Automat je pohoda

a pokud mas i moznost sekvencniho razeni tak jedine, co ti od manualu chybi, je tlapani na spojku

Se sekvenckou se da jezdit usporne a to dost i pod psany prumer vyrobcem. Automaticky rezim je super v zacpach, kolonach, meste ... proste luxus. Riziko je prave v tom, ze automaty se holt casem vysypou. Jenze pokud se o nej clovek dobre stara, tak kolikrat i dvakrat prezije spojku, o dvouhmotaku nemluve. Vyjde to asi nastejno, jen u automatu je to holt naraz. Dulezite je, aby hladce radil. Vymenovat v nem olej po 60tkm je taky dobre. Spousta lidi nadava, ze automat je pomaly, jenze vetsina z techto lidi v nem bud nejela, nebo s nim neumela jet a navic vetsina techto lidi je vozy s automaty predjizdena a ani o tom nevi

To uz je vec jina. Vsechno je o vkusu, ale diskutovat o automat vs manual je jako diskotovat benzin vs nafta. Kazdy ma rad neco a nikdy se diskutujici neshodnou
igi píše:Ehm a co rikate na tu t6rkovou V90? sem o nich v podstate nic neslysel.

Peknej kousek, jen krapatko starsi oproti te V70, ale taky o 40k levnejsi no. Je to luxusni rodinny kocar, jen co je pravda a snad i takova mensi raritka. Jen je to 3.0 benzin s automatem. Vzhledem k vaze vozu asi bude pekne papkat, ale zas to pojezdeni by bylo nezapomenutelne. Vse neco stoji no. Automat tam bude asi takovy jako v S90, takze zkusit pohledat na foru info o nich. Ale teda krasavec!
Schvalne jsem si dal vyhledat na mobile.de a naslo jich to jen 6
Teda S90 na tom neni o moc lip, tech tam ted je 7 vcetne jedne pancerovane za 49000 eur
Ale to jen tak na okraj 