Prestavba na E85
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#51 Prestavba na E85
hodně informací o E85 a provozu na něj je v tomto topiku. když se to opět zašlo ve větším počtu uživatelů řešit
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#52 Prestavba na E85
oprava
Naposledy upravil(a) LukyKolin dne 17 kvě 2011 16:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
#53 Prestavba na E85
takže, si to dovolím oživit
zatím jsem bral E85 dvakrát (viz. spotřeba 944), auto startuje opravdu o něco hůř, trochu déle točí, ale zatím prostě normálně chytá. Jízda se mě zdá snad i lepší, a možná i spotřeba nižší Zatím bych teda neměl nějak soudit, ale zdá se to být dobrý! Akorát, že jsem se kdesi dočetl, že to podpaluje ventily! Už s tím má někdo něgativní zkušenost?
zatím jsem bral E85 dvakrát (viz. spotřeba 944), auto startuje opravdu o něco hůř, trochu déle točí, ale zatím prostě normálně chytá. Jízda se mě zdá snad i lepší, a možná i spotřeba nižší Zatím bych teda neměl nějak soudit, ale zdá se to být dobrý! Akorát, že jsem se kdesi dočetl, že to podpaluje ventily! Už s tím má někdo něgativní zkušenost?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#54 Prestavba na E85
nějak to tady usnulo
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#55 Prestavba na E85
zatim jezdim už druhej tisic km na ethanol bez problemu s C70kou aut.
faktem je že spotřeba je 30% vyšší když to honím po dalnici a okreskach, jinak když se uklidnim jde to rapidně dolu.
faktem je že spotřeba je 30% vyšší když to honím po dalnici a okreskach, jinak když se uklidnim jde to rapidně dolu.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#56 Prestavba na E85
Tak me tohle tema nejak zaujalo a nasel jsem tuto stranku: http://www.4cc.eu/E85_pricelist.htm
Marra tu psal o jednotce za 6-11tisic, zde je za 8. Zlata stredni cesta.
Co mate kdo za jednotku?
Pak jeste pulsni svicky, kurna cena za jednu neni nijak privetiva. 500,- za kus
Jsou nutne? Jake mate kdo svicky? Platinu ci pulsni? Ted jezdim na NGK platinum, tak kdyz dam špiritus , muzu je nechat?
Jak vypada olej pri vymene? Je cistsi? Asi by mel byt.
Kdyz ted, do nepredelaneho auta soupnu trochu (40 N95/20 E85) E85ky, zkazim neco? Poznam rozdil?
Marra tu psal o jednotce za 6-11tisic, zde je za 8. Zlata stredni cesta.
Co mate kdo za jednotku?
Pak jeste pulsni svicky, kurna cena za jednu neni nijak privetiva. 500,- za kus
Jsou nutne? Jake mate kdo svicky? Platinu ci pulsni? Ted jezdim na NGK platinum, tak kdyz dam špiritus , muzu je nechat?
Jak vypada olej pri vymene? Je cistsi? Asi by mel byt.
Kdyz ted, do nepredelaneho auta soupnu trochu (40 N95/20 E85) E85ky, zkazim neco? Poznam rozdil?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#57 Prestavba na E85
Řekni marrovi, ten je schopný sehnat pulzní svíčky za mnohem příznivější cenu. Nebo mrkni sem http://www.pulstar.com/howtobuy.cfm?s=vmm&year=2003&make=VOLVO&model=V40|&engine=1431489ttoommaasseekk píše:Tak me tohle tema nejak zaujalo a nasel jsem tuto stranku: http://www.4cc.eu/E85_pricelist.htm
Marra tu psal o jednotce za 6-11tisic, zde je za 8. Zlata stredni cesta.
Co mate kdo za jednotku?
Pak jeste pulsni svicky, kurna cena za jednu neni nijak privetiva. 500,- za kus
Jsou nutne? Jake mate kdo svicky? Platinu ci pulsni? Ted jezdim na NGK platinum, tak kdyz dam špiritus , muzu je nechat?
Jak vypada olej pri vymene? Je cistsi? Asi by mel byt.
Kdyz ted, do nepredelaneho auta soupnu trochu (40 N95/20 E85) E85ky, zkazim neco? Poznam rozdil?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#58 Prestavba na E85
Hoši jezdit na E85 bez nějaké úpravy je blbost, už jen proto že v zimě nenastartujete, úprava pomocí čerpadla mi příjde zcestná a nevýhodná k vůli větší zátěži a opotřebení palivové soustavy, jednodužší je prodloužení doby vstřiku pomocí řídící jednotky která se dá koupit za rozumný peníz, a namontovat to je úplná hračka, nebo mužu doporučit prověřený servis, a starty jsou i v zimě ošetřeny tzv.(sitičem)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
#59 Prestavba na E85
Ahoj lidi, šel by nějak předělat karburátorovej motor (B230K) na E-85 ?? Třeba přehodit trysky za větší nebo tak něco, nezkoušel jste to někdo ? Neupravenej karbec na to sice jede, ale blbě, cuká to a nemá výkon, není to ono.
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#60 Prestavba na E85
Cece, precti stranky, ale jestli jsem cetl dobre ja, tak E85ku doporucuji az do strikacek.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#61 Prestavba na E85
Ja pridam zkusenosti s E85 ve V40 1.8i z r. 2000 (non-GDI). Zatim jsem tedy tankoval jen 1/3 E85 a zbytek naturalu a moje zkusenosti jsou nasledujici:
- start bez zavahani i v -2C, hlubsi mrazy uz asi moc nevyzkousim
- lepsi zatah v nizkych otackach... chvilema mam pocit, jako by mi nekdo tajne v noci namontoval turbo
- celkove hlucnejsi motor
- spotreba podle palubaku o neco vyssi, ale pockam az na zmereni pres plnou nadrz a taky to z casti pricitam tomu, ze jsem testoval ten vykon
- voni to lip nez benal, jak nespalene tak z vyfuku
- pri zminenem pomeru jsem mel celkovou cenu za litr PHM asi 30,70, coz je jako pred rokem... uvidime co ta spotreba
Jsem rozhodnut pri pristim tankovani jit do pomeru 1:1, uvidime co to udela.
- start bez zavahani i v -2C, hlubsi mrazy uz asi moc nevyzkousim
- lepsi zatah v nizkych otackach... chvilema mam pocit, jako by mi nekdo tajne v noci namontoval turbo
- celkove hlucnejsi motor
- spotreba podle palubaku o neco vyssi, ale pockam az na zmereni pres plnou nadrz a taky to z casti pricitam tomu, ze jsem testoval ten vykon
- voni to lip nez benal, jak nespalene tak z vyfuku
- pri zminenem pomeru jsem mel celkovou cenu za litr PHM asi 30,70, coz je jako pred rokem... uvidime co ta spotreba
Jsem rozhodnut pri pristim tankovani jit do pomeru 1:1, uvidime co to udela.
#62 Prestavba na E85
Mimochodem, narazili jste nekdo na http://www.etanizer.com/ethanol_kit/Volvo/V40/1_8/2000-2009 ?
Opravdu tohle muze byt vsechno, co by umoznilo jezdit na plny kotel E85? Zadne dalsi upravy?
Opravdu tohle muze byt vsechno, co by umoznilo jezdit na plny kotel E85? Zadne dalsi upravy?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#63 Prestavba na E85
V zime kdyz jeste meli na Vinohradech v brne za 22Kc litr E85 jsem do Rka prdnul 30l E85 a v nadrzi bylo tak 15l benzinu...startovani bez problemu v -10 stejne jako s benzinem, vykonove se mi zdalo podobne - mozna mensi tah v nizkych otackach (bez turba), spotreba o nejakou desetinu vyssi. Pak jsem uz E85 na te cerpacce nevidel takze taknuju plne N95 nebo N98...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#64 Prestavba na E85
Tak jsem se rozhodl nebyt troskar... 60 % nadrze mam E85 a na to, ze auto neni nijak upravene, je to pohoda. Start bez zavahani, jede to pekne. Akorat kontrolka motoru sviti, coz je na webu popsane na vice mistech -- jednotka si stezuje na malou vyhrevnost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#65 Prestavba na E85
A spotreba? Kdyz sviti kontrolka, nezere to vic?
Ja dnes dal 2Olitru E85 a 40 N95. Tak uvidime.
Ja dnes dal 2Olitru E85 a 40 N95. Tak uvidime.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#66 Prestavba na E85
Kdyz jsem tam mel 30 % E85, zvedla se spotreba o 0,2l/100km, coz ale taky nemusi znamenat vubec nic, protoze popravde receno jsem to trochu vice honil, abych zjistil, jak je to s vykonem...
Ale fakt je, ze je asi logicke cekat vyssi spotrebu, kdyz se bude jednotka snazit dorovnat nizsi vyhrevnost.
Jak to bude ted pri tech 60 %, to nevim. Palubaku moc neverim, podle mereni ukazuje vice nez je real. Uvidim az po pristim tankovani, viz. http://www.fuelly.com/driver/danielk/v40
Co jsem ale sledoval za jizdy chvili okamzitou spotrebu, neprisla mi ta cisla nejak zvlast vyssi.
Ale fakt je, ze je asi logicke cekat vyssi spotrebu, kdyz se bude jednotka snazit dorovnat nizsi vyhrevnost.
Jak to bude ted pri tech 60 %, to nevim. Palubaku moc neverim, podle mereni ukazuje vice nez je real. Uvidim az po pristim tankovani, viz. http://www.fuelly.com/driver/danielk/v40
Co jsem ale sledoval za jizdy chvili okamzitou spotrebu, neprisla mi ta cisla nejak zvlast vyssi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#67 Prestavba na E85
Koukal jsem na ceny kitu na prestavbu na E85 a nejak se v nich ne a ne zorientovat.
Tady: http://www.etanizer.com/4cylEV6.php je za "rozumny" peniz, lec na jinych strankach jsou ceny nekolika nasobne. V cem je rozdil?
A tady Plzensky vyrobek za "rozumny" peniz: http://adapter-e85.webnode.cz/products/produkt-1/
Firmy v CR nabizeji kity za cca 8-10tisic. Coz je tedy markantni rozdil. Zaroven se ceske firmy nezminuji o zvetsovani vstriku. Je tedy opravdu nutne je zvetsovat? Co riskuji, kdyz je nenecham zvetsit?
http://www.profi-chiptuning.cz/dalsi-sluzby/dalsi-sluzby/upravy-motoru-na-ethanol-e85/
Tady: http://www.etanizer.com/4cylEV6.php je za "rozumny" peniz, lec na jinych strankach jsou ceny nekolika nasobne. V cem je rozdil?
A tady Plzensky vyrobek za "rozumny" peniz: http://adapter-e85.webnode.cz/products/produkt-1/
Firmy v CR nabizeji kity za cca 8-10tisic. Coz je tedy markantni rozdil. Zaroven se ceske firmy nezminuji o zvetsovani vstriku. Je tedy opravdu nutne je zvetsovat? Co riskuji, kdyz je nenecham zvetsit?
http://www.profi-chiptuning.cz/dalsi-sluzby/dalsi-sluzby/upravy-motoru-na-ethanol-e85/
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#68 Prestavba na E85
Vymenil jsem si par emailu s http://www.bioethanole85.cz/ , coz je asi jedna z nejdrazsich moznosti, co jsem v CR nasel. Cituji:
Byt tebou, tak bych o tom uvazoval, jelikoz mas turbinu a E85 diky oktanovemu cislu zvlada mnohem vyssi kompresni pomer (nizka nachylnost k samovzniceni) a s turby si udajne pekne rozumi. Vstriky nevim, ale urcite bych pak zkusil pulzni svicky a sportovni vzduch. filtr.
Ty dva weby, co linkujes, jsem jeste nevidel. Vypadaji relativne zajimave, ale vyhoda bioethanole85.cz je, ze maji jeden z partnerskych servisu tady na Ostravsku... nicmene zas to neni vec, ktera by mela servis nejak zvlast vyzadovat. Jako ta krabicka z Plzne nevypada spatne -- ovsem pouze pro jednotky Bosch.naše jednotky:
1. jsou vyrobeny a vyvíjeny v ČR – s tím souvisí případná podpora v situaci, kdy nastanou nějaké problémy. V případě jednotek koupených v cizině, na ebay, apod. lze o podpoře dost pochybovat.
2. máme síť partnerských servisů, kde Vám jednotku odborně nainstalují
3. volí automaticky, zda máte v nádrži E85, benzín, nebo směs
4. v případě nespokojenosti nabízíme možnost vrácení zboží
Měli jsme v ruce ca 2-3 konkurenční jednotky a už jen kvalita zpracování je nesrovnatelná.
Obecný princip všech univerzálních přestavbových jednotek je stejný – prodloužení vstřiku. Rozdíl je mezi tím, o kolik kdy která jednotka vstřik prodlužuje. Některé (levnější) ho prodlužují paušálně např. o 30 procent, naše zpracovává celou řadu informací (otáčky, lambda sonda, teplota, atp.) a volí optimální prodloužení pro tu kterou konkrétní situaci. Spalování je tak maximálně efektivní a nedochází při něm k navyšování spotřeby.
Byt tebou, tak bych o tom uvazoval, jelikoz mas turbinu a E85 diky oktanovemu cislu zvlada mnohem vyssi kompresni pomer (nizka nachylnost k samovzniceni) a s turby si udajne pekne rozumi. Vstriky nevim, ale urcite bych pak zkusil pulzni svicky a sportovni vzduch. filtr.
#69 Prestavba na E85
Jinak kdo chce vedet, co udelalo 60 % E85 v nadrzi s moji spotrebou, viz. muj Fuelly profil
Ve 2 stupnich jsem rano startoval na 4x, chovani motoru dost divne, kontrolka motoru svitila.
Rozhodne to nebyl dobry napad. Bez prestavby bych se drzel v mezich do 30 %. Do Saaba 9-3 jsem dal asi 15l E85 na 64l nadrz a zcela bez problemu. To je ale taky celkem mizive mnozstvi...
Ve 2 stupnich jsem rano startoval na 4x, chovani motoru dost divne, kontrolka motoru svitila.
Rozhodne to nebyl dobry napad. Bez prestavby bych se drzel v mezich do 30 %. Do Saaba 9-3 jsem dal asi 15l E85 na 64l nadrz a zcela bez problemu. To je ale taky celkem mizive mnozstvi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#70 Prestavba na E85
je to divný, ale při používání E85 (resp. E50) mi přestal houpat volnoběh
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#71 Prestavba na E85
asi ti ten chlast protáhl trubkyeLzyx píše:je to divný, ale při používání E85 (resp. E50) mi přestal houpat volnoběh
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#72 Prestavba na E85
Tak tohle me zaujalo:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/210411000100902/obsah/125305-michani-benzinu-a-e85-stale-popularnejsi-metoda-jak-usetrit/
Pritom v vozidla k podnikani jezdici na E85 jsou osvobozena od silnicni dane (maji-li prestavbu zapsanu v TP).
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/210411000100902/obsah/125305-michani-benzinu-a-e85-stale-popularnejsi-metoda-jak-usetrit/
Pritom v vozidla k podnikani jezdici na E85 jsou osvobozena od silnicni dane (maji-li prestavbu zapsanu v TP).
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#73 Prestavba na E85
ttoommaasseekk píše:Tak tohle me zaujalo:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/210411000100902/obsah/125305-michani-benzinu-a-e85-stale-popularnejsi-metoda-jak-usetrit/
Pritom v vozidla k podnikani jezdici na E85 jsou osvobozena od silnicni dane (maji-li prestavbu zapsanu v TP).
Jak to mám chápat ???? Pokud není E85 zapsáno jako druh paliva v TP je jízda na něj protizákonná ?
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#74 Prestavba na E85
Tak teoreticky to možný je, já mám do techničáku taky jako palivo dopsaný LPGLukyKolin píše: Jak to mám chápat ???? Pokud není E85 zapsáno jako druh paliva v TP je jízda na něj protizákonná ?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#75 Prestavba na E85
Zase na strankach "predelavacu na E85" je psano, ze zapis do TP neni nutny.
Kdysi se jezdilo s naftaky na rostlinny olej (mozna se na nej jezdi stale), takze tam by to byl stejny pripad?
Kdysi se jezdilo s naftaky na rostlinny olej (mozna se na nej jezdi stale), takze tam by to byl stejny pripad?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek