850 chlazení

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Anonymous

850 chlazení

Příspěvek od Anonymous »

Mam 850GLE a nejak mi zlobi chlazeni. Porad to mam studeny. Auto mam kratce a jeste nemam vysledovany jak se ma teplota pohybovat - za jak dlouho to zacne topit, jaka je idealni tepolota-kde ma byt rucka, ...
Nevim, kde jsou termostaty. Jeden jsem nasel pod nadrzkou. Co se stane, kdyz ho odpojim? :shock: Nebo, kde muze byt chyba :?:

Sten

Re: 850 chlazení

Příspěvek od Sten »

VaT píše:Mam 850GLE a nejak mi zlobi chlazeni. Porad to mam studeny. Auto mam kratce a jeste nemam vysledovany jak se ma teplota pohybovat - za jak dlouho to zacne topit, jaka je idealni tepolota-kde ma byt rucka, ...
Nevim, kde jsou termostaty. Jeden jsem nasel pod nadrzkou. Co se stane, kdyz ho odpojim? :shock: Nebo, kde muze byt chyba :?:
To máš špatný termostat je na hlavě vedle servo pumpy, co vede vrchní hadice od chladiče. Ručička je když to je ohřátý vodorovně. Odřátý to musí být tak za dva km.

slyboots
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 21 pro 2005 16:10
Bydliště: Neratovice

mě to taky moc nehřeje

Příspěvek od slyboots »

vodorovně sem tu ručičiku teploty měl pouze párkrát (a to když sem stál někde v zácpě :-D ) jinak ji mám pravidelně tak zhruba 45° jihovýchodně, asi ten termostat, jinak nevím, ale na druhou stranu: topí dobře a rychle takže nevím
_________________
nyní: V70 2,5T 20V, 04, B5254T2, BSR 252k, 410Nm
bylo: 850 2,5 20V, 95, B5254S, 170k

skapetr
Offline
Příspěvky: 206
Registrován: 11 lis 2005 20:46
Bydliště: Potěhy 1

termostat

Příspěvek od skapetr »

to co je pod nádržkou je hladinové čidlo, teplotní čidlo + termstat se opravdu nachází nv té nejsilnější hadici co vede z chladiče domotoru (resp v její koncovce) alespoň já to tak mám.. ten termostat vyměn mě to pomohlo ;)
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Také si tipuji na termostat. Mě ho měnili v létě. Po 210 000 km toho měl dost.
S prací to vyšlo asi zhruba na 1000 Kč a je klid.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
This topic is 14 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“