nefunkční přístrojová deska u S60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S60
- Bydliště: Bruntál
nefunkční přístrojová deska u S60
Přátelé, kamarádi,
prosím o radu či pomoc. Asi před týdnem mi přestala na S60, r.v. 2002 fungovat přístrojová deska. Po otočení klíčku se rozsvítí akorát dvě kontrolky a zbytek je úplně mrtvý. Nic dalšího nesvítí, žádný budík nefunguje. Akorát ještě kontrolka přepínání dálkových světel. Pravda je, že zhruba od léta už mi blbnul levý informační panel. Takový ten problém, že to chvílemi vypadalo jako rozsypaný čaj.
Protože se to tady už řešilo, nechal jsem přepájet ten studený spoj na tom CPU, který by to měl způsobovat. Ale to se týká asi jen toho informačního panelu, protože závada bohužel trvá.
Ten problém s tím celkovým nesvícením asi bude znamenat přepájení něčeho jiného, nebo výměnu stabilizátoru napětí, či co já vím. Není to můj obor, vůbec tomu nerozumím. Jsem schopen akorát vymontovat přístrojovku a případně ji dovézt někomu, kdo mi s tím dokáže pomoct.
prosím o radu či pomoc. Asi před týdnem mi přestala na S60, r.v. 2002 fungovat přístrojová deska. Po otočení klíčku se rozsvítí akorát dvě kontrolky a zbytek je úplně mrtvý. Nic dalšího nesvítí, žádný budík nefunguje. Akorát ještě kontrolka přepínání dálkových světel. Pravda je, že zhruba od léta už mi blbnul levý informační panel. Takový ten problém, že to chvílemi vypadalo jako rozsypaný čaj.
Protože se to tady už řešilo, nechal jsem přepájet ten studený spoj na tom CPU, který by to měl způsobovat. Ale to se týká asi jen toho informačního panelu, protože závada bohužel trvá.
Ten problém s tím celkovým nesvícením asi bude znamenat přepájení něčeho jiného, nebo výměnu stabilizátoru napětí, či co já vím. Není to můj obor, vůbec tomu nerozumím. Jsem schopen akorát vymontovat přístrojovku a případně ji dovézt někomu, kdo mi s tím dokáže pomoct.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S60
- Bydliště: Bruntál
nefunkční přístrojová deska u S60
Nechal jsem to celý proměřit a zrepasovat a zatím je to OK. Popravdě ani nevím co s tím dělali.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Říčany
nefunkční přístrojová deska u S60
Tak abych nezůstal pozadu. Dnes mi během jízdy vypadl komplet celý interiér. Upřímně, jediné co funguje je motor, světla vpředu a vzadu, interiérová světla a rádio.
Vše ostatní je zřejmě funkční, ale bez požnosti zapnutí nebo vypnutí. Z tlačítek funguje jen zapnutí mlhových světel, ale opět bez kontrolky. Blinkry také nejdou.
Elektroniku i elektriku docela zvládám, ale docela bych uvítal postrčení správným směrem, abych úplně netápal. Zřejmě to vypadá na nějaký centrální přívod napětí
do palubní desky a panelu. Někde jsem měl schéma, tak ho zkusím pohledat. Předem díky za pomoc...
Vše ostatní je zřejmě funkční, ale bez požnosti zapnutí nebo vypnutí. Z tlačítek funguje jen zapnutí mlhových světel, ale opět bez kontrolky. Blinkry také nejdou.
Elektroniku i elektriku docela zvládám, ale docela bych uvítal postrčení správným směrem, abych úplně netápal. Zřejmě to vypadá na nějaký centrální přívod napětí
do palubní desky a panelu. Někde jsem měl schéma, tak ho zkusím pohledat. Předem díky za pomoc...
_________________
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
nefunkční přístrojová deska u S60
Když máš v řiti budíky, tak jak klasicky S60/V70/S80 mívají, tak vše ostatní funguje bez problémů. Tedy příčinu bych nehledal v parafrázi tohoto tématu " nefunkční přístrojová deska " ale nefunguje mi skoro nic od elektriky. Btw právě budíky způsobují, že třeba nefungují ony interiérové světla, naopak blinkry jdou vždy. Zkus hledat tedy jinde než v této témě. Asi jsem Ti moc nepomohl, nasměrovat, ale alespoň abys netápal nad budíkama.
Anebo ještě poradím, k čemu bys došel...odpoj budíky a zkus jestli pořád nefunguje to samé. Vylučovací metodou musíš budíky vyřadit ( bo jinak je to prostě nemoc těhle aut ). Takže když je odpojíš, přestane Ti fungovat vnitřní osvětlení, tak předpokládej, že budíky jsou ok, naopak bych jako záchytný bod použil blinkry, o těch vím 100% že i bez budíků fungují. Pokud začnou fungovat, po odpojení, víš kde je problém.
Anebo ještě poradím, k čemu bys došel...odpoj budíky a zkus jestli pořád nefunguje to samé. Vylučovací metodou musíš budíky vyřadit ( bo jinak je to prostě nemoc těhle aut ). Takže když je odpojíš, přestane Ti fungovat vnitřní osvětlení, tak předpokládej, že budíky jsou ok, naopak bych jako záchytný bod použil blinkry, o těch vím 100% že i bez budíků fungují. Pokud začnou fungovat, po odpojení, víš kde je problém.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Říčany
nefunkční přístrojová deska u S60
Díky,
včera večer jsem přístrojovku vyndal a střední panel stejně nefunguje. Vypadá to tedy opravdu asi na nějaký centrální přívod elektriky.
Jinak jsem udělal tyto poznatky, čímž doplňuji výše uvedený příspěvek.
1. Na palubce svítí jen značka motoru, nic jiného a to jen tehdy když startuji
2. Blinkry fungují, je chybí akustická i optická signalizace
3. Funguje komplet rádio
4. Fungují varovné blinkry včetně optické signalizace
5. Fungují světla (i mlhová) včetně optické signalizace
6. Funguje elektrika ve všech dveřích (včetně zrcátek) a komplet vnitřní osvětlení
Vše ostatní je totálně mrtvé včetně klimatizace a větrání. Pojistky jsem konroloval všechny. ABS i DSTC funguje, pouze nejde díky nefunkčním tlačítkům vypnout.
To je asi tak vše. Začátkem týdne se na to podívám (víkend je návštěvní) a budu referovat.
včera večer jsem přístrojovku vyndal a střední panel stejně nefunguje. Vypadá to tedy opravdu asi na nějaký centrální přívod elektriky.
Jinak jsem udělal tyto poznatky, čímž doplňuji výše uvedený příspěvek.
1. Na palubce svítí jen značka motoru, nic jiného a to jen tehdy když startuji
2. Blinkry fungují, je chybí akustická i optická signalizace
3. Funguje komplet rádio
4. Fungují varovné blinkry včetně optické signalizace
5. Fungují světla (i mlhová) včetně optické signalizace
6. Funguje elektrika ve všech dveřích (včetně zrcátek) a komplet vnitřní osvětlení
Vše ostatní je totálně mrtvé včetně klimatizace a větrání. Pojistky jsem konroloval všechny. ABS i DSTC funguje, pouze nejde díky nefunkčním tlačítkům vypnout.
To je asi tak vše. Začátkem týdne se na to podívám (víkend je návštěvní) a budu referovat.
_________________
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S60
- Bydliště: Bruntál
nefunkční přístrojová deska u S60
Fakt nejsem odborník, ale tu přístrojovku bych z toho problému úplně nevylučoval. Ta moje se totiž chovala úplně přesně jako tvoje a po tu dobu co nefungovala se k tomu sem tam přidaly i další problémy. Úplně mi teda osvětlení neodcházelo, ale někdy třeba nesvítilo rádio, i když normálně hrálo, nebo se stalo že středový panel svítil jen úplně tlumeně a nereagoval na pokus o zesvětlení. Dokonce se mi jednou stalo, že jsem ráno otočil klíčkem a hned se rozsvítila dálková světla a nešla vypnout. Naštěstí se to vždycky nějak samo po chvíli spravilo. Všechny tyto problém skončily opravou přístrojovky. Vlastně jsem byl od začátku přesvědčený, že to všechno způsobovala přístrojovka, což se následně potvrdilo. Ale jak říkám, nejsem odborník.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Říčany
nefunkční přístrojová deska u S60
Zkusím tedy začít u přístrojovky - díky... Ale až v pondělí, pak dám vědět...
_________________
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
nefunkční přístrojová deska u S60
JJ z největší pravděpodobností paubka má studeňák na procesoru. Je třeba to přeletovat a nejlépe někým, kdo je na to vybavený, aby nenadělal víc škody jak užitku.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
nefunkční přístrojová deska u S60
To co tady popisuješ je jasně 100% přístrojovkou. Stačí psát všechna fakta a ono se to jednoduše odvodí.
Přeletování dělám i já, kdo to nedá napoprvé, obvykle poškodí víc než by si člověk myslel a nejhorší je, že neexistuje 2. pokus. ( dobře, druhý ještě ano, ale takhle teplotně namáhat procesor je prostě v globálu vzato o držku...a méně je více, jak píše Jarek )
Přeletování dělám i já, kdo to nedá napoprvé, obvykle poškodí víc než by si člověk myslel a nejhorší je, že neexistuje 2. pokus. ( dobře, druhý ještě ano, ale takhle teplotně namáhat procesor je prostě v globálu vzato o držku...a méně je více, jak píše Jarek )
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Říčany
nefunkční přístrojová deska u S60
Tak jsem se do toho pustil (berme to tak, že s elektronikou mám poměrně značné zkušenosti), proletoval mikropájkou CPU atd. a výsledek je stále stejný.
Respektive jsem zjistil, že když na určitém místě stisknu tišťák, tak začně pípat signalizace pásů a na všech displayích se rozsvítí správné nápisy, ale jen velmi velmi tlumeně, žárovky ani ledky (kromě toho motoru) stále nejdou. Není mi však jasná jedna věc (teď to beru selským rozumem), proměřil jsem vstupní konektor a kromě dat a cca 5V tam nic jiného není - teď narážím na to, jak mohou na palubce svítit 12V žárovičky, když nemají napájení (měnič na desce předpokládám není)...? V absolutní tmě jsem si všiml, že i na prostředním panelu ledky v tlačítkách velmi slabě poblikávají...
Respektive jsem zjistil, že když na určitém místě stisknu tišťák, tak začně pípat signalizace pásů a na všech displayích se rozsvítí správné nápisy, ale jen velmi velmi tlumeně, žárovky ani ledky (kromě toho motoru) stále nejdou. Není mi však jasná jedna věc (teď to beru selským rozumem), proměřil jsem vstupní konektor a kromě dat a cca 5V tam nic jiného není - teď narážím na to, jak mohou na palubce svítit 12V žárovičky, když nemají napájení (měnič na desce předpokládám není)...? V absolutní tmě jsem si všiml, že i na prostředním panelu ledky v tlačítkách velmi slabě poblikávají...
Naposledy upravil(a) starman dne 23 lis 2009 20:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Říčany
nefunkční přístrojová deska u S60
Tak přátelé, kamarádi, děkuji všem za pomoc - selský rozum zvítězil a když nepomohlo propájení, šel jsem podle schematu po napájení, až jsem došel k relátku, které by do palubky mělo posílat (to na konektoru chybějící) napájení. Zkusil jsem ho prohodit s jiným a všechno naběhlo.....
Pokud by někdo měl zájem o kompletní schéma, pošlu mu ho, já bych se bez něj nehnul z místa.
Pro zainteresované - vadné bylo relé hned vedle ECM a to CMI22 (je třetí vpravo shora).

Pokud by někdo měl zájem o kompletní schéma, pošlu mu ho, já bych se bez něj nehnul z místa.
Pro zainteresované - vadné bylo relé hned vedle ECM a to CMI22 (je třetí vpravo shora).
_________________
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
nefunkční přístrojová deska u S60
No zrovna u tohoto bych to nečekal, ale stát se může všechno.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4 D5 2002
- Bydliště: Olomouc
nefunkční přístrojová deska u S60
Ahoj, řeším teď stejný problém
. Nejdřív mi problikával počítač, pak přestalo fungovat všechno a začalo to indikovat hrozné kraviny.
Vytáhl jsem přístrojovku, demontoval desku a přepájel procesor a driver počítače. Všechno mi už funguje, jenom se nemůžu zbavit hlášky SRS-AIRBAG WARTUNG DRINGEND.
Nevíte náhodou co stím? Četl jsem, že to má spojitost s palubkou, ale ještě jsem nepřišel která ta potvora na desce to dělá.
Moc děkuji za pomoc
To v červeném je přepájené

Vytáhl jsem přístrojovku, demontoval desku a přepájel procesor a driver počítače. Všechno mi už funguje, jenom se nemůžu zbavit hlášky SRS-AIRBAG WARTUNG DRINGEND.
Nevíte náhodou co stím? Četl jsem, že to má spojitost s palubkou, ale ještě jsem nepřišel která ta potvora na desce to dělá.
Moc děkuji za pomoc

To v červeném je přepájené

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Říčany
nefunkční přístrojová deska u S60
To je pouze chybová hláška, která se musí vymazat přes počítač.rschwarz píše:Ahoj, řeším teď stejný problém. Nejdřív mi problikával počítač, pak přestalo fungovat všechno a začalo to indikovat hrozné kraviny.
Vytáhl jsem přístrojovku, demontoval desku a přepájel procesor a driver počítače. Všechno mi už funguje, jenom se nemůžu zbavit hlášky SRS-AIRBAG WARTUNG DRINGEND.
Nevíte náhodou co stím? Četl jsem, že to má spojitost s palubkou, ale ještě jsem nepřišel která ta potvora na desce to dělá.
Moc děkuji za pomoc
To v červeném je přepájené
_________________
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4 D5 2002
- Bydliště: Olomouc
nefunkční přístrojová deska u S60
Děkuji za info, to už nějak dořeším, ale stejně tam mám pořád nějakej studeňákstarman píše:To je pouze chybová hláška, která se musí vymazat přes počítač.rschwarz píše:Ahoj, řeším teď stejný problém. Nejdřív mi problikával počítač, pak přestalo fungovat všechno a začalo to indikovat hrozné kraviny.
Vytáhl jsem přístrojovku, demontoval desku a přepájel procesor a driver počítače. Všechno mi už funguje, jenom se nemůžu zbavit hlášky SRS-AIRBAG WARTUNG DRINGEND.
Nevíte náhodou co stím? Četl jsem, že to má spojitost s palubkou, ale ještě jsem nepřišel která ta potvora na desce to dělá.
Moc děkuji za pomoc
To v červeném je přepájené


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13008
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
nefunkční přístrojová deska u S60
A nesvítí ti podsvícení nebo písmena dané hlášky?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4 D5 2002
- Bydliště: Olomouc
nefunkční přístrojová deska u S60
Právě vůbec nevykresoval, ale jak jsem s tím trošku klepnul, tak už svítí a vypisuje. Uvidím zítra ráno. Bohužel si myslím, že se mi to objeví znovu.raolsa píše:A nesvítí ti podsvícení nebo písmena dané hlášky?
Hlavně že už funguje komplet přístrojovka.
Ale ten displej počítače chci dát taky dohromady. Jen jsem si všimnul, že svítil na jedné sraně trošku míň. Po klepnutí už svítí rovnoměrně.
Jinak k přístrojovce musím říct, to že od výroby tam na procesoru nebyl propájen jeden pin, takže nejenom studeňáky, ale i chyběl cín


Přemýšlím čím to ale bude, protože všechno už funguje bez problému, jen ten informační displej vypadnul, nejhorší, že to bylo až jsem to všechno složil, do té doby v pohodě.
-
Offline
- Příspěvky: 1218
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno/Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
nefunkční přístrojová deska u S60
To se často stává že tam chybí nějaký spoje, zvlášť když tomu někdo takto primitivně ladí odometry 

_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4 D5 2002
- Bydliště: Olomouc
nefunkční přístrojová deska u S60
Nerozumím co je tím myšleno. Ale jen pro vysvětlení, potřebuji mít fungující přístrojovku dokud se nedomluvím s někým kdo tyto desky řeší. Kontakty pinů jsou propájeny v pořádku, ale určitě tam něco bude. Řešil jsem jenom piny procesoru a toho druhého čipu (asi ovladače displeje).jou81 píše:To se často stává že tam chybí nějaký spoje, zvlášť když tomu někdo takto primitivně ladí odometry
Když jsem se na to díval, někdo to měl už přede mnou rozdělané (chybí šroubky

Jak to bylo myšleno? Jsem sice elektrotechnik přes telekomunikace, ale co je ladění odometrů fakt nevím


-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4 D5 2002
- Bydliště: Olomouc
nefunkční přístrojová deska u S60
Tak už jsem na to přišel, přístrojovka mi po přepájení funguje komplet, jenom vypadává podsvícení displeje počítače. Myslím si, že to bude nějaká oxidace na kontaktech bajonetových patic žárovek. Jak budu mít čas, tak se na to podívám.
-
Offline
- Příspěvky: 2017
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4T
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
nefunkční přístrojová deska u S60
no jestli budes mit cestu kolem, tak ti ty hlasky smazu...
a zarovky kdyz na ty stare jednou sahnes, tak se pak serou. doporucuju nakoupit vsechny nove...
jsou tam zarovky 1,2w 2w v sede a modre patici (ted nevim ktera kde presne) a v tech cernych paticich je 3w mnamka... 3w jsem musel kupovat v nemecku... zarovky jsou vytahovaci, nemusis kupovat i s patici, ono ty s patici co jsou bezne v mototechne jsou stejne na hovno...
a zarovky kdyz na ty stare jednou sahnes, tak se pak serou. doporucuju nakoupit vsechny nove...
jsou tam zarovky 1,2w 2w v sede a modre patici (ted nevim ktera kde presne) a v tech cernych paticich je 3w mnamka... 3w jsem musel kupovat v nemecku... zarovky jsou vytahovaci, nemusis kupovat i s patici, ono ty s patici co jsou bezne v mototechne jsou stejne na hovno...
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4 D5 2002
- Bydliště: Olomouc
nefunkční přístrojová deska u S60
Ahoj všem, tak přepájení procesoru přístrojovky pomohlo, byla tam jedna nožička úplně na volno a zbytek jsem pro jistotu propájel taky. Žárovečky jsou vyměněny, když jsem starou vytáhl a dal zpátky, tak už nefungovala, ideální opravdu koupit nové.koch píše:no jestli budes mit cestu kolem, tak ti ty hlasky smazu...
a zarovky kdyz na ty stare jednou sahnes, tak se pak serou. doporucuju nakoupit vsechny nove...
jsou tam zarovky 1,2w 2w v sede a modre patici (ted nevim ktera kde presne) a v tech cernych paticich je 3w mnamka... 3w jsem musel kupovat v nemecku... zarovky jsou vytahovaci, nemusis kupovat i s patici, ono ty s patici co jsou bezne v mototechne jsou stejne na hovno...
A chybovou hlášku airbagu mi vymazal koch tady z fóra, ještě jednou moc díky

Přístrojovka zase funguje jak má.
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo S60 D5 120kw AT
nefunkční přístrojová deska u S60
Ahojte, na mojom volve odišli budíky, žiaľ naveky vekou... Zohnal som druhé, číselká na obale boli trochu rozdielne - pôvodné 620t tieto tuším 630t. Všetko funguje ako má, rýchlosť, otáčky, palivo akurát nejde palubný pc.. (na tých pôvodných išiel po taliansky)... ide akurát tak čítanie chýb - srs airbax, drivers door open atd... ale keď pokrútim kolieskom na páčke display stmavne a nič sa nedeje... znamená to že som kúpil budíky bez palubáku alebo ich len treba dohrať alebo stačí nejaký reset? Mimochodom je dosť možné že tieto budíky sú z benzínu, boli otáčky do 8tisíc, prehodil som ukazovateľe z mojich starých a nabehli otáčky a rýchlosť ako má...
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
nefunkční přístrojová deska u S60
Na vině bude (z 99%) jiný firmware. V tomto případě zřejmě benzín vs. nafta.
Řešení je ale jednoduché, zajeď kamkoli k http://@d5t5.com (ale i s tou původní palubkou) a stačí naklonovat (vyčíst starou, nahrát do nové = t.j. kompletně přenést původní firmware vč. všech nastavení a hodnot). Pak bude vše fungovat jako s původní palubkou. Současně s tím pak nejlépe vyhnat pryč i tu italštinu
Pavel
P.S. Troufám si tvrdit, že v autorizáku ti ani jedno (klonování), ani druhé (slovenštinu) nemohou nabídnout.
Řešení je ale jednoduché, zajeď kamkoli k http://@d5t5.com (ale i s tou původní palubkou) a stačí naklonovat (vyčíst starou, nahrát do nové = t.j. kompletně přenést původní firmware vč. všech nastavení a hodnot). Pak bude vše fungovat jako s původní palubkou. Současně s tím pak nejlépe vyhnat pryč i tu italštinu

Pavel
P.S. Troufám si tvrdit, že v autorizáku ti ani jedno (klonování), ani druhé (slovenštinu) nemohou nabídnout.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo S60 D5 120kw AT
nefunkční přístrojová deska u S60
pôvodná palubka už neexistuje, tak dúfam že majú nejaký backup...
takže len fw, super, potešil si ma 


Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé