900 alebo novsie?!

Všechno o sedmách a devítkách!
This topic is 14 years a 10 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 22
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Poprad-Tatry

900 alebo novsie?!

Příspěvek od marian244 »

nazdar pani.
pozeram po nejakej novsej kare, do najuzsieho vyberu mi presli kombi turbo chrochtaky 940 /r.v95/ a V40/r.v.98/. ten prvy som vybral ja, druhy je vyber mojej polovicky :o . zatial mame len skusenosti s 244-kou. viete mi/nam:-)/ pohovorit o svojich argumentoch pre a proti? co to sme si okukali, zaujimaju ma mozno prevadzkove skusenosti, naklady, dostupnost dielov.D.
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Příspěvek od Miki »

Ahoj tak pokud bych se rozhodoval mezi těmito typy já,tak bych rozhodně volil tu 9 a to z důvodu,že je na mě V40 malá,ovšem pokud by to byla V70,tak to je jiná.Nic jiného bych neřešil,Volvo je Volvo a náhradní díly nejsou skoro potřeba :-) takže to u těhle aut neni až tak důležitý argument a rozdíl 3 let neni taky markantní,opotřebení závisí na spoustě faktorů jako kde to auto jezdilo,jak se s ním jezdilo,zda bylo garážované,jestli se o něj majitel řádně staral atd.atd. což se musí okouknout a ozkoušet online.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

O V40 a naftových motorech toho najdeš dost v rubrice S/V 40, je to sesbírané zatím do dvou příspěvků. Jinak k poruchovosti a pod. r.98 není ideální, ale to se tam dočteš taky a životnost je o dost menší než u řady 9xx. Bezporuchový provoz jde čekat cca do 250 kkm, potom je to riziko. A těžko říct, kolik má skutečně najeto, často se tu falšuje. Řadu 9xx řadíme k nejspolehlivějším v historii Volva, ale to je tam také zmiňováno. :-D

e.w.i.n.g.1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bělov

VOLVO S90

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Jedině řadu 900! A zvláště poslední roky výroby, ale i starší. Je to sice dražší než nějaká řada 40, ale je to jiný vůz, větší a navíc 40-tky jsou nejnižší kategorie Volva a řada 900 nejvyšší a navíc to je poslední řada ještě klasické koncepce a v posledních letech výroby tam už bylo snad skoro všechno vychytané. Já mám S90-tku, 97. rok (model 98) a nemůžu si to vynachválit. Ta výbava a pohodlí. A dělaly se do roku 1999, takže se dá sehnat i 6 roků staré. Hlavně si porovnej, za kolik se prodávaly např. v roce 1996 Volva 960 a Volva S/V40, když byly nové a uvidíš ten rozdíl.
Ale to by Ti tady na fóru řekl každý Volvista, že jedině řadu 900. Samozřejmě když je možnost vybírat jen mezi řadou 40 a 900.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

e.w.i.n.g.1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bělov

VOLVO

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Jinak samozřejmě doporučuji koupit v benzínu. S naftou mám zkušenosti jen u 740-tky (i když tam byl stejný motor jako u 940-tky - aspoň si to myslím - bylo to turbo). Koupili jsme auto s motorem po GO za 140.000,-Kč a za měsíc se nám vysypal motor - oprava tak min. 40.000,- Kč a pak se s ním stejně brácha vyboural. Ale od té doby kupuje celá naše rodina Volva jen v benzínu a nemůžeme si to vynachválit a to jak 360-tka, 740-tky, 940-tka a já S90-tka. Jinak kluk mojí sestřenice měl 240-tku a teď má 850-tku kombíky a také si je nemůže vynachválit. Taky oboje v benzínu. Ale to je jen moje zkušenost. Nejsem odborník na motory. Ale benzínové VOLVO motory jsou vyhlášené svou velkou životností a spolehlivostí.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 17 roků
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

9xx zadohrab
40 předohrab!!
Jesi maš dvojku, tak se ti podle mě bude jezdit lip s 9xx.
A jesi mas 2xx v benzinu, a koupis 9xx bv benzinu, budes se divit kolik dilu se da pouzit :)
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

devitka je idealny kompromis medzi starym a novym - hlavne pak 960 / S90. Urcite radsej devitku ako novsie Volvo - keby som si mal vybrat medzi S80 a S90, dam prednost S90.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

e.w.i.n.g.1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bělov

VOLVO

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Hlavně doporučuji řadu 900 od roku výroby 95 a výš, pak samozřejmě od roku 97 a výš je to S/V 90. Pokud se teda někomu více líbí kulatější tvary. Modely od roku 95 mají již jinou masku - zakulacenou a také novější interiér. Vzhledově je interiér i maska podobná řadě 70. Mně osobně ale o kulaté tvary nešlo, jsem vyznavač klasiky. Jinak starší modely 960-tek a pak všechny 940-tky mají interiér velmi podobný s řadou 740/760, což je ale také velice pěkný interiér. Hlavně jde ale o kvalitu vozu a řada 900 právem patří k té nejvyšší kvalitě.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

e.w.i.n.g.1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bělov

VOLVO

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Já nic nemám proti dvoustovkám. Právem patří mezi nejlepší a nejspolehlivější Volva a také se vyráběly snad nejdéle. Ale pokud
chce někdo auto od roku výroby 1995 a nahoru, tak mu jednoznačně musím doporučit řadu 900. Zvlášť pokud se rozhoduje mezi řadou 40 nebo 900.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

jva1
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jva1 »

taky jednoznacne preferuju 900. Nerikal jsi v dieselu? to by v ty 40 byl Renault. a i jinak je to auto z koncernovejch dilu a ne Volvo (pardon majitele 40, ale urcite je 900 VICE Volvo nez 40). Robustnost, kvalita, prostor, komfort. Proti 900 by snad hovorilo jenom povinny ruceni, kde je rozdil 3.000,- rocne (nebo vlastne ani to ne, 1,9TD Renault je ve stejny skupine jako 2,4TD Audi) a pak mozna budouci prodejnost (900=starsi design, ale az to budes prodavat, tak se mozna ty 40 budou brat uz jako odjety auta, zatimco 900 porad jako klasika co vydrzi - viz dneska 200)
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km

e.w.i.n.g.1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bělov

VOLVO

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Můžu jedině souhlasit. A co se týká designu, tak hodně volvistů uznává právě hranaté tvary. I když Volva 960 od roku výroby 1995 už dostaly kulaté tvary (hodně podobné řadě 70 - a to i v interiéru). Samozřejmě ale úplně jiné než nejnovější řady S60/S80/V70 aj.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
This topic is 14 years a 10 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“