Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nazdar pani.
pozeram po nejakej novsej kare, do najuzsieho vyberu mi presli kombi turbo chrochtaky 940 /r.v95/ a V40/r.v.98/. ten prvy som vybral ja, druhy je vyber mojej polovicky . zatial mame len skusenosti s 244-kou. viete mi/nam:-)/ pohovorit o svojich argumentoch pre a proti? co to sme si okukali, zaujimaju ma mozno prevadzkove skusenosti, naklady, dostupnost dielov.D.
Ahoj tak pokud bych se rozhodoval mezi těmito typy já,tak bych rozhodně volil tu 9 a to z důvodu,že je na mě V40 malá,ovšem pokud by to byla V70,tak to je jiná.Nic jiného bych neřešil,Volvo je Volvo a náhradní díly nejsou skoro potřeba takže to u těhle aut neni až tak důležitý argument a rozdíl 3 let neni taky markantní,opotřebení závisí na spoustě faktorů jako kde to auto jezdilo,jak se s ním jezdilo,zda bylo garážované,jestli se o něj majitel řádně staral atd.atd. což se musí okouknout a ozkoušet online.
_________________ BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
O V40 a naftových motorech toho najdeš dost v rubrice S/V 40, je to sesbírané zatím do dvou příspěvků. Jinak k poruchovosti a pod. r.98 není ideální, ale to se tam dočteš taky a životnost je o dost menší než u řady 9xx. Bezporuchový provoz jde čekat cca do 250 kkm, potom je to riziko. A těžko říct, kolik má skutečně najeto, často se tu falšuje. Řadu 9xx řadíme k nejspolehlivějším v historii Volva, ale to je tam také zmiňováno.
Jedině řadu 900! A zvláště poslední roky výroby, ale i starší. Je to sice dražší než nějaká řada 40, ale je to jiný vůz, větší a navíc 40-tky jsou nejnižší kategorie Volva a řada 900 nejvyšší a navíc to je poslední řada ještě klasické koncepce a v posledních letech výroby tam už bylo snad skoro všechno vychytané. Já mám S90-tku, 97. rok (model 98) a nemůžu si to vynachválit. Ta výbava a pohodlí. A dělaly se do roku 1999, takže se dá sehnat i 6 roků staré. Hlavně si porovnej, za kolik se prodávaly např. v roce 1996 Volva 960 a Volva S/V40, když byly nové a uvidíš ten rozdíl.
Ale to by Ti tady na fóru řekl každý Volvista, že jedině řadu 900. Samozřejmě když je možnost vybírat jen mezi řadou 40 a 900.
_________________ je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
Jinak samozřejmě doporučuji koupit v benzínu. S naftou mám zkušenosti jen u 740-tky (i když tam byl stejný motor jako u 940-tky - aspoň si to myslím - bylo to turbo). Koupili jsme auto s motorem po GO za 140.000,-Kč a za měsíc se nám vysypal motor - oprava tak min. 40.000,- Kč a pak se s ním stejně brácha vyboural. Ale od té doby kupuje celá naše rodina Volva jen v benzínu a nemůžeme si to vynachválit a to jak 360-tka, 740-tky, 940-tka a já S90-tka. Jinak kluk mojí sestřenice měl 240-tku a teď má 850-tku kombíky a také si je nemůže vynachválit. Taky oboje v benzínu. Ale to je jen moje zkušenost. Nejsem odborník na motory. Ale benzínové VOLVO motory jsou vyhlášené svou velkou životností a spolehlivostí.
_________________ je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
9xx zadohrab
40 předohrab!!
Jesi maš dvojku, tak se ti podle mě bude jezdit lip s 9xx.
A jesi mas 2xx v benzinu, a koupis 9xx bv benzinu, budes se divit kolik dilu se da pouzit
devitka je idealny kompromis medzi starym a novym - hlavne pak 960 / S90. Urcite radsej devitku ako novsie Volvo - keby som si mal vybrat medzi S80 a S90, dam prednost S90.
Hlavně doporučuji řadu 900 od roku výroby 95 a výš, pak samozřejmě od roku 97 a výš je to S/V 90. Pokud se teda někomu více líbí kulatější tvary. Modely od roku 95 mají již jinou masku - zakulacenou a také novější interiér. Vzhledově je interiér i maska podobná řadě 70. Mně osobně ale o kulaté tvary nešlo, jsem vyznavač klasiky. Jinak starší modely 960-tek a pak všechny 940-tky mají interiér velmi podobný s řadou 740/760, což je ale také velice pěkný interiér. Hlavně jde ale o kvalitu vozu a řada 900 právem patří k té nejvyšší kvalitě.
_________________ je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
Já nic nemám proti dvoustovkám. Právem patří mezi nejlepší a nejspolehlivější Volva a také se vyráběly snad nejdéle. Ale pokud
chce někdo auto od roku výroby 1995 a nahoru, tak mu jednoznačně musím doporučit řadu 900. Zvlášť pokud se rozhoduje mezi řadou 40 nebo 900.
_________________ je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
taky jednoznacne preferuju 900. Nerikal jsi v dieselu? to by v ty 40 byl Renault. a i jinak je to auto z koncernovejch dilu a ne Volvo (pardon majitele 40, ale urcite je 900 VICE Volvo nez 40). Robustnost, kvalita, prostor, komfort. Proti 900 by snad hovorilo jenom povinny ruceni, kde je rozdil 3.000,- rocne (nebo vlastne ani to ne, 1,9TD Renault je ve stejny skupine jako 2,4TD Audi) a pak mozna budouci prodejnost (900=starsi design, ale az to budes prodavat, tak se mozna ty 40 budou brat uz jako odjety auta, zatimco 900 porad jako klasika co vydrzi - viz dneska 200)
Můžu jedině souhlasit. A co se týká designu, tak hodně volvistů uznává právě hranaté tvary. I když Volva 960 od roku výroby 1995 už dostaly kulaté tvary (hodně podobné řadě 70 - a to i v interiéru). Samozřejmě ale úplně jiné než nejnovější řady S60/S80/V70 aj.
_________________ je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8