
B280E - nastaveni bohatosti
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B280E - nastaveni bohatosti
Ok, objednal jsem snimac otacek na klice od Kucery - uvidime, co se bude dit. Mam nahradni vykonovy stupen + civky, tak to vyzkousim prohodit.. A jestli to nezabere tak uz fakt rezignuju 

B280E - nastaveni bohatosti
Nemůžu si pomoct,ale pokud je ve Volvu něco neVolvo tak to nefunguje.
940turbo 184 kW poslední spotřeba 9,5 l/100 a to nejezdím extra úsporně
940turbo 184 kW poslední spotřeba 9,5 l/100 a to nejezdím extra úsporně
-
Offline
- Příspěvky: 1856
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
B280E - nastaveni bohatosti
SRY za OT ,ale 184kW si naměřil na ruční brzdě??? 

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B280E - nastaveni bohatosti
Ale ja tam nic neVolvo nemam..krom motorumartinopel píše:Nemůžu si pomoct,ale pokud je ve Volvu něco neVolvo tak to nefunguje.
940turbo 184 kW poslední spotřeba 9,5 l/100 a to nejezdím extra úsporně

-
Offline
- Příspěvky: 2350
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
B280E - nastaveni bohatosti
To co je spatne je bud v zapalovani nebo vstrikovani - tj. v obsluzny elektronice, a ta je komplet od Bosche, stejne tak jako ta tvoje...martinopel píše:Nemůžu si pomoct,ale pokud je ve Volvu něco neVolvo tak to nefunguje.
EDIT: drtic me predbehl

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B280E - nastaveni bohatosti
Tak snimac otacek na klice vymenen, beze zmeny.. Dnes odpoledne vymenim vykonovy modul a uvidi se..
Naposledy upravil(a) Drtic dne 23 črc 2010 21:30, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B280E - nastaveni bohatosti
Koncovy dil zapalovani vymenen - taky nic 

-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B280E - nastaveni bohatosti
Drtic píše:Komprese merena minuly tyden - vsech 6 valcu je ok, temer naprosto stejne..
Naposledy upravil(a) Drtic dne 24 črc 2010 09:53, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B280E - nastaveni bohatosti
Jeste jsem nezkousel civku..asi zkusim objedna t novou, precejen tahle je puvodni..
-
Offline
- Příspěvky: 2350
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
B280E - nastaveni bohatosti
Drtic píše:Tak snimac otacek na klice vymenen, beze zmeny.. Dnes odpoledne vymenim vykonovy modul a uvidi se..
To snad neni mozny...Drtic píše:Koncovy dil zapalovani vymenen - taky nic

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B280E - nastaveni bohatosti
Hral jsem si v sobotu s nastavenim RJ plynu, docilil jsem toho, ze je ted auto na plyn o mnoho zivejsi - uz se to hodne blizi benzinu. Vzhledem k tomu, ze na benzin mi po zahrati spadne tlak na liste (pumpa menena, zpetny ventil na pumpe je vsak puvodni), mam nejspis spatny zpetny ventil na benz. pupme - tomu bych porad prisuzoval nizsi vykon v dalnicnich rychlostech.
Seridil jsem lanko kickdownu podle manualu - pri seslapnutem plynu na podlahu ma byt mezi valeckem na lanku a regulacnim sroubem 50,2 - 52,4mm. Neverili by jste, co udela s autem par milimetru na kickdownu. Takze tohle serizeni vsem vrele doporucuji.
Po doserizeni plynu se taky zatim neobjevilo vynechani zapalovani pri jizde na plyn - zeby to bylo zpusobeno chudou smesi? Je to mozne??? (Stando, Fery, Adame, Marro a jini fundovani?)
Seridil jsem lanko kickdownu podle manualu - pri seslapnutem plynu na podlahu ma byt mezi valeckem na lanku a regulacnim sroubem 50,2 - 52,4mm. Neverili by jste, co udela s autem par milimetru na kickdownu. Takze tohle serizeni vsem vrele doporucuji.
Po doserizeni plynu se taky zatim neobjevilo vynechani zapalovani pri jizde na plyn - zeby to bylo zpusobeno chudou smesi? Je to mozne??? (Stando, Fery, Adame, Marro a jini fundovani?)
-
Offline
- Příspěvky: 1856
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
B280E - nastaveni bohatosti
Ano,je to možný,špatně seřízenej plyn dokáže jakýkoliv divy...
A ta tvoje bohatost-to fakt není možný,tam msí bejt něco špatně,a určitě to bude nějaká blbost,která by nikoho nenapadla....
A ta tvoje bohatost-to fakt není možný,tam msí bejt něco špatně,a určitě to bude nějaká blbost,která by nikoho nenapadla....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1888
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
B280E - nastaveni bohatosti
Jestli mě paměť neklame, tak stálý tlak paliva v liště (vztažený na tlak v sání, čili jeho absolutní hodnota variuje) patří mezi základní kameny systémů Bosch D, L, LH, LE...Drtic píše: ...Vzhledem k tomu, ze na benzin mi po zahrati spadne tlak na liste...
Jelikož mám v autě regulátor tlaku z USA



Jo a spalování chudých směsí je věda, to naše staré motory a jejich řízení neumí a tak vynechávají a netáhnou...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B280E - nastaveni bohatosti
Jo, to je pravda. Regulatory jsem zkousel 2 a delaly to oba:( Proto tipuju chybu na ten zpetny ventil. Jina vec uz to byt nemuze..standa píše:
Jestli mě paměť neklame, tak stálý tlak paliva v liště (vztažený na tlak v sání, čili jeho absolutní hodnota variuje) patří mezi základní kameny systémů Bosch D, L, LH, LE...
On je ve skutecnosti z Hongkongustanda píše: Jelikož mám v autě regulátor tlaku z USA

Ale ja mam temer stejne rizeni, jako mas v autech ty...az na tu lambdustanda píše: Jo a spalování chudých směsí je věda, to naše staré motory a jejich řízení neumí a tak vynechávají a netáhnou..,

-
Offline
- Příspěvky: 1888
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
B280E - nastaveni bohatosti
Pokud je regulátor tlaku v pořádku, tak nepustí do odpadu ani kapku, pokud tlak v liště není jmenovitý. Takže jestli máš BETONOVĚ zjištěno, že po zahřátí motoru nejde vratkou palivo zpět do nádrže, tak bych kontroloval čerpadlo, jinak bych zkusil třetí regulátor.Drtic píše:Regulatory jsem zkousel 2 a delaly to oba:( Proto tipuju chybu na ten zpetny ventil. Jina vec uz to byt nemuze..
Balík přišel ze Spokojených států, tak je americkej!standa píše: Jelikož mám v autě regulátor tlaku z USA
Drtic píše:On je ve skutecnosti z Hongkongu![]()

Jo, já mám kromě řízení občas i regulaci...standa píše: Jo a spalování chudých směsí je věda, to naše staré motory a jejich řízení neumí a tak vynechávají a netáhnou..,Drtic píše:Ale ja mam temer stejne rizeni, jako mas v autech ty...az na tu lambdu

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B280E - nastaveni bohatosti
Cesky prosimstanda píše: Pokud je regulátor tlaku v pořádku, tak nepustí do odpadu ani kapku, pokud tlak v liště není jmenovitý. Takže jestli máš BETONOVĚ zjištěno, že po zahřátí motoru nejde vratkou palivo zpět do nádrže, tak bych kontroloval čerpadlo, jinak bych zkusil třetí regulátor.

Regulator pousti vratkou porad ne? Cerpadlo dava prece vic, nez ma byt na liste... Nebo se pletu?

-
Offline
- Příspěvky: 2807
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B280E - nastaveni bohatosti
Pusta do vratky za predpokladu, ze cerpadlo naozaj stiha davat viac ako je treba na listeDrtic píše:Cesky prosimstanda píše: Pokud je regulátor tlaku v pořádku, tak nepustí do odpadu ani kapku, pokud tlak v liště není jmenovitý. Takže jestli máš BETONOVĚ zjištěno, že po zahřátí motoru nejde vratkou palivo zpět do nádrže, tak bych kontroloval čerpadlo, jinak bych zkusil třetí regulátor.![]()
Regulator pousti vratkou porad ne? Cerpadlo dava prece vic, nez ma byt na liste... Nebo se pletu?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1856
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
B280E - nastaveni bohatosti
Česky-pokud máš mít tlak X a máš ho,tak vratkou odchází palivo abys na liště neměl víc než X. Pokud ale máš mít tlak X a v reálu máš na liště méně,tak by vratkou nemělo ani ukápnout. Pokud se tomu tak děje,je špatnej regulátor. Pokud vratkou při nižším tlaku nic neodtéká,je chyba na straně výroby tlaku.... 
A ještě češtěji-v okamžiku,kdy máš na liště tebou popisovaný nižší tlak po zahřátí motoru a odpojíš vratné potrubí,tak z reguláku nesmí ani kápnout....

A ještě češtěji-v okamžiku,kdy máš na liště tebou popisovaný nižší tlak po zahřátí motoru a odpojíš vratné potrubí,tak z reguláku nesmí ani kápnout....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B280E - nastaveni bohatosti
Uz mi to doslo po desatem precteni
Jak proste..
Asi bych mel mene pracovat a travit vice casu s hlavou pod kapotou

Asi bych mel mene pracovat a travit vice casu s hlavou pod kapotou

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Haben