Spodní kryt motoru - šrouby

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 445
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)

Spodní kryt motoru - šrouby

Příspěvek od raadjek »

Chci se zeptat, nevíte jaké jsou šrouby držící spodní plastový kryt motoru u V70 I, TDI. Jsou to standardní šrouby např. M16 nebo tak něco? Jestli si pamatuju, tak se mi naposledy (při výměně oleje) zdálo, že mají větší stoupání závitu než metrický standard... ale podrobně jsem si je neprohlížel :) (co by taky člověk viděl na šroubu, krom toho, že ví mu jich několik chybí)

Při cestě do Lužan, se mi jeden z posledních dvou šroubů uvolnil (a ztratil). Poslední šroub vypadá jako by tam nepatřil. Takže teď jezdím bez krytu :(
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Boss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

Spodní kryt motoru - šrouby

Příspěvek od Boss »

Ťažko už na plastoch pod motorom nájdeš origo skrutky u týchto ročníkov - tie majú iné stúpanie ( neviem presne, ale o dosť viac ), určite to nie je metrický závit. A chytá sa to iba do plechu, tam nie je závit.
Musíš vyskúšať, čo bude držať a tak ( bežné skrutky na automobilové plasty, plechy, aj so žabožrútov by mali držať ).


Ja som mal jeden pokus na TDI so skrutkami, kde som na druhú stranu dal maticu, ale nechci vedieť, čo potom ( pri výmene oleja ) púšťal za nadávky môj mechanik :lol: ... tak sme našli také, čo pasovali a držali - bežne používané v servisoch....
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 445
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)

Spodní kryt motoru - šrouby

Příspěvek od raadjek »

Tak někde drží šroub který jsem koupil jako "samořezný šroub 6.3x19mm", je i s podložkou. Někam přijde větší, ale počítám že to už jsou nepůvodní - zvětšené díry. Někde je stržený "závit", takže ještě koupím větší šroub doufajíc, že bude držet líp... Délka 19mm je tak akorát.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

selap
Offline
Příspěvky: 1504
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

Spodní kryt motoru - šrouby

Příspěvek od selap »

Origo tam snad šrouby ani nebyly,viděl jsem tam plastový cvoky s pojistným trnem.Šrouby jsou tam pro lepší manipulaci dodány později,ono ty plastový potvory moc demontáží nevydržej,takže se dají koupit šrouby do plechu s velkou podložkou,já koupil ve škodovce a pasovaly pěkne.Rozměr si nepamatuju,ale kdo se s tím przní sám,tak si díru změřit zvládne.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé