AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#26 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od tnemec »

element5 píše:
hroch32 píše:Takže otázku radši trochu upravím: U kterého prvního sériově vyráběného auta byl jako u prvního použit náhon na všechna kola, který měl sloužit především ke zlepšení trakce a jízdních vlastností obecně, jelikož s automobilem se do terénu nepočítalo.
Vždycky jsem si myslel, že to byl Jensen Interceptor FF (Ferguson Formula - pohon 4x4 z traktoru). :wink:
Čta na wiki, pleteš dohromady dva různé modely. Jensen Interceptor a jeho následovníka Jensen FF... :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Jensen_FF
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#27 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od tnemec »

hroch32 píše: Mno, ono taky výrobci se poslední dobou prý snaží naladit zadonáhony tak, aby se od předonáhonů moc nelyšily... Extrémem pak je tuším BMW, jehož některé modely prý dělají nedotáčivé smyky :bad: Nevíš, o které se jedná? Já to mám jen ze zdroje jedna paní povídala.
V principu každé auto umí nedotáčivý smyk... že by nějaké BMW bylo tímto pověstné, to nevím.. ale já toho obecně o BMW mnoho nevím, ta automobilka mě zajímá jen okrajově...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#28 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od Tom85 »

tomasss píše:
Sarkasmic píše:Ne,funguje to.
Kdybych to vedel predevcirem tak jsem nemusel na Sumave ostudne zapadnout a nechat se ven tahat Getzem :D :%)
Z toho si nic nedělej, taky jsem onehdá zapadl. Tahali mě Rencek Scénic kupátko a Felda, najednou, borcovi z Rencka jsem pak na Benzině koupil flašku, protože tam nechal půlku svých pneu 8)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#29 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od Ondra. »

Tom85 píše:Zadonáhon je kultovní, ale v bordelu mám nejlepší zkušenosti se starým Nissanem Patrol - spolehlivý držák, vypleská se kamkoliv, ale 15l/100km v klidném provozu bohužel není problem. To vše v motorizaci 2.8TD

EDIT: Respektovat gramatiku - vrátil jsem se z výčepu
Paříž- Dakar? Ale neee- Radobyčice- St. Plzenec :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#30 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od Tom85 »

Ondra. píše:
Tom85 píše:Zadonáhon je kultovní, ale v bordelu mám nejlepší zkušenosti se starým Nissanem Patrol - spolehlivý držák, vypleská se kamkoliv, ale 15l/100km v klidném provozu bohužel není problem. To vše v motorizaci 2.8TD

EDIT: Respektovat gramatiku - vrátil jsem se z výčepu
Paříž- Dakar? Ale neee- Radobyčice- St. Plzenec :D
Se musí nechat, že to je jiná liga, než tyhlety Haldexy :twisted:

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#31 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od LukášM »

hroch32 píše:element5: Máš dva body, obojí správně :Bravo: Ještě se sluší dodat, že Interceptor měl i jako první auto ABS, pro změnu z letadala. Prostě Jensen Interceptor Ferguson Formula je můj sen. Ale to bych musel hodně zbohatnout, protože kromě toho, že ve slušném stavu je tak za 1M, bude neuvěřitelně nákladný na opravy (a jelikož je to Brit, tak asi budou třeba - viz P1800, jejíž výrobu Volvo urychleně přesouvalo právě od Jensena k sobě, protože ho náklady spojené s reklamacemi málem poslaly do insolvence...). A jako návdavek tenhle drobek (6.2 nebo 7.2l, V8) nepapká míň jak 20l... ale vždycky když se tu rozplíváte nad amerikama, tak si vzpomenu na Interceptora II, to je totiž pořádná muscle kára :twisted: Navíc s Britskou elegancí, a to fakt můžu :Rose:

OndraH: Dle výrobce se jedná o sériovou výrobu. Celkem jich bylo vyrobených něco kolem 6500, ve versi FF jen asi 320, ale furt to bylo "na pásu". To, že je to ruční nic neznamená, T613 se snad taky dělala ručně, ne? A je to sériově vyráběný automobil. Ale máš pravdu, že je to taková sériová/nesériová výroba. Prostě je to o správném uchopení pojmu :)
Pravdou je že Interceptor se dá sehnat i pod 10 tis €, ale FF je na prodej minimum. A za tak poruchové auto bych ty peníze nedal. To už je lepší pořídit klasiku Jensen C Coupe V8 :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#32 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od hroch32 »

tnemec píše:Čta na wiki, pleteš dohromady dva různé modely. Jensen Interceptor a jeho následovníka Jensen FF... :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Jensen_FF
Dovolím si tvrdit, že na uvedení stránce to mají blbě. FF je varianta Interceptoru, dělala se i ve stejné době.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#33 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od hroch32 »

LukášM píše:Pravdou je že Interceptor se dá sehnat i pod 10 tis €, ale FF je na prodej minimum. A za tak poruchové auto bych ty peníze nedal. To už je lepší pořídit klasiku Jensen C Coupe V8 :wink:
Je to fakt tak hodně poruchové? Ne že by mě to překvapilo.... Jenže to auto je prostě nádherný :) CV8 je taky hezká, jak je to u ní s poruchovostí?

Abych měl něco k tématu hrabajících náprav. Řeknu vám, mít náhon i motor vepředu, zimí gumy značky Barum s 3 mm vozrkem a k baráku cestu udržovanou plužením.... je dost blbá kombinace :%)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#34 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od Tom85 »

hroch32 píše:
LukášM píše:Pravdou je že Interceptor se dá sehnat i pod 10 tis €, ale FF je na prodej minimum. A za tak poruchové auto bych ty peníze nedal. To už je lepší pořídit klasiku Jensen C Coupe V8 :wink:
Je to fakt tak hodně poruchové? Ne že by mě to překvapilo.... Jenže to auto je prostě nádherný :) CV8 je taky hezká, jak je to u ní s poruchovostí?

Abych měl něco k tématu hrabajících náprav. Řeknu vám, mít náhon i motor vepředu, zimí gumy značky Barum s 3 mm vozrkem a k baráku cestu udržovanou plužením.... je dost blbá kombinace :%)
K baráku to mám do kopce, upluženej zarovnanej sníh a nechá se to. Na volnoběh se tam krabice vyšplhá. Myslím že recept je právě v těch letních Bravuriskách 8)

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#35 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od LukášM »

hroch32 píše:
LukášM píše:Pravdou je že Interceptor se dá sehnat i pod 10 tis €, ale FF je na prodej minimum. A za tak poruchové auto bych ty peníze nedal. To už je lepší pořídit klasiku Jensen C Coupe V8 :wink:
Je to fakt tak hodně poruchové? Ne že by mě to překvapilo.... Jenže to auto je prostě nádherný :) CV8 je taky hezká, jak je to u ní s poruchovostí?

Abych měl něco k tématu hrabajících náprav. Řeknu vám, mít náhon i motor vepředu, zimí gumy značky Barum s 3 mm vozrkem a k baráku cestu udržovanou plužením.... je dost blbá kombinace :%)
Jelikož Jensen nikdy nevyráběl auta ve velkých sériích, tak v podstatě nikdy nedokázal vychytat všechny chyby. Bylo to dáno tím, že málokterý model se vyráběl déle než 5 let, některé modely se vyráběly 2-3 roky a vzniklo kolem 500 kusů.
Konkrétně Interceptor byl problémový od začátku, kdy se stále již při zahájené výrobě objevovaly další nedostatky. I s kvalitou zpracování Jensen bojoval po celou svou existenci. Vše bylo také způsobeno tím, že se používala tak pokroková řešení, že nemohla být předtím ověřena v praxi a nějaká testovací série nepřipadala v úvahu. Ano, Jensen předběhl svou dobu stejně jako Aston Martin Lagonda, o kterém se říká, že je nejporuchovějším autem světa.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#36 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od st_Andy »

Snizek pada pada, tak jsem si dnes udelal samparty, hezky jsem se projel a taky jsem byl na velkoparkovisti protahnout vsechny hridele a trochu se poklouzat.. Zabavka to byla to jo, chvilema boj o rajon s E30 se 6timi halogenama a rourou od motoru ale jinak parada! Zadna rucna ani hodiny jak Feldy kolem se nekonali, celej okruh slo projet jenom s pohravanim s plynem, ulozeni kardanky je za plneho kotla slyset, volnobezka semtam kopne ale snih a 16" to hodne tlmi takze to subjektivne reaguje pekne, hrabe slusne, olej v diferaku taky novej takze spokojenost.. :)

Kazdopadne mi ale nesmakuje jedina vec, a to ze se pri driftovani a pokusu o korekci zadni napravy po spusteni nohy z plynu zadni nahon hned (zbytecne) pokazde odpoji a trva zlomek sekundy s mensim kopncem jak se to nasledne spoji a opet zabere, narozdil od permanentni zadokolky ktera umi zadni napravu korigovat a brzdit si pod plynem nahonem motoru a zrejme i proto s prdeli lepe tancovat :twisted: jo jo, dumam, ze by to chtelo taky jeste neco na 7.., v manualu s lamb(a)dou na nosu a predsi jen s podvozkem o neco vyssim :pardon: :beer:
Přílohy
DSC_014.jpg
DSC_014.jpg (91.24 KiB) Zobrazeno 503 x
DSC_072.jpg
DSC_072.jpg (75.13 KiB) Zobrazeno 503 x
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 06 led 2010 23:14, celkem upraveno 1 x.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#37 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od wickey »

..a aj tak su tie xenony tuzing :green:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#38 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od hroch32 »

Když tak koukám na silnice kolem, netušíte někdo, jestli by do 850 šla namontova pohonná soustava z Legacy nebo Forestera? :)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 177
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#39 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od OndraH »

hroch32 píše:Když tak koukám na silnice kolem, netušíte někdo, jestli by do 850 šla namontova pohonná soustava z Legacy nebo Forestera? :)
No říct že by to bylo poněkud problematické by byl příliš velký eufemismus :ROFL:
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#40 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od hroch32 »

OndraH píše:
hroch32 píše:Když tak koukám na silnice kolem, netušíte někdo, jestli by do 850 šla namontova pohonná soustava z Legacy nebo Forestera? :)
No říct že by to bylo poněkud problematické by byl příliš velký eufemismus :ROFL:
Toho jsem se bál :sorry:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Volvstein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 19 roků
Bydliště: Spytihněv
Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Q automat
Bydliště: Spytihněv

#41 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od Volvstein »

Taky připojím svoje zkušenosti z posledních dnů. W režim na mojí devítce určitě vliv na zadní diferák, pomohla mi k tomu zkušenost z posledních dnů. Včera mě při parkování zůstaly přední kola v dírách (řeším jako obvykle polní lopatkou) a pod zadními byl led. Při normálním E režimu a lehkém plynu to jen hrabalo na místě dopředu i dozadu. Po zapnutí režimu W a tom samém plynu začal zadek ujíždět při D doleva a při R doprava - tzn. prokazatelně prokluzovaly obě kola. Poté jsem si vzpoměl, jak jsem auto utopil na podmáčenám "přírodním" parkovišti při oblevě - kde jsem byl nasr...štvaný že i při W režimu hrabe jenom jedno kolo. Teď vím že i v tom případě šel i na "stojící" kolo kroutící moment, ale ne dostatek, aby to vytáhlo auto z bláta a sněhu. Holt to není klasická uzávěrka jak v náklaďáku. Ještě potvrzuji, že u mokrého sněhu to raději zkouším rozjet na normální režim než na W.
_________________
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená Obrázek - Verva Diesel
Volvo V70 D5 ;"Tonička", 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná Obrázek - Verva Diesel
Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. Obrázek - Shell V Power

Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#42 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od jarek.krizan »

W režim u automatu pomáhá v závislosti na typu pohonu, převodovky, jejím stavu a schopnostech řidiče. Ale pro méně schopné řidiče je to výborná pomůcka.
Pomáhání ruční brzdou funguje, jen pokud má stejnoměrný účinek, jinak je spíš na škodu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#43 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od LukášM »

Pěkné porovnání systémů 4 x 4 :wink:

http://www.awd.ee/cars.html

Jinak jsem byl samozřejmě nucen si půjčit pořádné auto, abych si odvezl a zase přivezl potřebné věci na mou chatu. Bohužel se jedná o výjezd od řeky, pěkným stoupákem lesem zhruba 300 m, takže s FWD je tam problém i za bláta, natož při sněhu a co potom při tom co teď napadlo :( Tím pořádným autem je starý Jeed Cherokee Chief :good: Starý 2.1 td motor, který má opravdu skromný výkon, nicméně tahoun je to slušný.
To co mě nejvíce udělalo radost je to, že jsem projel i půlmetrovými závějemi a potkal několik 4 x 4 (Subaru, Audi), kterým to světlost podvozku opravdu neumožňovala. Ona také redukce je velmi povedená věc, kterou by měla mít každá 4 x 4 :wink:
Jen se zeptám, jak funguje uzávěrka u V70, je prý to nějaký čep, který při prokluzu jednoho ze zadních kol zablokuje diferenciál a drží na svém místě do rychlosti 40 km/h. Opravdu je tomu tak?
Jak jsem tak vypozoroval, pro mě 850, V70 AWD nemá smysl (vím tolik sněhu je málokdy), ale i tak se spíše přikláním k V70 XC Cross Country, která má světlost asi o 3 cm větší :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#44 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od Ondra. »

Tom85 píše:
K baráku to mám do kopce, upluženej zarovnanej sníh a nechá se to. Na volnoběh se tam krabice vyšplhá. Myslím že recept je právě v těch letních Bravuriskách 8)
Tomáši já vim že je to ode mě sviňárna, ale sorry moje ješitnost mi nedala, já musel :D A to měl borec Barum Polaris :lol:
19022010183.JPG
19022010183.JPG (58 KiB) Zobrazeno 344 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#45 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od LukášM »

V takovém stoupáni se ani nedivím :lol:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#46 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od Ondra. »

drží to tesco-lano a přemejšlí jestli se má oběsit :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#47 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od LukášM »

Tak takhle vypadala příjezdovka včera u mě :( Příjezd se konal Pajerem, které mělo při odjezdu ve stoupání velké potíže i při použití uzávěrky a redukce :shock: No mě asi AWD od Volva bude vážně k ničemu :D Pomalu začínám koukat po Land Roveru Defender :wink:
Přílohy
HPIM1895.JPG
HPIM1895.JPG (90.96 KiB) Zobrazeno 300 x
HPIM1870.JPG
HPIM1870.JPG (105.72 KiB) Zobrazeno 300 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#48 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od ..::Philip::.. »

LukášM píše:Tak takhle vypadala příjezdovka včera u mě :( Příjezd se konal Pajerem, které mělo při odjezdu ve stoupání velké potíže i při použití uzávěrky a redukce :shock: No mě asi AWD od Volva bude vážně k ničemu :D Pomalu začínám koukat po Land Roveru Defender :wink:

rolba to jisti :good:
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 33
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: Bolo a bude Volvo
Bydliště: Brno, CZ

#49 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od bonker »

Mam doma Land rover discovery I a ten by ti stacil a mal by si to pohodlnejsie ako defik. :D
_________________
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#50 AWD, 4x4, Quattro, Haldex a jiné vymoženosti

Příspěvek od LukášM »

bonker píše:Mam doma Land rover discovery I a ten by ti stacil a mal by si to pohodlnejsie ako defik. :D
Také jsem nad ním přemýšlel, hlavně je dostupnější a pohodlnější. Nicméně nemá tu strohost, která se mi na autech tohoto typu líbí. Jen se zeptám jak je to s díly a kvalitou, klidně mi napiš SZ.Díky
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“