To si nemyslim...podle mne totiz rychlostka radi uplne spravne, protoze motoru hodne brzo dochazi dech. Proste je to liny, a to mnohem vic nez driv...sorel píše:Nechci strašit, ale začíná mě to připadat na problém s rychlostkou.
B280F - "brzdeni" motorem (automat)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
B280F - "brzdeni" motorem (automat)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
B280F - "brzdeni" motorem (automat)
Tak jsem dneska pri preventivni vymene regulatoru tlaku paliva zjistil par veci:
- z podtlakove vzduchove trubicky na regulatoru tece benzin - zrejme protrzena membrana
- misto hadicky podtlaku je na regulator pripojena hadicka odvetravani nadrze
- hadicka podtlaku vubec neni
Takze jsem dal novy regulator, prepojil hadicky a nove pridal
a uvidi se...
- z podtlakove vzduchove trubicky na regulatoru tece benzin - zrejme protrzena membrana

- misto hadicky podtlaku je na regulator pripojena hadicka odvetravani nadrze

- hadicka podtlaku vubec neni

Takze jsem dal novy regulator, prepojil hadicky a nove pridal

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
B280F - "brzdeni" motorem (automat)
Hm, tak vyse uvedene upravy/opravy nepomohly...stale silna decelerace a velmi brzke podrazovani...
Je mozne, aby neco takovyho (v takovy mire) zpusobovala pripadna netesnost mezi blokem motoru a svodama (zblbla lambda) ?
Je mozne, aby neco takovyho (v takovy mire) zpusobovala pripadna netesnost mezi blokem motoru a svodama (zblbla lambda) ?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
B280F - "brzdeni" motorem (automat)
Tak dnes celkem nahodou zjisteno ze mi nefunguje benzinova pumpa v nadrzi. Na konektoru napeti je, ale netece zadny proud, hluk hlavni pumpy se s vyndanim pojistky te podavaci nemeni a z nadrze neni slyset zadny bzuceni. Vzhledem k tomu ze nad servisnim otvorem v kufru mi trucuje 50 litrova nadrz na LPG tak tohle bude zase operace...
Je dost pravdepodobny ze tahle zavada ma na svedomi i to litani tlaku paliva v liste co jsem tady uz postoval...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=24864
Je dost pravdepodobny ze tahle zavada ma na svedomi i to litani tlaku paliva v liste co jsem tady uz postoval...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=24864
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW