Zimní start TDI až napodruhé
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#26 Zimní start TDI až napodruhé
Měl by to umět každý servis specializující se na opravu a seřízení naft. motorů.Pokud tedy má správnou diagnostiku.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Chomutov (Ostrov)
- Kontaktovat uživatele:
#27 Zimní start TDI až napodruhé
a je tu někdo takový, kdo toumí z okolí Karlových Varů, Chomutova a podobně? taky by mě zajímala zhruba cena, díky za infoselap píše:Měl by to umět každý servis specializující se na opravu a seřízení naft. motorů.Pokud tedy má správnou diagnostiku.
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
#28 Zimní start TDI až napodruhé
Proboha chlapi hlavně nepovolovat servo hlavu na čerpadle!! Žádná ryska už to nespraví a na starty to nemá vliv.
Pouze už to pořádně bez stolice a zkušených rukou nikdo nedá dohromady.
Bosch pumpa musí vydržet bez problémů půl mil. km a většinou postačí vyměnit kluz. pouzdra a popřípadě nějakou tu štelovací podložku, pokud tedy s autem nejezdil bezmozek na vodu a měnil filtr.
Bude to něco jiného. Podobný případ jsem tu měl a byl to konektor piezo snímače.
Zkus někoho, aby ti startoval a při prvním startu, kdy to nechytá vem někoho a ať ti nepatrně povolí matku třetího vstřiku.
Kdyby to náhodou zabřechtalo,tak že to chytne, tak rychle utáhnout a jsi doma. Tohle za předpokladu, že je ok předvstřik, filtr, hadice(popř. předtím balonkem natlakovat), čidlo teploty motoru, baterka a startér
Pouze už to pořádně bez stolice a zkušených rukou nikdo nedá dohromady.
Bosch pumpa musí vydržet bez problémů půl mil. km a většinou postačí vyměnit kluz. pouzdra a popřípadě nějakou tu štelovací podložku, pokud tedy s autem nejezdil bezmozek na vodu a měnil filtr.
Bude to něco jiného. Podobný případ jsem tu měl a byl to konektor piezo snímače.
Zkus někoho, aby ti startoval a při prvním startu, kdy to nechytá vem někoho a ať ti nepatrně povolí matku třetího vstřiku.
Kdyby to náhodou zabřechtalo,tak že to chytne, tak rychle utáhnout a jsi doma. Tohle za předpokladu, že je ok předvstřik, filtr, hadice(popř. předtím balonkem natlakovat), čidlo teploty motoru, baterka a startér
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 II. 2,5D 103kW 2000
- Bydliště: Praha 4
#29 Zimní start TDI až napodruhé
Zebe nezlepšilo se to zimní startování s novou baterkou?S80 píše:Ještě mne napadla baterka, co pokles kapacity a špatné žhavení ?
_________________
V70 II TDI 103kW, r.v. 2000, 5st. man.
VAZ 2102 1,2 karb. 44kW, r.v. 1981, 4st. man.
V70 II TDI 103kW, r.v. 2000, 5st. man.
VAZ 2102 1,2 karb. 44kW, r.v. 1981, 4st. man.
#30 Zimní start TDI až napodruhé
Nezlepšilo. Naopak, teď v Itálii když bylo -25 stupňů, tak jsem točil snad minutu. Pak to tak zahulilo, že nebylo vidět vůbec nic, ještě chvilku to běželo tak, že to vypadalo že to zase brzo chcípne, za doprovodu obrovskejch, ale opravdu OBROVSKEJCH oblaků kouře a až potom se motor rozeběhl normálně. Ale je pravda, že takhle tam startoval i tatík s S60 D5.Nehas píše: Zebe nezlepšilo se to zimní startování s novou baterkou?
Ale jinka jak je pořád pod těch magických -6, tak startuju napodruhý... Ale už si zvykám a ani to nevadí
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#31 Zimní start TDI až napodruhé
točit minutu to nemá žádnej smysl nažhavím a zatočím třeba čtyřikrát ale když pak točíš to nemá vlastně nažhaveno takže stejně nechytí. Zkus si porovnat se stejným typem auta jak dlouho to při stejné teplotě žhaví mně ted 460TD když bylo plus 2 tak bylo vidět že žhaví krátce a někdy chytla blbě a kouřila ted když je třeba mínus 5 hned je vidět že žhaví dýl a chytne jak v létě
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#32 Zimní start TDI až napodruhé
no podobnej probem resil bracha od -4 to nechytalo....vymenilo se vse co se mohlo...stale nic...letos v lete zajel k cloveku co dela jenom motory WV...hodil diagnostiku BOSCH a zjistil nejakej blbej kablik....tak hledali a nasli....uz z fabiky byl skriplej nejakej dratek v podbehu a prej neslo jakesy predzhaveni...a protoze se auto pohybovalo v jizni italii kde nemrzne tak na to nikdy nikdo neprisel protoze tahle funce se proste nezapinala...oprava stala 500....a vcera to chytlo napoprvy pri -19....
_________________
Volv
Volv
#33 Zimní start TDI až napodruhé
Já řešil tento problém před dvěma roky. PC psal žhavím a já nastartoval taky až na podruhý nebo na potřetí (teplota byla lehce pod nulou). Po proměření kabelu ke žhavičkám jsem s překvapením zjistil, že tam nejde žádné napětí. Tak jsem pátral a zjistil jsem, že v pojistkové skříni v motorovém prostoru zespodu tohoto panelu jsou tuším 4 nebo 5 pojistek 60A (v manuálu o nich není ani zmínka) a jedna byla přepálená. Po výměně této pojistky (cca 60 Kč) motor začal startovat napoprvé. Tak to zkus.
_________________
VOLVO V70II 2,5 TDI, r. v. 2000, šedá metal
OPEL ASCONA B 1.9, r. v. 1978, veterán
VOLVO V70II 2,5 TDI, r. v. 2000, šedá metal
OPEL ASCONA B 1.9, r. v. 1978, veterán
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#34 Zimní start TDI až napodruhé
čau, mohl bys prosím popsat jak se k těm zmíněným pojistkám dá dostat?
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek