Instalace motoru D24 z 740 do 240
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Instalace motoru D24 z 740 do 240
Zdravím, potrebujem vedieť, či sa dá prehodiť motor D24 zo 740-ky do 240-ky. Dvojka je samozrejme tiež D24, ale so značnou spotrebou oleja. Sú nejaké rozdiely napr. pri vývodoch hadíc alebo iné zádrhely? Díky
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Instalace motoru D24 z 740 do 240
vyměniš pouze olejovou vanu
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Instalace motoru D24 z 740 do 240
Tak to by šlo!
Špekuloval som aj nad D24T, ale tam je myslím rozdielov haleluja, takž e radšej ostanem u atmosféry. Aj keď taky turbochrocht vo 240-ke by vedel pekne lietať!

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé