Tlak oleja S60 T5
- Autor
- Zpráva
#51 Tlak oleja S60 T5
No zdravím páni,
Tak je to v takom štádiu, že mi to bude robiť táto firma: http://www.skrabsky.sk/
Údajne sú dobrí a vedia čo a ako. No lenže problém je v tom že keď chcú spraviť výbrus kluky, musia demontovať celý motor a rozobrať. Kluku nevybrusia odspodu, aspon mi tak bolo povedane. Inak velmi ochotny pan, prisiel to pozriet z Banskej Bystrice do Zvolena, dohodli sme postup no a cena cca 1000 evri, nuž nedá sa nič robiť. Budú to tie šálky, nakoľko boli vo filtri nemagnetické špony z takého nejakého zlatého materiálu, to isté aj na spodku olejovej vane. No pevne dúfam že ich zásah odstráni problém. Ešte mi povedal že to bolo spôsobené olejom, čo je dosť možné, ženská od ktorej som ho kúpil, v servise jej liali 0w-30 a ona mala v kufri na dolievanie 5W-30, a ten olej sa "zrazil" a spravil take blato alebo niečo také. Pri rozoberaní motora ho komplet vyčistia a dajú aj nové krúžky...
Tak je to v takom štádiu, že mi to bude robiť táto firma: http://www.skrabsky.sk/
Údajne sú dobrí a vedia čo a ako. No lenže problém je v tom že keď chcú spraviť výbrus kluky, musia demontovať celý motor a rozobrať. Kluku nevybrusia odspodu, aspon mi tak bolo povedane. Inak velmi ochotny pan, prisiel to pozriet z Banskej Bystrice do Zvolena, dohodli sme postup no a cena cca 1000 evri, nuž nedá sa nič robiť. Budú to tie šálky, nakoľko boli vo filtri nemagnetické špony z takého nejakého zlatého materiálu, to isté aj na spodku olejovej vane. No pevne dúfam že ich zásah odstráni problém. Ešte mi povedal že to bolo spôsobené olejom, čo je dosť možné, ženská od ktorej som ho kúpil, v servise jej liali 0w-30 a ona mala v kufri na dolievanie 5W-30, a ten olej sa "zrazil" a spravil take blato alebo niečo také. Pri rozoberaní motora ho komplet vyčistia a dajú aj nové krúžky...
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#52 Tlak oleja S60 T5
je blbost aby se srazila plna syntetika 0w30 s 5w30 stejne specifikace. spis tam jeste nekdo nalil nejakou polosyntetiku nevalne kvality.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#53 Tlak oleja S60 T5
Si myslím pěknej nesmysl. Prostě si to honil a na to musí být pořádný olej a ne mazací voda a hlavně ho tam musí být maximum
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#54 Tlak oleja S60 T5
Takže ti dělají GO motoru??? Dají ti na to záruku???sonyque píše:No zdravím páni,
Tak je to v takom štádiu, že mi to bude robiť táto firma: http://www.skrabsky.sk/
Údajne sú dobrí a vedia čo a ako. No lenže problém je v tom že keď chcú spraviť výbrus kluky, musia demontovať celý motor a rozobrať. Kluku nevybrusia odspodu, aspon mi tak bolo povedane. Inak velmi ochotny pan, prisiel to pozriet z Banskej Bystrice do Zvolena, dohodli sme postup no a cena cca 1000 evri, nuž nedá sa nič robiť. Budú to tie šálky, nakoľko boli vo filtri nemagnetické špony z takého nejakého zlatého materiálu, to isté aj na spodku olejovej vane. No pevne dúfam že ich zásah odstráni problém. Ešte mi povedal že to bolo spôsobené olejom, čo je dosť možné, ženská od ktorej som ho kúpil, v servise jej liali 0w-30 a ona mala v kufri na dolievanie 5W-30, a ten olej sa "zrazil" a spravil take blato alebo niečo také. Pri rozoberaní motora ho komplet vyčistia a dajú aj nové krúžky...
Jsem zvědav jak to dopadne.
#55 Tlak oleja S60 T5
Neviem možno máš pravdu, ja som len napísal čo mi povedal chlap.karelvolvo píše:Si myslím pěknej nesmysl. Prostě si to honil a na to musí být pořádný olej a ne mazací voda a hlavně ho tam musí být maximum
martin: ano, ale len taku ciastocnu GO, salky, kluka a piestne kruzky. No pýtal som sa ho na záruku povedal že pol roka dávajú záruku no keď sa mi to pokazí po roku tak že to spravia. Takto mi on povedal.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#56 Tlak oleja S60 T5
Taky si myslim, že smícháním těchto dvou olejů by se vyloženě nic tak hroznýho stát nemělo, neni to sice ideální, ale že by to v motoru udělalo takovej bordel se mi nezdá. No aspoň už všichni, co se ptají jaký olej do vysokotlakého turbobenzínu, tu najdou celkem jasnou odpověď, že 0W30 nee..::Philip::.. píše:je blbost aby se srazila plna syntetika 0w30 s 5w30 stejne specifikace. spis tam jeste nekdo nalil nejakou polosyntetiku nevalne kvality.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#57 Tlak oleja S60 T5
presne..
idealne 10W60 kdyz chcete litat jako Schumacher
na bezne jezdeni u dieselu 0W(5W)/30 a u benzinu 5W/40(50)
idealne 10W60 kdyz chcete litat jako Schumacher
na bezne jezdeni u dieselu 0W(5W)/30 a u benzinu 5W/40(50)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#58 Tlak oleja S60 T5
Na vse chtej papiry, za ty prachy urcite na material musi bejt 2 roky na praci je to asi ten pul rok no.
jinak urcite jo, 0W30 do turbomotoru pri lete a mestskem provozu a sem tam kour, to rozhodne neni. Nevim a nechapu proc v autorizakach furt lejou nakej podelanej castrol 0W30, nejlepsi do turbomotoru je A3/B3 5W40 a nejlepsi 5W50 Mobil 1 , jinej olej by jsem tam nedaval, hlavne zadny long vymeny, pekne max po roce nebo 12 000km. Otimalni. Originalni filtr, na tomhle neni co setrit, a udrzovat to, rozhodne tam nelejt aditiva do toho oleje, olej sam o sobe je aditivovany, melo by to pak v klidu vydrzet.
zasada je nerostovat to studeny a nevypinat hned po dojeti.
Spis to vypada ze zenska do toho lila naky nesmysle a hlavne urcite uz pozde, ono staci par stovek km s hladinou pod min a uz muze bejt zle. Holt neda se nic delat, hlavne aby to bylo v pohode. Hlavne jim rekni ze kdyby se jim neco nezdalo, at ti zavolaji a popripade na dohodu vymenit, kdyz uz to bude rozebrany, aby pak neudlali co maj a to co by chtelo uz taky tam dali zpet a ty si dopadl obdobne
jinak urcite jo, 0W30 do turbomotoru pri lete a mestskem provozu a sem tam kour, to rozhodne neni. Nevim a nechapu proc v autorizakach furt lejou nakej podelanej castrol 0W30, nejlepsi do turbomotoru je A3/B3 5W40 a nejlepsi 5W50 Mobil 1 , jinej olej by jsem tam nedaval, hlavne zadny long vymeny, pekne max po roce nebo 12 000km. Otimalni. Originalni filtr, na tomhle neni co setrit, a udrzovat to, rozhodne tam nelejt aditiva do toho oleje, olej sam o sobe je aditivovany, melo by to pak v klidu vydrzet.
zasada je nerostovat to studeny a nevypinat hned po dojeti.
Spis to vypada ze zenska do toho lila naky nesmysle a hlavne urcite uz pozde, ono staci par stovek km s hladinou pod min a uz muze bejt zle. Holt neda se nic delat, hlavne aby to bylo v pohode. Hlavne jim rekni ze kdyby se jim neco nezdalo, at ti zavolaji a popripade na dohodu vymenit, kdyz uz to bude rozebrany, aby pak neudlali co maj a to co by chtelo uz taky tam dali zpet a ty si dopadl obdobne
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
#59 Tlak oleja S60 T5
Jasne ze budem pytat papiere. No myslim ze keby nieco bolo zle okrem tohto tak ony sa ozvu a daju vediet, robia to uz 20 rokov a robia aj nakladne, tak hadam vedia co robia, ale pre istotu im poviem nech ma kontaktuju ak sa im nieco nebude zdat.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
#60 Tlak oleja S60 T5
Jsem zvědav čím budou motor těsnit.sonyque píše:Jasne ze budem pytat papiere. No myslim ze keby nieco bolo zle okrem tohto tak ony sa ozvu a daju vediet, robia to uz 20 rokov a robia aj nakladne, tak hadam vedia co robia, ale pre istotu im poviem nech ma kontaktuju ak sa im nieco nebude zdat.
#61 Tlak oleja S60 T5
Tak dnes sme ho odtiahli za pomoci bzuca (V50 uzivatela "michalmalcek") do servisu kde to budú robiť. Pán mi povedal, že keď to rozoberú, čo bude cca v pondelok až utorok, zavolá mi, mám prísť, všetko mi poukazuje, prekonzultujeme podrobný postup, navrhne čo a ako a keď to odsúhlasím tak sa do toho pustia. Takže zatial spokojnosť, spravím aj nejaké fotky rozobratého motora a poškodených častí, ak nebude namietať, ale nemal by, však je to môj motor potom sem nejake foto pridám.
Martinopel: ak niečo vieš ohladne tesnenia motora, mohol by si mi to napísať, no on mi povedal že čo sa bude dať, tak normálne tesneniami, čo objednajú a na čo tesnenia niesú, tak nejakým strieborným špeciálnym tmelom Loctite, alebo také volačo.
Prikladám jednu foto z odťahovej 23 kilometrovej akcie v zasneženom počasí:
Martinopel: ak niečo vieš ohladne tesnenia motora, mohol by si mi to napísať, no on mi povedal že čo sa bude dať, tak normálne tesneniami, čo objednajú a na čo tesnenia niesú, tak nejakým strieborným špeciálnym tmelom Loctite, alebo také volačo.
Prikladám jednu foto z odťahovej 23 kilometrovej akcie v zasneženom počasí:
- Přílohy
-
- IMAG0002.jpg (53.38 KiB) Zobrazeno 1264 x
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13043
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#62 Tlak oleja S60 T5
Aby to netěsnili ještě nějakým Hermetikem.martinopel píše:Jsem zvědav čím budou motor těsnit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#63 Tlak oleja S60 T5
Hurááá další mrtvola.sonyque píše: Martinopel: ak niečo vieš ohladne tesnenia motora, mohol by si mi to napísať, no on mi povedal že čo sa bude dať, tak normálne tesneniami, čo objednajú a na čo tesnenia niesú, tak nejakým strieborným špeciálnym tmelom Loctite, alebo také volačo.
Průser je že všichni dělají GO motorů,ale 99% nedělalo nikdy Volvo
Ale nebudu svině.Doporučuji koupit originální těsnící tmel Volvo.Stojí tuším okolo 1200Kč
#64 Tlak oleja S60 T5
No dobre Martin, a vieš mi to nejak zdôvodniť? Prečo sa z motora stane mŕtvola, keď sa tam dá ten loctite strieborný? Ten origo tmel asi kúpim a ďakujem za info.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
#65 Tlak oleja S60 T5
Info které jsem dostal od lidí,opravující delší dobu Volva.sonyque píše:No dobre Martin, a vieš mi to nejak zdôvodniť? Prečo sa z motora stane mŕtvola, keď sa tam dá ten loctite strieborný? Ten origo tmel asi kúpim a ďakujem za info.
Origo tmel se nanáší ve velice tenké vrstvě,a případný přebytek by se měl rozpustit.
Jakékoliv jiné tmely jejich přebytky se uvolní a mohou ucpat mazací kanály.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13043
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#66 Tlak oleja S60 T5
Chápu, že tmel se nanáší v tenké vrstvě (taky to tak dělám), ale že by se přebytek rozpustil, to jsem ještě neviděl. Já třeba mám velice dobré zkušenosti s českým lukoprenem na motory do +300°C. Ale že by se rozpouštěl nebo uvolňoval to se mi ještě nestalo. Samozřejmě se musí dávat patřičné množství. Né takové vrstvy, že když to člověk sešroubuje tak tmel dělá krápníky a odkapává. Já dávám asi tolik, že když to smontuju tak mi vyleze cca 1 mm ven. Někdy ani to ne.martinopel píše:Info které jsem dostal od lidí,opravující delší dobu Volva.
Origo tmel se nanáší ve velice tenké vrstvě,a případný přebytek by se měl rozpustit.
Jakékoliv jiné tmely jejich přebytky se uvolní a mohou ucpat mazací kanály.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#67 Tlak oleja S60 T5
Ďakujem za info, ale to musí byť potom všeobecný problém, nie len u Volva. Predsa sa to môže stať aj iným motorom, nie len Volváckym. A tak isto nechápem, keď sa rozpusti prebytok, ako to že sa nerozpustí aj to čo má tesniť? No tu ma napadá len to že sa to nerozpustí vplyvom tlaku z oboch strán, ako sa to zatlačí na seba. No neviem zdá sa mi to čudné, ale určite tam dám radšej ten origo Volvo.martinopel píše: Info které jsem dostal od lidí,opravující delší dobu Volva.
Origo tmel se nanáší ve velice tenké vrstvě,a případný přebytek by se měl rozpustit.
Jakékoliv jiné tmely jejich přebytky se uvolní a mohou ucpat mazací kanály.
Na margo toho že Volvá ešte v tej dielni nerobili, údajne robili nejaké dieslové a chlap to musí vedieť, keď to robí 20 rokov a dovolí si poskytnúť polročnú záruku na svoju odvedenú robotu, všetko mi poukazoval, aj katalóg dielov a povedal nejakú značku ložísk a všetkých motorvých vecí ktoré dáva Volvo, už si ju nepametám, mal tam aj Japonské veci v tom katalógu, nebol to žiadny elit alebo auto-kelly, tak dúfam že mi to spraví dobre.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
#68 Tlak oleja S60 T5
Jak jsem psal výše také jsem nechával dělat GO volvo motoru u lidí,kteří mají x-let zkušeností s GO i závodními úpravami,a přesto GO dopadla špatně.Možná byla v bloku trhlina,kdo ví,ale divné bylo už jen to,že ačkoliv bylo chycené jen jedno ložisko na ojnici,klika byla křivá.sonyque píše:Ďakujem za info, ale to musí byť potom všeobecný problém, nie len u Volva. Predsa sa to môže stať aj iným motorom, nie len Volváckym. A tak isto nechápem, keď sa rozpusti prebytok, ako to že sa nerozpustí aj to čo má tesniť? No tu ma napadá len to že sa to nerozpustí vplyvom tlaku z oboch strán, ako sa to zatlačí na seba. No neviem zdá sa mi to čudné, ale určite tam dám radšej ten origo Volvo.martinopel píše: Info které jsem dostal od lidí,opravující delší dobu Volva.
Origo tmel se nanáší ve velice tenké vrstvě,a případný přebytek by se měl rozpustit.
Jakékoliv jiné tmely jejich přebytky se uvolní a mohou ucpat mazací kanály.
Na margo toho že Volvá ešte v tej dielni nerobili, údajne robili nejaké dieslové a chlap to musí vedieť, keď to robí 20 rokov a dovolí si poskytnúť polročnú záruku na svoju odvedenú robotu, všetko mi poukazoval, aj katalóg dielov a povedal nejakú značku ložísk a všetkých motorvých vecí ktoré dáva Volvo, už si ju nepametám, mal tam aj Japonské veci v tom katalógu, nebol to žiadny elit alebo auto-kelly, tak dúfam že mi to spraví dobre.
#69 Tlak oleja S60 T5
A dali Ti záruku na tú GO? Ako si to potom riešil? Ten motor si ešte rozbehal? Mohlo tam zohrať rolu x ďalších faktorov. A ak sú moje dedukcie správne, potom Ti niekto čo robí Volvo motory povedal že to mohlo byť tmelom, že tam mal ísť origo Volvo? Aj keď neviem, nejako sa mi to nevidí s tým tmelom. Ten červený berem, to je taký univerzál, ale dnes už je kopec vyspelých tesniacich materiálov v podobe toho tmelu, ktoré musia spĺňať nejaké kritériá, no možno je Volvo fakt natoľko špecifické, že motor spapá len origo volvo tmel.martinopel píše: Jak jsem psal výše také jsem nechával dělat GO volvo motoru u lidí,kteří mají x-let zkušeností s GO i závodními úpravami,a přesto GO dopadla špatně.Možná byla v bloku trhlina,kdo ví,ale divné bylo už jen to,že ačkoliv bylo chycené jen jedno ložisko na ojnici,klika byla křivá.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
#70 Tlak oleja S60 T5
Vzhledem k tomu,že zákazníkovi jsem to zařizoval já,neplatilo se za GO nic,zákazník si platil jen ojnici a nějaké těsnění,které jsme dodávali.Neříkám,že problém byl tmelem,říkám že jsem viděl pár motorů zadřených kvůli tmelu.On ten motor krásně tiše běží,ale po zahřátí začne padat tlak oleje.sonyque píše:A dali Ti záruku na tú GO? Ako si to potom riešil? Ten motor si ešte rozbehal? Mohlo tam zohrať rolu x ďalších faktorov. A ak sú moje dedukcie správne, potom Ti niekto čo robí Volvo motory povedal že to mohlo byť tmelom, že tam mal ísť origo Volvo? Aj keď neviem, nejako sa mi to nevidí s tým tmelom. Ten červený berem, to je taký univerzál, ale dnes už je kopec vyspelých tesniacich materiálov v podobe toho tmelu, ktoré musia spĺňať nejaké kritériá, no možno je Volvo fakt natoľko špecifické, že motor spapá len origo volvo tmel.martinopel píše: Jak jsem psal výše také jsem nechával dělat GO volvo motoru u lidí,kteří mají x-let zkušeností s GO i závodními úpravami,a přesto GO dopadla špatně.Možná byla v bloku trhlina,kdo ví,ale divné bylo už jen to,že ačkoliv bylo chycené jen jedno ložisko na ojnici,klika byla křivá.
#71 Tlak oleja S60 T5
Ten tmel mi neda pokoj, tak som hladal nejake info na nete a dopatral som sa k tomu že závisí od toho ako sa ten tmel nanesie, pokial ho dáš veľa, vytlačí ti ho dnu a tam sa vplyvom tlaku oleja a ostatných veci môže odtrhnúť a môže robiť zle, čo je vlastne logické. S tým volvo tmelom sa mi to fakt nevidí že by sa rozpúšťal, pozeral som aj na stránku Loctite a majú tam tých tmelov viac a rôzne testy a ISO a neviem čo všetko. Závisí to hlavne od aplikovania toho tmelu. Prikladám link na diskusiu o červenom silikóne, síce sa to týka motoriek, ale princíp si myslím že je ten istý, je tam toho dosť, komu sa chce nech si prečíta: http://motoride.sk/?P=phorum&tema=poradna&tid=20229
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
#72 Tlak oleja S60 T5
Zdravim, mam podobny problem, sem tam mi zacne svietit olej a pise ze treba doliat. Ked zhasnem motor a neskor nastartujem tak, olej uz nesvieti. Spravi mi to tak raz za dva mesiace... myslim, respektive dufam ze to bude len zly spoj na cidle tlaku oleja, chcem sa spytat ci viete niekto, kde sa to cidlo presne nachadza? Oleja je dost, je tam kvalitny olej a taky ako ma byt, vymena je pravidelna a vzdy aj bola. Pozor nejedna sa o diesel, ale o benzin (nechcel som zakladat dalsiu temu)-vid podpis. Vdaka za odpovede.
#73 Tlak oleja S60 T5
Fofrem fič do nejbližšího servisu.djjojdo píše:Zdravim, mam podobny problem, sem tam mi zacne svietit olej a pise ze treba doliat. Ked zhasnem motor a neskor nastartujem tak, olej uz nesvieti. Spravi mi to tak raz za dva mesiace... myslim, respektive dufam ze to bude len zly spoj na cidle tlaku oleja, chcem sa spytat ci viete niekto, kde sa to cidlo presne nachadza? Oleja je dost, je tam kvalitny olej a taky ako ma byt, vymena je pravidelna a vzdy aj bola. Pozor nejedna sa o diesel, ale o benzin (nechcel som zakladat dalsiu temu)-vid podpis. Vdaka za odpovede.
#74 Tlak oleja S60 T5
Cidlo si viem objednat aj vymenit sam, len neviem kde ho hladat.martinopel píše:Fofrem fič do nejbližšího servisu.djjojdo píše:Zdravim, mam podobny problem, sem tam mi zacne svietit olej a pise ze treba doliat. Ked zhasnem motor a neskor nastartujem tak, olej uz nesvieti. Spravi mi to tak raz za dva mesiace... myslim, respektive dufam ze to bude len zly spoj na cidle tlaku oleja, chcem sa spytat ci viete niekto, kde sa to cidlo presne nachadza? Oleja je dost, je tam kvalitny olej a taky ako ma byt, vymena je pravidelna a vzdy aj bola. Pozor nejedna sa o diesel, ale o benzin (nechcel som zakladat dalsiu temu)-vid podpis. Vdaka za odpovede.
#75 Tlak oleja S60 T5
Pozri, pokial ti svieti mazanie, tak posluchni Martinovu radu, nieje to sranda, moze to byt len cidlo ale mozes mat chytene tie salky, tak ako ja. Mne to nerobilo raz za dva mesiace ale ked sa mi zohrial motor. A pokial mas chytene len salky, a bude sa to dat spravit cez olejovu vanu, tak to budes mat podstatne lepsie ako ja ale len za predpokladu ze to zacnes riesit, lebo ak su to tie salky tak ti budu drat aj kluku a uz bude musiet ist na vybrus co znamena vybrat motor ako u mna. Moze to byt len cidlo a prajem ti to, aby to bolo len cidlo, lebo budes mat len kopec starosti a vydavkov ako ja. Ako odstrasujuci priklad prikladam v dalsom prispevku nejake foto.
edit: zabudol som ti odpovedat kde mas cidlo tlaku oleja, urobil som obrazok z Vadisu, hadam je to zretelne, mas tam aj tabulku aky tlak by tam mal byt pri akych otackach:
edit: zabudol som ti odpovedat kde mas cidlo tlaku oleja, urobil som obrazok z Vadisu, hadam je to zretelne, mas tam aj tabulku aky tlak by tam mal byt pri akych otackach:
- Přílohy
-
- Bez názvu2.jpg (94.63 KiB) Zobrazeno 1124 x
Naposledy upravil(a) sonyque dne 12 úno 2010 15:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 261 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 3 Odpovědi
- 547 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od BaDDog
-
- 14 Odpovědi
- 1093 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Basstl
-
- 10 Odpovědi
- 439 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kishmick
-
- 12 Odpovědi
- 451 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda