Na co by byly na jednohmotě pružiny???Matoji píše:čo som čítal o jednohmotných náhradách, tak majú zosilené pružiny takže teoreticky by to nemalo robiť bordel. pri cene prevodoviek na volvo kedže sa nekazia by som sa tým asi netrápil, tam by som sa použitej asi nebál, cena okolo 150 za prevodovku.. otázka je ako je to s erkom . neviem čo robiť. otec to naháňa lebo auto robí jeho známy a už mi dal svoje staré a moje si chce nechať do mesta. len, nejak nemám chuť nechať za spojku s dvojhmotou 1000 euro, je mi to proti srsti.... niekto tú jednohmotnú náhradu zastáva niekto to odsudzuje, a teraz babo raď...
Někdo tvrdí,že auto po přechodu na jednohmotu je traktor.Nemám žádnou zkušenost s těmito záměnami,ale když je budu vycházet ze zkušeností ze závodních motorů,kde se setrvačník nahrazoval odlehčeným duralovým,tak rozdíl je ve váze.Stejně tak bude docela velký rozdíl ve váze mezi jednohmotou a dvouhmotou.Takže aby motor byl schopen běžet stabilně,protože setrvačník je lehčí,je nutno zvýšit volnoběžné otáčky na mez,kdy motor běží stabilně,což u závodních čtyřválců bylo okolo 1500-1800 otáček.U závodního motoru to nevadí,ale pokud bych to aplikoval na auto pro denní ježdění,obávám se,že to nebude to pravé ořechové.