Nevím si rady

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#26 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

to je krása :D
Přílohy
D24_Diesel_Engine.jpg
D24_Diesel_Engine.jpg (71.29 KiB) Zobrazeno 1472 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#27 Nevím si rady

Příspěvek od Honza »

Ale to nejni tvůj? Tak ho mahoď.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#28 Nevím si rady

Příspěvek od Tom85 »

Ondra. píše:to je krása :D
Až na ten volezlej kdyt rozvoďáku to jde :)

Po repasi bude libovější.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#29 Nevím si rady

Příspěvek od LukášM »

raolsa píše:
pekelnik píše:nee. papíry dáš do depozitu za 100kč. necháš je tam, jak dlouho chceš a oni ti to automaticky prodlužují. Nemůžou ti zničit-trvale odhlásit tvůj majetek. Nebo chtít po majiteli, aby doklady vyzvedl a šel na technickou s autem, které má třeba v renovaci (proto má ty doklady v depozitu, že).
No to bylo dřív, alespoň mi to tak říkali na úřadě, ale dneska je to prý jinak. Po roce ti depozit zruší (asi po písemném upozornění) a musíš začít zase platit povinné ručení a starat se o technickou. Ale jak to funguje v praxi nevím. :unknown:
Možná, že jenom musíš dojít na úřad s tím, že auto je stále nepoužívané a prodloužit si ten depozit, ale automatické prodloužení prý nefunguje. Je to obrana proti starým třeba už i neexistujícím autům. V žádosti na depozit je kolonka o délce depozitu. Buď rok a nebo prodloužení o šest měsíců.
Žádost tady
Znění vyhlášky:
O dočasné vyřazení může vlastník nebo provozovatel vozidla požádat, nechce-li vozidlo z nějakého důvodu delší dobu provozovat (například sezónní provoz, dlouhodobá oprava). Tato doba nesmí přesáhnout 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců. V odůvodněných případech na žádost vlastníka vozidla lze lhůtu prodloužit, nesmí však přesáhnout 6 měsíců od uplynutí předešlé doby dočasného vyřazení.
Jen uvedu věci na pravou míru :wink: Na úřadě mám známého a tak jsem s ním hodil řeč, protože pár vehiklů v depozitu mám také.
1. Depozit je na 12 měsíců při vložení RZ a stojí 100 kč.
2. Je možné tuto dobu půlročně prodlužovat s poplatkem 50 kč/půlroku.
3. Pokud vlastník depozit neprodlouží, nic se nestane, protože žádný zákon to neupravuje (rada známého byla, abych tam jak šašek nechodil každého půl roku viz. bod následující)
4. Je možné doplatit depozit při vyzvednutí RZ, třeba 6 let zpátky tzn. 600 kč.
5. Pokud by se zákon změnil a došlo k tomu nejhoršímu např. kdo by neplatil, nevyzvedl atd. a úřad by mu chtěl vozidlo trvale odhlásit, musel by majitele nejdříve písemně obeznámit s touto skutečností, aby mohl majitel reagovat.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#30 Nevím si rady

Příspěvek od pekelnik »

tak je to stejně, jak u nás. přesně toto mi řekli také. 8)
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#31 Nevím si rady

Příspěvek od lookens »

LukášM píše:Nebudeme si nic nalhávat, ale dvojka už není auto na běžné ježdění, ale auto na milování a piplání se s ní :good: Zcela rozumný se mi zdá návrh Martina, koupit 9xx popř. nějakou 850 :wink: Ale dvojku bych klidně někam zaparkoval (kamkoli kde bude pod střechou) a v budoucnu se k ní vrátil.
Svoji dvojku mám rád, ale:
Jezdím s ní denně minimálně 130km
Anžto nejsen uhelný baron musím se spokojit s tím, že mám auto na ježdění
Pokud se nesere na údržbu - auto bude jezdit
Dojíždím teprve 400 000 km

P.S. je garážovaná

Ondro:
1) přečkej horší časy,
2) opravy rozlož v čase
3) sháněj garáž - bez legrace
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Adam
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 20
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Petrov u Prahy

#32 Nevím si rady

Příspěvek od Adam »

Ondro.
Volvo 240 je jednoduche a dobre udrzovatelne auto.Nevidim nejmensi duvod,proc by nebylo vhodne k dennimu jezdeni.Samozrejme je mu lepe v garazi ale pokud se obces osetri koroze driv,nez je v aute dira,par let na ulici stat vydrzi.Samozrejme je nutne se o nej starat a opravovat driv,nez se uplne zastavi.Naklady na udrzbu jsou zcela standardni a neprevysuji cenu udrzby vetsiny aut.Spis naopak.Nabidka,ze pokud prijedes,rad se na nej podivam a reknu Ti,co je potreba opravit,v jakem poradi a za kolik,porad plati.Pak se muzes rozhodnout ale pokud se o nej budes starat jako predrecnik(Lookens),budes jezdit,jak dlouho budes chtit! Mej se.A.
_________________
Tlf.: 601 205 529

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#33 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

první fáza začala dneska, odvezl jsem šikulovi pátý dveře, byli tristní tak si s nima pohraje :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 440
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#34 Nevím si rady

Příspěvek od Thorsten »

Držím palce, odvahu nepotřebuješ, tu už máš a jelikož jsi mladý, času máš taky plno, není kam spěchat.

Buď rád, že jsi začal už v tomhle věku, to ti já závidím.

Kdybych byl na tom jako ty, už by mi dnes stáli na dvoře minimálně 3 krásné kousky, neměl jsem to štěstí.
Ještě, že mne Volvo veteráni nepotkali v padesáti letech, to bych byl nasraný totálně.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#35 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

19 18 24 19 24 25... Velmi smutný údaje pro všechny D24rkaře...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#36 Nevím si rady

Příspěvek od raolsa »

Ondra. píše:19 18 24 19 24 25... Velmi smutný údaje pro všechny D24rkaře...
A to je co? Tlaky ve válcích?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#37 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

jo
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#38 Nevím si rady

Příspěvek od karelvolvo »

Jo Jo stary jsou dobry akorát tvarůžky! Mám 340D najeto 540tkm a nemám odvahu kompresi měřit
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#39 Nevím si rady

Příspěvek od Tom85 »

Lidově řečeno .. není tlak, Bohušu. Bude z ní krásnej konferenční stolek - u mě ve sklěpě, viď Ondro? Z pístů uděláme těžítka a z kroužků náušnice starejm 8)

Náhradní D24 čeká :D

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#40 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

Tom85 píše:
Náhradní D24 čeká :D
nebude na tom líp... z tojí aspoň nechcal olej... A ten vzduchovaj filtr co jsme vytáhli a plnil spíš funkci olejovýho mi taky nepřidal :(
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Adam
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 20
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Petrov u Prahy

#41 Nevím si rady

Příspěvek od Adam »

Porad tu mam tu D24,ktera od GO pred peti lety najela 80tis.km bez problemu,myslim,ze jsem Ti ji nabizel.Jde natocit,je v nabouranem aute.A.
_________________
Tlf.: 601 205 529

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#42 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

Adam píše:Porad tu mam tu D24,ktera od GO pred peti lety najela 80tis.km bez problemu,myslim,ze jsem Ti ji nabizel.Jde natocit,je v nabouranem aute.A.
jj předpokládal jsem že už je dávno pryč. Já mam taky ještě jednu D24 na dvorku v polorozebraný sedmičce, zjistim jak na tom je (na pohled vypadá nevábně) a kdyžtak se ozvu, ale nebudem si lhát kde je hlavní zádrhel...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#43 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

dvojka je na tom zas o trochu líp, 5. dveře jsou opravený, motor je taky v kondici. Tlak unikal přes ventily, udělat hlavu mi vyšlo na necelých 6000 včetně materiálu (ventily se jen brousily protože nový jsou za nesmyslný ceny). Motor chodí dobře, akorát má problém v otáčkách viz vedlejší vlákno (to už měl předtim). Teď už mi prakticky chybí takový kosmetiky, jako lišta předního skla ošetření podvozku, tlumiče... Asi trochu zbytečnej příspěvek, ale jsem celkem spokojenej tak jsem se chtěl pochlubit :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#44 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

chodí, ale mám pár kosmetiky... Prosím o radu
Mám přepínače vyhřívaní seslí a ze sedaček čumí nějaký kabely, co mi chybí asi jen propojovací kabel?? a dalo by se proklemovat abych nemusel shánět kabeláž? Předpokládám že to co trčí z koberce pod spolujezdcem je tvrdých 12V což projde přes vypínač a leze to do toho dvoudrátu co vede do sedaček. Ke?
DSCF0057.jpg
DSCF0057.jpg (85.63 KiB) Zobrazeno 1122 x
DSCF0060.jpg
DSCF0060.jpg (58.18 KiB) Zobrazeno 885 x
Pak mám ještě problém zadním stěračem, viz video. Dráha stěrače je ok ale vrátí se místo dolů do polohy viz video
Přílohy
DSCF0060.jpg
DSCF0060.jpg (58.18 KiB) Zobrazeno 885 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#45 Nevím si rady

Příspěvek od raolsa »

Ten stěrač musíš přesunout na hřídelce motorku. Povolit matku, uvolnit, dát stěrač do polohy kde by měl zastavit a zase utáhnout.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#46 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

raolsa píše:Ten stěrač musíš přesunout na hřídelce motorku. Povolit matku, uvolnit, dát stěrač do polohy kde by měl zastavit a zase utáhnout.
stěrač jako takovej? Když to udělám tak mi začne stírat místo skla 5. dveře
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#47 Nevím si rady

Příspěvek od Sarkasmic »

ne stěrač jako takovej. Přesadit to táhlo přímo na motorku. Zapneš stěrač,počkáš až se motorek zastaví,povolíš na motorku táhlo,dáš sterač do polohy nula,přišroubuješ táhlo zpět k motorku. Případně zkusíš a drobnou korekcí přesazení doladiš do top stavu polohy 0....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#48 Nevím si rady

Příspěvek od raolsa »

Přesně tak. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#49 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

ok už rozumim díky :crazy:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#50 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

Mám dva dotazy. Při žhavení se mi zahřívá pojistka a možná celý žhavící relé tak že není možný udržet v ruce, je to nromální? Očistil a ošetřil jsem kontakty WDčkem (přechodový odpor??) a nepomohlo to ale nikdy předtim jsem to nezkoumal tak nevim zda je to normální???
Při zapnutí klíčku mi napřed problikávalo mazání než se rozsvítilo úplně do týdne přestalo svítit úplně, poradíte mi jak jít po kabelech případně šéma? Díky moc
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“