V70 2004 automat - cvaknuti při zařazení zpátečky
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Červený Újezd
- Vůz: V70 2,4 bifuel 2004, V70 T5, V70 R LB
- Bydliště: Praha západ
V70 2004 automat - cvaknuti při zařazení zpátečky
Zdravím, nevím jestli je to normalní, ale při zařazení zpátečky a zpět na rozjezd dopředu slyším, takové "cvaknutí", není to žádná rana, ale.... Je to normalni?? Mám volvo teprve měsíc, tak to neumím posoudit. Jinak převodovka řadí bez problémů a má vyměněn komplet olej. Díky moc za info.
_________________
XC70 2011 T6 Červeňák, V70 Bifuel 2004 Šeďák
bylo:V70 R Laser Blue 1999 Phase2, V70 T5, 1998,
XC70 2011 T6 Červeňák, V70 Bifuel 2004 Šeďák
bylo:V70 R Laser Blue 1999 Phase2, V70 T5, 1998,
-
Offline
- Příspěvky: 2350
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
V70 2004 automat - cvaknuti při zařazení zpátečky
Vule v diferaku?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 2,4i (125kw)
- Bydliště: Morava
V70 2004 automat - cvaknuti při zařazení zpátečky
Ahoj
pokud máš na mysli cvaknutí při sešlápnutí brzdového pedálu při poloze na "P" tak to je úplně normální. Je to tzv. shiftlock - cvaknutí má na starosti elektromotor, který je u spodu řadičky a dovoluje ti pak pohnout s pákou. Normálně to ani neslyšís, protože startuješ a tak... Taky jsem první myslel, že s tím něco je a pořád jsem to poslouchal, ale pak se dočetl, že to je úplně OK. Mimochodem, kdybys měl špatný ten elektromotorek, tak ta výměna je cca za 8t CZK - ale první bych zkontroloval pojistku a uzemnění (brzdová světla).
decrow
pokud máš na mysli cvaknutí při sešlápnutí brzdového pedálu při poloze na "P" tak to je úplně normální. Je to tzv. shiftlock - cvaknutí má na starosti elektromotor, který je u spodu řadičky a dovoluje ti pak pohnout s pákou. Normálně to ani neslyšís, protože startuješ a tak... Taky jsem první myslel, že s tím něco je a pořád jsem to poslouchal, ale pak se dočetl, že to je úplně OK. Mimochodem, kdybys měl špatný ten elektromotorek, tak ta výměna je cca za 8t CZK - ale první bych zkontroloval pojistku a uzemnění (brzdová světla).
decrow
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé