V70I TDi šelest v motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
BOSON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 367
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
Bydliště: Roztoky (PZ)

V70I TDi šelest v motoru

Příspěvek od BOSON »

Zdravím všechny. Začala mě otravovat jedná věc. :sorry: Když nastartuji, tak asi po deseti sekundách začne něco v motoru hvízdat. Je to slyšet u řemene jak je posilovaš. Jěště sem to úplně nelokalizoval. Při vyšších otáčkach (asi od 2000) to přestane, nebo to aspoň přehluší zvuk motoru. Nemá někdo tušení, co to může být? Rád bych předešel nějaký vážnější poruše.
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4755
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

V70I TDi šelest v motoru

Příspěvek od dali »

Bejt tebou, tak to vezmu nejkratší cestou někam zkontrolovat, může to bejt třeba napínací kladka pomocnýho řemenu, to je asi nejmíň nebezpečný, ale i tak jsou známý případy, kdy se pomocnej řemen přetrh a namotal do rozvodů. Když jdeme dál po stupnici nebezpečnosti, tak je na řadě napínák rozvodů.... a....Největší neřád a zabiják motorů, kterej může ten zvuk způsobovat je vodní pumpa. Nerad bych tě naváděl k nějakýmu zbytečnýmu utrácení, ale pokud si nejsi jistej kdy byla naposled měněná vodní pumpa, tak jí radši nech vyměnit. Je to věc za cca 2000,-, která když se zadře, tak motor pošle celkem spolehlivě do kytek. Sorry, nechci tě nějak děsit, ale určitě bych to nepodceňoval.

BOSON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 367
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
Bydliště: Roztoky (PZ)

V70I TDi šelest v motoru

Příspěvek od BOSON »

Juknul se mi na to Marra a je to s největší pravděpodobnosti řemen. Je nějaký starý a popraskaný. Tak asi prokluzuje. V pondělí mi to vymění a uvidíme.
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.

raull
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 56
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Vůz: v70,2.5TDI 99,manual,103kW
Bydliště: zlate moravce

V70I TDi šelest v motoru

Příspěvek od raull »

mal som pred mesiacom ten istý problém.nevedel som čo to je,až sa za jazdy bez mojej prítomnosti mojej drahej rosypala napínacia kladka (ložisko)na klinovom remeni.jeto lahká výmena,to zvládneš aj sám v garáži.stálo ma to okolo 50e.veľa šťastia.
_________________
terazky:V70 TDI 99/103kw tmavá zelená met.,SAAB 9-3 2,2TiD,VW LT TDi

BOSON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 367
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
Bydliště: Roztoky (PZ)

V70I TDi šelest v motoru

Příspěvek od BOSON »

Byl to řemen. Napínak to už má za sebou a je nový.
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé