ztráta výkonu V50 2.0D MY05
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V50 2.0D
- Bydliště: Prague
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Chlapi ještě jednou to, co jsem psal na začátku:
Auto jelo normálně, pouze v extra mrazech startovalo dýl.
Jednou ráno chci nastartovat a auto chytne, ale při plynu na max = otáčky konstantně na 1 tis., volnoběch konstantně na 500.
Hned po tom následovalo:
1) vyčištění palivový soustavy + paliv. filtr
2) výměna čidla na rail-liště
3) výměna čerpadla za "nový" z bouranýho volva
--------
po vyzvednutí ze servisu auto jede, docela i startuje, ale...
nemá tah, sílu, tlak v naftě, apod. - jako v medu, do koce na dvojku, po rovině klidně 150 na šestku... ale nemá sílu.
Auto jelo normálně, pouze v extra mrazech startovalo dýl.
Jednou ráno chci nastartovat a auto chytne, ale při plynu na max = otáčky konstantně na 1 tis., volnoběch konstantně na 500.
Hned po tom následovalo:
1) vyčištění palivový soustavy + paliv. filtr
2) výměna čidla na rail-liště
3) výměna čerpadla za "nový" z bouranýho volva
--------
po vyzvednutí ze servisu auto jede, docela i startuje, ale...
nemá tah, sílu, tlak v naftě, apod. - jako v medu, do koce na dvojku, po rovině klidně 150 na šestku... ale nemá sílu.
_________________
Volvo V50 2.0D momentum r.v. 2004
Volvo V50 2.0D momentum r.v. 2004
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Tak co kuwa pořád chceš?Utrať peníze po různých debilních servisech s ještě debilnějšími diagnostikami a až dostaneš rozum zajeď k někomu kdo tomu rozumí.Někdy mi lidi přijdete jako nesvéprávní.100x vám napíšou,že Volvo nekomunikuje s univerzálními diag a stejně si děláte svoje.Nenadávejte na Volvo ale jen na svoji blbost!!!martil píše:
Ještě jsem nebyl u Marry, nepobívám teď v Praze. Byl jsem na 3 diagnostikách - všude taková zelená BOSCH a nic. Pořád mi všichni nutěj vyměnit vstřiky i když to na ně normlně jelo a druhej den ráno už ne. Prý jak je vyndavali a měřili na stolici, mohli resetovat jednotku a ona si ted myslí, že má nový vstřiky a dává jim míň nafty. Takže sehnat někoho, kdo umí přeprogramovat jednotku, aby dávala větší dávky.
Prý každej novej vstřik musí naprogramovat do řídící jednotku nějakym dlouhym kodem, kterej jim řekne výrobce nebo kdo... Na starý vstřiky jim prý kody neřeknou.

-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
To neni uplne tenhle pripad,ale mockrat jsem tady cetl jak nekdo resi nejakej problem a furt se v tom rype,pak nic,znova dotaz,rype,nic,atd.Nektere zavady se tu resi nekolik mesicu
,jako by to tem lidem delalo dobre ze na to nemuzou prijit.Chapu ze ty trable jsou neprijemny,ale to se preci neda vydrzet dyl nez tyden.Jakmile jsem v koncich,zajedu rano do servisu(moc jich neni,ale vsichni vime...)a odpol.frcim v idealnim pripade domu.Hlavne me fakt dostavaji ty castky za jednotlive opravy,to se uz vsichni zblaznili??? 


_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006
Volvo V50,1.6D,r.2006
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V50 2.0D
- Bydliště: Prague
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
1) Marrymu jsem volal, neví si rady. Prý vyměnit vstřiky, protože když se prý vyndaj jetý vstřiky a vrátí se nazpátek, tak je řídící jednotka rozkalibrovaná a už neví, kolik do jetých vstřiků tlačit nafty, prý neví ani borci ve švédsku, prý to takhle prostě je = jakmile se vyndaj starý vstřiky, musí se vložit nový.martinopel píše:Tak co kuwa pořád chceš?Utrať peníze po různých debilních servisech s ještě debilnějšími diagnostikami a až dostaneš rozum zajeď k někomu kdo tomu rozumí.Někdy mi lidi přijdete jako nesvéprávní.100x vám napíšou,že Volvo nekomunikuje s univerzálními diag a stejně si děláte svoje.Nenadávejte na Volvo ale jen na svoji blbost!!!martil píše:
Ještě jsem nebyl u Marry, nepobívám teď v Praze. Byl jsem na 3 diagnostikách - všude taková zelená BOSCH a nic. Pořád mi všichni nutěj vyměnit vstřiky i když to na ně normlně jelo a druhej den ráno už ne. Prý jak je vyndavali a měřili na stolici, mohli resetovat jednotku a ona si ted myslí, že má nový vstřiky a dává jim míň nafty. Takže sehnat někoho, kdo umí přeprogramovat jednotku, aby dávala větší dávky.
Prý každej novej vstřik musí naprogramovat do řídící jednotku nějakym dlouhym kodem, kterej jim řekne výrobce nebo kdo... Na starý vstřiky jim prý kody neřeknou.
2) Auto jsem měl v autorizáku v Ústí - vše je vpořádku, hodnoty ok, tlaky ok, čidla ok, poradili ucpanej katalizátor.
Závěrem:
Nerozumí tomu nikdo, protože to je prostě zkurvenej motor. Proto všichni řikaj - čerpadlo, vstřiky, čidla, katalyzátor, atd. atd. = je jasný, že po investici 100 tis. to jezdit asi bude a kdybych těch 100 do toho chtěl vrazit, tak vubec nepíšu na forum, ale protože dávat 100k do starý šunky prostě nechci, hledam OPRAVDOVOU příčinu. Už jsem do toho podle rad všech super borců vrazil 30 tis. a auto pořád nejede, protože každej řiká něco jinýho

_________________
Volvo V50 2.0D momentum r.v. 2004
Volvo V50 2.0D momentum r.v. 2004
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V50 2.0D
- Bydliště: Prague
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Kamaráde..., auto jsem dal do servisu a druhý den jsem neodfrčel, ale dostal nabídku na (né opravu) výměnu vstřiků, čerpadla, vstřiků, čidla, atd. za 80 tis. (auto dnes stojí 150 tis.).strycf píše:To neni uplne tenhle pripad,ale mockrat jsem tady cetl jak nekdo resi nejakej problem a furt se v tom rype,pak nic,znova dotaz,rype,nic,atd.Nektere zavady se tu resi nekolik mesicu,jako by to tem lidem delalo dobre ze na to nemuzou prijit.Chapu ze ty trable jsou neprijemny,ale to se preci neda vydrzet dyl nez tyden.Jakmile jsem v koncich,zajedu rano do servisu(moc jich neni,ale vsichni vime...)a odpol.frcim v idealnim pripade domu.Hlavne me fakt dostavaji ty castky za jednotlive opravy,to se uz vsichni zblaznili???
Protože čerpadlo, vstřiky, čidla, atd. odešlo přes noc, kdy jsem přijel z práce. Pokud bych byl debil a kretén, uvěřil bych tomu. Ale protože si myslim, že něco zmrzlo nebo prasklo přes noc v mrazu, nechci měnit motor kuli zarezlýmu čidlu.
Borců co maj v šuplíku nový vstřiky za 40 tis. tu už pár je (protože to nakonec bylo skříplou hadičkou za 10,- Kč), nechci se mezi ně řadit.
_________________
Volvo V50 2.0D momentum r.v. 2004
Volvo V50 2.0D momentum r.v. 2004
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Ahojte,
ja mam podobny problem, sice s modelom Volvo V50 1,6d (r.v 2008). Pred mesiacom som dal vybrat filter pevnych castic. Auto islo ako najate. Pred tyzdnom som ale pocitil znizenie vykonu, napr pri jazde hore kopcom. Pri podradeni z 5 do 4 ,auto nereagovalo, otacky a rychlost pomaly klesala. Niekedy to urobi aj pri jazde po rovine. Vo stvrtok idem menit rozvody tak dam precistit aj EGR ventil. V prvom rade uvidim co povie diagnostika, aka chyba tam bude. Verim, ze nebudem musiet investovat tisice eur do opravy a ze problem je v zanesenom EGR. Zodpoveda to tomu, ze pred casom bol odstraneny DPF filter, takze sa EGR mohol zaniest. Kazdopadne vdaka tomuto foru sa mam aspon od coho odrazit
Auto som kupoval v decembri minuleho roku, malo najazdene 133 000 km. Uvidime. Pocul som, ze boli zvolavacky na EGR, ale kedze je auto dovezene z Belgicka, asi sa na to predchadzajuci majitel vykaslal. Uvidime. Viac info vo stvrtok. Darmo, mal som kupit radsej starsie Volvo, ale cistokrvne Volvo...
ja mam podobny problem, sice s modelom Volvo V50 1,6d (r.v 2008). Pred mesiacom som dal vybrat filter pevnych castic. Auto islo ako najate. Pred tyzdnom som ale pocitil znizenie vykonu, napr pri jazde hore kopcom. Pri podradeni z 5 do 4 ,auto nereagovalo, otacky a rychlost pomaly klesala. Niekedy to urobi aj pri jazde po rovine. Vo stvrtok idem menit rozvody tak dam precistit aj EGR ventil. V prvom rade uvidim co povie diagnostika, aka chyba tam bude. Verim, ze nebudem musiet investovat tisice eur do opravy a ze problem je v zanesenom EGR. Zodpoveda to tomu, ze pred casom bol odstraneny DPF filter, takze sa EGR mohol zaniest. Kazdopadne vdaka tomuto foru sa mam aspon od coho odrazit

_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Evidentně mluvíme každý o úplně jiném servisu...martil píše:Kamaráde..., auto jsem dal do servisu a druhý den jsem neodfrčel, ale dostal nabídku na (né opravu) výměnu vstřiků, čerpadla, vstřiků, čidla, atd. za 80 tis. (auto dnes stojí 150 tis.).strycf píše:To neni uplne tenhle pripad,ale mockrat jsem tady cetl jak nekdo resi nejakej problem a furt se v tom rype,pak nic,znova dotaz,rype,nic,atd.Nektere zavady se tu resi nekolik mesicu,jako by to tem lidem delalo dobre ze na to nemuzou prijit.Chapu ze ty trable jsou neprijemny,ale to se preci neda vydrzet dyl nez tyden.Jakmile jsem v koncich,zajedu rano do servisu(moc jich neni,ale vsichni vime...)a odpol.frcim v idealnim pripade domu.Hlavne me fakt dostavaji ty castky za jednotlive opravy,to se uz vsichni zblaznili???
Protože čerpadlo, vstřiky, čidla, atd. odešlo přes noc, kdy jsem přijel z práce. Pokud bych byl debil a kretén, uvěřil bych tomu. Ale protože si myslim, že něco zmrzlo nebo prasklo přes noc v mrazu, nechci měnit motor kuli zarezlýmu čidlu.
Borců co maj v šuplíku nový vstřiky za 40 tis. tu už pár je (protože to nakonec bylo skříplou hadičkou za 10,- Kč), nechci se mezi ně řadit.

_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006
Volvo V50,1.6D,r.2006
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
- Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
- Bydliště: Trenčín SLOWAKIA
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
no nazdar , dlho som nenavštívil tieto stránky, lebo akosi nebolo treba....
ale včera sa to akosi zmenilo....
rovnaký problém, ako tu riešil siki aj lucifer, akurát sa neobjavila žiadna hláška.
viem, že siki ten problém vyriešil, ale neviem ako to dopadlo v tom druhom prípade...
v mojom prípade sa závada objavila nasledovne:
jazda po dialnici, tempomat, 130 km/h, pri tabuli s obmedzením rýchlosti na 100km/h vypol tempomat (tlačidlo 0), potom znova aktivoval (tlačidlom tej šípky, aby znovu šlapal na predvolenej rýchlosti) ale očakávaný efekt ťahu motora sa nedostavil...horko ťažko sa po niekoľkých sekundách rozgúľal na tých 130. tak som zbehol z diaľnice, zastal a skúsil sa rozbehnúť. hmm, akoby som to povedal,...ako by som za sebou ťahal FH12 s návesom...proste výkon žiaden...
haluz na tom všetkom je, že stačilo vypnúť motor, naštartovať a zase trhal asfalt....(to bolo to jediné čo ma napadlo)
...hehe a ešte jedna haluz...stalo sa to presne pri 200 000 km...
myslel som si že to bude len nejaká drobnosť...no ráno ma manželka vyviedla z omylu...auto nemá výkon...
preto sa obraciam s prosbou o rady nápady skúsenosti...ale tých, ktorí podobný problém riešili a vyriešili...trieskanie do vetra si nechajte pre garážových villlage majstrov vyučených na traktorových motoroch v ZŤS ...
samo na diagnostiku som už objednaný na piatok, len predbežne zháňam čo najviac postrehov.
fakty:
200 000 km (skutočné)
tankované len na OMV, v zime aditiva
ťahá aj cez 3500 ot/min ale bez výkonu
žiadne divné zvuky problému nepredchádzali, ani teraz sa neobjavili
na aute je všetko pôvodné, takže aj DPF (teda okrem oleja, olejového filtra a pod.....
)

ale včera sa to akosi zmenilo....

viem, že siki ten problém vyriešil, ale neviem ako to dopadlo v tom druhom prípade...
v mojom prípade sa závada objavila nasledovne:
jazda po dialnici, tempomat, 130 km/h, pri tabuli s obmedzením rýchlosti na 100km/h vypol tempomat (tlačidlo 0), potom znova aktivoval (tlačidlom tej šípky, aby znovu šlapal na predvolenej rýchlosti) ale očakávaný efekt ťahu motora sa nedostavil...horko ťažko sa po niekoľkých sekundách rozgúľal na tých 130. tak som zbehol z diaľnice, zastal a skúsil sa rozbehnúť. hmm, akoby som to povedal,...ako by som za sebou ťahal FH12 s návesom...proste výkon žiaden...
haluz na tom všetkom je, že stačilo vypnúť motor, naštartovať a zase trhal asfalt....(to bolo to jediné čo ma napadlo)
...hehe a ešte jedna haluz...stalo sa to presne pri 200 000 km...

preto sa obraciam s prosbou o rady nápady skúsenosti...ale tých, ktorí podobný problém riešili a vyriešili...trieskanie do vetra si nechajte pre garážových villlage majstrov vyučených na traktorových motoroch v ZŤS ...
samo na diagnostiku som už objednaný na piatok, len predbežne zháňam čo najviac postrehov.
fakty:
200 000 km (skutočné)
tankované len na OMV, v zime aditiva
ťahá aj cez 3500 ot/min ale bez výkonu
žiadne divné zvuky problému nepredchádzali, ani teraz sa neobjavili
na aute je všetko pôvodné, takže aj DPF (teda okrem oleja, olejového filtra a pod.....

_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4 D5 2002
- Bydliště: Olomouc
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Já měl stejný problém a byly to hadičky rozdílového čidla DPF filtru. U mojí V50 je umístěno hned vedle akumulátoru, do toho čidla vedou dvě hadičky, obě byly hrozně steřelé a čidlo ukazovalo špatné hodnoty. To čidlo slouží k detekci zaplnění DPF.
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 2.0 D r.v.06 - Momentum
- Bydliště: Děčín
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Bohužel se musím přidat k tomuto problému 
Včera mi po chybě ŘJ filtru pevných částič a řízení aditiv,filtr demontovali.
A dnes mi auto z ničeho nic přestalo táhnout kolem 2tis otáček - nesepne turbo. Motor nevytočím ani bez rychlosti na více jak 2500 tis. Divné je že auto nic nehlásí, žádný nouzový režim
EGR ventil jsem si nechal čistit už při koupi auta(cca 1 týden zpět), prý byl dost zanesený.Nechal jsem vyměnit filtry i palivový.
Auto má najeto 147tisíc.
Zítra jedu ke známému na diagnostiku, ale nevím jakou přesně má.

Včera mi po chybě ŘJ filtru pevných částič a řízení aditiv,filtr demontovali.
A dnes mi auto z ničeho nic přestalo táhnout kolem 2tis otáček - nesepne turbo. Motor nevytočím ani bez rychlosti na více jak 2500 tis. Divné je že auto nic nehlásí, žádný nouzový režim

EGR ventil jsem si nechal čistit už při koupi auta(cca 1 týden zpět), prý byl dost zanesený.Nechal jsem vyměnit filtry i palivový.
Auto má najeto 147tisíc.
Zítra jedu ke známému na diagnostiku, ale nevím jakou přesně má.
-
Offline
- Příspěvky: 951
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Chybne provedena demontaz DPF. Kde to delali?Tommy_SCA píše:Bohužel se musím přidat k tomuto problému
Včera mi po chybě ŘJ filtru pevných částič a řízení aditiv,filtr demontovali.
A dnes mi auto z ničeho nic přestalo táhnout kolem 2tis otáček - nesepne turbo. Motor nevytočím ani bez rychlosti na více jak 2500 tis. Divné je že auto nic nehlásí, žádný nouzový režim
EGR ventil jsem si nechal čistit už při koupi auta(cca 1 týden zpět), prý byl dost zanesený.Nechal jsem vyměnit filtry i palivový.
Auto má najeto 147tisíc.
Zítra jedu ke známému na diagnostiku, ale nevím jakou přesně má.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 2.0 D r.v.06 - Momentum
- Bydliště: Děčín
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Dělali mi to u dobrého známého v servisu, nechci zatím dělat špatnou reklamu, servisují mi už třetí auto a vždy jsem byl spokojený jak s přístupen tak se servisem.
Demontáže filtrů dělají už dlouho, ale je možné že něco pokazili....
Kéž by to tak bylo... Ale co tam mohli udělat blbě?
je možné že se třeba zanesl výfuk a proto to nejde do otáček?
Demontáže filtrů dělají už dlouho, ale je možné že něco pokazili....
Kéž by to tak bylo... Ale co tam mohli udělat blbě?
je možné že se třeba zanesl výfuk a proto to nejde do otáček?
-
Offline
- Příspěvky: 951
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
spatne upraveny parametry regenerace DPF. Jediny kdo umi korektne vypnout DPF je VolvoCesky. Vse ostatni je metoda pokus/omyl s jednotkou EDC-16.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 2.0 D r.v.06 - Momentum
- Bydliště: Děčín
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Ok zítra to projistotu nechám napíchnout tím známým u nás ve městě, aby tam náhodou nevyskočili ještě jiné závady.
V pondělí jim to tam odvezu, kde mi vyndavali ten filtr, a popřípadě pak zajedu do volvacesky je to kousek do české lípy
V pondělí jim to tam odvezu, kde mi vyndavali ten filtr, a popřípadě pak zajedu do volvacesky je to kousek do české lípy

-
Offline
- Příspěvky: 951
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Doufam, ze ma origo diagnostiku. Universalni Bosch ukazuje hlouposti.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 2.0 D r.v.06 - Momentum
- Bydliště: Děčín
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
uvidíme no, a ta origo je VIDA DICE asi co?
Koukal jsem že se dá za dobré peníze koupit na Ebayi....
No jakmile to vyřeším dám vědět
Koukal jsem že se dá za dobré peníze koupit na Ebayi....
No jakmile to vyřeším dám vědět

-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 2.0 D r.v.06 - Momentum
- Bydliště: Děčín
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
takže vyřešeno, a to takto..::Philip::.. píše:spatne upraveny parametry regenerace DPF. Jediny kdo umi korektne vypnout DPF je VolvoCesky. Vse ostatni je metoda pokus/omyl s jednotkou EDC-16.

Byl jsem u člověka z volvačesky, dočasně abych mohl jezdit s plným výkonem mi vymazal chybu FAP filtru a nastavil nějaký interval kontroly aditiva na 300km (to byl důvod chyby filru a následného nouzového režimu auta)
Během poté jsem auto ještě odvezl do servisu, kde mi demontáž filtru prováděli.
Tam mi sdělili,že při přehrávání upraveného softwaru na řídící jednotku motoru došlo asi jen k chybě při ukládání a tudíž se poprvé nevyřadil softwarově ten filtr a při té kontrole aditiv po nějakých najetých km, tam vyskočila ta chyba.
Takže nahráli znova software do jednotky motoru.
Nyní jsem už najel přes 350km a vše v pohodě, takže úprava s servisu nyní proběhla v pořádku a to v nezávislosti na nastaveném intervalu od volvacesky

-
Offline
- Příspěvky: 1775
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Rozmyslal si aj nad tou variantou, ze na HDi sa dokze pokazit skoro vsetko. od cidiel, cez vstreky, cerpalo,turbo,ojnice, kabelaze az po riadiacu jednotku. A vsetko sa to prejavuje laicky rovnako. Volvo diagnostika obcas urci co je vo veci, obcas sa to da dedukovat z grafou, ale obcas aj je auto diagnosticky spokojne... Tak servisu ostava len cierna magia, a vymeni co sa mu zda najpvhodnejsie.
Kedze sa tymto autom zaoberam bezne, ND na skusanie mam na policke, a skusam az na to dojdem, a zakaznik si zaplati len cas a ND co sposobil problem. (Zvycajne najprv jazdi s tym testovacim na potvrdenie ze to naozaj je pricina.)
Bezny servis najprv musi pochopit ako funguje riadenie motora, nejako si odvodit pricinu problemu a potom kupit-zohnat spravny ND a modlit sa aby mali vianoce.
Regulacny ventil turba sa da jednoducho otestovat, ako fyzicky tak diagnosticky. Auta s DPF maju dokonca druhy rovnaky na ovladanie klapiek, tak staci prehodit a je jasnejsie...
Kedze sa tymto autom zaoberam bezne, ND na skusanie mam na policke, a skusam az na to dojdem, a zakaznik si zaplati len cas a ND co sposobil problem. (Zvycajne najprv jazdi s tym testovacim na potvrdenie ze to naozaj je pricina.)
Bezny servis najprv musi pochopit ako funguje riadenie motora, nejako si odvodit pricinu problemu a potom kupit-zohnat spravny ND a modlit sa aby mali vianoce.
Regulacny ventil turba sa da jednoducho otestovat, ako fyzicky tak diagnosticky. Auta s DPF maju dokonca druhy rovnaky na ovladanie klapiek, tak staci prehodit a je jasnejsie...
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: B.Štiavnica,Slovakia
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Kwiko píše pravdu. Bol som u nich v servise so svojim Volvom. Dovolili mi byť pri oprave a z rozprávania s ním, človek spozná, že okrem toho že vie ako sa jednotlivé diely vymieňajú, tak vie aj načo sú pod kapotou. Takže diagnostika poruchy sa neodohráva len v ich počítači, ale aj v Kwikovej hlave na základe popisu poruchy a zvuku 

_________________
Volvo S40 2.0D, r.v.2005 (model 2006),manual 6Q
Volvo S40 2.0D, r.v.2005 (model 2006),manual 6Q
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Zdravim po precteni tohodle topicu zacinam byt na vazkach ze jsem si koupil tohle auto. Mam podobny problém s turbem, v 90% mi vypina turbo při vysich rychlostech 110-150 km/h. Vypnuti a znovuna startovani problém na nejakou obu zas vyresi. Auto ma nalitano podle Volva regulernich 213 000 km a na diagnostice jim vyplivlo chybu ucpaného DPF a spatnou svicku. Muze byt ucpanej DPF filtr pricinou ? A nebo jak jsem tu cetl skriple ci poskozene hadicky k DPF ? Je moznost DPF demontovat a rucne ho vyčistit a namontovat zpatky ? Dik za odpovedi.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 1775
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
a mas tam vobec v 2004 DPF?
mne to sedi skor ako chyba regulacie turba, presnejsie prekrocenie plniaceho tlaku. auto skoci do nudzaku. po vypnuti zase vyskoci. Ale ak mas DPF tak treba pozriet hodnoty a sposob reakcie snimaca diferencialneho tlaku DPF
mne to sedi skor ako chyba regulacie turba, presnejsie prekrocenie plniaceho tlaku. auto skoci do nudzaku. po vypnuti zase vyskoci. Ale ak mas DPF tak treba pozriet hodnoty a sposob reakcie snimaca diferencialneho tlaku DPF
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
No hele mel byt tam byt, nebo aspoň tvrdili to v autorizaku v Plzni ve volvu a jestli je to něco takového tak to tam je: http://images.esellerpro.com/2697/I/142/35/DPFFD003Z.jpg Ted jsem to byl project zkusebni jizda po privadeci celkem asi 60 km klidna jizda 100-130 vse ok, prijedu do města ok na jednej semaforech chci pridat a nic jak slimak proste bez turba. A spotřeba mi na tohle taky nesedi v klidu jezdim po meste za 8.5-9 litru mimo město při rychlosti 130km/h po rovince spotřeba 7-7.5 litru na spotřebu kolem 5,5-6 se dostanu při max rychlosti 100-110km/h.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 1775
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
no tak snad ta plzenaci nasmeruju k niekomu neautorizovanemu sa na to kuknut.
snimac je zboku na krabici akumulatora a bolo by fajn keby si ho servisak vedel skusobne vymenit za iny. Take iste byvaju aj u inych FordPSA auticok. A skontrolovat zmenu cez diagnostiku...
snimac je zboku na krabici akumulatora a bolo by fajn keby si ho servisak vedel skusobne vymenit za iny. Take iste byvaju aj u inych FordPSA auticok. A skontrolovat zmenu cez diagnostiku...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Tak jsem byl dneska znova na diagnostice nekde jinde, zde mi bylo receno ze DPF ucpanej není diferencni tlak kolem 6mbar coz je pry ok. Ale haze jim to chybu signalu ci tak něco a to rovnou u 5 cidel zaroven jedno z nich bylo prave cidlo u DPF. Nasli jsme sice vypalenej kabel pro vyhrev filtru paliva a vyhořelou pojistku ale po oprave se zavada stále projevuje. Co mi rikal servisak tak by mel podezreni ze se nekde dela skrat. Takze stále jsme na zacatku hledani co to muze byt za zavadu. Ještě mam podezreni na tuhle hnedou krabičku jestli s tim nemá něco spolecneho pac jsem si vsimnul ze je lehounce nakrapla, jestliže bylo auto třeba nekdy v minulosti bourany... http://img516.imageshack.us/img516/4503/31042124ag9.jpg
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 2.0 D r.v.06 - Momentum
- Bydliště: Děčín
ztráta výkonu V50 2.0D MY05
Sorry nepročítal jsem celou diskuzi, ale nepřemýšlel jsi o vyřazení filtru pevných částic? Taky mi po koupi hlásila jednotka filtru furt nějaké závady, tak jsem ho nechal demontovat a je klid....
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé