850 T5 Pořád něco
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 kombík 2.0i B5204T 155kw 94´ modrá
- Bydliště: ST-Bělčice
850 T5 Pořád něco
Zdravím Všechny, mám s Cyrilem stále nějaký problém, ale za to svezení a bezpečí to stojí! Aktuální záhrdel mi však skazil veškerou rados. Po výměně řidičů (manželka) začal motor při ot. nad 3000 stávkovat (propady ve výkonu). Po týdnu již motor zakopává od voloběhu. Jako zkrášlení budíku se mi rozsvítila lamda. To moc neřesím, pač už se mi to parkrát stalo, však bez vlivu na výkon, po čase zhasla a byl klid. Prošel jsem svíce, pálí OK. Dočet sem se o samodiagnostice, stáhnul manual a tim se zkončil. Manual je anglicky a nemam tušení jak se používaji ty dvě krabičky do kterejch vede 6 kabelů. Mohl by někdo poradi samoukovi jak postupovat? Předem dík
_________________
850 T5 rv 1994 kombík 155kw tm. modrá metla
850 T5 rv 1994 kombík 155kw tm. modrá metla
-
Online
- Příspěvky: 469
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: sk- trnava
850 T5 Pořád něco
skus tento navod
http://ul.to/5bgv2c
http://ul.to/5bgv2c
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850 T5 Pořád něco
stejnej problem manual je anglicky 

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
850 T5 Pořád něco
Co třebas svíčky??Kdy jsi je naposledy měnil??DEJW píše:Zdravím Všechny, mám s Cyrilem stále nějaký problém, ale za to svezení a bezpečí to stojí! Aktuální záhrdel mi však skazil veškerou rados. Po výměně řidičů (manželka) začal motor při ot. nad 3000 stávkovat (propady ve výkonu). Po týdnu již motor zakopává od voloběhu. Jako zkrášlení budíku se mi rozsvítila lamda. To moc neřesím, pač už se mi to parkrát stalo, však bez vlivu na výkon, po čase zhasla a byl klid. Prošel jsem svíce, pálí OK. Dočet sem se o samodiagnostice, stáhnul manual a tim se zkončil. Manual je anglicky a nemam tušení jak se používaji ty dvě krabičky do kterejch vede 6 kabelů. Mohl by někdo poradi samoukovi jak postupovat? Předem dík
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850 T5 Pořád něco
piše že svice jsou OK
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850 T5 Pořád něco
nechapu proč ten vyděšenej vyraz?? psal že svičky jsou OK ja na ně nekoukal 

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
850 T5 Pořád něco
No právě že psal že jsou OK tak by mne zajímalo jak se to dá poznat.marra píše:nechapu proč ten vyděšenej vyraz?? psal že svičky jsou OK ja na ně nekoukal

-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 kombík 2.0i B5204T 155kw 94´ modrá
- Bydliště: ST-Bělčice
850 T5 Pořád něco
Svicky ok znamenenalo ze pali vsechny
Kuchnul sem rozdelovac a ejhle, napaleny kontakty. Po ocisteni a osetreni kontaktolem se stav zlepsil. Dnes mi prisel novej palec a novy vicko, tak to tam rano vrznu a dam vedet jak dopadlo. Co se tyce tech svicek tak tam jsou orig VOLVO, jen nevim jak dlouho
Koupil jsem nadsene novy od BOSCH co mi nasli v mototechne podle katalogu a bohuzel jsem daleko nedojel. Radim stare dily nevyhazovat, pac sem je mel sebou i s cajkem tak sem se domu dostal
Lambda vsak zari vesele dal a odpojeni baterky ci natankovat nepomohlo. Skousel jsem si tu diagnostiku z manualu prelozit ale stejne sem to nepobral
Nove svice samozrejme planuju na co nejdriv i s kabelama, ale ta diagnostika mi ted lezi v hlave nejvic




_________________
850 T5 rv 1994 kombík 155kw tm. modrá metla
850 T5 rv 1994 kombík 155kw tm. modrá metla
-
Online
- Příspěvky: 469
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: sk- trnava
850 T5 Pořád něco
diagnostika je celkom jednoducha:
otovris kapotu, vlavo dole su dve krabicky, otvoris krabicku A, - hore na nej je LEDka a male tlacitko, zboku je kablik, a ten strcis do diery č. 2, (predtym zapnes zapalovanie) a stlacis tlacitko na viac ako 1s a menej nez 3s a mas pripraveny papier a pero a sledujes LED-ku, co bude blikat.
Vyblikava vzdy trojmiestne kody, napr. kod 1 2 1 vyzera takto: blik(pauza) blik-blik(pauza) blik
kody si zapisujes, kod 111 znamena ziadne chyby, podla vyblikaneho kodu si potom zistis poruchu
otovris kapotu, vlavo dole su dve krabicky, otvoris krabicku A, - hore na nej je LEDka a male tlacitko, zboku je kablik, a ten strcis do diery č. 2, (predtym zapnes zapalovanie) a stlacis tlacitko na viac ako 1s a menej nez 3s a mas pripraveny papier a pero a sledujes LED-ku, co bude blikat.
Vyblikava vzdy trojmiestne kody, napr. kod 1 2 1 vyzera takto: blik(pauza) blik-blik(pauza) blik

kody si zapisujes, kod 111 znamena ziadne chyby, podla vyblikaneho kodu si potom zistis poruchu
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 kombík 2.0i B5204T 155kw 94´ modrá
- Bydliště: ST-Bělčice
850 T5 Pořád něco
Tak sem se na to konečně dostal, vyblikal sem otvor č. 2 a code zní 1-3-1. Podle jednoho manualu je to ,,BREAK OR SHORT CIRCUIT TO EATHIN SOLENOID STH CIRCUIT,,a podle druhého ,,RPM SENSOR SIGNAL MISSING,, Tak ještě zjistit copa to vlastně znamená
Nebyla by tu nějaká dobrá duše se znalostí cizího jazyka?
P.S. Když jsem strčil kablík do otvoru č. 3 tak mi dioda jen požhnula a to bylo vše. D č. 4 sem to už neskoušel. To je normální?
P.P.S. Lambda svítí jak divá a o tý nebliklo vubec nic. Kolik to vybliká závad najednou? Jednu? A co když bude závad víc, to bude blikat postupně po odstranění tý předchozí




P.S. Když jsem strčil kablík do otvoru č. 3 tak mi dioda jen požhnula a to bylo vše. D č. 4 sem to už neskoušel. To je normální?
P.P.S. Lambda svítí jak divá a o tý nebliklo vubec nic. Kolik to vybliká závad najednou? Jednu? A co když bude závad víc, to bude blikat postupně po odstranění tý předchozí

_________________
850 T5 rv 1994 kombík 155kw tm. modrá metla
850 T5 rv 1994 kombík 155kw tm. modrá metla
-
Offline
- Příspěvky: 415
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
850 T5 Pořád něco
Asi uz to mas vyresene, to druha rika, ze nema signal z otackomeru. Jinak manualy jsou dva, co jsem nasel. Pro turbo a neturbo motory.DEJW píše:Tak sem se na to konečně dostal, vyblikal sem otvor č. 2 a code zní 1-3-1. Podle jednoho manualu je to ,,BREAK OR SHORT CIRCUIT TO EATHIN SOLENOID STH CIRCUIT,,a podle druhého ,,RPM SENSOR SIGNAL MISSING,, Tak ještě zjistit copa to vlastně znamenáNebyla by tu nějaká dobrá duše se znalostí cizího jazyka?
![]()
![]()
![]()
Nevim, trojka je pro ABS, k tomu jsem postup zatim nenasel. Jinak u me 850 jsou zapojene tyto konektory: 2- vstrikovani, 3 - ABS a 7 - pres to lze vycist napr. najete km.DEJW píše: P.S. Když jsem strčil kablík do otvoru č. 3 tak mi dioda jen požhnula a to bylo vše. D č. 4 sem to už neskoušel. To je normální?
V B to pak je 1- klima, 2- tempomat, 5- SRS, 6 - sedadla s pameti. Zapojeno to mam vse byt ani tempomat ani sedadla s pameti v aute nemam. Ostatni zdirky jsou neosazene.
[/quote]DEJW píše: P.P.S. Lambda svítí jak divá a o tý nebliklo vubec nic. Kolik to vybliká závad najednou? Jednu? A co když bude závad víc, to bude blikat postupně po odstranění tý předchozí
Jakmile to vyblika jednu zavadu, zmackni zase cudlik na 1-3 vteriny (ja to bral odhadem na dve) a vyblika to dalsi. Nekde jsem cetl, ze si to pamatuje max tri zavady, kazdopadne pokud dostanes stejny kod, vice zavad neni. Me to aktualne vyblikalo 1-2-1, 2-3-1 a 2-3-2 ;-(
Jinak musim uznat, ledka se cte krasne, slovni popis ze to blika tolik a tolik vterin apod. je sileny, ale pak to jde v pohode

Mozna to platici clenova maji v nejake sekci popsane pekne, ja se to snazil dohledat a jsou to jen same utrzky apod. Nevim zda by stalo za to sepsat FAQ pro nas s 850, protoze uz nas je asi cim dal mene a novejsi s napichnutim na OBD-II je stejne sikovnejsi.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od volvocesky.cz, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od volvocesky.cz, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé