Prestavba na E85

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#51 Prestavba na E85

Příspěvek od pekelnik »

hodně informací o E85 a provozu na něj je v tomto topiku. když se to opět zašlo ve větším počtu uživatelů řešit :)
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 210
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

#52 Prestavba na E85

Příspěvek od LukyKolin »

oprava
Naposledy upravil(a) LukyKolin dne 17 kvě 2011 16:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#53 Prestavba na E85

Příspěvek od mr1 »

takže, si to dovolím oživit :)
zatím jsem bral E85 dvakrát (viz. spotřeba 944), auto startuje opravdu o něco hůř, trochu déle točí, ale zatím prostě normálně chytá. Jízda se mě zdá snad i lepší, a možná i spotřeba nižší :shock: Zatím bych teda neměl nějak soudit, ale zdá se to být dobrý! Akorát, že jsem se kdesi dočetl, že to podpaluje ventily! Už s tím má někdo něgativní zkušenost?
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 907
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#54 Prestavba na E85

Příspěvek od marra »

nějak to tady usnulo :D
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 907
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#55 Prestavba na E85

Příspěvek od marra »

zatim jezdim už druhej tisic km na ethanol bez problemu s C70kou aut.
faktem je že spotřeba je 30% vyšší když to honím po dalnici a okreskach, jinak když se uklidnim jde to rapidně dolu.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#56 Prestavba na E85

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Tak me tohle tema nejak zaujalo a nasel jsem tuto stranku: http://www.4cc.eu/E85_pricelist.htm

Marra tu psal o jednotce za 6-11tisic, zde je za 8. Zlata stredni cesta.
Co mate kdo za jednotku?

Pak jeste pulsni svicky, kurna cena za jednu neni nijak privetiva. 500,- za kus
Jsou nutne? Jake mate kdo svicky? Platinu ci pulsni? Ted jezdim na NGK platinum, tak kdyz dam špiritus :D , muzu je nechat?

Jak vypada olej pri vymene? Je cistsi? Asi by mel byt.

Kdyz ted, do nepredelaneho auta soupnu trochu (40 N95/20 E85) E85ky, zkazim neco? Poznam rozdil?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#57 Prestavba na E85

Příspěvek od Ing.Magor »

ttoommaasseekk píše:Tak me tohle tema nejak zaujalo a nasel jsem tuto stranku: http://www.4cc.eu/E85_pricelist.htm

Marra tu psal o jednotce za 6-11tisic, zde je za 8. Zlata stredni cesta.
Co mate kdo za jednotku?

Pak jeste pulsni svicky, kurna cena za jednu neni nijak privetiva. 500,- za kus
Jsou nutne? Jake mate kdo svicky? Platinu ci pulsni? Ted jezdim na NGK platinum, tak kdyz dam špiritus :D , muzu je nechat?

Jak vypada olej pri vymene? Je cistsi? Asi by mel byt.

Kdyz ted, do nepredelaneho auta soupnu trochu (40 N95/20 E85) E85ky, zkazim neco? Poznam rozdil?
Řekni marrovi, ten je schopný sehnat pulzní svíčky za mnohem příznivější cenu. Nebo mrkni sem :wink: http://www.pulstar.com/howtobuy.cfm?s=vmm&year=2003&make=VOLVO&model=V40|&engine=1431489
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 8
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Olomouc

#58 Prestavba na E85

Příspěvek od Tony244 »

Hoši jezdit na E85 bez nějaké úpravy je blbost, už jen proto že v zimě nenastartujete, úprava pomocí čerpadla mi příjde zcestná a nevýhodná k vůli větší zátěži a opotřebení palivové soustavy, jednodužší je prodloužení doby vstřiku pomocí řídící jednotky která se dá koupit za rozumný peníz, a namontovat to je úplná hračka, nebo mužu doporučit prověřený servis, a starty jsou i v zimě ošetřeny tzv.(sitičem)

Čahoun
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9 - Vinoř
Vůz: V 740, B230K, 88´

#59 Prestavba na E85

Příspěvek od Čahoun »

Ahoj lidi, šel by nějak předělat karburátorovej motor (B230K) na E-85 ?? Třeba přehodit trysky za větší nebo tak něco, nezkoušel jste to někdo ? Neupravenej karbec na to sice jede, ale blbě, cuká to a nemá výkon, není to ono.
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#60 Prestavba na E85

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Cece, precti stranky, ale jestli jsem cetl dobre ja, tak E85ku doporucuji az do strikacek.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 8
Registrován: 13 roků 4 měsíce

#61 Prestavba na E85

Příspěvek od danik »

Ja pridam zkusenosti s E85 ve V40 1.8i z r. 2000 (non-GDI). Zatim jsem tedy tankoval jen 1/3 E85 a zbytek naturalu a moje zkusenosti jsou nasledujici:

- start bez zavahani i v -2C, hlubsi mrazy uz asi moc nevyzkousim
- lepsi zatah v nizkych otackach... chvilema mam pocit, jako by mi nekdo tajne v noci namontoval turbo
- celkove hlucnejsi motor
- spotreba podle palubaku o neco vyssi, ale pockam az na zmereni pres plnou nadrz a taky to z casti pricitam tomu, ze jsem testoval ten vykon :pardon:
- voni to lip nez benal, jak nespalene tak z vyfuku :D
- pri zminenem pomeru jsem mel celkovou cenu za litr PHM asi 30,70, coz je jako pred rokem... :good: uvidime co ta spotreba

Jsem rozhodnut pri pristim tankovani jit do pomeru 1:1, uvidime co to udela.
_________________
Saab 9-5 3.0 V6 LPT Griffin (1998)
ex Saab 9-3 2.0i (1998)
ex Volvo V40 1.8i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 8
Registrován: 13 roků 4 měsíce

#62 Prestavba na E85

Příspěvek od danik »

Mimochodem, narazili jste nekdo na http://www.etanizer.com/ethanol_kit/Volvo/V40/1_8/2000-2009 ?

Opravdu tohle muze byt vsechno, co by umoznilo jezdit na plny kotel E85? Zadne dalsi upravy?
_________________
Saab 9-5 3.0 V6 LPT Griffin (1998)
ex Saab 9-3 2.0i (1998)
ex Volvo V40 1.8i

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#63 Prestavba na E85

Příspěvek od Roger »

V zime kdyz jeste meli na Vinohradech v brne za 22Kc litr E85 jsem do Rka prdnul 30l E85 a v nadrzi bylo tak 15l benzinu...startovani bez problemu v -10 stejne jako s benzinem, vykonove se mi zdalo podobne - mozna mensi tah v nizkych otackach (bez turba), spotreba o nejakou desetinu vyssi. Pak jsem uz E85 na te cerpacce nevidel takze taknuju plne N95 nebo N98...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 8
Registrován: 13 roků 4 měsíce

#64 Prestavba na E85

Příspěvek od danik »

Tak jsem se rozhodl nebyt troskar... 60 % nadrze mam E85 a na to, ze auto neni nijak upravene, je to pohoda. Start bez zavahani, jede to pekne. Akorat kontrolka motoru sviti, coz je na webu popsane na vice mistech -- jednotka si stezuje na malou vyhrevnost.
_________________
Saab 9-5 3.0 V6 LPT Griffin (1998)
ex Saab 9-3 2.0i (1998)
ex Volvo V40 1.8i

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#65 Prestavba na E85

Příspěvek od ttoommaasseekk »

A spotreba? Kdyz sviti kontrolka, nezere to vic?

Ja dnes dal 2Olitru E85 a 40 N95. Tak uvidime.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 8
Registrován: 13 roků 4 měsíce

#66 Prestavba na E85

Příspěvek od danik »

Kdyz jsem tam mel 30 % E85, zvedla se spotreba o 0,2l/100km, coz ale taky nemusi znamenat vubec nic, protoze popravde receno jsem to trochu vice honil, abych zjistil, jak je to s vykonem... :wink:
Ale fakt je, ze je asi logicke cekat vyssi spotrebu, kdyz se bude jednotka snazit dorovnat nizsi vyhrevnost.

Jak to bude ted pri tech 60 %, to nevim. Palubaku moc neverim, podle mereni ukazuje vice nez je real. Uvidim az po pristim tankovani, viz. http://www.fuelly.com/driver/danielk/v40
Co jsem ale sledoval za jizdy chvili okamzitou spotrebu, neprisla mi ta cisla nejak zvlast vyssi.
_________________
Saab 9-5 3.0 V6 LPT Griffin (1998)
ex Saab 9-3 2.0i (1998)
ex Volvo V40 1.8i

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#67 Prestavba na E85

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Koukal jsem na ceny kitu na prestavbu na E85 a nejak se v nich ne a ne zorientovat.
Tady: http://www.etanizer.com/4cylEV6.php je za "rozumny" peniz, lec na jinych strankach jsou ceny nekolika nasobne. V cem je rozdil?
A tady Plzensky vyrobek za "rozumny" peniz: http://adapter-e85.webnode.cz/products/produkt-1/
Firmy v CR nabizeji kity za cca 8-10tisic. Coz je tedy markantni rozdil. Zaroven se ceske firmy nezminuji o zvetsovani vstriku. Je tedy opravdu nutne je zvetsovat? Co riskuji, kdyz je nenecham zvetsit?
http://www.profi-chiptuning.cz/dalsi-sluzby/dalsi-sluzby/upravy-motoru-na-ethanol-e85/
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 8
Registrován: 13 roků 4 měsíce

#68 Prestavba na E85

Příspěvek od danik »

Vymenil jsem si par emailu s http://www.bioethanole85.cz/ , coz je asi jedna z nejdrazsich moznosti, co jsem v CR nasel. Cituji:
naše jednotky:
1. jsou vyrobeny a vyvíjeny v ČR – s tím souvisí případná podpora v situaci, kdy nastanou nějaké problémy. V případě jednotek koupených v cizině, na ebay, apod. lze o podpoře dost pochybovat.
2. máme síť partnerských servisů, kde Vám jednotku odborně nainstalují
3. volí automaticky, zda máte v nádrži E85, benzín, nebo směs
4. v případě nespokojenosti nabízíme možnost vrácení zboží
Měli jsme v ruce ca 2-3 konkurenční jednotky a už jen kvalita zpracování je nesrovnatelná.

Obecný princip všech univerzálních přestavbových jednotek je stejný – prodloužení vstřiku. Rozdíl je mezi tím, o kolik kdy která jednotka vstřik prodlužuje. Některé (levnější) ho prodlužují paušálně např. o 30 procent, naše zpracovává celou řadu informací (otáčky, lambda sonda, teplota, atp.) a volí optimální prodloužení pro tu kterou konkrétní situaci. Spalování je tak maximálně efektivní a nedochází při něm k navyšování spotřeby.
Ty dva weby, co linkujes, jsem jeste nevidel. Vypadaji relativne zajimave, ale vyhoda bioethanole85.cz je, ze maji jeden z partnerskych servisu tady na Ostravsku... nicmene zas to neni vec, ktera by mela servis nejak zvlast vyzadovat. Jako ta krabicka z Plzne nevypada spatne -- ovsem pouze pro jednotky Bosch.

Byt tebou, tak bych o tom uvazoval, jelikoz mas turbinu a E85 diky oktanovemu cislu zvlada mnohem vyssi kompresni pomer (nizka nachylnost k samovzniceni) a s turby si udajne pekne rozumi. Vstriky nevim, ale urcite bych pak zkusil pulzni svicky a sportovni vzduch. filtr.
_________________
Saab 9-5 3.0 V6 LPT Griffin (1998)
ex Saab 9-3 2.0i (1998)
ex Volvo V40 1.8i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 8
Registrován: 13 roků 4 měsíce

#69 Prestavba na E85

Příspěvek od danik »

Jinak kdo chce vedet, co udelalo 60 % E85 v nadrzi s moji spotrebou, viz. muj Fuelly profil ;)
Ve 2 stupnich jsem rano startoval na 4x, chovani motoru dost divne, kontrolka motoru svitila.

Rozhodne to nebyl dobry napad. Bez prestavby bych se drzel v mezich do 30 %. Do Saaba 9-3 jsem dal asi 15l E85 na 64l nadrz a zcela bez problemu. To je ale taky celkem mizive mnozstvi...
_________________
Saab 9-5 3.0 V6 LPT Griffin (1998)
ex Saab 9-3 2.0i (1998)
ex Volvo V40 1.8i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#70 Prestavba na E85

Příspěvek od eLzyx »

je to divný, ale při používání E85 (resp. E50) mi přestal houpat volnoběh :shock:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#71 Prestavba na E85

Příspěvek od doktor »

eLzyx píše:je to divný, ale při používání E85 (resp. E50) mi přestal houpat volnoběh :shock:
asi ti ten chlast protáhl trubky :beer:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#72 Prestavba na E85

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Tak tohle me zaujalo:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/210411000100902/obsah/125305-michani-benzinu-a-e85-stale-popularnejsi-metoda-jak-usetrit/
Pritom v vozidla k podnikani jezdici na E85 jsou osvobozena od silnicni dane (maji-li prestavbu zapsanu v TP).
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 210
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

#73 Prestavba na E85

Příspěvek od LukyKolin »

ttoommaasseekk píše:Tak tohle me zaujalo:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/210411000100902/obsah/125305-michani-benzinu-a-e85-stale-popularnejsi-metoda-jak-usetrit/
Pritom v vozidla k podnikani jezdici na E85 jsou osvobozena od silnicni dane (maji-li prestavbu zapsanu v TP).

Jak to mám chápat ???? Pokud není E85 zapsáno jako druh paliva v TP je jízda na něj protizákonná ?
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#74 Prestavba na E85

Příspěvek od Ing.Magor »

LukyKolin píše: Jak to mám chápat ???? Pokud není E85 zapsáno jako druh paliva v TP je jízda na něj protizákonná ?
Tak teoreticky to možný je, já mám do techničáku taky jako palivo dopsaný LPG :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#75 Prestavba na E85

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Zase na strankach "predelavacu na E85" je psano, ze zapis do TP neni nutny.

Kdysi se jezdilo s naftaky na rostlinny olej (mozna se na nej jezdi stale), takze tam by to byl stejny pripad?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“