Ráno se mi zasekl bezp.pás.
Stál jsem do kopce, takže nešel plynule vytáhnout, ale pak se nechtěl už ani namotat zpět.
Po projetí po kostkách se mi ho sice podařilo namotat, ale zůstal zaseklý.
Co s tím? Nový stojí 4500,- bez DPH... to se mi dávat nechce.
Zaseklý bezpečnostní pás u 850
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 157
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
Zaseklý bezpečnostní pás u 850
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Zaseklý bezpečnostní pás u 850
vyskočilo ti kovové vahadýlko -váleček, které pás zasekává.Time4Tea píše:Ráno se mi zasekl bezp.pás.
Stál jsem do kopce, takže nešel plynule vytáhnout, ale pak se nechtěl už ani namotat zpět.
Po projetí po kostkách se mi ho sice podařilo namotat, ale zůstal zaseklý.
Co s tím? Nový stojí 4500,- bez DPH... to se mi dávat nechce.
Demontovat naviják. Doma v poklidu rozebrat, bacha na plastový packy krytu, neulámat, dát kovový váleček do své polohy složit. Funkce bude jako předtím. Pravděpodobnost, že vahadýlko vyskočí, je tak 1:10000. Kolikrát si tahal za pás?
Já už to opravoval 2x. (ne na stejném pásu)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 157
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
Zaseklý bezpečnostní pás u 850

_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Zaseklý bezpečnostní pás u 850
jsem myslel celkově, ne teď. CHtěl jsem tím říct, že jednou se to stan, že se ten váleček vzpříčí, i když pravděpodobnost je mrňavá vzhledem k "anatomickým poměrům" uvnitř pásu.Time4Tea píše:tak trochu mě to rozhodilo, takže cca 20x.....
Teď je ten jazýček permanentně zaseklý, takže jemom navíjí a neodvíjí. Ale je to docela kulišáckej mechanismus, jak ten pás funguje, mě to bavilo to rozebírat.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Zaseklý bezpečnostní pás u 850
Pasu mám plný auto...Time4Tea píše:Ráno se mi zasekl bezp.pás.
Stál jsem do kopce, takže nešel plynule vytáhnout, ale pak se nechtěl už ani namotat zpět.
Po projetí po kostkách se mi ho sice podařilo namotat, ale zůstal zaseklý.
Co s tím? Nový stojí 4500,- bez DPH... to se mi dávat nechce.


_________________
850 TDI,96
850 TDI,96
-
Offline
- Příspěvky: 157
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
Zaseklý bezpečnostní pás u 850
Tááákže po vyndání jsme s jeanem zjistili, že je v háji vlastní blokovací mechanismus.
Možnost to kulturně opravit není.
Možnost to kulturně opravit není.
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo
-
Offline
- Příspěvky: 4360
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Zaseklý bezpečnostní pás u 850
tak vymenit, pasu je vsude z rozborek hafo 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
Zaseklý bezpečnostní pás u 850
850,2,5l, 125kW,20V.205tk.r.v.1995
Děkuji touto cestou za moudré a zpravidla vždy kvalitní rady,které na fóru od nezištných řidičů získávám(e).V současnosti to je zaseklý pás.Měl jsem dojem, že nemám šanci, ale díky této radě se o opravu pokusím.Smekám a obdivuji každého, kdo předá své zkušenosti dál,pominu-li vše ještě nafotit.Pokud existuje nebe,(a věřím že ano;)pak by tam měl přijít každý,kdo sám třeba i náročně hledá zkouší a pak vše "na stříbrném" podnosu předá dál.Mám zato, že naše vozy jezdí proto, že jste jejich vlastníci vy všichni,kteří máte vnitřní pocit potřeby pomoc.Zde na fóru neplatí "urvi co můžeš,ale pomož zda-li můžeš". Pro můj dík a poděkování všem;a to včetně vedení .J.Elner
Děkuji touto cestou za moudré a zpravidla vždy kvalitní rady,které na fóru od nezištných řidičů získávám(e).V současnosti to je zaseklý pás.Měl jsem dojem, že nemám šanci, ale díky této radě se o opravu pokusím.Smekám a obdivuji každého, kdo předá své zkušenosti dál,pominu-li vše ještě nafotit.Pokud existuje nebe,(a věřím že ano;)pak by tam měl přijít každý,kdo sám třeba i náročně hledá zkouší a pak vše "na stříbrném" podnosu předá dál.Mám zato, že naše vozy jezdí proto, že jste jejich vlastníci vy všichni,kteří máte vnitřní pocit potřeby pomoc.Zde na fóru neplatí "urvi co můžeš,ale pomož zda-li můžeš". Pro můj dík a poděkování všem;a to včetně vedení .J.Elner
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]