LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Andreios
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Mníšek pB
Vůz: V70 II 2.5T

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Andreios »

Přátelé,
rozhoduji se předělat V945 s dvoulitrovým turbobenzínem na plyn (tudíž asi nejspíš sekvence) a rád bych vás poprosil o nějaká doporučení (nebo varování), u které firmy si přestavbu nechat udělat (nebo které se naopak vyhnout). Jsem z Prahy, nicméně z důvodů hodných zřetele se přestavba může odehrát i v jiném koutu ČR. :)
Podmínkou je jednak slušné zpracování samotné přestavby, ale též spolehlivost a event. mezinárodní servisovatelnost systému, (jelikož mě čeká častý pohyb směrem na jeden velký ostrov na západ od evropského pobřeží...) a to vše při zachování rozumné ceny.

Děkuji předem za všechny tipy a nabídky..

andreios
_________________
V70 II 2.5T
Bylo
[color=#0000BFV 945 Polar, B200FT, nar. 95, [/color], V945 B200FT 96'

Dural8
Offline
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Dural8 »

Osobně doporučuji http://www.greenfuel.cz

Systém Prins VSI je sice o kousek dražší než jiné systémy, ale stojí to za to a když to propočítáš, tak se Ti ten rozdíl systémů vrátí po třeba 5ti plných nádržích.
Každopádně já jsem hledal jako Ty, je to tu někde rozepsané, myslím si docela důkladně, proč a jak jsem se rozhodl zrovna tam, kam Ti píšu i do tohoto příspěvku.
Referencí je zde více, já ještě doplňuji, že mám najeto 40t km, za měsíc to bude rok co to mám a nedám na to dopustit.
+ doplňuji, že třeba uživatel Hynek9 tu má V70 a zkušenosti obdobné, na montáž a kvalitu provedení jsme oba velmi nároční a i přesto hodnotíme za 1. Btw Hynek tu má též popis jeho montáže u zmíněné firmy a nutno podotknout, že nejenom on :wink:

Uživatele uvádím proto, abys věděl koho příspěvky hledat a mohl si počíst další reference k Greenfuelovi :green:, prostě ptal ses, tak doporučuju.

Edit: Tady ještě doplňuju odkazy na moje a další zkušenosti
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=18945
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=12226
_________________
V60 D4

Andreios
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Mníšek pB
Vůz: V70 II 2.5T

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Andreios »

Díky, vlákno o Greenfuel jsem objevil a vypadá to opravdu moc dobře. Navíc pokud jsem to pochopil správně, tak je to systém, který je běžný i v Anglii, což mi pro možnost servisu na ostrovech plně vyhovuje...
_________________
V70 II 2.5T
Bylo
[color=#0000BFV 945 Polar, B200FT, nar. 95, [/color], V945 B200FT 96'

Dural8
Offline
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Dural8 »

Tak to jsi pochopil velmi správně, právě tam totiž Michal Outrata z Greenfuelu předtím 3 roky pracoval :)

Nicméně jak říkám, 40t km, rok a servis žádnej, akorát revize na STK. Funguje to cajk :Yahoo!:
_________________
V60 D4

ftv
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od ftv »

Chci dát LPG do stejného auta a také jsem na základě vyjímečně příznivých referencí tady na fóru zvolil Greenfuela. Jenže to bylo na začátku léta a zrovna odjížděl na dovolenou a já pak až do teď víceméně nenašel jeden týden, kdybych auto nepotřeboval ... :( Snad začátkem listopadu to půjde. Každopádně ať už budete mít jakýkoli systém, podělte se o zkušenosti ...
_________________
1996 945 Polar B200FT manuál stříbrná
1997 945 Polar B200FT manuál modrá LPG
1991 960 B204FT manuál zelená

Fridrich
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: nemam
Bydliště: Kolín

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Fridrich »

Drobný dotaz, jak jako uživatel poznám rozdíl mezi Prins Vsi a Brc sequent ? Jasně vsi pracuje s vyšším tlakem atd, ale jak je to znát v praxi ?

Dural8
Offline
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Dural8 »

To já Ti nepovím, nikde jsem neměl možnost porovnat. Odrážím se pouze od faktu, že si většina lidí stěžuje, že ač sekvence tak je to dost znát na úbytku výkonu, u Prins je tento rozdíl minimální ( alespoň u mě ). A na to by měl mít majoritní vliv právě onen tlak.

Nicméně to neznamená, že BRC nemůže být dobré za méně peněz.
Taky je to hodně o nastavení a následné spotřebě, dá se tomu taky přidat na směsi a pak to jede možná o trochu lépe než benzín ( subjektivní, nicméně pečlivé praktické zkoušení u Prins) ale za to navýšení spotřeby to nestojí, já k tomu přistupoval, že nechci odpůrcům LPG dokázat, že mají pravdu a tak jsem si připlatil. Dodnes jsem bez jediného servisu a jediného problému, takže spokojen.
Jak říkám, nemám možnost srovnání, proto jsem rád, že to vyšlo jak to je a neměnil bych. Příště opět k Michalovi Outratovi :green:
_________________
V60 D4

PeS
Offline
Příspěvky: 415
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od PeS »

Dural8 píše:To já Ti nepovím, nikde jsem neměl možnost porovnat. Odrážím se pouze od faktu, že si většina lidí stěžuje, že ač sekvence tak je to dost znát na úbytku výkonu, u Prins je tento rozdíl minimální ( alespoň u mě ). A na to by měl mít majoritní vliv právě onen tlak.
Máme tenhle systém (BRC Sequent) v autě, a že bych poznal rozdíl benzín plyn, to fakt ne. A to je to T5. Spotřeba je asi mírně vyšší než u benzínu, ale na benzín jezdíme málo, zatím jsme tankovali jen jednou plnou (70 litrů), zatím stále 30 jich tam je ;-)

Systém v květnu prošel po dovozu kontrolou, od té doby šlape jako hodinky, bez servisních zásahů prostě jen spokojeně volvíme, již skoro 7tis. km (uff, nějak hodně jezdíme proti dřívějšku).
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od volvocesky.cz, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Andreios
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Mníšek pB
Vůz: V70 II 2.5T

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Andreios »

PeS píše:... prostě jen spokojeně volvíme, již skoro 7tis. km (uff, nějak hodně jezdíme proti dřívějšku).
To někteří volví ještě spokojeněji... Za měsíc od koupi devítky 5800km... :roll:
Nicméně pokud všechno dobře dopadne, tak za týden se pochlubím prvními dojmy z Prins VSI.
_________________
V70 II 2.5T
Bylo
[color=#0000BFV 945 Polar, B200FT, nar. 95, [/color], V945 B200FT 96'

Fridrich
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: nemam
Bydliště: Kolín

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Fridrich »

Dural8 píše:To já Ti nepovím, nikde jsem neměl možnost porovnat. Odrážím se pouze od faktu, že si většina lidí stěžuje, že ač sekvence tak je to dost znát na úbytku výkonu, u Prins je tento rozdíl minimální ( alespoň u mě ). A na to by měl mít majoritní vliv právě onen tlak.

Nicméně to neznamená, že BRC nemůže být dobré za méně peněz.
Taky je to hodně o nastavení a následné spotřebě, dá se tomu taky přidat na směsi a pak to jede možná o trochu lépe než benzín ( subjektivní, nicméně pečlivé praktické zkoušení u Prins) ale za to navýšení spotřeby to nestojí, já k tomu přistupoval, že nechci odpůrcům LPG dokázat, že mají pravdu a tak jsem si připlatil. Dodnes jsem bez jediného servisu a jediného problému, takže spokojen.
Jak říkám, nemám možnost srovnání, proto jsem rád, že to vyšlo jak to je a neměnil bych. Příště opět k Michalovi Outratovi :green:
Prins u mě zatim vitězí, ještě uvidíme.. Mám jen dotaz ohledně ventilů, neni možné jak je plyn suchý, že časem začnou zvonit hydra ? (nebo je to u jak ktereho motoru ?) A co přípravek flash lube ?

Dural8
Offline
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Dural8 »

Našel jsem dost lidí, že přidává Flash lube...
Mě bylo řečeno, že to není nutné a funguju pořád dál. Až se mi to pokaká, budu řešit proč to bylo a jestli tomu jde nějak zabránit. Je teda pravda, že občas mi LPG dojde, tak motor propláchnu třeba čtvrtkou nádrže beňolu...možná tak trochu schválně si ho teda nechám dojít a jedu kus na beňo prostě mno. Nicméně zatím mě to netrápí, takže Ti moc neporadím.
_________________
V60 D4

Dural8
Offline
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Dural8 »

PeS píše: Máme tenhle systém (BRC Sequent) v autě, a že bych poznal rozdíl benzín plyn, to fakt ne. A to je to T5. Spotřeba je asi mírně vyšší než u benzínu, ale na benzín jezdíme málo, zatím jsme tankovali jen jednou plnou (70 litrů), zatím stále 30 jich tam je ;-)

Systém v květnu prošel po dovozu kontrolou, od té doby šlape jako hodinky, bez servisních zásahů prostě jen spokojeně volvíme, již skoro 7tis. km (uff, nějak hodně jezdíme proti dřívějšku).
Toť jak píšu, nemůžu soudit bo jsem nikdy nemohl porovnat, věřím že to funguje a fungovat bude ( BRC ), já píšu proč jsem se rozhodl já a pro co. To že to také může být špatné rozhodnutí je jasné ne? :wink:
Ačkoliv si nestěžuju a neměl jsem ani jeden jediný důvod proč bych to dělal. Ta cena pro mě znamenala jistotu, jasně jsou to kraviny co Ti pomůžou při rozhodování, ale taky jsou to některá fakta - Prins VSI se dávalo i do nových Subaru ( informace z netu ).
_________________
V60 D4

Fridrich
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: nemam
Bydliště: Kolín

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Fridrich »

Do subaru dávají kapalný vstřik vialle, alespoň tady v cz..

Fridrich
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: nemam
Bydliště: Kolín

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Fridrich »

Máme tenhle systém (BRC Sequent) v autě, a že bych poznal rozdíl benzín plyn, to fakt ne. A to je to T5. Spotřeba je asi mírně vyšší než u benzínu, ale na benzín jezdíme málo, zatím jsme tankovali jen jednou plnou (70 litrů), zatím stále 30 jich tam je ;-)

Systém v květnu prošel po dovozu kontrolou, od té doby šlape jako hodinky, bez servisních zásahů prostě jen spokojeně volvíme, již skoro 7tis. km (uff, nějak hodně jezdíme proti dřívějšku).[/quote]

Opravdu to není poznat ? Ani pod zátěží (plnej kotel na omezovač) ?

Dural8
Offline
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Dural8 »

Fridrich píše:Do subaru dávají kapalný vstřik vialle, alespoň tady v cz..
Dávají, já jsem ale psal v minulém čase...už to nějakej pátek je co jsem to četl.

Jinak nevím jak BRC, ale mě to není poznat ani na deset kotlů a deset omezovačů a že tak jezdím často :green:
_________________
V60 D4

Andreios
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Mníšek pB
Vůz: V70 II 2.5T

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Andreios »

Abych se vrátil zpátky k tématu, od soboty jezdím na Prins VSI z dílny greenfuel, časem se podělím se zkušenostmi z provozu. Zkušenosti ze samotné přestavby jsou za 1* - perfektní přístup, skvělé jednání.
_________________
V70 II 2.5T
Bylo
[color=#0000BFV 945 Polar, B200FT, nar. 95, [/color], V945 B200FT 96'

Dural8
Offline
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Dural8 »

Tož good, vítej v řadách :wink:
_________________
V60 D4

ftv
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od ftv »

Skvělé, už jsem žhavej na první dojmy ... :good:
_________________
1996 945 Polar B200FT manuál stříbrná
1997 945 Polar B200FT manuál modrá LPG
1991 960 B204FT manuál zelená

edy68
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 25
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od edy68 »

Přál bych ti nabírat dojmy z oprav po ujetí cca 100tis. Krátkodobě to nemá viditelný vliv,ale po delší době??? :x Jezdí k nám do servisu několik plyňáků s motory 300 tis. a víc a to je fakt mazec. NEODKARBONOVATELNÉ!!! Plastové díly vodního systému,jako jsou kolínka s odbočkou,boky chladičů atd... všechno totálně rozežrané zevnitř. Svíčky nebo vstřikovače už po polovině životnosti nepracují správně atd... Tak držím palce,aby se to vyplatilo. Osobně toho zastánce nejsem,protože plyn patří do kamen a ne do auta,ale když si hold někdo koupí dvoulitrový benzín a pak na to nemá,tak ať raději jezdí šalinou (tramvají :D ).
_________________
S40r.v.1998 1.6 77kw 320tkm devileyes

ftv
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od ftv »

Díky za báječnou radu, jen bych ještě potřeboval vědět, jak do tramvaje nacpu všechny ty věci, co s sebou vozím a jak ji přinutím jezdit tam kam potřebuju a ne tam kde má koleje ... (sorry za OffTopic) :D
_________________
1996 945 Polar B200FT manuál stříbrná
1997 945 Polar B200FT manuál modrá LPG
1991 960 B204FT manuál zelená

Fridrich
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: nemam
Bydliště: Kolín

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Fridrich »

edy68 píše:Přál bych ti nabírat dojmy z oprav po ujetí cca 100tis. Krátkodobě to nemá viditelný vliv,ale po delší době??? :x Jezdí k nám do servisu několik plyňáků s motory 300 tis. a víc a to je fakt mazec. NEODKARBONOVATELNÉ!!! Plastové díly vodního systému,jako jsou kolínka s odbočkou,boky chladičů atd... všechno totálně rozežrané zevnitř. Svíčky nebo vstřikovače už po polovině životnosti nepracují správně atd... Tak držím palce,aby se to vyplatilo. Osobně toho zastánce nejsem,protože plyn patří do kamen a ne do auta,ale když si hold někdo koupí dvoulitrový benzín a pak na to nemá,tak ať raději jezdí šalinou (tramvají :D ).
Neni to použitim stareho obyč. systemu ?

Dural8
Offline
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Dural8 »

edy68 píše:Přál bych ti nabírat dojmy z oprav po ujetí cca 100tis. Krátkodobě to nemá viditelný vliv,ale po delší době??? :x Jezdí k nám do servisu několik plyňáků s motory 300 tis. a víc a to je fakt mazec. NEODKARBONOVATELNÉ!!! Plastové díly vodního systému,jako jsou kolínka s odbočkou,boky chladičů atd... všechno totálně rozežrané zevnitř. Svíčky nebo vstřikovače už po polovině životnosti nepracují správně atd... Tak držím palce,aby se to vyplatilo. Osobně toho zastánce nejsem,protože plyn patří do kamen a ne do auta,ale když si hold někdo koupí dvoulitrový benzín a pak na to nemá,tak ať raději jezdí šalinou (tramvají :D ).
Vysvětli prosím pojem NEODKARBONOVATELNÉ.
Vysvětli prosím co má společného kolínko s odbočkou, boky chladičů s provozem na LPG.
Svíčky a vstřiky beru, nicméně na poslední svíce jsem najel 70t km a z toho posledních 40t s LPG, kde je teda chyba?
Vstřiky jak říkám, občas proženu a až to bude kravit, vím že to může být některý z nich, ale opět to jednoduše poznám, když auto na benzín bude kuckat a na LPG pojede v pohodě. Výměna vstřiku, i když vyjde na 5000,- , a to jistě nevyjde a bude za méně, tak je zaplacená ještě před tím, než se to vysype, takže do toho rád ten peníz dám.
A jinak dokud budu jezdit průměrnou rychlostí 65km/h za 1,25Kč/km s autem, s kterým se i pěkně svezu, když chci, tak jsem maximálně spokojenej a plyn do zapalovače mě fakt nerozhodí :green:
Možná po 100t km budu mluvit jinak, zatím si však zpívám, tak mi odpověz na moje otázky, díky.
_________________
V60 D4

edy68
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 25
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od edy68 »

Neodkarbovatelné je vnitřní stav motoru v takovém stavu,že nejde běžnými prostřebky vyčistit.Musel by se kompletně rozebrat a jednotlivé díly namočit na den do "mafrasolu",aby s tím šlo pohnout.Jak se na stěnách vytvoří větší vrstva karbonu (a můžeš tam celou dobu dávat 5W-30,5W-40),tak se začnou částečky odlamovat a lítají všude.Výfuk,sání... A když se taková mrška dostane při zátahu do lopatek turba,tak máš vymalováno.A ona se tam může dostat ze tří stran.Sání,výfuk a mazání.Proč to dělá právě nejvíc u LPG a long-life olejů??? To je otázka na specialistu od olejů,ale já si myslím,že LPG výrazně zkracuje životnost těch složek oleje,které mají vliv na to,aby se omezovala tvorba karbonu.Jedna studie nějakého výzkumáku na oleje uváděla,že u olejů 5W-30/40 je u benzínových motorů po ujetí 10 000km a 14 000km u dieselových,vyčerpány všechny důležité složky.Při použití LPG je tato kilometrová hranice ještě asi o třetinu nižší.To je jen olej a kdo jezdí na 5W-30/40 a mění olej po cca 7 500km???
_________________
S40r.v.1998 1.6 77kw 320tkm devileyes

edy68
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 25
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od edy68 »

Proč se rozpadají plastové díly vodního systému mnohem dřív u LPG nevím.Voda chladí nějaký ten směšovač a jestli se to tam někde dokáže dostat??? Ale je to různé od typů aut nebo spíš různých výrobců těchto plastových dílů.
Svíčky jsou běžná záležitost a otřepaná.Neexistuje svíčka na obojí.Buď chodí dobře na benzín nebo na plyn.U LPG je dávaná plynařema samozřejmě ta na plyn.A zápalnost plynu je úplně jinde než u benzínu.Těžko se to ale pozná na poslech a při jízdě,ale pokud to máš na diagnostice a díváš se na grafy průběhu hoření,tak uvidíš,jaký to je rozdíl.Plynaři jsou tedy alespoň u nás nadšeni,když to chceš namontovat.To by člověku vlezly až do pr... ,ale jak je problém,tak to nechtějí opravovat a oblíbená hláška je:plyn je O.K. to je v benzínové části a to my neděláme...Ale věřím,že to bude jen pár takových pitomců.Většina by měla přistupovat seriózně.
A co se týká vstřikovačů? Když odejde jeden,tak by se měly měnit všechny.Je to stejné jako s tlumiči.Vyměnit jeden tlumič?? +- mají nachozeno stejně a když vyměním jeden,tak ho enormě víc zatížím,protože druhý už dávno nechodí na 100%.To stejné pružiny...vždycky obě strany.A u vstřiků to je stejné.Ona to sice řídící jednotka částečně srovná,ale ten režim spalování už není ideální.To má zase potažmo vliv na recirkulaci,lambda sondu...
Pokud je LPG dodávané přímo od výrobce,tak je i celý režim řídících jednotek jinak nastavený.Je pravda,že dnes se montují už dost kvalitní systémy,ale to je jen jedna část namontovaná do systému,který je nastaven na jiný režim.
A do motoru s terbem LPG??? To mi připadá naprosto scestné.Atmosferický motor ještě budiž.
_________________
S40r.v.1998 1.6 77kw 320tkm devileyes

Dural8
Offline
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

LPG do V940 - B200FT - kde nechat udělat?

Příspěvek od Dural8 »

Ještě jsi mě nepřesvědčil proč ne.
Kdo tady mluví o Longlife olejích? Já teda ne...
Oleje ať si kdo chce zkrátí jak chce, každopádně ten samý stav co popisuješ se děje i u aut jezdící na benzín + obvykle právě po výměně oleje za "lepší". Není to výsadou LPG. To že LPG olej znehodnocuje neříkám že ne, ale to co jsi popsal neberu že za to může LPG.
Svíčky říkám ok, nicméně máš LPG? Já jo, najel jsem s nima co jsem napsal a za tím si stojím, problém s tím nemám, opět jsi mě nepřesvědčil. Je pravda že LPG hoří při vyšší teplotě, takže změna teploty svíček je více než vhodná, ale opět je zde nic neříkající hodnota proč se toho bát?
Byl jsem s autem na emisích, tam zrovna nádherně poznáš jak auto šlape na benzín a jak na LPG, kdy je běh hlučnější a kdy tišší...hádej hmmm?
Vstřiky opět nesouhlasím, nejsou na sobě nikterak závislé, proč bych nemohl vyměnit jenom jeden?
Nevím proč u nich přicházíš se srovnáním s tlumičema a perama, co mají společného?
Vstřik dle mě buď funguje správně nebo ukapává či práší špatně a pak to poznáš. Když kape jeden, proč budu měnit ostatní 4? To snad udělám až odejdou opět ty zbývající ne?
Vyměnil jsem vadnou součástku ( 1 vstřik ), motor běží plynule a není důvod aby to nějak negativně ovlivňovalo lambdu nadále.
Když LPG dodává přímo výrobce, tak si piš, že je tam namontováno to samé, co si tam necháváme namontovat my, zde přítomní plynaři, žádný rozdíl v tom není.
Voda ohřívající ono "podávací čerpadlo" je tam z důvodů jasně danných, a to proto, že LPG má při nízké teplotě a současném vstřiku tendenci zamrzat, nicméně je jasné, že LPG do styku s vodou nepřichází. Když tak rád používáš přirovnání, tak je to jako výměník topení a ohřívaný vzduch do kabiny, nic více.
No a nakonec...cože LPG do turbíny? Povídej, vyprávěj co Tě k tomu vede?
_________________
V60 D4

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“