láďa píše:A to už nemluvím otom ,že co je "R" tak stojí dvakrát tolik.
na vrakáči ano. Ale v servisu je to u V70R 1.gen cenově shodné s "obyčejným dílem"
třeba přední Rkovej nárazník vyjde na 13700Kč stejně tak jako ne-R (v USA jsou okolo 8000Kč akorát z toho shopu se mi nedaří objednávat)
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
hroch32 píše:
Za kolik dokážeš koupit přední Rkovej nárazník?
opytaj sa viktora za kolko ho kupil on, ale asi to nebolo az tak hrozne ak sa mu preto oplatilo ist s rkom do germanie..podotykam ze to bol color saffron
dalsia vec: pred casom tu pedro predaval som buchnuty naftak.. za 40 litrov SLOVENSKYCH, nikto ho nechcel.. potom znizil na 20 SLOVENSKYCH.. zobral som ho, dal dokopy.. S dielmi, pracou a namahou ma to cele auto vyslo na 60 tisic - SLOVENSKYCH!
Iste, je pravda ze on mal nacenenie v origo za 200 litrov, garazmajstra za kilo atd. Ja vravim jedno - trpezlivost sa vyplati.
Sice mi to trvalo 3 mesiace kym jazdilo a vacsinu casu mi zabralo zhananie dielov ale stoji to zato!
airbag, palubovka a naraznik za 50 tisic?? nove?? ok, nehadam sa..
airbag som mal za 3 stovky / ok, stastie /
palubku za liter / ok, stastie opat /
naraznik C-ckovy za 2500
Preto nemam rad vyjadrenia - to sa uz neoplati a bla bla a taky cuker ako je na videu by som sa minimalne snazil dat dokopy ak by stal zato a nie je z toho vrak ktory uz nebude normal jazdit!
přiznám se, že to třeba možná není uplně normální, ale já bych takhle bourané a opravené auto nechtěl ikdyby to bylo levnější o 50 tisíc...jednou jsem něco takového chtěl udělat a jsem rád že jsem to neudělal...ono pak něco začne vrzat, a tamhle to přeci jen dostalo ránu tak opravit, a pak támhle to je přeci jen vidět...atd tisíc maličkostí které ústí v jedno velké zklamání....ale to je jen můj názor...
Lukaso píše:přiznám se, že to třeba možná není uplně normální, ale já bych takhle bourané a opravené auto nechtěl ikdyby to bylo levnější o 50 tisíc...jednou jsem něco takového chtěl udělat a jsem rád že jsem to neudělal...ono pak něco začne vrzat, a tamhle to přeci jen dostalo ránu tak opravit, a pak támhle to je přeci jen vidět...atd tisíc maličkostí které ústí v jedno velké zklamání....ale to je jen můj názor...
tak to beriem, zalezi na tom ci to beries ako spotrebak alebo mas treba k tomu autu vztah
ttoommaasseekk píše:Uznavam, eRka je skoda. Kor jestli bylo udrzovane.
Ale nekdy bych vam pral se projet s majakem a zasnout, jak jsou lide hlusi a slepi.
Ano, vina za nehodu je opravdu na vine PCR, jak je uvedeno vyse, nesmi ohrozit ostatni. Jak to dopadne finalne jestli 100/0 ci 50/50 zalezi na vysetrovateli. A nemyslete si, nepomaha automaticky kolegovi.
Ani nemusím jezdit s majákem, stačí, když ten maják jede kolem a nestačím zírat, jak jsou silnice plný dementů Člověku se stane, že přehlídne či přeslechne, ale to se pak snaží rychle uklidit. Jenže spousta na to úplně kašle! Sanitka, hasiči, policajti, všechno jedno, já jedu a vy si polibte...
Na druhou stranu, taky se mi stalo, že jsem projel rovně křižovatku, a až pak jsem si všimnul, že z protějška zahybali doleva policajti se zapnutým majákem. Jenže přede mnou byl teréňák a ty troubové nepustili houkačku. Co pak má člověk dělat?
_________________ Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
hroch32 píše:Na druhou stranu, taky se mi stalo, že jsem projel rovně křižovatku, a až pak jsem si všimnul, že z protějška zahybali doleva policajti se zapnutým majákem. Jenže přede mnou byl teréňák a ty troubové nepustili houkačku. Co pak má člověk dělat?
Ještě lepší je, když vyjíždějí z boční ulice a maják zapnou pět metrů před hranicí křižovatky. Nejdřív se lekneš, pak hledáš odkud to jde a než to lokalizuješ, máš je přímo před sebou. To je pak šok!
dali píše:Sežeňte někdo kontakt, jak se k tomu vraku dostat. Pokud nebude stát úplnej nesmysl, klidně bych rozborku i zainvestoval.... Třeba kola na zimáky by z toho byly páradní
Bacha na to, že tahle konkrétní kola jsou šestnáctky, ale na zimu asi OK. Jinak do rozborky bych samozřejmě zainvestoval taky.
element5 píše:Bacha na to, že tahle konkrétní kola jsou šestnáctky, ale na zimu asi OK.
Právě o to mi jde, parádní šestnáctky, jedny z nejhezčích. Nicméně trochu jsem se informoval a pokud auto přijde rozebrat, dělaj si na něj zálusk mnohem silnější hráči, který jsou blíž ke zdroji, takže asi bez šance
Hieny Jj na zimáky dobrý, ale mě se v 16tce nelíběj. Chtěl bych Meteory!
Jo teď jsem si všiml že Comety se dělali dvoje, jedny normal a druhé s přídomkem C... Speciálně pro Cčko, nejsou 7 ale 7,5 takže ideál pro 225
tak tak, comety jsou normal a C. prave ty normal bych potreboval.. Titany jsou fajn, ale stejne na V70R patri proste Comety. a Meteory budu mit na zimu ja
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD