Zdravím všechny. Mám takovej problém. Pokud dám plný plyn třeba ve 2200 otáčkách, auto prudce akceleruje, ale jakmile se dostane na nějakých 4000 (Turbo je někde ve druhé polovině žlutého pole) tak auto jakoby začne škubat a nechce se mu. Trochu pomůže když uberu plyn.
Díky za každou radu.
Volvo 480 Turbo - Ve vysokých otáčkách to škube.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha, Prag
Volvo 480 Turbo - Ve vysokých otáčkách to škube.
_________________
Volvo 480 Turbo
Volvo 480 Turbo
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 8040
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Re: Volvo 480 Turbo - Ve vysokých otáčkách to škube.
Málo benzinu,něco je ucpanýTaskr píše:Zdravím všechny. Mám takovej problém. Pokud dám plný plyn třeba ve 2200 otáčkách, auto prudce akceleruje, ale jakmile se dostane na nějakých 4000 (Turbo je někde ve druhé polovině žlutého pole) tak auto jakoby začne škubat a nechce se mu. Trochu pomůže když uberu plyn.
Díky za každou radu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: prag
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Žilina, SR
Niekde tu na fóre som už na niečo podobné odpovedal, pred časom som mal ten samý problém ( aspoň to tak vypadá ), takže ak Ti to škube na začiatku červeného pola ukazovateľa tlaku turba, pozri modulačný ventil ( Boost pressure regulating valve) , či ako sa tomu nadáva. Cez hadičku to ovláda Wastegate klapku, v podstate by to malo znižovať účinnosť turba pri vyšších otáčkách. Ak to nefunguje, "spodok" síce ťahá dobre, ale potom už turbo moc fúka a dochádza k tomu škubaniu. Je to také pneu relátko, lezú doň tri hadičky, ja to mám hneď pod vodičovým ostrekovačom, (samozrejme pri motore
). Pozri samozrejme aj tie hadičky, dráty, čo k tomu vedú a aj tú klapku a tie blbosti okolo.
No a preventívne by som pozrel rozdelovač, káble ku sviečkam.

No a preventívne by som pozrel rozdelovač, káble ku sviečkam.
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Vůz: 480 ES,75kw,rv.91
- Bydliště: Praha
Re: Volvo 480 Turbo - Ve vysokých otáčkách to škube.
Mněl jsem asi obdobnej problem,a nemám turbo!problem byl v ele,novej rozdelovac i s palcem,kabely a platinové třibodové svíčky Beru. Tankuju 98 a jede to jak utržený ze řetezu,jen mi to ale nestačí,chci víc!
_________________
Volvo 480ES 1,7i,75kw,rv:91
Volvo 480ES 1,7i,75kw,rv:91
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 4528
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Re: Volvo 480 Turbo - Ve vysokých otáčkách to škube.
Je dost možné, že za 4 roky to už vyřešil...Pottky79 píše:Mněl jsem asi obdobnej problem,a nemám turbo!problem byl v ele,novej rozdelovac i s palcem,kabely a platinové třibodové svíčky Beru. Tankuju 98 a jede to jak utržený ze řetezu,jen mi to ale nestačí,chci víc!

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE