemá někdo zkušenost se spaním vzadu se sklopenymi sedačkami?… mam 180cm a občas takovy nocleh využiju… ted mam stary mondeo a co se tyka spani tak spokojenost…
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
#3955 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, chtěl bych pořídit XC70 druhé generace s nájezdem ideálně do 250.000 a chtěl bych se zeptat, jestli má tohle auto nějaká specifika co do životnosti konkrétních nákladných dílů. Například jestli automat odchází okolo 300.000 km i při pravidelných výměnách oleje, tak abych věděl, že u auta s nájezdem 250.000 km mě to bude čekat za 50.000 km kdežto auto s nájezdem 320.000 km už to může mít vyměněné a vyřešené. Byl to jen příklad, ale postě zatím vůbec nevím, jak je na tom automat, pohon všech kol turba a tak... Asi bych chtěl ideálně variantu 136 kW, ty 151/158 kW už prý nejsou tak spolehlivé a auto chci na přesuny rodiny a ne na závodění... A líbí se mi třeba jeden konkrétní kousek, ale má adaptivní tlumiče - když doslouží, dají se místo nich dát klasické, anebo se zase musí kupovat nové adaptivní za 13.000 Kš/kus, jak jsem někde našel? Předem díky moc za reakce...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3956 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Automat při pravidelných výměnách oleje vydrží určitě více než 300tkm.
Adapt. tlumiče jsou samozřejmě dražší než normální, ale ne nedostupné.
136kw mají vířivé klapky, které se často mění zanáší a potom mění. Nic likvidačního.
Je také potřeba zajímat se o stav systému AWD - úhlový převod, haldex, diferák.
Adapt. tlumiče jsou samozřejmě dražší než normální, ale ne nedostupné.
136kw mají vířivé klapky, které se často mění zanáší a potom mění. Nic likvidačního.
Je také potřeba zajímat se o stav systému AWD - úhlový převod, haldex, diferák.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
#3957 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky, takže pokud na systému AWD nebyl dělaný nějaký větší servis, je třeba se na něj připravit po koupi? při jakých km se zhruba dělá? S vířivými klapkami jsme měl zkušenosti na minulém autě a nechal je preventivně zaslepit - nevím, jestli jde u Volva taky aniž by začalo ukazovat nějaké chyby...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3958 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele to AWD - těžký říct...může to dál jezdit bez většího servisu. Já jsem koupil auto, co mělo ca 230tkm a nebylo to nikdy dělané. Tak jsem tam vyměnil všechny oleje a jedu dál. U Volva se ofiko hrálo (a dál i hraje) na doživotní náplně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3959 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na druhou stranu jsou tu lidé, kteří repasovali úhlovku, měnili čerpadlo v hladexu, nebo repasovali diferák. Není na to univerzální pravidlo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3960 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Když to tak čtu...jestli není lepší bez zjišťování detailů radši bezmyšlenkovitě koupit a vesele jezdit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3961 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo a ještě jedna věc...myslím, že bychom měli diskutovat v tomto vlákně - řešíme P3: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=47424
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
#3962 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
OK, díky. další případnej dotaz na konkrétní auto budu směrovat tam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#3963 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Poradil by mi nekdo jakou asi může mít cenu XC 90 s následujícími parametry? Ročník 12/2012, nájezd 97.000, nebouraná , drobné škrábance z provozu jsou. D5 upgarováno Polestar, Executive výbava. Servisováno ve Volvu. Ježděna v posledních pár letech hlavně Praha. Majitel pečlivka, co na servise nešetřil. Nebo se podívat na mobile a udělat průměr? Děkuji.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 649
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#3965 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
to bych řekl, že spíš těch 300 minimálně, nebál bych se to pro začátek napálit do inzerátu za 400
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#3966 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Světle modrá metla s béžovým intrem. Co jsem se díval na mobile/ tipcars, tam je to mezi 400 až 500. Prodáváno bazarem, takže hádám vykoupeni za těch 300-350? Já budu kupovat….
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#3967 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Majitel chce koupit manželce něco elektrického do Prahy…
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
#3968 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
ahoj kluci, nema prosim nekdo prehled o tom, od kdy se davali do benzinovych XC70 2gen. (cca 2000-2006) 6kv. prevodovky, nebo podle ceho jednoduse poznat ktera tam je?... zaznelo tu ze starsi 5kv. je rizikovejsi zalezitost, kvuli pripadne oprave...diky
Nebyl se nahodou nekdo podivat na tohle auto v AAA v Praze? uz je tam celkem dlouho takze mozna nejaky problem...
https://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc70/car.html?id=405011765&utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZ-AAA-RMKT-Dynamic-product&utm_content=Navstevnici+produktu+01-03&bsw=47
diiky
Nebyl se nahodou nekdo podivat na tohle auto v AAA v Praze? uz je tam celkem dlouho takze mozna nejaky problem...
https://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc70/car.html?id=405011765&utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZ-AAA-RMKT-Dynamic-product&utm_content=Navstevnici+produktu+01-03&bsw=47
diiky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#3969 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
6kvaltový automat se do P2 benzinu dával snad jen do R od MY2006, pokud se nepletu.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
#3970 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Zdravím,
mám trošku netradiční dotaz.
Zkoušeli jste v XC90 (r.v. cca 2008-2010) někdo převážet 4 metrové role PVC nebo koberce? Lze? je to velký problém?
Děkuji za jakoukoliv zkušenost.
mám trošku netradiční dotaz.
Zkoušeli jste v XC90 (r.v. cca 2008-2010) někdo převážet 4 metrové role PVC nebo koberce? Lze? je to velký problém?
Děkuji za jakoukoliv zkušenost.
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4959
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3971 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Jedině s otevřenými zadními vraty.
Když sklopím zadní opěradla, tak od zavřených dveří k předním opěradlům je 2,2m a se klopeným opěradlem spolujezdce přibude tak metr.
Mám dojem, že 3m kulatinu od nohou spolujezdce až na konec jsem měl trochu prohnutou.
Když sklopím zadní opěradla, tak od zavřených dveří k předním opěradlům je 2,2m a se klopeným opěradlem spolujezdce přibude tak metr.
Mám dojem, že 3m kulatinu od nohou spolujezdce až na konec jsem měl trochu prohnutou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
#3972 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Čouhat to může - v tom problém nevidím ... upevní se to - jen jestli má zkušenost - dejme tomu 2-3 role dl.4 metry - občas něco vozím a místo dodávky bych zkusil právě XC90 :-p
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13110
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3973 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Počítej s tím, že to není na delší vzdálenosti, páč když budeš mít otevřená zadní vrata, tak ti dovnitř potáhne smrad z výfuku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 54
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
#3974 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ahoj, byl by mi někdo schopný říct , jakou ma hodnotu moje S80?
Je to tedy 2003 S80 2.5T, manuál, předokolka. Tmavě modrá metaliza
Tempomat, vyhřev predek, xenon, zadni park. senzory, DSTC, dvouzonova klima, sklápěcí zrcátka.
Najeto 239xxx km, motor startuje a jde hezky.
Rozvody dělané ve 160k km.
Interiér na tuto generaci je celkem zachovalý, sedačky jsou látkové, některé se začínají párat.
Před 30k km jsem měňený střední a zadní část výfuku, komplet brzdy, vrchní silentblok motoru, před 10k km čelní sklo.
Je třeba seřídit ruční brzdu, hodně dílů karoserie má nějaký škrábanec, jedny dveře mají korozi, prasklý kryt pravého zadního světla, zrcátko u řidiče nefunguje tak, jak má. Auto ma originálni Volvo 17" Tucana kola.
Je to tedy 2003 S80 2.5T, manuál, předokolka. Tmavě modrá metaliza
Tempomat, vyhřev predek, xenon, zadni park. senzory, DSTC, dvouzonova klima, sklápěcí zrcátka.
Najeto 239xxx km, motor startuje a jde hezky.
Rozvody dělané ve 160k km.
Interiér na tuto generaci je celkem zachovalý, sedačky jsou látkové, některé se začínají párat.
Před 30k km jsem měňený střední a zadní část výfuku, komplet brzdy, vrchní silentblok motoru, před 10k km čelní sklo.
Je třeba seřídit ruční brzdu, hodně dílů karoserie má nějaký škrábanec, jedny dveře mají korozi, prasklý kryt pravého zadního světla, zrcátko u řidiče nefunguje tak, jak má. Auto ma originálni Volvo 17" Tucana kola.
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#3975 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ahoj! Vypadá hezky. Zkus to za 80K a pak snižuj cenu. Bohužel je to pro neznalce dost starej design(na S80 se to podepsalo asi nejvíce). Teď to bude dost vytlačovat druhá generace, která šla sice trochu dolu, je o dost atraktivnější, lidi jsou ochotný dát za tu dvojkovou o hodně více-(od 150K a o dost vice...). Uvidíš....
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1548 Odpovědi
- 137250 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1416 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3083 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1641 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 833 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous