Volvo 480 Turbo - Ve vysokých otáčkách to škube.

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Taskr
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha, Prag

Volvo 480 Turbo - Ve vysokých otáčkách to škube.

Příspěvek od Taskr »

Zdravím všechny. Mám takovej problém. Pokud dám plný plyn třeba ve 2200 otáčkách, auto prudce akceleruje, ale jakmile se dostane na nějakých 4000 (Turbo je někde ve druhé polovině žlutého pole) tak auto jakoby začne škubat a nechce se mu. Trochu pomůže když uberu plyn.
Díky za každou radu.
_________________
Volvo 480 Turbo

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7953
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Volvo 480 Turbo - Ve vysokých otáčkách to škube.

Příspěvek od Honza »

Taskr píše:Zdravím všechny. Mám takovej problém. Pokud dám plný plyn třeba ve 2200 otáčkách, auto prudce akceleruje, ale jakmile se dostane na nějakých 4000 (Turbo je někde ve druhé polovině žlutého pole) tak auto jakoby začne škubat a nechce se mu. Trochu pomůže když uberu plyn.
Díky za každou radu.
Málo benzinu,něco je ucpaný
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

na 99,9 procent to pal.filtr není,ale jinak je na zadní straně nádrže od pr.zad.kola.jestliže ti to dělá pouze při plnění turba tak bych to viděl na regulaci tlaku turba

T440
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 108
Registrován: 17 roků
Bydliště: Žilina, SR

Příspěvek od T440 »

Niekde tu na fóre som už na niečo podobné odpovedal, pred časom som mal ten samý problém ( aspoň to tak vypadá ), takže ak Ti to škube na začiatku červeného pola ukazovateľa tlaku turba, pozri modulačný ventil ( Boost pressure regulating valve) , či ako sa tomu nadáva. Cez hadičku to ovláda Wastegate klapku, v podstate by to malo znižovať účinnosť turba pri vyšších otáčkách. Ak to nefunguje, "spodok" síce ťahá dobre, ale potom už turbo moc fúka a dochádza k tomu škubaniu. Je to také pneu relátko, lezú doň tri hadičky, ja to mám hneď pod vodičovým ostrekovačom, (samozrejme pri motore :-D ). Pozri samozrejme aj tie hadičky, dráty, čo k tomu vedú a aj tú klapku a tie blbosti okolo.
No a preventívne by som pozrel rozdelovač, káble ku sviečkam.
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )

Pottky79
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 11
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: 480 ES,75kw,rv.91
Bydliště: Praha

Re: Volvo 480 Turbo - Ve vysokých otáčkách to škube.

Příspěvek od Pottky79 »

Mněl jsem asi obdobnej problem,a nemám turbo!problem byl v ele,novej rozdelovac i s palcem,kabely a platinové třibodové svíčky Beru. Tankuju 98 a jede to jak utržený ze řetezu,jen mi to ale nestačí,chci víc!
_________________
Volvo 480ES 1,7i,75kw,rv:91

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 4248
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Re: Volvo 480 Turbo - Ve vysokých otáčkách to škube.

Příspěvek od doktor »

Pottky79 píše:Mněl jsem asi obdobnej problem,a nemám turbo!problem byl v ele,novej rozdelovac i s palcem,kabely a platinové třibodové svíčky Beru. Tankuju 98 a jede to jak utržený ze řetezu,jen mi to ale nestačí,chci víc!
Je dost možné, že za 4 roky to už vyřešil... :green:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zpět na „300 / 400“