Slovenska 480ka + foto

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Este fotky :-D

Po vybrani koberca a sedaciek(prednych, zadne su len opierky)
P1010828.JPG
Koberec prev vycistenim
P1010829.JPG
Koberec po vycisteni
P1010830.JPG
Podlaha po vycisteni a natreti zakladnou farbou
P1010834.JPG
P1010832.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Este tri fotky tu dam ako teraz vyzera zvonku aby som tu nedaval len fotky z vnutra.
P1010851.JPG
P1010850.JPG
P1010852.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1702
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od lucki »

no makas na tom dost. vsetka cest. :palec:

taky detail, stierac na zadnom okne vyzera ako keby umrel. odsrobuj ho a pootoc trosku, aby len tak nevisel.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

lucki píše:no makas na tom dost. vsetka cest. :palec:

taky detail, stierac na zadnom okne vyzera ako keby umrel. odsrobuj ho a pootoc trosku, aby len tak nevisel.

No ok spravim to, ja som si to vsimol skor, ale to som chcel spravit az nakoniec :D
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

maros127
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 35
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice-sever

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od maros127 »

Tak na rally prešov som bol aj ja škoda že som sa nezbadal skor. Inak mám otázku má auto TP+ŠPZ? akosi nebola o tom zmienka
_________________
S70 2,4 20v Turbo-EX
E36 318 ti Compact

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

maros127 píše:Tak na rally prešov som bol aj ja škoda že som sa nezbadal skor. Inak mám otázku má auto TP+ŠPZ? akosi nebola o tom zmienka
na Rally PO som nebol nakoniec, a ano auto ma aj TP a je docasne odhlasene...
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Dnes mi otec volal,ze mu volali z opravy kde je starter z Volvicka 480. Je tam nejaky dielec ktory je zniceny. Neda sa nijako vysustruzit ani nijako opravit a musia ho objednavat. Dufam, ze ten dielec cim skor poslu a v servise to daju hned dokopy. Nech uz mam ten starter v aute...
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1702
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od lucki »

cez ebay sa da zohnat funkcny za par libier.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Tento vikend som na aute neurobil vela. Ledva som sa vytratil z bytu. Mamka do mna stale nieco huci aby som sa ucil a neviem co este vsetko mozne... Ale ani sa jej necudujem ved v stvrtok maturujem praktickej zlozky odbornych predmetov internej casti ci ako sa to vola...
Napriek tomu sa mi podarilo rozlustit asi kde v elektrike bude problem. Ako mi na cz fore radili bude to v relatku. Nasiel som obe a obe som aj vybral. Kedze sa do elektrotechniky a do elektriky vobec nevyznam tak som nevedel co s nimi robit. Vtedy som si spomenul na to ked moj otec upravoval Ladu Samaru(pred cca 9-10 rokmi), tie nevedel zvarat ale nechcelo sa mu cakat na kamarata, tak to sam vyskusal. Na zaklade toho som sa rozhodol ze relatko nejako rozoberiem a pri najhorsom zistim ako asi funguje. Prve vyzeralo celkom ok, no to druhe... Ani to radsej nekomentujem, staci ak tu dam fotku:
P1010964.JPG
Uplne zhrdzavene, mohlo to byt sposobene ze do auta zatekalo a tym aj bola vyssia vlhkost a to sa prejavylo zkorodovanim relatka. Preto to asi nechcelo vykonavat svoju cinnost a koli tomu palivove cerpadlo necerpalo. Dufam ze tato moja teoria je spravna.

Neskor ku mne prisiel aj otec ktory mi doniesol dalsie casti z auta. Sedacky a tapacir. Konecne mi doniesol aj repraky, ktore budu peknou odobou mojho Volvicka... Opraveny je uz aj starter ale vsak moj ocko si nenasiel cas aby pon siel v piatok. Oprava startera stoji 70 EUR, no ocko povedal ze to zaplati a naspat aj namontuje. :)
P1010966.JPG
P1010967.JPG
Tento tyzden sa budem snazit pozhanat relatka, nasledne ich vymenit a konecne aj nastartovat. Dufam ze s vymenenymi relatkami a opravenym startrom sa mi to aj podari. Potom by mi stacilo dat dokopy interier, spravit vyfuk, skontrolovat svetla a pripravit auto na STK a EK. Neskor by som sa uz len hral s malickostami...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Dnes som bol kupit relatka, v piatok ich napasujem do mojho auta. Dufam ze budu fungovat tak ako maju. Taktiez uz by som chcel pocut ako tato moja kraska(480tka) nastartuje.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Prisla dalsia sobota, a ja velmi nateseny, ze po 2 tyzdnoch zas mozem uzriet svoje auto som sa tejto soboty nevedel dockat. Z opravy prisiel starter, kupene som mal aj nove relatka. V kutiku mojej dusicky som ziadal nech konecne dnes sa to vsetko obrati k dobremu a aby uz sa nemuselo to auto rozoberat(pozn. autora: bol rozobraty cely interier, vid fotky vyssie). Po prichode otca som sa prezliekol a spolu s tatkom sme sa pustili do prace. Otec montoval starter a ja som prisposoboval zabudovanie relatka(nove relatka mali prehodene kontekty). Po dokonceni tychto prac, sme nahodili baterku. Ked sme ju napojili auto akoby ozilo...Zrazu bolo pocut jemne bzucanie, a podobne zvuky... Bolo to koli druhej polohe kluca v spinacej skrinke. Otec dotiahol kontakty na baterii a ja som siel skusit nastartovat. Pretocil som klucom raz, a pocul som cerpadlo, po jeho utichnuti som mohol startovat. Vedel som ze to ude dobre. Auto krasne nastartovalo. Aten krasny zvuk(ked mu chyba vyfuk od stredoveho tlmicu :D ). Vypol som a bol som nesmierne stastny. Otec sa ma pytal ze co ma dalej robit, rozhodnutie padlo na zmontrovanie interieru kedze prblem bol vyrieseny. Za par hodin sme nemali co montovat. Interier mojho Volvicka bol taky ako ma byt.

V nedelu sme vyriesili problem s otackami, po pridani plynu auto trocha zdochynalo. Do motora sa totiz dostavalo vela vzduchu. Dali sme nas5 povodny filter a hned sa to zlepsilo. Este musim poprezerat hadice ci nie su popraskane nejake,...

Teraz planujem ostatne veci co na 480ke spravim cez tyzden... A otazka je ze ako ste pokrocili so zrazom lebo moje auto bude schopne prist na zraz, comu sa velmi tesim...
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Dal som dole koleso a vrhol som sa na brzdic. Ten som ocistil a nasledne som ho natrel cervenou Hammerite farbou. Vysledok bol velmi pekny. Posudte samy... Stihol som len jedno, no do konca tyzdna chcem uz mat hotove vsetky 4. Otec sa trocha pohral s chodom motora, nezapina mi ventilator tak na to si musim posvietit lebo to nie je sranda.Otec pomeral naboj a ide dat vyrobit rozsirujuce podlozky. Volvicko bude rozsirene na kazdej strane o 3 cm.
DSC00146.jpg
DSC00150.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Inac rozmyslam nad farbou diskov, budu asi cisto biele s decentnym cervenym pasikom tam kde je zarez na konci luca...
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Zistil som ze mi nejde ta vrtulka za chladicom.... Joj zase hladat nejaku chybu :-( ... Ale lepsie vediet to este pred tym ako keby sa mi mal prehriat motor...
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Dnes uz zacinam mat pocit, ze bermudsky trouholnik je oproti mojmu autu nic. To auto je plne zahad. Dnes konecne som namaloval aj posledny stvrty brzdic, ked som mal vsetko hotove, chcel som auto posunut trocha dopredu, aby som dozadu namontoval podlozku pod EC(po starom SPZ). Prepol som kluc do predposlednej polohy, pockal som pokial cerpadlo natiahlo benzin a pretocil som kluc aby som nastartoval. V tomto momente si povedalo Volvicko: "Dnes ma nenastartujes...". Vsetky pristroje shasli, bolo pocut len tuk tuk, elektrika v celom aute nejako zmyzla. "No nic.." povedal som si, a rozmyslal som nad odchodom. Popratal som veci, prezliekol som sa a siel som zamknut auto. Na moje pocudovanie zrazu fungovalo centralne zamykanie. Odomkol som, hodinky idu, skusim nastartovat a zas elektrika v cudu. Zamkol som a central zas slo... Odomkol som, hodinky idu, cas normalny, skusim nastartovat a situacia sa opakuje...

Podozrenie je tentokrat na kostru, no neviem co ma zas prekvapi....

Dalsou zahadou je ked po pridani plynu na opdlahu auto najprv chce sa zadusit a potom az dvyhne otacky... Otacky si na volnobehu idu ako chu, ale to moze byt aj tym ze to ma automaticky sitic, ale aj tak by to nemalo robit. robi to len pokial sa auto zohreje. Treba este nejako nastavit zmiesavac, karburator, lebo citit ze auto ma prilis bohatu zmes... no neviem...

Inac predbezny termin kedy chcem mat auto na znackach je 17-18. 6. ....
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1702
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od lucki »

blbnuce volvobezne otacky asi nevyriesis. je to specialita 4XX rady. moznosti je neurekom a sanca na uspech minimalna. ale vela stastia, zacal by som snimacom teploty motora a vycistenim volvobezneho ventilu a klapky.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 719
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od Tom480 »

dawide píše:Vsetky pristroje shasli, bolo pocut len tuk tuk, elektrika v celom aute nejako zmyzla.
To je přesná diagnóza slabé baterie, resp. slabého napětí v rozvodech. Napětí stačí na zamčení dveří a třeba spuštění rádia, ale ne na nastartování. Takže bych začal od baterie - jak je stará a kdy jsi ji naposledy nabíjel? Také bych zkontroloval popř. očistil a dotáhl kontakty na baterce a když to nepomůže, tak zkontroloval ukostření.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

dawide
Offline
Příspěvky: 112
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Tom480 píše:To je přesná diagnóza slabé baterie, resp. slabého napětí v rozvodech. Napětí stačí na zamčení dveří a třeba spuštění rádia, ale ne na nastartování. Takže bych začal od baterie - jak je stará a kdy jsi ji naposledy nabíjel? Také bych zkontroloval popř. očistil a dotáhl kontakty na baterce a když to nepomůže, tak zkontroloval ukostření.
To napadlo aj mna.. musim s tym cim skor nieco spravit..
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvky: 240
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: praha/kladno/kdyně

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od kubavlc »

Jojo me tohle presne delala slaba baterka.Vybila ji zarovicka v kasliku u spolujezdce, nefungoval tam ten caplik na zhasinani.Vyreseno vyjmutim zarovky :-) Jinak to duseni pri studenem motoru se mi deje taky.Myslim, ze je to tim,ze je otevrenej sytic a ty tomu jeste dost pridas.Reseni je pomerne jednoduchy, nechat to bud zahrat na miste, nebo po dobu zvysovani teploty na podlahu nehamtat :D

Ja mam jinej problem, nebo resp. zajimavost.Pokud neni nad cca 18 stupnu tak startuju nadvakrat a to tim zpusobem, ze napoprve to jakoby chytne, ale hned chcipne, napodruhy to pravidelne chytne krasne.Cim to?Palivak bych vyloucil, protoze pokud je teplo, je to v pohode a startuju na poprve.Nechat natahat cerpadlo a pak startovat-zadny rozdil.
_________________
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 719
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od Tom480 »

kubavlc píše:Ja mam jinej problem, nebo resp. zajimavost.Pokud neni nad cca 18 stupnu tak startuju nadvakrat a to tim zpusobem, ze napoprve to jakoby chytne, ale hned chcipne, napodruhy to pravidelne chytne krasne.Cim to?Palivak bych vyloucil, protoze pokud je teplo, je to v pohode a startuju na poprve.Nechat natahat cerpadlo a pak startovat-zadny rozdil.
Teplotni cidlo? Uz se to tu myslim parkrat popisovalo, nekde to najdes.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2192
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od tomasss »

Tom480 píše:Teplotni cidlo? Uz se to tu myslim parkrat popisovalo, nekde to najdes.
Kdyz uz tu resite tenhle symptom tak se sem vecpu - jak je to u sedmikil, teplotni cidlo vody je na chladici, a cidlo teploty vzduchu je integrovany do vahy vzduchu?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1702
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od lucki »

u turba je to myslim v tej vahe, u neturba je to priamo na hadici. cidlo teploty motora je z vodicovej strany a su vraj dve. cidlo teploty vody neviem kde je.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2192
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od tomasss »

lucki píše:u turba je to myslim v tej vahe, u neturba je to priamo na hadici. cidlo teploty motora je z vodicovej strany a su vraj dve. cidlo teploty vody neviem kde je.
Hmm...mam neturbo, na hadici ani v airboxu zadny cidlo nemam... A co se tyce cidla teploty motoru tak to slysim poprvy...myslim ze je jen cidlo teploty vody...
Sorry za OT :roll:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvky: 240
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: praha/kladno/kdyně

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od kubavlc »

Myslim, ze musi bejt i motoru, na pp je OIL TEMP a ENGINE TEMP.Ale je vlastne fakt ze engine by mohla bejt teplota vody...?
_________________
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1702
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od lucki »

neviem ci voda=motor (inak je nazvany engine temperature sensor, tak neviem). kazdopadne je tych cidiel viac. to co ti ukazuje v aute je cidlo, ktore nedava info do rj. potom je samozrejme cidlo temploty oleja. cidlo teploty vzduchu je u turba vo vahe, u ostatnych je v hadici medzi airboxom a klapkou, je z predu (aspon myslim :mrgreen:)

nie som automechanik, tak neviem.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Zpět na „300 / 400“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé