Upozornění: V40 T4 a zapalovací kabely

This topic is 12 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Upozornění: V40 T4 a zapalovací kabely

Příspěvek od Conan »

Jak už jsem tu dříve http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=1819 popisoval mé "umění" s motorem, tak to ještě doplním o upozornění ohledně zapalovacíxh kabelů. které jsem objednal z Tesla-Blatná.
Podle jejich E-shop katalogu jsem si našel potřebný objednací kód kabelů, dokonce tam měli i uveden přesně můj motor (obsah 1.9 T4 147kW, 200 koní), často se setkávám se specifikací jen 2.0 T4 147kW a je myšlen i motor 1.9 T4.
Ale zpět, kabely jsem objednal a čekal až dorazí. Přišla následující sada, značená že je pro Volvo S/V40 a taky Renault.
http://forum.volvoklub.cz/album_pic.php?pic_id=176

No a problém je ten, že motor 1.9 T4 má na dvou koncovkách konektorů zapalovací elektroniku.
http://forum.volvoklub.cz/album_pic.php?pic_id=178

Pouze první dva kabely jsou "standardní".
http://forum.volvoklub.cz/album_pic.php?pic_id=179

Problém byl i v druhé koncovce kabelu, ty Volvácký měly "fajfku".
http://forum.volvoklub.cz/album_pic.php?pic_id=177

Takže po reklamaci u TEsla-Blatná mi volal technik, že se díval i do jiných katalogů a tam všude mají vedené ty zapalovací kabely stejné, jako vyrábí oni, byl celkem překvapen, že můžou bejt i jiné. Po dohodě poslali velmi rychle novou sadu kabelů, které na sobě mají "fajfku", ty původní jsem jim poslal. Já, jelikož jsem potřeboval vyměnit jen první dva kabely, jsem tedy nakonce byl spokojen, akorát mám teda ješte jeden rezervní pár :)

Tak to sem jen píšu jako informaci pro ty, co si budou zapalovací kabely někde objednávat, ať si pečlive prohlédnou co mají opravdu v motoru a co jim bude dodáno ;)

Omluvte kvalitu fotek, je to z telefonu.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

VB
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 433
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, D5, 151 kW, 2011

Re: Upozornění: V40 T4 a zapalovací kabely

Příspěvek od VB »

[quote="Conan"]Jak už jsem tu dříve [url]
Podle jejich E-shop katalogu jsem si našel potřebný objednací kód kabelů, dokonce tam měli i uveden přesně můj motor (obsah 1.9 T4 147kW, 200 koní), často se setkávám se specifikací jen 2.0 T4 147kW a je myšlen i motor 1.9 T4.

Jako perličku musím uvést, že mne si u nás v servisu Volvo zaznamenali s motorem 1,9 D, protože jiný objem ani typ motoru k údaji 1,9 v PC neměli a T4 už vůbec ne :shock:

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1853
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Re: Upozornění: V40 T4 a zapalovací kabely

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Ja mel kabely od Tesla-Blatna na Vectre a nejen ze byli o cca 2cm delsi, ale po 45.000km se odporoucely. Vymenil jsem je za Championy a hle, spotreba sla dolu, auto ozilo a kabely pusobily jeste "bitelnejsim" dojmem. Fajfky byly plastove, ne silikonove jako Teslacke, tudiz se pri vyndavani nodrbavaly. Takze ja jiz Teslacke nezvolim.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, BSR + PPC3
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Re: Upozornění: V40 T4 a zapalovací kabely

Příspěvek od Conan »

Musím dodat, že jsem kabely byl nucen vyměnit, jelikož házely falšnou jiskru o blok motoru.
Takže teď tam mám origo Volvo kabely (ty dva bel elektroniky).
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 910
Registrován: 13 roků
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Upozornění: V40 T4 a zapalovací kabely

Příspěvek od jogin3 »

A UPLNA PERLICKA NA DORTU JE MOJE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

TESLA BLATNA VYRABI ZAPALOVACI KABELY PRO PEUGEOT 306 1.816V ROK VYROBY 99, i pres to, ZE MA ZAPALOVACI RAMPU :lol: :lol: :lol:

To vite, kdyz si nekdo jako ja nezjisti, jestli auta ma nebo nema zap. kabely tak sem to objednal(jeste kdyz sem mel P306), no mam je doma, kdyby nekdo chtel se podivat :mrgreen: :lol: :roll: :oops:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
This topic is 12 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“