Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Potřeboval bych, jestli někdo dokázal poradit nejlepší vysokooktanovej benzín na českým trhu, popřípadě rakouským (bydlím 20km od hranic, takže si pro něj můžu vpoho dojet). Potřebuju ho jako sponzorskej dar, kterej jsme se s kolegou rozhodli dát partě kluků, který dokončujou stavbu moc zajímavý Škody 1000MB na sprinty - místo zadních sedaček to má pětiválec 2,2 20V turbo z Audi 200. Váha údajně kolem 700kg výkon 220koní, trubkovej rám... Kdyby šly ládovat fotky, tak jich sem pár hodím.
-
Offline
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
asi jedine shell 100 oktan...
alebo potom uz len miesat s etylenom, ale bohvie ako dlho potom vydrzi motor...
alebo potom uz len miesat s etylenom, ale bohvie ako dlho potom vydrzi motor...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1915
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
No muze byt Shell VPower Racing, ten jsem dlouho pouzival na T4 a chvili jeste na Rku, ale presel jsem na levnejsi Blue 99 od Benziny a nebo 98 oktan Verva 100 co prodava taky Benzina...pak jeste muzes prilit ten ethylen...a to uz bude sakra palit 
Letecky benzin asi nedoporucim...

Letecky benzin asi nedoporucim...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bardejov
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
no skus sa spytat Lumpy-ho, on asi pozna nejake pretekara, ked ma skusenost s pretekarskym autom...
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bardejov
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
a fotky by si bol tak dobry a poslal by si mi ich mailom??? dav.mihalik@gmail.com
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5047
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: PRG
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
proč ne - to je 100okt.Roger píše:Letecky benzin asi nedoporucim...

Akorát je dražší než všechno co se nechá normálně natankovat u pumpy

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bardejov
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Roger píše:Letecky benzin asi nedoporucim...
Letecky benzin - kerosin - vyraba sa z petroleja a neviem ci by to bolo dobre davat do auta...Lachtan píše:proč ne - to je 100okt.Akorát je dražší než všechno co se nechá normálně natankovat u pumpy
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Fotky už se zadařilo naládovat:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bardejov
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
tak to musia opatrne s plynom aby ich nahodou neobehol motor 

_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 1915
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
huh, tak to je peklostroj, takova zelena bestia...! 

_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5047
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: PRG
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Dej si ledový obklad na hlavu a jdi na 20 minut zpytovat svědomí do temného kouta - pleteš si pojmy s dojmydawide píše:Letecky benzin - kerosin - vyraba sa z petroleja a neviem ci by to bolo dobre davat do auta...



Letecký benzín je normální benzín, donedávna se používala olovnatá 78čka, ale v současné době většina pístových letadel létá na 100oct AVGAS (zbytek na 95-Natural

Kerosín, neboli JET-A1 je mastná sračka podobných parametrů jako petrolej (akorát, že o kousíček lehčí) a cpe se pouze do proudových motorů (těch pár [2-3 kusy v ČR] pístových vznětových exotů, co létají na JET-A1, zatím vůbec nemá smysl zmiňovat)
Vím o jedné Z-43 (se zážehovým řadovým invertním 6ti válcem), která měla létat na naftu, ale hned první přistání bylo 30 vteřin po startu - do vzrostlého pole (chlapci si spletli kanystry)



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bardejov
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Lachtan píše:Dej si ledový obklad na hlavu a jdi na 20 minut zpytovat svědomí do temného kouta - pleteš si pojmy s dojmy![]()
![]()
![]()
Letecký benzín je normální benzín, donedávna se používala olovnatá 78čka, ale v současné době většina pístových letadel létá na 100oct AVGAS (zbytek na 95-Natural)
Kerosín, neboli JET-A1 je mastná sračka podobných parametrů jako petrolej (akorát, že o kousíček lehčí) a cpe se pouze do proudových motorů (těch pár [2-3 kusy v ČR] pístových vznětových exotů, co létají na JET-A1, zatím vůbec nemá smysl zmiňovat)
Vím o jedné Z-43 (se zážehovým řadovým invertním 6ti válcem), která měla létat na naftu, ale hned první přistání bylo 30 vteřin po startu - do vzrostlého pole (chlapci si spletli kanystry)![]()
![]()
Mal som zle informacie, vidno ze sa do toho vyznas....

_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 1915
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
A na kolik prijde litr 100oct AVGAS?Lachtan píše:Dej si ledový obklad na hlavu a jdi na 20 minut zpytovat svědomí do temného kouta - pleteš si pojmy s dojmy![]()
![]()
![]()
Letecký benzín je normální benzín, donedávna se používala olovnatá 78čka, ale v současné době většina pístových letadel létá na 100oct AVGAS (zbytek na 95-Natural)
Kerosín, neboli JET-A1 je mastná sračka podobných parametrů jako petrolej (akorát, že o kousíček lehčí) a cpe se pouze do proudových motorů (těch pár [2-3 kusy v ČR] pístových vznětových exotů, co létají na JET-A1, zatím vůbec nemá smysl zmiňovat)
Vím o jedné Z-43 (se zážehovým řadovým invertním 6ti válcem), která měla létat na naftu, ale hned první přistání bylo 30 vteřin po startu - do vzrostlého pole (chlapci si spletli kanystry)![]()
![]()
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 283
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kostelec
- Dostal poděkování: 8 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
AVGAS je sice 100 ale "olovnatý"
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5047
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: PRG
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Olovo motorům neškodí (akorát zas..á svíčky...)deanoli píše:AVGAS je sice 100 ale "olovnatý"

Add cena - netuším, ale zjistím

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Lachtan píše:Letecký benzín je normální benzín, donedávna se používala olovnatá 78čka, ale v současné době většina pístových letadel létá na 100oct AVGAS (zbytek na 95-Natural)
Kerosín, neboli JET-A1 je mastná sračka podobných parametrů jako petrolej (akorát, že o kousíček lehčí) a cpe se pouze do proudových motorů (těch pár [2-3 kusy v ČR] pístových vznětových exotů, co létají na JET-A1, zatím vůbec nemá smysl zmiňovat


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5047
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: PRG
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Sušší než nafta rozhodně, rozdíl od petroleje již není tak markantní, ale uznávám, že formulovat jsem to mohl lépewrbics píše:má pravdu , ale trochu Tě opravím ono to zase tak mastný není , je to o dost sušší než klasický petrolej i než nafta! Je to jednoduše řečeno jakoby nafta zbavená mazacích schopností, je to z důvodu aby nekorodovaly lopatky turbín,které jsou z titanu.

Když jsem byl v pardoubkách na vojně (coby elektrikář na Su-25), tak mi tam místní motoráři tvrdili, že hrábě prý můžou nouzově letět na naftu a dokonce i na benzín či líhwrbics píše: Některé proudové motory můžou klidně běžet na naftu,ale pouze nouzově,Su-25 to tak měl, rus myslel na všestačilo to jen nastavit na čerpadle a hura



Netuším zda je to pravda - jak jsem slyšel, tak předávám

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 2191
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
- Dal poděkování: 9 poděkování
- Dostal poděkování: 7 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
ethylen, to je jako co? Predpokladam ze ne ethylalkohol, tj lih...Roger píše:...pak jeste muzes prilit ten ethylen...a to uz bude sakra palit...
Chemie byla vzdycky moje slabsi stranka

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
jo to je pravda,ten dokázal snad překousat vše,no podle toho co tam nacpali tak měl samořejmě omezenou dobu provozu ,na naftu byl nejdelší,ale stejně následovalo to co píšeš,nelhali Ti. Prostě to mělo zachránit mašinu a pilota kdyby mu nad bojištěm došlo palivo,sedne u vlastních,třeba tankanů, natankuje :pij: a hura domů , vymění motor :prace: a tam ten pošlou do opravyLachtan píše:Když jsem byl v pardoubkách na vojně (coby elektrikář na Su-25), tak mi tam místní motoráři tvrdili, že hrábě prý můžou nouzově letět na naftu a dokonce i na benzín či líh![]()
![]()
(načež po přistání následovala demontáž motorů a jejich generálka)
Netuším zda je to pravda - jak jsem slyšel, tak předávám
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
chemik taky nejsu,proto jsou encyklopedietomasss píše:ethylen, to je jako co? Predpokladam ze ne ethylalkohol, tj lih...
Chemie byla vzdycky moje slabsi stranka

takže bych řekl že bude lepší tam přilít ethylalkohol :kuch:

Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Ethylen tam budeš lít jen velice ztěžka,lepší bude ethanol(ethylalkohol),když jej smícháš s benzínem v poměru 1:10(ethanol:benzín) nemusíš ani regulovat předstih.Roger píše:...pak jeste muzes prilit ten ethylen...
Výkon se zvedne asi o 8%,sníží se hladina klepání(ethanol přivádí OH skupinu a motor se vnitřně chladí)
Při dalším zvyšování komprese,nebo tlaku turbodmychadla by již bylo nutno použít vstřikování vody.

Osobně myslím,že ten motor má na výkon okolo 270-300k je otázka kolik toho vydrží.
Předpokládám,že zástavba proběhla všetně poloos a převodovky,v opačném případě se poloosy střihnou(vyzkoušeno na G60)
-
Offline
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Já přece neříkal, že to je dieselmartinopel píše: Osobně myslím,že ten motor má na výkon okolo 270-300k je otázka kolik toho vydrží.

JJ je to tam kompletmartinopel píše: Předpokládám,že zástavba proběhla všetně poloos a převodovky,v opačném případě se poloosy střihnou(vyzkoušeno na G60)
-
Offline
- Příspěvky: 1915
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Jasne, sorry, mysleli jsme ethylalkohol, cili ethanol neboli lih...CH3-CH2-OHtomasss píše:ethylen, to je jako co? Predpokladam ze ne ethylalkohol, tj lih...
Chemie byla vzdycky moje slabsi stranka
Taky se s tim da experimentovat s technickym, denaturovanym, cistym lihem do benzinu v tom pomeru...1:10.
Jeste jsem to na svem aute ale nezkousel...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1915
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Já přece neříkal, že to je diesel
Přidej tak 200k... třeba v tý 120 na sprinty je 460k z toho samýho motoru. 270k se z toho dostane jen softwarem bez mechanickýho zásahu...
Tak to bude slusna raketka...hotovy Skoda dragster

JJ je to tam komplet[/quote]martinopel píše: Předpokládám,že zástavba proběhla všetně poloos a převodovky,v opačném případě se poloosy střihnou(vyzkoušeno na G60)
Tak to bude slusna raketka...hotovy Skoda dragster

_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
Nejlepší vysokooktanový benzín - poradí někdo?
Těch 460 je v týhle Š120: https://www.youtube.com/watch?v=gCdyf5W868ARoger píše: Tak to bude slusna raketka...hotovy Skoda dragster
https://www.youtube.com/watch?v=cvf5DOifD2I&feature=related
1000MB má zatím sériových 220+- autobus (vejfuk, KN filtr, přidáno na tlaku) ale asi bude vážit míň než ta 120 a má mnohem lepší rozložení hmotnosti (motor uprostřed, převodovka za ním, za nápravou prakticky nic)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé