Tak to je stejně slušnýmartinopel píše:
Přesně tak


Tak to je stejně slušnýmartinopel píše:
Přesně tak
Nevěřím žádné zázračné krabičce.Bighead píše:Tak to je stejně slušnýmartinopel píše:
Přesně tak, ta spotřeba
. Asi má smysl si k tomu koupit nějakou krabičku. Jenže výrobní cena takový krabičky je v řádech 100 korun a prodej je v řádech 1000 a někdy i něco za 10000.
Ne, opravdu si s jinym palivem v nadrzi jednotka sama neporadi.Urvanej píše:Pokud je lambda v pořádku, tak by to měla uřídit přeci sama ne? - tohle jsem si vždycky řikal já osobně, ale bohužel to neni pravda
řj se řídí i podle jinejch čidel a jen lambda to, že to neni benzin nezachrání.
No dobrá a co tedy krabička udělá??Urvanej píše:Pokud je lambda v pořádku, tak by to měla uřídit přeci sama ne? - tohle jsem si vždycky řikal já osobně, ale bohužel to neni pravda
řj se řídí i podle jinejch čidel a jen lambda to, že to neni benzin nezachrání.
Pokud prodlouží dobu vstřiku musí jít zákonitě spotřeba nahoru.vit.soucek píše:Ad Krabičky: Jediný co to v reálu dělá je to, že to prodlouží dobu vstřiku. Dotáhne se tím směšovací poměr, aby měla výsledná směs stejnou výhřevnost jako s benzínem. Když už bych takovou věc kupovat, tak jedině, aby měla svoji přípojku na lambdu. Existujou i takový, který prostě prodloužeji v nějakym poměru a je jim jedno co se s motorem děje.
Ad jednotky v autě: Záleží na tom, jestli má ta daná jednotka nahraný mapy i pro "tak nevýhřevnej benzín" kterým E85 ve skutečnosti je. Proto jsou velký odlišnosti mezi autama a motorama, jak si s E85 poraději. Svým způsobem by se pak nabízelo něco jako chiptuning, ale jestli to někdo dělá netuším...
Jeden známý s novym focusem zjišťoval, jaký jsou rozdílý mezi obyč a FFV verzí se stejnym motorem. Jedinej rozdíl je řídící jednotka motoru.
Taky jsem slyšel, že FFV auta mají kratší servisní interval. nevíte o tom někdo něco?
Tím víceméně mícháš něco jako E17. Na to by mělo jezdit každý benzínový auto. U čerpacích stanic v německu jsem viděl točit E10. Cenově nevím, jak to vycházelo.martinopel píše:Prozatím mi nejlépe vychází poměr 80% benzín na 20% E85.Tímto zůstává spotřeba zachována,výkon šel mírně nahoru a droboučká úspora tu je.
polikusek píše:Ahoj ja mám přestavěné volvo v40 2.0t 118 kw od pána kterej si udělal přestavbovou ŘJ sám je to česká výroba http://drunkcar.cz/ jednotka má svoje čidlo teploty a tudíž reguluje délku a množství vsřikovaného paliva podle teploty motoru dá se tam pomocí aplikace pro android nastavit jakej přídavek v procentech má být za jaké teploty díky tomu odpadají problémy s chladnými starty normálně auto stálo týden venku teplota stále pod -10 člověk přišel k autu a auto jde na cvrknutí klíčkem jako na benzín.Co se týče spotřeby jezdím s volvem každý den po dálnici D 11 úsek Chlumec nad Cidlinou -Praha-Letňany a spotřeba se pohybovala při jízde do 130 km/h na benzín 8 litru e85 si to sebere 8,9-9,6 l/km jezdím na čistý ethanol benzín nepřidávám mám tedy výhodu že tu prodavájí litr ethanolu za 23,90 kč když to přepočitám na kilometr je to asi 2,27kč.Jízdní dojmy jsou super auto lépe táhne do kopce oproti benzinu a je celkově živější.Takže mohu jen odporučit jsem maximálně spokojen
proc hlavu?Urvanej píše:nejsem: pomalu začni shánět hlavu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé