V70 (III) pomoc s vyberem - opraveno :)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#1 V70 (III) pomoc s vyberem - opraveno :)
Po par letech provozu 12 let staryho auta nastava doba pokukovani po "novym".
Do ted sem mel Hondu Civica 1.4i. (bylo to prvni auto, nic sem od toho necekal, nevedel sem co chtit)
S vyberem sem zacal nekdy v lednu . Pres golfa, focuse, octavky, mb-c, passata a mondeo sem se dostal k volvu - (na volvo sem puvodne ani nepomyslel - uplne jina liga, auto snu)
Nejvic sem chtel focuse, bohuzel mi interier prijde krajne nedustojny a nevzhledny. Jako kdyby to byla dodavka a ja vozil pytle cementu. Motory nic moc, prevodovky taky. Exterier a jizdni vlastnosti se mi libili hodne. Pak sem zjistil ze V50 pouziva stejnej podvozek a 2rocni vuz s malym najezdem stoji stejne jak focus (ale daleko s lepsim motorem i prevodovkou.. ) a mel sem vybrano...
Do toho sem tu ale nekde precetl, ze se vyplati dovest auto ze svedska, a toho bych se nebal. A najednou ceny vychazely + - stejne za V70 a V50 (+minimalni doplatek)
Ceho se bojim, a spousta lidi me odrazuje, sou rocni provozni naklady na V70 / V50. Prece jenom volvo.. Ale ja ho chci!
Muzete mi nekdo popsat na kolik vychazi naklady provozne + - 2-3 rocni vuz V70 / V50? (vc. pov). Chtel bych ho mit minimalni 3 roky, spis 5 let
Cim vic lidi mi napise, tim lepe, dekuju!
Edited:
Omlouvam se za nepresnost.. jedna se o V70III !
Do ted sem mel Hondu Civica 1.4i. (bylo to prvni auto, nic sem od toho necekal, nevedel sem co chtit)
S vyberem sem zacal nekdy v lednu . Pres golfa, focuse, octavky, mb-c, passata a mondeo sem se dostal k volvu - (na volvo sem puvodne ani nepomyslel - uplne jina liga, auto snu)
Nejvic sem chtel focuse, bohuzel mi interier prijde krajne nedustojny a nevzhledny. Jako kdyby to byla dodavka a ja vozil pytle cementu. Motory nic moc, prevodovky taky. Exterier a jizdni vlastnosti se mi libili hodne. Pak sem zjistil ze V50 pouziva stejnej podvozek a 2rocni vuz s malym najezdem stoji stejne jak focus (ale daleko s lepsim motorem i prevodovkou.. ) a mel sem vybrano...
Do toho sem tu ale nekde precetl, ze se vyplati dovest auto ze svedska, a toho bych se nebal. A najednou ceny vychazely + - stejne za V70 a V50 (+minimalni doplatek)
Ceho se bojim, a spousta lidi me odrazuje, sou rocni provozni naklady na V70 / V50. Prece jenom volvo.. Ale ja ho chci!
Muzete mi nekdo popsat na kolik vychazi naklady provozne + - 2-3 rocni vuz V70 / V50? (vc. pov). Chtel bych ho mit minimalni 3 roky, spis 5 let
Cim vic lidi mi napise, tim lepe, dekuju!
Edited:
Omlouvam se za nepresnost.. jedna se o V70III !
Naposledy upravil(a) neph04 dne 31 srp 2009 13:57, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
jdi do toho. jestli nepotřebuješ do autorizáku, tak jsou maníci, co ti všechno opraví stejně kvalitně. pak možná náhradní díly stojí o něco víc než do normálního auta, ale nemyslím si, že by to byla taková tragedie. pojistku (pov+hav) platím 17tis ročně. servisuju velký věci u Marry, drobotinu v lokálním servise, kde tomu rozumí, olej si dělám sám. Samozřejmě tě může čekat spoustu špeků u dieslu vstřiky, turba pak je častej ten setrvák bláznivej, kterej se hlásí kolem 300tis km a dělá se se spojkou, ale ani to neni nějakej extra balík, když se poohlídneš po LuK
jinak jsem jel nedávno v mondeu MKII a řízení tuhý, sedačky tvrdý - ve srovnání s volvem
tak neváhej a nakupuj...co motorizace?
jinak jsem jel nedávno v mondeu MKII a řízení tuhý, sedačky tvrdý - ve srovnání s volvem
tak neváhej a nakupuj...co motorizace?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#3 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
Chtel bych V70 II s nabehem do 100tis - idealne kolem 60-70. Tak tam by snad tehle problemu mohlo byt minimalne (pokud vubec nejaky). Motor urcite diesel a pokud bych nasel tak D5, pripadne 2.4D.. to je asi to nejslabsi co da autu slusnejsi dynamiku a sestikvalt-manual. Jde mi o spotrebu a abych nemusel do kopce na dalnici na trojku.hayney píše:jdi do toho. jestli nepotřebuješ do autorizáku, tak jsou maníci, co ti všechno opraví stejně kvalitně. pak možná náhradní díly stojí o něco víc než do normálního auta, ale nemyslím si, že by to byla taková tragedie. pojistku (pov+hav) platím 17tis ročně. servisuju velký věci u Marry, drobotinu v lokálním servise, kde tomu rozumí, olej si dělám sám. Samozřejmě tě může čekat spoustu špeků u dieslu vstřiky, turba pak je častej ten setrvák bláznivej, kterej se hlásí kolem 300tis km a dělá se se spojkou, ale ani to neni nějakej extra balík, když se poohlídneš po LuK
jinak jsem jel nedávno v mondeu MKII a řízení tuhý, sedačky tvrdý - ve srovnání s volvem
tak neváhej a nakupuj...co motorizace?
Kvuli cene vynecham i awd..
Ten ford me sedackama taky dostal. 5 min sem v tom nedokazal sedet.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#4 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
Neřídil jsem 2.4D v V70 ale do S60 bych to nechtěl, ani bych si to nekoupil. Na trojku do kopce sice nepojedeš ale s dynamikou bych moc nepočítal.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#5 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
Pozor na nákup ve švédsku, oni nemají kilometry ale míle...švédská míle = 10 km?? nějak tak....já jen aby si nebyl unešenj z ceny a malýho nájezdu...
Jinak samozřejmě jde o to jaký máš možnosti a s čím si třeba umíš poradit sám. Provozní náklady Volva budou vždycky větší než u Fordu...Další věc je že ne každej je ochotnej / umí opravit volvo. ND i v druhovýrobě jsou dražší, na Volvo toho je v druhovýrobě ( dost ale) méně než třeba na forda, origo díly nesmyslné rakety...2.4D a D5 je v zásadě stejnej motor, povinné do 2.5 litru, pojistka, záleží asi na stáří, třeba na odcizení bude malá, all risk nebo havárka bude stopro o hodně dražší než na forda...
Já bych se toho nebál, to auto ti zase poskytne to co jiné ne! Ale je dobrý počítat s tím, že třeba někde necháš dvacku, třicku...nevím poazit se může cokoliv a kdykoliv, je dobrý s tím počítat, ale u 2-3 roky starého Volva bych usínal docela s klidem v duši
Jinak samozřejmě jde o to jaký máš možnosti a s čím si třeba umíš poradit sám. Provozní náklady Volva budou vždycky větší než u Fordu...Další věc je že ne každej je ochotnej / umí opravit volvo. ND i v druhovýrobě jsou dražší, na Volvo toho je v druhovýrobě ( dost ale) méně než třeba na forda, origo díly nesmyslné rakety...2.4D a D5 je v zásadě stejnej motor, povinné do 2.5 litru, pojistka, záleží asi na stáří, třeba na odcizení bude malá, all risk nebo havárka bude stopro o hodně dražší než na forda...
Já bych se toho nebál, to auto ti zase poskytne to co jiné ne! Ale je dobrý počítat s tím, že třeba někde necháš dvacku, třicku...nevím poazit se může cokoliv a kdykoliv, je dobrý s tím počítat, ale u 2-3 roky starého Volva bych usínal docela s klidem v duši
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#6 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
NO jo...jenže u ročníků 2006 - 2007 je 2.4D to co máš ty 120kw bo alespoň takhle jsem viděl to nové označeníjou81 píše:Neřídil jsem 2.4D v V70 ale do S60 bych to nechtěl, ani bych si to nekoupil. Na trojku do kopce sice nepojedeš ale s dynamikou bych moc nepočítal.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#7 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
Tak jsem zase o něco chytřejší
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
přesně tak. ty novější modely (2005 a více) už jsou 2,4D 120kw a D5 136kw
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
myslím, že s tím nájezdem, co ty hledáš, tě moc problémů nečeká, jestli do toho nelil někdo blbou naftu, choval se slušně k turbu a nestál na spojce (v případě manuálu) tak v pohodě. vůbec bych se nebál jít do automatu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#10 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
Presne tak,kupoval som auto v máji,nabehané asi 5000 km a zatial len tankujem + náplň do ostrekovača(ťuk,ťuk,ťuk).
A čo sa týka manuál vs automat,po 4 mesiacoch v automate už nikdy manuál,pri novšom aute sa automatu netreba vôbec báť.
A čo sa týka manuál vs automat,po 4 mesiacoch v automate už nikdy manuál,pri novšom aute sa automatu netreba vôbec báť.
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#11 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
ty mile sem si i zjistoval.. hledam neco kolem 6000-7000 milLukaso píše:Pozor na nákup ve švédsku, oni nemají kilometry ale míle...švédská míle = 10 km?? nějak tak....já jen aby si nebyl unešenj z ceny a malýho nájezdu...
Jinak samozřejmě jde o to jaký máš možnosti a s čím si třeba umíš poradit sám. Provozní náklady Volva budou vždycky větší než u Fordu...Další věc je že ne každej je ochotnej / umí opravit volvo. ND i v druhovýrobě jsou dražší, na Volvo toho je v druhovýrobě ( dost ale) méně než třeba na forda, origo díly nesmyslné rakety...2.4D a D5 je v zásadě stejnej motor, povinné do 2.5 litru, pojistka, záleží asi na stáří, třeba na odcizení bude malá, all risk nebo havárka bude stopro o hodně dražší než na forda...
Já bych se toho nebál, to auto ti zase poskytne to co jiné ne! Ale je dobrý počítat s tím, že třeba někde necháš dvacku, třicku...nevím poazit se může cokoliv a kdykoliv, je dobrý s tím počítat, ale u 2-3 roky starého Volva bych usínal docela s klidem v duši
btw.. takze motor 2.4D u V70 II (2007+) je v poradku? nebo se mam omezit jenom na D5 ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#12 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
Tak jsem na to taky koukal a švédská míle je opravdu 10 km...
jinak 2.4D 120kw jsem měl v S60 a myslím, že to je uplně v pohodě, žádná raketa ale žádnej lenoch !! D5 136kw bude určitě lepší ale asi těžší k sehnání
jinak 2.4D 120kw jsem měl v S60 a myslím, že to je uplně v pohodě, žádná raketa ale žádnej lenoch !! D5 136kw bude určitě lepší ale asi těžší k sehnání
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#13 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
A pak je tu stará dobrá zkratka FORD - Fix Or Repair Daily
( nic proti fordu )
( nic proti fordu )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
#14 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
pripojim sa do temi prve volvo som kupil od susedy 440 1.7T mal som ho dva roky uplne spokojny medzi tym polovicka chcela novsie auto opet som sa priklonil k Volvu S40 I taktiez uplna spokojnost a po case som sa rozhodol vymenit moju starucku 440 za nieco novsie a opet som ostal verny znacke Volvo V50 co sa tyka dielov neviem ako je to na V70 ale na tie volva co som mal a mam je cena skoro totozna z inymi znackami minimalny rozdiel dokonca som badal ze opel a renault ma o dost drahsie ND ako volvo takze by som ani nerozhodoval akurat poriadne skontroloval z niekym kto sa ako tak vyzna do aut nech ti to popozera
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
#15 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
volvo je jina liga a kdyz na to prijde, tak i blbe fiat punto, ktere mame taky doma, umi vytahnout 20 tis za servis. Jde o to, co se po. A pak uz je casto jedno, jestli je to volvo nebo ford nebo kia.. Kazde auto ma sve drahe kurvitko a hromadu spotrebnich dilu za rozumny peniz.. Takze V70 je dobra volba.. Drzim palce..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#16 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
No jo u Volva za jeden servis vyplázneš ranec, u značek jako fiat je to sice malá dávka ale za to hodně chodů
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
Tak rozhodně pokud chceš výkon, tak ne naftu, ale benzín. Pokud naftu, tak D5 120kW daleko spolehlivější jak 136kW a méně háklivá na palivo. D5 je celkem spolehlivý pohon, pokud se nepřetahuje olej, má kvalitní palivo a nezávodí se s tím. Pokud se podělá, je to nákladnější, ovšem všechny novější auta používají skoro shodné komponenty ty ceny se moc neliší. Mimo taliánů a žabožroutů, tam mi to připadá, že jsou snad ve všem dražší.
Chce se to k autu chovat slušně a odmění se neuvěřitelnou výdrží. Jo a vyhnul bych se novému emisnímu nesmyslu s močovinou, to se pak může prodražit.
Chce se to k autu chovat slušně a odmění se neuvěřitelnou výdrží. Jo a vyhnul bych se novému emisnímu nesmyslu s močovinou, to se pak může prodražit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#18 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
souhlasím s Jarkem, řešil jsem koupi dlouho a tuhle variantu jsem vybral také. ten DPF mi nějak nepřesvědčil a 120kW je myslím dostačující. podotýkám, že jsem to s J. nekonzultoval, došel jsem k takovému výsledku jinou, zřejmě klikatější cestou.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#19 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
Chtel bych cca dvou letou verzi V70 (novy model). Najezd do 100tis. Co jsem koukal, tak D5 se skoro neda sehnat. K mani jsou pouze 2,4D.jarek.krizan píše:Tak rozhodně pokud chceš výkon, tak ne naftu, ale benzín. Pokud naftu, tak D5 120kW daleko spolehlivější jak 136kW a méně háklivá na palivo. D5 je celkem spolehlivý pohon, pokud se nepřetahuje olej, má kvalitní palivo a nezávodí se s tím. Pokud se podělá, je to nákladnější, ovšem všechny novější auta používají skoro shodné komponenty ty ceny se moc neliší. Mimo taliánů a žabožroutů, tam mi to připadá, že jsou snad ve všem dražší.
Chce se to k autu chovat slušně a odmění se neuvěřitelnou výdrží. Jo a vyhnul bych se novému emisnímu nesmyslu s močovinou, to se pak může prodražit.
Jakej je mezi nima rozdil? Podle webu a technickejch specifikaci akorat v otackach pri maximalnim tocivem momentu a celkovym vykonu. (129Kw vs 151Kw). Je ta 2,4D spolehliva?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#20 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
2 roky stará V70 bude už i III generace, to jen na okraj.. To se bude docela těžko shánět, tak brzo málokdo to auto dává pryč. Ve verzi XC70 jde ale o jedno z nejkrásnějších existujících aut Cena od € 30.000.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119079723&__lp=19&scopeId=C
Nicméně V70 II seženeš o rok starší se stejným nájezdem za polovinu.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119079723&__lp=19&scopeId=C
Nicméně V70 II seženeš o rok starší se stejným nájezdem za polovinu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#21 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
Tak tahle XC70 je moje auto snu Kdybych si tohle poridil, tak uz nemam o cem snit a zivot bude nudaVulva píše:2 roky stará V70 bude už i III generace, to jen na okraj.. To se bude docela těžko shánět, tak brzo málokdo to auto dává pryč. Ve verzi XC70 jde ale o jedno z nejkrásnějších existujících aut Cena od € 30.000.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119079723&__lp=19&scopeId=C
Nicméně V70 II seženeš o rok starší se stejným nájezdem za polovinu.
Mrkni sem: http://www.volvocars.com/se/footer/about/misc/Pages/UsedCarLocatorFlash.aspx#/refinesearch/
Filtr nastav:
Miltal 0-10 000
Prisintervall 220 000kr max ( -25% jejich dph => 165 000kr * 2,505 => 413 325 (pro platce) nebo * 19% => 491 856,-)
+ prevoz, prihlaseni a pod..
a diesel..
Mam si poridit novou Octavii Ambiente 1.9 TDI PD/77 kW s 5stup. mech. za 529 900,- (podle ceniku)
Nebo radsi 2 roky starou V70III
Vim ze ta oktavie ma uplne uzasnej a zvucnej motor a prevodovku*.. ale volvo..!
*ironie
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#22 V70 (III) pomoc s vyberem - opraveno :)
Co že to má ta koktávka ? Ale aspoň máš smysl pro humor.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4120
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
129/151 kW motory ve dvouletým autě nenajdeš. V70 III s těmahle motorama se začaly prodávat před cca dvěma nebo třema měsíci. V70 III z počátku výroby měly motory 120/136kW identický s těma co se montovaly do V70 II po posledním faceliftu.neph04 píše: Chtel bych cca dvou letou verzi V70 (novy model). Najezd do 100tis. Co jsem koukal, tak D5 se skoro neda sehnat. K mani jsou pouze 2,4D.
Jakej je mezi nima rozdil? Podle webu a technickejch specifikaci akorat v otackach pri maximalnim tocivem momentu a celkovym vykonu. (129Kw vs 151Kw). Je ta 2,4D spolehliva?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#24 V70 (II) - provozni naklady - odradte me nekdo :)
Diky za vyjasneni Neudelam ale chybu pokud bych se rozhodl pro nejaky z prvnich modelu V70III s motorem 2,4D 120kW?dali píše:129/151 kW motory ve dvouletým autě nenajdeš. V70 III s těmahle motorama se začaly prodávat před cca dvěma nebo třema měsíci. V70 III z počátku výroby měly motory 120/136kW identický s těma co se montovaly do V70 II po posledním faceliftu.
Nema tady nekdo zkusenosti s timhle modelem a motorem?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#25 V70 (III) pomoc s vyberem - opraveno :)
Pri prochazeni mobile.de sem narazil na tohle.. co na to rikate? Mam to zkusit? VIII to neni, ale je to uplne uzasnej model, motor, vybava... mozna trosku cena nahore.. ale je to krasavec!
suchen.mobile.de
suchen.mobile.de
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 25 Odpovědi
- 4071 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 24 Odpovědi
- 2190 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ykka
-
- 16 Odpovědi
- 4219 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martens.cz
-
- 2 Odpovědi
- 178 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lilYanko
-
- 107 Odpovědi
- 14096 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda