Zdravím všetkých, mám volvo S80 2.9i, Geartronic rv 2000. Stalo sa mi že mi buchol chladič vody. Po výmene sme ešte vymenili termostat, ale motor sa stále prehrieva ale len v meste alebo v zápchach, mimo mesta vobec nič všetko ide ako má. Zistili sme že mi nefunguje veltilátor ale ked sme mu dali 12V tak išiel. Prosím Vás neviete kde je čidlo teplota motora, na základe ktorého sa zapína ventilátor? Ja a ešte ked zapnem klímu, tiež mi neide ventilátor a to by mal! Neviem či to nie je nejaké relé či čo????
Ďakujem za odpovede
prehrievanie motora S 80 2.9 geartronic
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S 80 2.9 rv 2000
- Bydliště: RECA
prehrievanie motora S 80 2.9 geartronic
_________________
VOLVO S 80, 2.9i R6, 24V, Geartronic, Full výbava. rv. 2000
VOLVO S 80, 2.9i R6, 24V, Geartronic, Full výbava. rv. 2000
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
prehrievanie motora
Ahoj,
po koupi mé S60 se mi objevila podobná závada. Také se mi to přehřálo, pouze v kolonách a při teplotě nad 25 supňů.
Ventilátor nespínal. Závada byla nakonec maličkost - hlavní pojistka na chladícím okruhu. Kde se nachází nevím, ale v servisu ji objeví. Prý je to docela neobvyklá závada, takže jsem musel čekat 2 dny na onu pojistku. Opraveno u Charouze ve Vysočanech.
po koupi mé S60 se mi objevila podobná závada. Také se mi to přehřálo, pouze v kolonách a při teplotě nad 25 supňů.
Ventilátor nespínal. Závada byla nakonec maličkost - hlavní pojistka na chladícím okruhu. Kde se nachází nevím, ale v servisu ji objeví. Prý je to docela neobvyklá závada, takže jsem musel čekat 2 dny na onu pojistku. Opraveno u Charouze ve Vysočanech.
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S 80 2.9 rv 2000
- Bydliště: RECA
prehrievanie motora S 80 2.9 geartronic
Neuveríte mi!!! Riskol som to a išiel som do autorizovaného servisu v Bratislave. Chlapík nahodil moje VIN do PC a povedal mi, že mám nárok do roku 2030 na opravu zdarma!!! Oprava by stála vyše 1200€!!! Všetko ide na účet volva, pritom je to 9 ročné auto bez servisnej knižky. Takže príjemné prekvapenie!!!
_________________
VOLVO S 80, 2.9i R6, 24V, Geartronic, Full výbava. rv. 2000
VOLVO S 80, 2.9i R6, 24V, Geartronic, Full výbava. rv. 2000
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
prehrievanie motora S 80 2.9 geartronic
tak tomu fakt neverim..hned utekam aj ja do servisu 
ale nie, cital som po forach ze mali nejaku vadu z vyroby s prehrievanim a dokonca doslo aj k vzplanutiu motora ci co tak asi preto si to chcu vyzehlit...neviem presne vcom bol problem ae kazdopadne daj vediet co ti tam pomenili,jo? bol by som rad..
este som zabudol povedat ze cidlo teploty je pri termostate to jest medzi vackovymi ozubenymi kolesami..pri rozvode

ale nie, cital som po forach ze mali nejaku vadu z vyroby s prehrievanim a dokonca doslo aj k vzplanutiu motora ci co tak asi preto si to chcu vyzehlit...neviem presne vcom bol problem ae kazdopadne daj vediet co ti tam pomenili,jo? bol by som rad..
este som zabudol povedat ze cidlo teploty je pri termostate to jest medzi vackovymi ozubenymi kolesami..pri rozvode
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S 80 2.9 rv 2000
- Bydliště: RECA
prehrievanie motora S 80 2.9 geartronic
Povedali mi, že budú meniť komplet ventilátor (470€), nejaké čidlá, nejakú elektroniku atd..... v stredu tam idem potom dám vediet ako som dopadol! Ani ja som tomu neveril, ale je to tak bude to zadara!!!! 

_________________
VOLVO S 80, 2.9i R6, 24V, Geartronic, Full výbava. rv. 2000
VOLVO S 80, 2.9i R6, 24V, Geartronic, Full výbava. rv. 2000
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
prehrievanie motora S 80 2.9 geartronic
kuwa na 850 tam nieco take nemaju ? 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S 80 2.9 rv 2000
- Bydliště: RECA
prehrievanie motora S 80 2.9 geartronic
No je to viriešené! V servise mi vymenili komplet ventilátor, riadiaciu jednotku nejakú, kopec čidiel a auto je OK. Samozrejme všetko zadarmo!


_________________
VOLVO S 80, 2.9i R6, 24V, Geartronic, Full výbava. rv. 2000
VOLVO S 80, 2.9i R6, 24V, Geartronic, Full výbava. rv. 2000
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
prehrievanie motora S 80 2.9 geartronic
musim tam zbehnut i ja ze sa mi prehrieva
nevies upresnit aku riadiacu jednotku alebo nevies to zistit? predpokladam ze nie hlavnu ECU motora
resp. nedali ti nejaky papier o servise?? mali by ti nieco dat...


_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk