Zdravím,
dnes jsem se jal řešit můj problém ohledně svítící kontrolky ABS a TRACS. Vyměnil jsem ŘJ ABS a kontrolky svítí stále, tak jsem vyndal všechna čidla ABS a pečlivě vyčistil (obě zadní byla totálně obalena prachem) přitom jsem měl odpojenou baterii. Po zpětném namontování a zapojení baterie přestala svítit kontrolka TRACS, ale ABS svítí stále. Co mě ale překvapilo je to, že přestal ukazovat tachometr. Zato ale turbo tlačí i 1. rychlostní stupeň - což je slušný hukot, takhle bych si jedničku představoval stále.
Takže teď nevím proč přestal ten tachometr fungovat. Přijde mě divné, že by měl spojitost s předními čidly ABS. U Pug 405T16 jsem měl tachometr také na nějakej odporovej snímač, ale ten byl umístěný v převodovce a rozhodně neměl spojitost s ABS.
S70R - ABS/TRACS/tachometr.....
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
S70R - ABS/TRACS/tachometr.....
_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
S70R - ABS/TRACS/tachometr.....
Problém vyřešen - měl jsem špatně zapojenou ŘJ ABS. Po správném zapojení se opět rozvítila i kontrolka TRACS a turbo tlačí až od 2. rychlostního stupně, škoda 

_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
-
Offline
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
S70R - ABS/TRACS/tachometr.....
Koukám, že se na tom autě vyřádíš. 

_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
S70R - ABS/TRACS/tachometr.....
jj nebojím se toho.......občas víc zničím, než opravím, ale s tím se počítá a mám schopného mechanika.
Ale ten turbo boost na 1. rychlostní stupeň musím nějak vyšašlit, teda spíš můj dvorní autoelektrikář
Ale ten turbo boost na 1. rychlostní stupeň musím nějak vyšašlit, teda spíš můj dvorní autoelektrikář

_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
-
Offline
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
S70R - ABS/TRACS/tachometr.....
No mám takovej důvod, že je to tak kvůli převodovky či spojky ne? nevím jestli je to dobrej ajdía 

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
S70R - ABS/TRACS/tachometr.....
Ale kdyť mě to taky brzo pustí, nebo lokomotivu do té doby prodám. Vím, že to tak není udělané jen tak, ale ten samosvor ten výkon přenese a že by se s tím nějak to auto pralo mě nepřišlo. Možná by šla rychleji kukat spojka, ale zase na nějakou trágu bych to neviděl.
_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009