zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#26 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Hele na spotrebu kaslu. Me spis de o to, aby sem si takhl ekrasne nejezdil 1-2roky a pak nezjistil, ze muzu motor vyhodit nebo aby me po pul roce neodeslo turbo , prevodovka, apod. Spojku by sem jakztakz bral i kdyz suma je to taky slusna. Ale problem je v tom ze ti nikdo nerekne, hele jo, bude to vic namahany, pac by si kopali sami sobe jamicku.

jeste se nabizi toto: http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php?id=2291&name=%27Chiptuning%20Volvo%20S60%20T5%20184kW%27

Maj tam sice spatny kroutak, pac v seriovce je 350Nm ne 410Nm takze kecaj, ale je to za 7500Kc je na to zaruka, nevipada to tak zle.

Nevite nekdo jestli v Hradci Kralove je nekde mereni vykonu? ze by jsme si to nechal pred aplikaci pekne zmerit a po aplikaci. Diky
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#27 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od karelvolvo »

. tiez som uvazoval o mensom zvyseni vykonu koli lenivosti auta pri zatazeni , ale tato zazracna skatulka sa mi nepozdava .[/quote]
Tak nevím jestli to mám načipovany nebo máš něco s autem ale mně má D5 teda lenivá nepřipadá a zátěž a kopce přímo miluje.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#28 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

jogin - to je pravda ,ale pocas rokov sa ludom co ladia volva podarilo dosiahnut optimalne hodnoty . tak napriklad pri mojej Euro 3 D5 by to malo byt zhruba 195 koni oproti 163 a krutiaci moment povedzme okolo 410nm .samozrejme v takom pripade sa pocita s lepsim vyfukom , a s motorm v najlepsom stave a pod.

podla toho co som cital , spojka ktora je montovana s tymto motorom dokaze ustat az 500nm ,to je proste hranica , v pripade tuningu , kedy chlapik mackal z toho motoru okolo 250hp , menil spojku za tu , ktora sa montovala s D5 motormi od roku 2004 a ta vraj v pohode ustoji viac ako 600nm , samozrejme , pri takomto vykone uz spravil vyraznejsie zmeny v motore , no ako povedal , najazdil dalej okolo 100 000 km bez problemov . a povodne to bola S60 130hp D5 rocnik 2002 .

ja by som moderne auta prirovnal k vytahu : aj ked je napisane , ze nosnost ma povedzme 4 pasazierov , nic sa nestane ked sa ich tam natlaci 10 , ten vytah to proste zvladne , lebo ma rezervu vo vykone .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#29 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od doktor »

doporučuji si přečíst tento topic:

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=21176&start=0

zejména pak příspěvky maktoma. Pak doporučuji nebrečet...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#30 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

hm. Tam to je fakt zavadejici no. znicene 2motory, to uz je hodne velka smula. Spis jeslti si to pan neudelal sam. ale tezko rict to je na odbornou expertizu, taky by bylo dobry vedet, kdy se to zacalo projevovat a za jakcyh okolnosti, jeslti pri maximalnim zatizeni nebo pri normalni jizde apod.

Me u BSR tvrdi, ze ten motor nesmi a ani nebude predimenzovany, cip je udelany tak aby motor a soucasti motoru , spojka, prevodovka seriove vyroby nebyli predimenzpvane, jenom optimalizovane, tim padem zvyseni vykonu prepsanim softu v RJ.

Takze ja furt vaham, ci jo ci ne, piste nejake dalsi postrehy.

Halvne me vrta hlavou proc jsou long-life oleje spatny? Ja osobne menim max 1 rok nebo 12 000km zadny long life prodlouzeni vymeny na nakych treba 15 000Km zbytecny, ale treba Mobil Syst S muze byt prodlouzena vymena, ale kdyz ji neaplikuju neznamena, ze olej ma nizsi hodnotu mazani a ochrany casti motoru ne?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#31 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od dali »

Pokud vím tak se ten problém týká jenom motorů ve V70IIR, s objemem 2520 cm3. Právě proto že mají už moc velký vrtání, pořád ve stejným bloku. Takže buď můžou bejt vložky tenčí, nebo mít větší vnější průměr, takže tam nezbývá moc místa na chlazení a tepelnou roztažnost.
S motorem 2319ccm se tomu angličanovi, co má ten projekt T5R Peril, stalo totéž až při 590 koních.... Čím menší vrtání válců v daným bloku, tím by konstrukce motoru měla bejt houževnatější a odolnější. Údajně taky proto byl původně snížen zdvihový objem z 2,5 u atmosféry na 2319 u T5, aby to něco vydrželo.

Longlife olej je úplně jiná norma, je to vpodstatě "mastná voda", která snižuje náklady firemním flotilám, ale chudák ten kdo si to po 150.. 200tisících najetých na longlife koupí, když doběhne leasing.... Některý motory to doslova zabije (třeba audi 2,5 V6 TDI), jiným to jenom ubere na životnosti.

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#32 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od ksw »

[quote="jogin3"]Sak spojka, turbo , to bude dostavat stejny kotel. Je to udelany tak aby ten motor nebyl predimenzovany a je to udelany na originalni casti Volva. Takze by nemelo dojit k zniceni casti motoru, spojky, prevodovky, turbo i kdyz turbo bude foukat furt stejny bary jak pred upgradem. Takze turbina by mela jet uplne stejne jako predtim.

při zvýšeném výkonu bude turbo tlačit víc. zde prosím drobný omyl.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#33 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

J stim turbem to byl omyl, uz me psal, ze je vetsi bar takze fouka vic.

No kazdopadne ja leju Mobil Syst S 5W40 , maji tam napsano, ze je moznost i prodlouzenych intervalu, specifikaci to ma ACE A3/B3 i B4 takze snad to neni naka voda, nevim co jinyho by sem tam mel lejt nez tohle. Pak jedine uz ten Castrol Magnatec 5W40 coz je ale opet zase long-life, skoro vsechny oleje dneska maj napsano, ze je moznost prodlouzene vymeny. Ale zalezi na cloveku jak casto meni. Tohle je docela slusna problematika, pac prave diky spatne zvolenemu oleji muze nastat pak problem. Chtel jsem tam dat Mobil 1 rally formula, ale v manualu nemam tuhle viskozitu na vyber. Pak je novy New Life 0W40 taky nemam v manualu. Jiny Mobil 1 co doporucuji v manualu neni, je pak jedine Mobil Syst S 5W40, takze ten sem volil, myslim si, ze je to vyborny olej , ktery i ve vysokem zatizeni dokaze ten motor mazat a chranit.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Ing.Magor »

jogin3 píše: No kazdopadne ja leju Mobil Syst S 5W40 , maji tam napsano, ze je moznost i prodlouzenych intervalu, specifikaci to ma ACE A3/B3 i B4 takze snad to neni naka voda, nevim co jinyho by sem tam mel lejt nez tohle. Pak jedine uz ten Castrol Magnatec 5W40 coz je ale opet zase long-life, skoro vsechny oleje dneska maj napsano, ze je moznost prodlouzene vymeny. Ale zalezi na cloveku jak casto meni. Tohle je docela slusna problematika, pac prave diky spatne zvolenemu oleji muze nastat pak problem. Chtel jsem tam dat Mobil 1 rally formula, ale v manualu nemam tuhle viskozitu na vyber. Pak je novy New Life 0W40 taky nemam v manualu. Jiny Mobil 1 co doporucuji v manualu neni, je pak jedine Mobil Syst S 5W40, takze ten sem volil, myslim si, ze je to vyborny olej , ktery i ve vysokem zatizeni dokaze ten motor mazat a chranit.
Mě u Auto Hase dali Mobil 5W50, co sem tak zjišťoval tak je tahle viskozita ideální pro turbobenzíny, protože když se tomu dává kotel tak při vyšších teplotách je hustší a tudíž líp maže. A turbobenzín zahřeje olej víc než turbodiesel, protože má teplejší výfukový plyny. Ale myslim, že i ta 5W40 by měla stačit, co sem tak vyčetl tak problém jsou spíš ty ..W30, protože ty při vyšších teplotách už jsou opravdu moc řídký a motor se nestíhá dobře mazat. Toť mé postřehy, které jsem vyčetl různě na netu.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#35 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Tak sem dneska namontoval od JR sportovni filtr do originalniho air boxu. No kdyz sem videl ten papirak, tak sem ani nepochyboval, ze by to nemelo jet lip, taky odhad byl naprosto spravny, ani ted nevim zda nakej cip potrebuju :lol: :D Protoze to auto ozilo jako svin. Jinak me prekvapila grance od JR ze neprojdou mensi castecky jak 2,8mikronu, testovano v nemecku TUV , takze du se po tom testu poohlednout. Prisla me i cistici sada s olejem, celkem sem za to dal 2040Kc coz je hodne dobra cena, kdyz Green me na V40ku stal 2400Kc tusim pred 2rokama, ted bude asi podobna cena a to nema zadnou garanci, takze pocita mam z JR velmi dobry. Dokonce sem jel to otestovat na moji cestu a tam sem jeste jel tak nako rozumne, aby si to RJ trochu otukala, prdnul sem tam tempomat a nahodou sem se do kopecku podival na momentalni spotrebu, byl sem docela prekvapeny, pac ten samy kopecek vim, ze me to kolikrat na 90Km tempomat zralo tak kolem 12,5L aktualku a ted v tom samym kopci sem tam mel 9,5L 8)
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#36 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od hajnej »

pošli link, kde jsi nakoupil, snad to nikdo nebude brát jako reklamu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#37 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Nebude je to doporucovany filtr od BSR. takze zde: http://produkty.bsrczech.cz/

Vybrat svoje vozidlo a pak to tam v produktech najit. Jeste pozor aby jste meli opravdu vybrany svoje vozidlo. Pac filtr je delany rozmerove jako original, takze nic se nemusi upravovat, dneska sem to menil sam, je to jednoduchy, trochu casu me spis dalo vymest ten bordel co tam byl :D
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#38 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

ja by som sportovy filter kupil az vtedy , ked by som videl nezavisly test vsetkych znamych vyrobcov a klasickeho papieroveho filtra v jednom videu , ktory by potvrdil , ze dokazu filtrovat bordel minimalne na rovnakej urovni ako papierovy filter , spolu s vacsou priepustnostou vzduchu . ja proste nemozem verit znackam , ktore sice pouzivaju vsetky mozne pretekarske automobily sveta , no treba mysliet aj na to , ze ktory z nich najazdi tisice km rocne . asi ziaden ze ,to nehovorime ani o pretekoch , kde su motory stavane na jeden zavod , kam sa to hrabe na 10 rocne uzivanie jedneho auta :P ja som si prezeral filter, ktory davaju vo volve a bol skutocne tvrdy , az som sa divil ako tadial dokaze prejst vzduch . pod nim bola kopa vseliakeho svinstva a hmyzu ktory bol nasaty z vonku .

a co je najcudnejsie , nech hladam ako hladam , nejak sa neviem dopracovat k takemuto testu :(
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#39 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od tomasss »

Drak3n píše:a co je najcudnejsie , nech hladam ako hladam , nejak sa neviem dopracovat k takemuto testu :(
tak asi hledas blbe :)
http://www.knfilters.com/air_filter_testing.htm
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#40 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

pozor , nezavisly test , nie stranku jedneho z najvacsich vyrobcov ! marketingove oddelenie popise hocico , to je jasne . keby som mal peniaze na rozhadzovanie , tak nakupim vsetky mozne filtre a spravim tie testy sam .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#41 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Tak sak ten bordel co si videl, je tak velky ze neprojde ani tim papirakem a ani tim sportovnim filtrem, Tady se bavime o micro castech, ktere tim papirakem muzou projit uplne v pohode napr. Kdyz sem videl ten svuj papirak, kde vlastne uprostred ten jednotlivych papirovych sten je mezera jko svin a na konci je jenom papir, tak me to prijde bezmala podobny. JR ma atest, to co je mensi jak ten atst, nemuze asi nicemu uskodit. Ja tam dneska mel taky peknej bordel, problem je v tom, ze ten papirak se docela lehce deformuje, ten muj byl deformovanej docela slusne, myslim tim torchu oddelene ty jednotlive steny, oto byl novy pri predchozi prohlidce dle servisniho intervalu. Myslim si ze za normalnich okolnosti se ti tam bordel nedostane, neco jinyho je asi Sahara a neco jinyho je klasicky mestsky provoz. Uvidim za 10 000Km az ho vytahnu a udu ho cistit. zaklad je prave ten olej, co udela film, ktery by to mel pekce pochytat.

Tady taky jeste nejaky test http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=248

Tady neco o JR http://www.jr-sportluftfilter.de/index.php?language=en
Naposledy upravil(a) jogin3 dne 15 led 2010 18:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#42 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

rozumiem , ale certifikat musi mat kazdy produkt a to rozhodne v EU , inak by nemohol byt na trhu , takze iste , urcite filtracne vlasnosti mat musi , ale tie tvrdenia niektorych vyrobcov , ze filtruje lepsie ako oem filter beriem s velkou rezervou .potom tvrdenia ze sa da cistit a dlho vydrzi , no neviem , po 10 000 km sa do toho materialu musi to svinstvo riadne zazrat a vycistit to nebude jednoduche , to znamena ze pravdepodobne dojde k poskodeniu , alebo ciastocnemu opotrebeniu samotneho filtra a tym padom straca na ucinnosti , ked tak , rovno by som kupil novy . a ten olej ,to je by som povedal dalsi problem , vraj hravo zanasa cidlo vahy vzduchu a preto treba cistit nielen takyto filter , ale aj samotne cidlo , specialnym roztokom aby sa neposkodilo .
ale najlepsie bude si to prakticky overit . len ja si stale stojim za tym , ze filter , je proste filter ,prvorade musi vediet cistit od necistot a nie , ze bude lepsie prepustat vzduch za cenu znizenej efektivity .

inak prepac ,ze sa to toho takto miesam , ale ja som skepticky ku vsetkemu , mam problem vobec si vybrat mineralku v obchode :D
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#43 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od st_Andy »

jogin3 píše:Tak sem dneska namontoval od JR sportovni filtr do originalniho air boxu. No kdyz sem videl ten papirak, tak sem ani nepochyboval, ze by to nemelo jet lip, taky odhad byl naprosto spravny, ani ted nevim zda nakej cip potrebuju :lol: :D Protoze to auto ozilo jako svin. Dokonce sem jel to otestovat na moji cestu a tam sem jeste jel tak nako rozumne, aby si to RJ trochu otukala, prdnul sem tam tempomat a nahodou sem se do kopecku podival na momentalni spotrebu, byl sem docela prekvapeny, pac ten samy kopecek vim, ze me to kolikrat na 90Km tempomat zralo tak kolem 12,5L aktualku a ted v tom samym kopci sem tam mel 9,5L 8)
Zni to jako hezka pohadka, ale nebude to trochu jen placebo efekt? Spotreba - 2L? Kdybys bral ten konusovy Optiflow i s drzakem tak by ten zaber mohl byt rekneme decentne znatelny. Taky mozna kdybys tam dal origo od Volva jenom novej a cistej tak by to mozna tahlo taky lip. V zime to vseobecne take lepe jede pac to saje ledovy vzduch.. Tak nebo tak, cas to proveri. Podstatne je, ze si udelal neco pro svoje auto a ze se mu ted urcite dycha lip :wink: :good:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#44 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Jo ja to chapu, taky nechci mit po 20 000km po aute. Dobry je ze JR garantuje prvnimu majiteli filtru , ze filtr z 99% neporpousti nad 2.8 microns z 99% nic. Tudiz pokud to na jejich strankach chapu dobre, pak kdyz se ti posere motor kvuli prachu mas narok to reklamovat. Ono ani ty papiraky nebudou nic svetobornyho.


tak ta spotreba je odhadem kdy vetsinou kdyz tam tudy jezdim mam aktualku a jedu na tempomat a ted sem to skusil a ta spotreba byla uplne jinde. Ale rikam, ten papirak co tam byl , byl uz po smrti a zasranej jako svin.

Pokud na tomhl efiltru nebude ten samy bordel co jsem nasel ted, tak uz me to bude divny :D

Jinak ten olej v zadnym pripade pokud to totalne nepreolejujes nikam na vahu se nedostane. Je to lehce jakoby mastnejsi ten povrch na dotyk, ale nic co by z toho kapalo nebo litalo nekam na vahu.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#45 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od wickey »

ja teda jezdim od koupe na K&N vlozku a rozdil jsem teda nikdy nejak poznat proti papiraku nemohl.. ale po vycisteni to byl rozdil znacny..
planuji vymenit za optiflow od BSR.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#46 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od hpridal »

Já mám StageII, ne tedy PPC jednotku, jede to fakt o hodně líp, spotřeba se určitě nesníží (teda aspoň u mně ne protože na to teď šlapu mnohem raději když to líp jede). Po chipu mám najeto cca 20tkm bez jediného problému. Když chce mít někdo 300koni v autě tak holt nemůže řešit nějaký litr sem a tam, to si kupte raději Tdi :-)
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#47 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

inac vedel by mi niekto vysvetlit , preco BSR pri motore D5 z roku 2002 udava ako originalne parametre 177hp a 426nm namiesto 163/340 ???
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#48 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od hajnej »

to bude asi chyba. v odkazu, ze kterýho se dostaneš do tý chybný tabulky, to maj dobře
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#49 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od dali »

Drak3n píše:inac vedel by mi niekto vysvetlit , preco BSR pri motore D5 z roku 2002 udava ako originalne parametre 177hp a 426nm namiesto 163/340 ???
Protože to byly skutečný hodnoty, který neupravenýmu autu naměřili :roll: U aut je to celkem běžný, že hodnota udávaná výrobcem bývá spíš minimální garantovaná.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#50 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

to myslis vazne ? ze auto nema teda 120kw , ale viac ? ved to znie absurdne . nema 163hp ale takmer 180hp ? ved za taketo vykonove rozdiely by si bol ochotny aj vyrobca nechat priplatit . skor by som povedal , ze auto bude mat menej ako udavanych 120kw , nie sice o moc , ale taka odychlka smerom nadol .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“