Slovenska 480ka + foto

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1916
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od lucki »

Na plesen je dobry domestos :D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

lucki píše:Na plesen je dobry domestos :D
To vazne??? neposkodim tym koberce?
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1916
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od lucki »

samozrejme zriedeny!!! pomer kedysi byval na obale.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Inac krytky by mal mat tiez otec pokial ich niekam nevyhodil vo by bola skoda :-(

Rozperna tyc je original OMP, dalej su tam sportove tlmice a pruziny asi od KW ale nie som si isty...
Viem ze otec hrozne nadaval ked s tym autom este niekedy lietal po slovenskych cestach(cca pred 4 rokmi) ze to je ako zaoceansky parnik, potom sme boli v Taliansku a tam videl niekde na vrakovisku podobnu 480 ale aj s Turbom a mala sportove pruziny tak hned vymontoval :D

A dnes som krasku trocha umyl, je zaspinena a kvalitne este tri krat by ju trebalo umyt. Stala totiz 2,5 roka pod stromom, tak to len tak lahko nejde dole. Vypratal som vsetok bordel zo stromov okolo tesnenia, a pri motore. Dal som dole ten plast pod uchytenim stieraca(tam ako konci alebo zacina celne sklo), a pekne som to tam vycistil, zajtra sa vrhnem na interier. Samozrejme ze v prvom rade ho chcem spojazdnit a zmontovat ho dokopy takze cistota ide bokom, no pokial nemam suciastky od oca tak trosku ho pucujem :-)

Ospravedlnujem sa za zhorsenu kvalitu fotiek ale su fotene s telefonom:
DSC00231.JPG
DSC00232.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

soklik
Offline
Příspěvky: 46
Registrován: 14 roků
Bydliště: Liberec

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od soklik »

Gratuluji,teď už jenom tu trpělivost.Bude to moc pěkné auto!!! :tlesk: :tlesk:
_________________
Soklik V70 2,4 D5 136Kw r.v.2008

vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od vit.soucek »

Moje auto taky dluho před tím, než jsem ho zachránil stálo pod stromem. Nejhourší jsou "okapy" u střechy z toho to listí doteď tahám. když tam zůstane může to reznout a týct dovnitř. Stenětak u víka kufru.
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

vit.soucek píše:Moje auto taky dluho před tím, než jsem ho zachránil stálo pod stromem. Nejhourší jsou "okapy" u střechy z toho to listí doteď tahám. když tam zůstane může to reznout a týct dovnitř. Stenětak u víka kufru.
Vcera som sa s tym dost babral a daval som prec vsetko to listie, kamarat mi vravel ze to moze poskodit tesnenie tak som sa s tym pohral, ale stalo to za to...
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Otec mi konecne doniesol cast veci, cca asi polovicu takze v piatok sa pustam do skladania, resp. rozoberania. V piatok chcem dat dokopy brzdy, rozchodit valceky a vycistit sviecky a skust to nastartovat. Inac ma tu niekto kusenosti s ozivovanim interieru, pripadne oplati sa to znovu ocaludnit? Ked tak aka farba?
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1916
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od lucki »

dawide píše:Inac ma tu niekto kusenosti s ozivovanim interieru, pripadne oplati sa to znovu ocaludnit?
rozhodne hlinik a karbon :lol: :twisted: :mrgreen:

oplatit sa oplati doda to smrnc. ale tak aby to ladilo s interierom!
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

hmmm a kde dostanem karbonovu latku aby som nou obtiahol nejake tie prvky interieru??? :D
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od vit.soucek »

Nevím... já osobně bych se do takovýchto extravagancí nepouštěl.... Pokud se ti jenom něco někde odchlipuje neb to nedrží na svém místě docela se osvědčuje oboustranná lepící páska. Je taky dobré s ní vylepit veškerá místa, kde na sebe navazují plasty.. zvláště ve dveřích. Pomine pak všudypřítomné praskání za jízdy nebo i při vzetí za kliku.
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

No cez vikend som sa s kamaratom babrali vo Volvicku, dali sme dole horny tapcir, skusali sme to aj nastartovat lenze nebolo pocut nejako palivove cerpadlo, neskor sme zistili ze cerpadlo ide len neprichadza k nemu energia a poistka vypalena nie je... takze musim vymontovat sedacky a prezriet kable ci niekde nie su prelamane kable. Sedacky musim dat vonku tak ci tak lebo potrebujem dat prec koberec a vysusit ho... Na dalsi vikend sa chystam dat dole sedacky, zisti kde je chyba a nastartovat tuto krasku. Dalej musim rozchodit brzdove valceky, a hned natriem brzdice Hammeritovou farbou... samozrejme cervenou.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2181
Registrován: 17 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od LukášM »

dawide píše:No cez vikend som sa s kamaratom babrali vo Volvicku, dali sme dole horny tapcir, skusali sme to aj nastartovat lenze nebolo pocut nejako palivove cerpadlo, neskor sme zistili ze cerpadlo ide len neprichadza k nemu energia a poistka vypalena nie je... takze musim vymontovat sedacky a prezriet kable ci niekde nie su prelamane kable. Sedacky musim dat vonku tak ci tak lebo potrebujem dat prec koberec a vysusit ho... Na dalsi vikend sa chystam dat dole sedacky, zisti kde je chyba a nastartovat tuto krasku. Dalej musim rozchodit brzdove valceky, a hned natriem brzdice Hammeritovou farbou... samozrejme cervenou.
Pokud nebudšeš mít vyřešeny zadní světla nebo parkování (jěždění pouze za sucha) tak potom vysušuješ koberec jen na pár dnů. Zatékání do 480 je opravdu velký problém :cry:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Pokud nebudšeš mít vyřešeny zadní světla nebo parkování (jěždění pouze za sucha) tak potom vysušuješ koberec jen na pár dnů. Zatékání do 480 je opravdu velký problém :cry:
Mne tam zateka cez bocne dvere a predpokladam ze do dvoch tyzdnov pozhanam to tesnenie na prave dvere, ked nie tak to zakryjem s nejakou nepremokavou plachtou.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1856
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od Sarkasmic »

dawide píše:No cez vikend som sa s kamaratom babrali vo Volvicku, dali sme dole horny tapcir, skusali sme to aj nastartovat lenze nebolo pocut nejako palivove cerpadlo, neskor sme zistili ze cerpadlo ide len neprichadza k nemu energia a poistka vypalena nie je... takze musim vymontovat sedacky a prezriet kable ci niekde nie su prelamane kable. Sedacky musim dat vonku tak ci tak lebo potrebujem dat prec koberec a vysusit ho... Na dalsi vikend sa chystam dat dole sedacky, zisti kde je chyba a nastartovat tuto krasku. Dalej musim rozchodit brzdove valceky, a hned natriem brzdice Hammeritovou farbou... samozrejme cervenou.
Driv nez budes hledat v dratech bych skusil relé
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Sarkasmic píše:Driv nez budes hledat v dratech bych skusil relé
a ktore rele a kde ich najdem???
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od vit.soucek »

Relé je nad nohama spolujezdce. Někde jsem to měl vyfocený. kdyžtak to sem postnu. Pojistka je hned u něj, takže pokud je chyba tam, tak to je všechnona jedom místě

První, co ale vyzkoušej, je odpor senzoru na klikovce. Měl by být 150-300ohmů pokud není, tak je spáleněj/zkratovanej a jednotka ti ani benzín nepustí. Rozhodně je to přístupnější, než to relé. Novej senzor stojí cca 800Kč a pokud ho koupíš, tak ho už nebudešš muset měnit. Ten můj exnul cca po 200tkm

Cvaknutí relé by mělo být slyšitelné i přes běžící stratér pokud máš zavřené dveře.

Tohle byla na mé 480 chyba, proč nešla nastartovat. Taky se nezapínalo čerpadlo a ani nešla jiskra.
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

vit.soucek píše:Relé je nad nohama spolujezdce. Někde jsem to měl vyfocený. kdyžtak to sem postnu. Pojistka je hned u něj, takže pokud je chyba tam, tak to je všechnona jedom místě

První, co ale vyzkoušej, je odpor senzoru na klikovce. Měl by být 150-300ohmů pokud není, tak je spáleněj/zkratovanej a jednotka ti ani benzín nepustí. Rozhodně je to přístupnější, než to relé. Novej senzor stojí cca 800Kč a pokud ho koupíš, tak ho už nebudešš muset měnit. Ten můj exnul cca po 200tkm

Cvaknutí relé by mělo být slyšitelné i přes běžící stratér pokud máš zavřené dveře.

Tohle byla na mé 480 chyba, proč nešla nastartovat. Taky se nezapínalo čerpadlo a ani nešla jiskra.
Vedel by si mi to vyfotit??? lebo ja som pozeral nad poistkami a tam sa mi nic nepodoba na relatka... idu k poistkam iba kabliky nic viac :-( jedine relatka su ked otvorim prednu kapotu...
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

V sobotu som sa snazil vymontovat sedacky aby som dal cely spodny koberec dole. Cele doobedie som po Bardejove zhanal na to specialny kluc. uz okolo 11:00 som kupil hviezdicovy kluc Torx T45 pridem k autu a s polutovanim zistujem, ze kupeny kluc je maly musel som ho ist vymenit, ale vacsi nemali. Nakoniec 20minut pred 12:00 som kupil Torx T-50, ktory som potreboval. Cely vyteseny som sa siel domov naobedovat a rychlo k autu. Sedadlo je upevnene 4 srubami. prve tri sli krasne, aj ked sice spociatku tazsie. Posledna tretia aj s pomocou WD-40 nie a nie von. Asi chcela ostat v tej diere co najdlhsie a preto vzdorovala. Jej usilie vydrzat zlomilo to moje usilie vymontovat ju. Po vyskusani vsetkych moznych a aj nemoznych metod som nakoniec rezignoval. Pokracoval som vymontovanim sedacky spolujazdca ktora sla necakane rychlo. Na to ku autu prisiel moj otec. Mal mi pomoct rozchodit brzdy. Najprv vsak chcel vymontovat zasekujuci sa starter. Kedze je v aute rozprea a okolo nej sa tym padom tazsie manipuluje tak aj tu sme vybrali. Vymontovat starter bola uz malickost. Este sme pre krajsi efekt nasadili sportovy vzduchovy filter a porozmyslali sme nad riesenim ako k nemu dopravit chladny vzduch s tym aby nesal horuci vzduch od motora. Ocko si dal kratku fajciarsku pauzu a pustili sme sa do brzd. Islo nam to odruky. Nie sice tak rychlo ako mechanikom vo Ferrari(lebo ich je viacej a maju len jednu srubu na koleso) ale dostatocne rychlo na to aby sme to do hodiny a pol mali hotove. Brzdy chodili krasne, je potrebne este vymenit zadne platnicky.

Program na dalsi vikend:
-namontovat starter
-flexov prinutit neposlusnu srubu vyjst von
-vybrat sedacku jazdca
-vybrat vonku spodny koberec
-vymenit zadne brzdne platnicky
-vycistit kolesa aj z vnutra
-ocistit brzdice a natriet ich hammerite cervenou
-prebrusit rozperu a taktiez ju natriet
-skontrolovat elektriku k palivovemu cerpadlu
-skusit to nastartovat
-povysavat vnutry auto, kde je hrdza zatriet, a pomaly nas5 montovat interier
-dobre sa vyspat

a aby som nezabudol v piatok navstivit RALLYE PRESOV
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od vit.soucek »

Tyhle relátka jsou schovaný. Jsou nad nohama spolujezdce. Za takovym plastovym dekle,m přidělanym na takovejch plastovejjch bazmekách. pokud vymontuješ přihrádku, tak se k nim taky snad dostaneš.

Nejdřív, než budeš zkoušet elektriku k čerpdlu, tak si proměř ten senzor na klikovce. Ten může dělat větší broblémy a je jednodušší ho diagnostikovat.
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1916
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od lucki »

foto motoru nebude? co si dal za filter...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

prikladam foto
P1010678.JPG
P1010679.JPG
P1010680.JPG
P1010681.JPG
P1010683.JPG
P1010684.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1916
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od lucki »

Vidim ze uz vacsiu sisku ako je KD si tam nenarval 8) zavries aj kapotu?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

lucki píše:Vidim ze uz vacsiu sisku ako je KD si tam nenarval 8) zavries aj kapotu?
No jasne zavriem... akurat som musel prisposobovat rozperu lebo sa kapota nechcela zavriet....
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

dawide
Offline
Příspěvky: 113
Registrován: 15 roků
Bydliště: Bardejov

Slovenska 480ka + foto

Příspěvek od dawide »

Plnenie programu:
-namontovat starter ....................................nesplnene-nevratil sa starter z opravy
-flexov prinutit neposlusnu srubu vyjst von........splnene, ale nebolo to flexov ale hrubov silou
-vybrat sedacku jazdca.................................splnene
-vybrat vonku spodny koberec........................splnene
-vymenit zadne brzdne platnicky.....................nesplnene - nestihol som ich zohnat
-vycistit kolesa aj z vnutra.............................nesplnene
-ocistit brzdice a natriet ich hammerite cervenou..nesplnene-natriem ich ak budem menit dosticky a to bude coskoro
-prebrusit rozperu a taktiez ju natriet.......nesplnene-nevysiel cas
-skontrolovat elektriku k palivovemu cerpadlu......ciastocne splnene
-skusit to nastartovat..............................nesplnene-nevratil sa starter z opravy
-povysavat vnutry auto, kde je hrdza zatriet, a pomaly nas5 montovat interier.........ciastocne splnene-interier sa este spet nemontoval
-dobre sa vyspat........ciastocne splnene :D

Takze teraz pekne poporiadku, v piatok som bol pomoct kamaratovi sbetonovanim a nasledne on mi bol pomoct s neposlusnou sedackou, ked sa na to blizsie pozrel tak skonstatova, ze s flexou keby sme tu srubu chceli odrezat tak ze narobime viac skod ako ked ju len tak vylomime. vylomili sme ju a ani to velmi nebolelo, pomaly sme vybrali koberec, alebo ak chcete spodny tapacir. Ten sme spolu so sedackami nalozili do auta a odviezli k mojej babke. Ulozili sme ich v drevarni kde je sucho aby sa mohlol ten koberec pekne vysusit. Z auta som odstranil izolaciu ktora bola aj tak vekom dost znicena. Ta mala za ulohu odhlucnenie auta ked sa nemylim.
V sobotu som musel ist k babke a bolo to na cely den. To aby mamka zas tolko nehucala ze som stale len pri aute a ... U babky som povyssaval sedacky a koberec, nasledne som ich este krvopotne vycistil, najme ten koberec. Vecer po mna prisiel kamarat a odviezli sme sedacky a koberec.
Ja viem, v nedelu sa nema robit, ale podla mna to je iba vyhovorka lenivcov. Po omsi som siel znovu k autu a tam som najprv odrstranil povrchovu hrdzu a nasledne aj tu pod nou brusnym papierom. Potom som cele auto povysaval a miesta kde bola hrdza som vycistil toulenom. Neostavalo mi potom uz nic ine len natriet tieto miesta zaklanou farbou. Este pofotit aby bolo co dat na forum a mohol som ist domov.
Dufam ze na dalsi vikend budem moct spravit viac a ze sa konecne dostanem na uroven kedy nastartujem 480ku
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,

Zpět na „300 / 400“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé