zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#1 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od naspo »

pánové rád bych se zeptal zda někdo z Vás nemá skušenost s tímto provedením. Je potřeba provádět i jiné úpravy nebo jen stačí přehrát řídící jednorku pomocí tohoto modulu. Dále se chci zeptat zdaje nutné mít nějaké ty kody pro zaregistrování na BSR, jelikož jak píší na jejich stránkách komunikuje se tak s BSR aby vymysleli optimální řešení. Jelikož se mi podařilo přes aukru získat tuto jednotku ale nevěřím že utoho budou i nejaké kody, jelikož to získal jako dárek k vozu.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#2 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od karelvolvo »

Ve světě motorů č 45 I 2009 píšou konkrétně o BSR čipu ze 120kw na 162kw máš takovou krabičku a můžeš si to sám načipovat, odčipovat a dva roky ti to aktualizují cena 23195kč
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#3 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od naspo »

díky budu muset sejnat ten výtist, tu krabičku mám
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#4 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Ja by sem sel do toho taky. Planuju to na jaro. mate jeste nekdo doporuceni jinych firem? Planuju STAGE I , ktera me bohate staci. Kor kdyz mam novy vyfuk, tak to nebudu prehazovat.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4120
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#5 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od dali »

Podle mě ta krabička po aktivování funguje jenom na jedno VINko/řídící jednotku. Kam by přišli, kdyby jednou krabičkou šel vytunit libovolný počet aut :wink: . Něco jinýho je power box, kterej se nacvakne mezi konektory a funguje jen pokud je připojenej. PPC pokud vím funguje tak, že se propojí s diagnostickou zásuvkou, vytáhne z auta původní soft (ten ponechá jako zálohu) a natáhne tam modifikovanej a zase se odpojí, čili se ta krabička nemusí vozit v autě. Podle mě BSR nebude mít zájem na reaktivaci už jednou prodanýho PPC na jiný auto, věřil bych tak maximálně zpětnýmu výkupu nepotřebných PPC jednotek za účelem recyklace.

162 kW dostanete z Euro4 120kW motoru, z Euro 3 "jen" 144kW.

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#6 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od savle »

Jak pise Dali je to vzdy vazano na konkretni VIN. Na fakture mam zvlast cenu krabicky a zvlast cenu softu, takze teoreticky by snad mohlo byt mozne koupit jen soft. Zkus se zpetat primo u nich. A o dost drazsi nez krabicka je ten soft. Tak snad si za to moc nedal, na aukru. Jinak myslim, ze origo soft se stahne soucasne s upravenym z BSR pri prvni synchronizaci. Z auta se origo soft taha snad jen pokud ho na BSR nemaji. Ale uz je to dlouho co jsem o tom cetl, tak se mozna pletu.
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 296
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: SK, St. Lubovna

#7 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od dod »

original sa automaticky ulozi do krabicky a nasledne sa preflashuje jednotka s upravenym softom BSR, ten original sa da kedykolvek vratit pripojenim krabicky...krabicka je viazana len na jedno auto..ale bolo to tu uz pisane
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od hajnej »

naspo píše:díky budu muset sejnat ten výtist, tu krabičku mám
já ten výtisk asi ještě někde vynajdu. můžu ti ho naskenovat, ale je to pak nevalná kvalita
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#9 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od hajnej »

kvalita bídná, ale přečíst se dá http://uloz.to/3628344/volvo-bsr.jpg
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#10 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od hajnej »

a přestaňte už blbnout s tim tuningem. mě to jede výborně i s těma 120kW.....možná to bude tím, že jsem nějakou dobu jezdil v mym starym dobrym mondeu....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#11 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Hájčus »

hayney píše:a přestaňte už blbnout s tim tuningem. mě to jede výborně i s těma 120kW.....možná to bude tím, že jsem nějakou dobu jezdil v mym starym dobrym mondeu....
Njn, ale kdyz nekdo nema ani tech 120KW :( :( :( ....
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#12 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Tak jsem tam dnes volal. Objednal jsem si filtr JR, ktery doporucuje primo BSR. Pry JR garantuje 99% pochyceni prachovych casti, coz napr. KN ne. Kazdopadne pujdu do STAGE I, kdy me poslou krabicku, se softem, a 2letym upgradem pomocy netu.

JRfiltres CERTIFIKATY A TESTY MOZNO SHLEDNOUT: http://www.jrfilters.com/entreprise/index.php?lng=en

Ptal jsem se na hrozne moc okolnosti, pracovnik velmi prijemny, vse vysvetlil, na nic netlacil. Uplne v pohode. Ptal jsem se jak je to hlavne s prehranim softu, zda pak nebude problem s nactenim u autorizovaneho servisu, je to primo soft od Volva, cislo softu zustava stejny jako je tam original. Ptal sem se dale na problemy se smesi, kourivosti, namahani motoru. Co se tyce smesi, je a bude vzdy stejna jako by byl original, jelikoz viz vise vychazi to s merenim s originalnim softem, tudiz nedochazi k zadne zmene smesi tak aby to vykazovalu chybu v RJ. Dale vse je delane na originalni soucasti vozu, to znamena vaha vzduchu, blow off ventil apod. Pokud by byl napr tuning bov, muze byt problem diky vaze vzduchu apod. kourivost nesmi byt zadna, to me rekl naprosto jiste, ze nic takoveho to nebude delat. Opotrebeni motoru, je pry paradaox, ale je mensi nez pri stavajicim softu, jelikoz zvyseni a optimalizovani vykonu, nemusite ani motor tolik vytacet, ale i tak pry opotrebeni a namaha by mela byt mensi. spotreba dle jizdy, ale pri klasickem stylu pry dle hodnoceni zakazniku az 10% dolu.

montaz, mozna u nich nebo sam, neni to nic tezkeho co jsem koukal na navod.

Stage I udela z moji T5 299Hp a 408nm. Z 100km na 150Km na 4ku to udela o 1.7s rychleji nez original. Takze rozdil je tam znatelny, 1.7s je uz hodne dobry vysledek. Jinak ten soft je totzny se softem originalnim, je to delany jako original, akorat prave diky te aktualizaci se muze stat ze vymysli jeste dalsi zlepseni a to mate na 2roky zdarma, tak si to stahnete a je to v pohode. Paradoxne to vyepseni softu dela i Volvo samo, ale za napr. lepsi reakci plynu (uprveni softu aby skritici klapka co je elektricka reagovala lepe) si ve Volvu zaplatite tusim me rikali 5000Kc. No a z techto casti a mnoha jinych je poskladany ten soft od BSR neni to zadny domaci soft nebo naka srajda od tuningovi spolecnosti, je to poradny , optimalizovany soft.

Takze ja do toho jdu plnyma deseti. Mozna ze kdyby sel jeste nekdo. Tak by sme mohli uhrat cenu :D Na moje auti je to 15 000Kc.
Naposledy upravil(a) jogin3 dne 17 led 2010 10:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3221
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#13 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od doktor »

zvýší se výkon - sníží se spotřeba - sníží se opotřebení motoru.

BSR asi bude mít víc rozumu, než originální automobilky. Otázka zní: Proč nám tedy Volvo v originálu tlačí šmejdy?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Ing.Magor »

Možná se sníží opotřebení motoru. Ale opotřebení spojky, převodovky, turba atp. se spíš zvýší ne? A pokud i v tomto BSR tvrdí opak pak tu někdo nemluví pravdu :x
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1923
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#15 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od st_Andy »

JJ, BSR je sympaticka spolecnost, jednani na urovni, dodani tovaru taky, pojede to urcite lip, ale zda se mi ze ostatni info o nizsi spotrebe a mensim opotrebeni jsou imho jenom kaleraby..
Jak tak jezdim a ve meste v podstate porad jen brzdim a krotim, ty stages by meli byt kompletni az s ponukou keramickych brzdnich sad :D
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 13 led 2010 17:53, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 398
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#16 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

zvysenie vykonu bez toho aby mi preklepli auto fyzicke osoby ? ako to moze fungovat ? ved kazde auto moze mat motor v inom stave opotrebenia , ine diely , iny olej ,palivo a neviem co vsetko . v com je toto riesenie lepsie ako uprava RJ na mieru na vykonovej brzde , ktora moze trvat aj niekolko hodin ? mne sa to zda byt divne ,ze staci par minut a auto jazdi sviznejsie . tiez som uvazoval o mensom zvyseni vykonu koli lenivosti auta pri zatazeni , ale tato zazracna skatulka sa mi nepozdava .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#17 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Sak spojka, turbo , to bude dostavat stejny kotel. Je to udelany tak aby ten motor nebyl predimenzovany a je to udelany na originalni casti Volva. Takze by nemelo dojit k zniceni casti motoru, spojky, prevodovky, turbo i kdyz turbo bude foukat furt stejny bary jak pred upgradem. Takze turbina by mela jet uplne stejne jako predtim. Akorat ta spojka ta dostane vetsi zahul, ale zase si rikam, ze urcite neni delana na hrane a 40-50koni navic by mela dat.

Jinak co se tyce toho ze ti proklepnou auto pred nahranim SW tak urco to jde, musis tam proste prijet. Oni vychazeji z dlouholetych skusenosti a ty motory jsou vyrabeny pasove. Kazdy motor je stejny neni to jako ferrari. Samozrejme pak uz je to to tom, jak se o to dany uzivatel stara. Ale nikdo ti na 9let stary auto a 230 000Km zaruku na to, ze ti neodejde motor neda. Dava se to do 60 000Km. Jinak vetsinou je to o udrzbe. Ja tam leju jenom prvotridni olej. Rozhodne nedelam zadny podelany long-live prodlouzeny vymeny oleje, kor kdyz je to mesto. Menim da se rict vse s predstihem. Takze asi tak. Neverim ze by gigant jako je BSR nabizel neco co by pak nefungovalo nebo fungovalo spatne.

Pak je tady jeste jedna spolecnost. Heico ta se zabiva jenom Volvama http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=805

tabulka kde by me udelali 280PS a 380Nm , sic malinko mensi,ale BSR to ma obdobne +- to dle me bude stejne.

Bohuzel Heico nema zastoupeni v CR. Takze jedine tam zavolat optat se.

Pak sem nasel jeste iPD ty se zabivaji take jenom Volvem
http://www.ipdusa.com

Maji tam i eshop, vypada to docela luxusne. par veci se me tam libi. Novy hadice, brzdy performance apod. Ceny taky jdou. Jenom aby to byli poradny originalni (vylepseny) dily :D
Naposledy upravil(a) jogin3 dne 13 led 2010 18:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Bohouš

#18 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Bohouš »

Já jsem s BSR Stage II spokojen. Jen na ten můj starej střep jsem musel dovézt auto do BSR, kde udělali testovací jízdu s nějakým měřením před......poté putovala ŘJ do švédské centrály na přemapování.....no po příjezdu a zpětné instalaci se dělala testovací jízda s měřením po.....

Jestli auto dostává větší kouř je mě šumák, protože pepř dostává pořád stejnej, jenom to konečně jede a ne jako před úpravou, kdy to bylo zdechlí až hrůza. No a spotřeba se mě ustálila na poměrně slušném průměru 15,8 ......

Jo a mám BSR kit sání a FORGE BOV kit a žádný problém neregistruji.......

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Ing.Magor »

jogin3 píše: i kdyz turbo bude foukat furt stejny bary jak pred upgradem.
Takže oni ten výkon zvýší opravdu jen přemapováním ŘJ? Myslel sem právě, že se i zvýší plnící tlak turba. V tom případě mě to celkem nahlodalo. Ikdyž teda moc nechápu proč už to takhle neudělá volvo rovnou ve výrobě? Snad jen opravdu kvůli životnosti některých více namáhaných dílů.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#20 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Tak ja mam ted prumer 10.3L/100km a jeste pred zimou sem tomu sem tam daval a jezdil sem za 9,5L/100Km neocekavam zlepseni, ale taky rozhodne nechci aby me to paplo o 1-2litry vice. Nejezdim furt brzda plyn. Takze ta spotreba je uplne unesitelna. Kdyz je to do 11L/100Km tak je to akorat.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

element5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 343
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

#21 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od element5 »

Ing.Magor píše:Takže oni ten výkon zvýší opravdu jen přemapováním ŘJ? Myslel sem právě, že se i zvýší plnící tlak turba. V tom případě mě to celkem nahlodalo. Ikdyž teda moc nechápu proč už to takhle neudělá volvo rovnou ve výrobě? Snad jen opravdu kvůli životnosti některých více namáhaných dílů.
Někde tady najdeš pár příspěvků o "výhodách" čipování R motorů nad 300 koní. Pohledej a pořádně se zamysli.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#22 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

ja nevim, me o turbu vubec nic nemluvil. Je teda fakt ze takto podrobne co tam preprogramovavaji sme se az tak nebavili. ale muzu se jeste pred tim a urcite se pred objednanim zeptam. Ale co sem pochopil, tak je to udelany tak, aby ten motor nebyl predimenzovany, nezmeni se ani cislo softu s vyroby co je tam original. Je to postaveny na originalnim software, psal jsem ze Volvo ma softy, napr. zrychleni odezvy seslapnuti plynu na klapku apod. Jenom ta klapka stoji 5000Kc. Dalsi vec je ta, ze k tomu dostanes 2roky upradu zdarma, jak mile neco vyymsli Vovlo, tak to mas i ty, nevim jeslti spolupracuji s Volvem tezuko rict, tohle chce sepsat , co by jsem tedy chteli vedet, ja se na to optam. Ale az tak pristi mesic, ted uz sem ho otravoval dost :D

Jinak moje otazka znela jasne, mam 9let stare auto najeto 230 000km vetsinou dalky, menim olej 1za rok kratsi intervali nez je doporuceno, mam tam kvalitni olej, auto je servisovane, hrozi me nejake poskozeni motoru? Opotrebeni nebude vetsi po upgradu? Odpoved znela, ze rozhodne nebude opotrebeni vetsi, paradoxne muze byt menis, pac mate vetsi vykon jiz v dostupnejsich otackach a nemusi se tolik vytacet motor, je jasny ze je rozdil opotrebeni v 3000rpm a v 6500rpm, tady zalezi opravdu na kvalitnim opleji.

Samozrejme ze nikdo do motorou nevidi, muze tam bejt neco nacatyho a slus konec.
Ale verim a doufam, ze to bude v pohode, ze se nic nepodela.

Zajimalo me taky, pak dalsi cteni jednotky, to vse ma byt naprosto v poradku, zajimala me kourivost, vse v poradku nic se nemeni tak aby to bylo skodlive, spatne nebo nedoporucujici. takze ja nevim me se STAGE I libi, chci do toho jit.

Ale urcite napisme seznam na co se zeptat, ja se zeptam a hodim sem pak odpovedi.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 398
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#23 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

niesom sice technologicky guru , ale podla toho co som sa docital na nete , tak chiptuning je hlavne o turbe a plniacom tlaku , pretoze vsade pisu , ze motory bez neho nema zmysel moc SW upravovat . takze urcite to ma vplyv na opotrebenie .

osobne mam na tuto problematiku takyto nazor : zvysenie vykonu by sa mi zislo hlavne pri predbiehani a hlavne pri zatazeni auta , kedy straca dych , to znamena , ze ci uz je vykon auta povodny , alebo zvyseny o 50 koni , tieto cisla naplno vyuzijem fakt zriedkavo , takze pri zachovani rovnakeho stylu jazdenia , tzn slusne spravanie sa k autu , by mal byt vplyv na opotrebenie chiptuningom nulovy . jasne ,ze ked budem mat pocit ze chiptuning pretransformuje obycajne auto na supersporitak a teda adekvatne tomu budem pustat plnynovy pedal , brrrm podlaha , brzda , podlaha brzda , sialena jazda... , tak sa to zacne prejavovat na zivotnosti suciastok razantnejsie , ale ja niesom pretekar a nemam zavodne auto . keby som chcel mat sportiak v pravom slova zmysle , tak sa asi pozeram po inej znacke. ak sa mylim tak ma opravte , takto to len vidim ja .

uvazujem , ze v lete po vymene filtrov a oleja si trosku vykon zvysim , zacnem filtrom a vyfukovym potrubim a potom chip , ale stale neviem rozhodnut ze kde to spravit .
firiem je plno , osobne sa mi najviac pozdava firma Rica , ale ta ma zastupenie najlbizsie v Polsku , heico neratam , pretoze tam su ceny z uplne inej ligy a potom su na Slovensku profesionali ako Profituning/MM racing , ale ti maju dost vysoke ceny , no robia jednotky na mieru daneho auta .
najviac by som sa bal ale toho , ze v pripade navstevy autorizovaneho servisu by mi mohli nechtiac ten specialny SW vymazat a tak by som prisiel o vela penazi .
a hej , naftaky sa nemaju tunit , no docital som sa uz o Euro 3 D5 ktora mala parametre ako raketa a vraj najazdila v pohode desiatky tisic km :)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#24 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Ja nevim no, ja si taky myslim ze zvysi plnici tlak, ale tezko rict, nechci si tady vymyslet, pac zrovna tohl eme nenapadlo se zeptat. Ale zeptam se urcite, tady je pak problem aby neodeslo do kytek turbo kdyz mu nasolej. Haice apod. To uz pak chce mit poradny hadice. A kdyz uz je to hodne navyseny tak samozrejme lepsi intercoler, takze tezko rict, netusim nevim :D . I kdyz je pravda ze mych 250HP me zatim staci bohate. Ale 300Hp +- me laka a ten krutacek nad 400Nm neni vubec zli
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 398
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#25 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

mna laka vysoky vykon pod kapotou a mala spotreba :D
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“