S80-voda v nádrži

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 15 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
loskut
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 267
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

S80-voda v nádrži

Příspěvek od loskut »

Vypadá to, že jsem si při tankování nabral s benzínem i vodu :( . Nevíte někdo jak rozumně vytáhnout benzín z nádrže S80?
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

GDPR_user

Re: S80-voda v nádrži

Příspěvek od GDPR_user »

loskut píše:Vypadá to, že jsem si při tankování nabral s benzínem i vodu :( . Nevíte někdo jak rozumně vytáhnout benzín z nádrže S80?
Nevím konkrétně jak u S80 ale když odpojíš přívod paliva do vstřikování,tak po zapnutí klíčku ti začne běžet pumpa,která ti začne stříkat.Pak je jen otázkou propojit ji aby běžela ne v intervalech ale pořád.Alespoň tak jsme to dělali na několika autech když omylem vzali do benzínu naftu

loskut
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 267
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

Re: S80-voda v nádrži

Příspěvek od loskut »

martinopel píše:
loskut píše:Vypadá to, že jsem si při tankování nabral s benzínem i vodu :( . Nevíte někdo jak rozumně vytáhnout benzín z nádrže S80?
Nevím konkrétně jak u S80 ale když odpojíš přívod paliva do vstřikování,tak po zapnutí klíčku ti začne běžet pumpa,která ti začne stříkat.Pak je jen otázkou propojit ji aby běžela ne v intervalech ale pořád.Alespoň tak jsme to dělali na několika autech když omylem vzali do benzínu naftu
Tak jsem to řešil taky na jiných autech. Problém je, že se mě nedaří najít relé palivového čerpadla abych ho přemostil. U S80 jsou relé označena pouze kódem a ne např. fuel pump.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

GDPR_user

Re: S80-voda v nádrži

Příspěvek od GDPR_user »

loskut píše:
martinopel píše:
Nevím konkrétně jak u S80 ale když odpojíš přívod paliva do vstřikování,tak po zapnutí klíčku ti začne běžet pumpa,která ti začne stříkat.Pak je jen otázkou propojit ji aby běžela ne v intervalech ale pořád.Alespoň tak jsme to dělali na několika autech když omylem vzali do benzínu naftu
Tak jsem to řešil taky na jiných autech. Problém je, že se mě nedaří najít relé palivového čerpadla abych ho přemostil. U S80 jsou relé označena pouze kódem a ne např. fuel pump.
Popros tedy někoho ať ti cvaká klíčkem a jdi po zvuku relé které se spíná!

loskut
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 267
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

Re: S80-voda v nádrži

Příspěvek od loskut »

martinopel píše:
loskut píše:
Tak jsem to řešil taky na jiných autech. Problém je, že se mě nedaří najít relé palivového čerpadla abych ho přemostil. U S80 jsou relé označena pouze kódem a ne např. fuel pump.
Popros tedy někoho ať ti cvaká klíčkem a jdi po zvuku relé které se spíná!
No zkusím. Z toho co jsem získal to vypadá že vytahují benzín podtlakem:

Draining the fuel system
Special tools: 981 2270 , 981 2273 , 981 2282 , 999 5480 , 999 5484
Safety
See Safety regulations for handling fuel .

Engagement
Remove the cover on the valve which is positioned on the fuel rail.
Connect adapter 999 5484 to fuel draining unit 981 2270 , 981 2273 and 981 2282 .
Connect the adapter to the valve on the fuel rail in the locked position (figure 1, valve closed).
Start the fuel drainage unit.
Unlock the adapter (illustration 2 valve open).
Raise the car.

Draining the fuel system
Remove the cover on the valve cap positioned at the fuel filter.
Connect venting hose 999 5480 to the valve prior to the fuel filter.
It takes approximately 2 minutes to evacuate the system.

Installation
Reinstall the components in reverse order.
Caution! Do not forget to reinstall the valve caps.[/img]
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Miloš
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Kačice

Příspěvek od Miloš »

nevím kolik tam máš vody,ale na pumpách mají Velfobin a ten se na vodu naváže a spálí se s palivem,občas když to začne cukat tak to tam naleju a je pokoj
_________________
740C,turbo 2.3 benzin,1986,230tis. km

OndraH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 271
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

Příspěvek od OndraH »

Nebo taky stačí nalít do nádrže čistý líh, ten na sebe taky váže vodu.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2866
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Ale s tím lihem pozor, jen do 8% obsahu nádrže! Pak se nespojí s benzínem a cuká to taky.

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:Ale s tím lihem pozor, jen do 8% obsahu nádrže! Pak se nespojí s benzínem a cuká to taky.
Dovolím si nesouhlasit.Při poměru 1:10 jsem používal na sprinty,motor má větší výkon klidnější chod a lépe se chladí.Fakt je že 2% jsou zanedbatelný rozdíl a alespoň má rezervu. :lol:
This topic is 15 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“