
Slovenska 480ka + foto
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Slovenska 480ka + foto
Na plesen je dobry domestos 

_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
To vazne??? neposkodim tym koberce?lucki píše:Na plesen je dobry domestos
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Slovenska 480ka + foto
samozrejme zriedeny!!! pomer kedysi byval na obale.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
Inac krytky by mal mat tiez otec pokial ich niekam nevyhodil vo by bola skoda 
Rozperna tyc je original OMP, dalej su tam sportove tlmice a pruziny asi od KW ale nie som si isty...
Viem ze otec hrozne nadaval ked s tym autom este niekedy lietal po slovenskych cestach(cca pred 4 rokmi) ze to je ako zaoceansky parnik, potom sme boli v Taliansku a tam videl niekde na vrakovisku podobnu 480 ale aj s Turbom a mala sportove pruziny tak hned vymontoval
A dnes som krasku trocha umyl, je zaspinena a kvalitne este tri krat by ju trebalo umyt. Stala totiz 2,5 roka pod stromom, tak to len tak lahko nejde dole. Vypratal som vsetok bordel zo stromov okolo tesnenia, a pri motore. Dal som dole ten plast pod uchytenim stieraca(tam ako konci alebo zacina celne sklo), a pekne som to tam vycistil, zajtra sa vrhnem na interier. Samozrejme ze v prvom rade ho chcem spojazdnit a zmontovat ho dokopy takze cistota ide bokom, no pokial nemam suciastky od oca tak trosku ho pucujem
Ospravedlnujem sa za zhorsenu kvalitu fotiek ale su fotene s telefonom:

Rozperna tyc je original OMP, dalej su tam sportove tlmice a pruziny asi od KW ale nie som si isty...
Viem ze otec hrozne nadaval ked s tym autom este niekedy lietal po slovenskych cestach(cca pred 4 rokmi) ze to je ako zaoceansky parnik, potom sme boli v Taliansku a tam videl niekde na vrakovisku podobnu 480 ale aj s Turbom a mala sportove pruziny tak hned vymontoval

A dnes som krasku trocha umyl, je zaspinena a kvalitne este tri krat by ju trebalo umyt. Stala totiz 2,5 roka pod stromom, tak to len tak lahko nejde dole. Vypratal som vsetok bordel zo stromov okolo tesnenia, a pri motore. Dal som dole ten plast pod uchytenim stieraca(tam ako konci alebo zacina celne sklo), a pekne som to tam vycistil, zajtra sa vrhnem na interier. Samozrejme ze v prvom rade ho chcem spojazdnit a zmontovat ho dokopy takze cistota ide bokom, no pokial nemam suciastky od oca tak trosku ho pucujem

Ospravedlnujem sa za zhorsenu kvalitu fotiek ale su fotene s telefonom:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Liberec
Slovenska 480ka + foto
Gratuluji,teď už jenom tu trpělivost.Bude to moc pěkné auto!!! :tlesk: :tlesk:
_________________
Soklik V70 2,4 D5 136Kw r.v.2008
Soklik V70 2,4 D5 136Kw r.v.2008
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
Slovenska 480ka + foto
Moje auto taky dluho před tím, než jsem ho zachránil stálo pod stromem. Nejhourší jsou "okapy" u střechy z toho to listí doteď tahám. když tam zůstane může to reznout a týct dovnitř. Stenětak u víka kufru.
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
Vcera som sa s tym dost babral a daval som prec vsetko to listie, kamarat mi vravel ze to moze poskodit tesnenie tak som sa s tym pohral, ale stalo to za to...vit.soucek píše:Moje auto taky dluho před tím, než jsem ho zachránil stálo pod stromem. Nejhourší jsou "okapy" u střechy z toho to listí doteď tahám. když tam zůstane může to reznout a týct dovnitř. Stenětak u víka kufru.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
Otec mi konecne doniesol cast veci, cca asi polovicu takze v piatok sa pustam do skladania, resp. rozoberania. V piatok chcem dat dokopy brzdy, rozchodit valceky a vycistit sviecky a skust to nastartovat. Inac ma tu niekto kusenosti s ozivovanim interieru, pripadne oplati sa to znovu ocaludnit? Ked tak aka farba?
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Slovenska 480ka + foto
rozhodne hlinik a karbondawide píše:Inac ma tu niekto kusenosti s ozivovanim interieru, pripadne oplati sa to znovu ocaludnit?


oplatit sa oplati doda to smrnc. ale tak aby to ladilo s interierom!
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
hmmm a kde dostanem karbonovu latku aby som nou obtiahol nejake tie prvky interieru??? 

_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
Slovenska 480ka + foto
Nevím... já osobně bych se do takovýchto extravagancí nepouštěl.... Pokud se ti jenom něco někde odchlipuje neb to nedrží na svém místě docela se osvědčuje oboustranná lepící páska. Je taky dobré s ní vylepit veškerá místa, kde na sebe navazují plasty.. zvláště ve dveřích. Pomine pak všudypřítomné praskání za jízdy nebo i při vzetí za kliku.
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
No cez vikend som sa s kamaratom babrali vo Volvicku, dali sme dole horny tapcir, skusali sme to aj nastartovat lenze nebolo pocut nejako palivove cerpadlo, neskor sme zistili ze cerpadlo ide len neprichadza k nemu energia a poistka vypalena nie je... takze musim vymontovat sedacky a prezriet kable ci niekde nie su prelamane kable. Sedacky musim dat vonku tak ci tak lebo potrebujem dat prec koberec a vysusit ho... Na dalsi vikend sa chystam dat dole sedacky, zisti kde je chyba a nastartovat tuto krasku. Dalej musim rozchodit brzdove valceky, a hned natriem brzdice Hammeritovou farbou... samozrejme cervenou.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Slovenska 480ka + foto
Pokud nebudšeš mít vyřešeny zadní světla nebo parkování (jěždění pouze za sucha) tak potom vysušuješ koberec jen na pár dnů. Zatékání do 480 je opravdu velký problémdawide píše:No cez vikend som sa s kamaratom babrali vo Volvicku, dali sme dole horny tapcir, skusali sme to aj nastartovat lenze nebolo pocut nejako palivove cerpadlo, neskor sme zistili ze cerpadlo ide len neprichadza k nemu energia a poistka vypalena nie je... takze musim vymontovat sedacky a prezriet kable ci niekde nie su prelamane kable. Sedacky musim dat vonku tak ci tak lebo potrebujem dat prec koberec a vysusit ho... Na dalsi vikend sa chystam dat dole sedacky, zisti kde je chyba a nastartovat tuto krasku. Dalej musim rozchodit brzdove valceky, a hned natriem brzdice Hammeritovou farbou... samozrejme cervenou.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
Mne tam zateka cez bocne dvere a predpokladam ze do dvoch tyzdnov pozhanam to tesnenie na prave dvere, ked nie tak to zakryjem s nejakou nepremokavou plachtou.Pokud nebudšeš mít vyřešeny zadní světla nebo parkování (jěždění pouze za sucha) tak potom vysušuješ koberec jen na pár dnů. Zatékání do 480 je opravdu velký problém![]()
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 1856
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Slovenska 480ka + foto
Driv nez budes hledat v dratech bych skusil relédawide píše:No cez vikend som sa s kamaratom babrali vo Volvicku, dali sme dole horny tapcir, skusali sme to aj nastartovat lenze nebolo pocut nejako palivove cerpadlo, neskor sme zistili ze cerpadlo ide len neprichadza k nemu energia a poistka vypalena nie je... takze musim vymontovat sedacky a prezriet kable ci niekde nie su prelamane kable. Sedacky musim dat vonku tak ci tak lebo potrebujem dat prec koberec a vysusit ho... Na dalsi vikend sa chystam dat dole sedacky, zisti kde je chyba a nastartovat tuto krasku. Dalej musim rozchodit brzdove valceky, a hned natriem brzdice Hammeritovou farbou... samozrejme cervenou.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
a ktore rele a kde ich najdem???Sarkasmic píše:Driv nez budes hledat v dratech bych skusil relé
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
Slovenska 480ka + foto
Relé je nad nohama spolujezdce. Někde jsem to měl vyfocený. kdyžtak to sem postnu. Pojistka je hned u něj, takže pokud je chyba tam, tak to je všechnona jedom místě
První, co ale vyzkoušej, je odpor senzoru na klikovce. Měl by být 150-300ohmů pokud není, tak je spáleněj/zkratovanej a jednotka ti ani benzín nepustí. Rozhodně je to přístupnější, než to relé. Novej senzor stojí cca 800Kč a pokud ho koupíš, tak ho už nebudešš muset měnit. Ten můj exnul cca po 200tkm
Cvaknutí relé by mělo být slyšitelné i přes běžící stratér pokud máš zavřené dveře.
Tohle byla na mé 480 chyba, proč nešla nastartovat. Taky se nezapínalo čerpadlo a ani nešla jiskra.
První, co ale vyzkoušej, je odpor senzoru na klikovce. Měl by být 150-300ohmů pokud není, tak je spáleněj/zkratovanej a jednotka ti ani benzín nepustí. Rozhodně je to přístupnější, než to relé. Novej senzor stojí cca 800Kč a pokud ho koupíš, tak ho už nebudešš muset měnit. Ten můj exnul cca po 200tkm
Cvaknutí relé by mělo být slyšitelné i přes běžící stratér pokud máš zavřené dveře.
Tohle byla na mé 480 chyba, proč nešla nastartovat. Taky se nezapínalo čerpadlo a ani nešla jiskra.
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
Vedel by si mi to vyfotit??? lebo ja som pozeral nad poistkami a tam sa mi nic nepodoba na relatka... idu k poistkam iba kabliky nic viacvit.soucek píše:Relé je nad nohama spolujezdce. Někde jsem to měl vyfocený. kdyžtak to sem postnu. Pojistka je hned u něj, takže pokud je chyba tam, tak to je všechnona jedom místě
První, co ale vyzkoušej, je odpor senzoru na klikovce. Měl by být 150-300ohmů pokud není, tak je spáleněj/zkratovanej a jednotka ti ani benzín nepustí. Rozhodně je to přístupnější, než to relé. Novej senzor stojí cca 800Kč a pokud ho koupíš, tak ho už nebudešš muset měnit. Ten můj exnul cca po 200tkm
Cvaknutí relé by mělo být slyšitelné i přes běžící stratér pokud máš zavřené dveře.
Tohle byla na mé 480 chyba, proč nešla nastartovat. Taky se nezapínalo čerpadlo a ani nešla jiskra.

_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
V sobotu som sa snazil vymontovat sedacky aby som dal cely spodny koberec dole. Cele doobedie som po Bardejove zhanal na to specialny kluc. uz okolo 11:00 som kupil hviezdicovy kluc Torx T45 pridem k autu a s polutovanim zistujem, ze kupeny kluc je maly musel som ho ist vymenit, ale vacsi nemali. Nakoniec 20minut pred 12:00 som kupil Torx T-50, ktory som potreboval. Cely vyteseny som sa siel domov naobedovat a rychlo k autu. Sedadlo je upevnene 4 srubami. prve tri sli krasne, aj ked sice spociatku tazsie. Posledna tretia aj s pomocou WD-40 nie a nie von. Asi chcela ostat v tej diere co najdlhsie a preto vzdorovala. Jej usilie vydrzat zlomilo to moje usilie vymontovat ju. Po vyskusani vsetkych moznych a aj nemoznych metod som nakoniec rezignoval. Pokracoval som vymontovanim sedacky spolujazdca ktora sla necakane rychlo. Na to ku autu prisiel moj otec. Mal mi pomoct rozchodit brzdy. Najprv vsak chcel vymontovat zasekujuci sa starter. Kedze je v aute rozprea a okolo nej sa tym padom tazsie manipuluje tak aj tu sme vybrali. Vymontovat starter bola uz malickost. Este sme pre krajsi efekt nasadili sportovy vzduchovy filter a porozmyslali sme nad riesenim ako k nemu dopravit chladny vzduch s tym aby nesal horuci vzduch od motora. Ocko si dal kratku fajciarsku pauzu a pustili sme sa do brzd. Islo nam to odruky. Nie sice tak rychlo ako mechanikom vo Ferrari(lebo ich je viacej a maju len jednu srubu na koleso) ale dostatocne rychlo na to aby sme to do hodiny a pol mali hotove. Brzdy chodili krasne, je potrebne este vymenit zadne platnicky.
Program na dalsi vikend:
-namontovat starter
-flexov prinutit neposlusnu srubu vyjst von
-vybrat sedacku jazdca
-vybrat vonku spodny koberec
-vymenit zadne brzdne platnicky
-vycistit kolesa aj z vnutra
-ocistit brzdice a natriet ich hammerite cervenou
-prebrusit rozperu a taktiez ju natriet
-skontrolovat elektriku k palivovemu cerpadlu
-skusit to nastartovat
-povysavat vnutry auto, kde je hrdza zatriet, a pomaly nas5 montovat interier
-dobre sa vyspat
a aby som nezabudol v piatok navstivit RALLYE PRESOV
Program na dalsi vikend:
-namontovat starter
-flexov prinutit neposlusnu srubu vyjst von
-vybrat sedacku jazdca
-vybrat vonku spodny koberec
-vymenit zadne brzdne platnicky
-vycistit kolesa aj z vnutra
-ocistit brzdice a natriet ich hammerite cervenou
-prebrusit rozperu a taktiez ju natriet
-skontrolovat elektriku k palivovemu cerpadlu
-skusit to nastartovat
-povysavat vnutry auto, kde je hrdza zatriet, a pomaly nas5 montovat interier
-dobre sa vyspat
a aby som nezabudol v piatok navstivit RALLYE PRESOV
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
Slovenska 480ka + foto
Tyhle relátka jsou schovaný. Jsou nad nohama spolujezdce. Za takovym plastovym dekle,m přidělanym na takovejch plastovejjch bazmekách. pokud vymontuješ přihrádku, tak se k nim taky snad dostaneš.
Nejdřív, než budeš zkoušet elektriku k čerpdlu, tak si proměř ten senzor na klikovce. Ten může dělat větší broblémy a je jednodušší ho diagnostikovat.
Nejdřív, než budeš zkoušet elektriku k čerpdlu, tak si proměř ten senzor na klikovce. Ten může dělat větší broblémy a je jednodušší ho diagnostikovat.
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Slovenska 480ka + foto
foto motoru nebude? co si dal za filter...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
prikladam foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Slovenska 480ka + foto
Vidim ze uz vacsiu sisku ako je KD si tam nenarval
zavries aj kapotu?

_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
No jasne zavriem... akurat som musel prisposobovat rozperu lebo sa kapota nechcela zavriet....lucki píše:Vidim ze uz vacsiu sisku ako je KD si tam nenarvalzavries aj kapotu?
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Bardejov
Slovenska 480ka + foto
Plnenie programu:
-namontovat starter ....................................nesplnene-nevratil sa starter z opravy
-flexov prinutit neposlusnu srubu vyjst von........splnene, ale nebolo to flexov ale hrubov silou
-vybrat sedacku jazdca.................................splnene
-vybrat vonku spodny koberec........................splnene
-vymenit zadne brzdne platnicky.....................nesplnene - nestihol som ich zohnat
-vycistit kolesa aj z vnutra.............................nesplnene
-ocistit brzdice a natriet ich hammerite cervenou..nesplnene-natriem ich ak budem menit dosticky a to bude coskoro
-prebrusit rozperu a taktiez ju natriet.......nesplnene-nevysiel cas
-skontrolovat elektriku k palivovemu cerpadlu......ciastocne splnene
-skusit to nastartovat..............................nesplnene-nevratil sa starter z opravy
-povysavat vnutry auto, kde je hrdza zatriet, a pomaly nas5 montovat interier.........ciastocne splnene-interier sa este spet nemontoval
-dobre sa vyspat........ciastocne splnene
Takze teraz pekne poporiadku, v piatok som bol pomoct kamaratovi sbetonovanim a nasledne on mi bol pomoct s neposlusnou sedackou, ked sa na to blizsie pozrel tak skonstatova, ze s flexou keby sme tu srubu chceli odrezat tak ze narobime viac skod ako ked ju len tak vylomime. vylomili sme ju a ani to velmi nebolelo, pomaly sme vybrali koberec, alebo ak chcete spodny tapacir. Ten sme spolu so sedackami nalozili do auta a odviezli k mojej babke. Ulozili sme ich v drevarni kde je sucho aby sa mohlol ten koberec pekne vysusit. Z auta som odstranil izolaciu ktora bola aj tak vekom dost znicena. Ta mala za ulohu odhlucnenie auta ked sa nemylim.
V sobotu som musel ist k babke a bolo to na cely den. To aby mamka zas tolko nehucala ze som stale len pri aute a ... U babky som povyssaval sedacky a koberec, nasledne som ich este krvopotne vycistil, najme ten koberec. Vecer po mna prisiel kamarat a odviezli sme sedacky a koberec.
Ja viem, v nedelu sa nema robit, ale podla mna to je iba vyhovorka lenivcov. Po omsi som siel znovu k autu a tam som najprv odrstranil povrchovu hrdzu a nasledne aj tu pod nou brusnym papierom. Potom som cele auto povysaval a miesta kde bola hrdza som vycistil toulenom. Neostavalo mi potom uz nic ine len natriet tieto miesta zaklanou farbou. Este pofotit aby bolo co dat na forum a mohol som ist domov.
Dufam ze na dalsi vikend budem moct spravit viac a ze sa konecne dostanem na uroven kedy nastartujem 480ku
-namontovat starter ....................................nesplnene-nevratil sa starter z opravy
-flexov prinutit neposlusnu srubu vyjst von........splnene, ale nebolo to flexov ale hrubov silou
-vybrat sedacku jazdca.................................splnene
-vybrat vonku spodny koberec........................splnene
-vymenit zadne brzdne platnicky.....................nesplnene - nestihol som ich zohnat
-vycistit kolesa aj z vnutra.............................nesplnene
-ocistit brzdice a natriet ich hammerite cervenou..nesplnene-natriem ich ak budem menit dosticky a to bude coskoro
-prebrusit rozperu a taktiez ju natriet.......nesplnene-nevysiel cas
-skontrolovat elektriku k palivovemu cerpadlu......ciastocne splnene
-skusit to nastartovat..............................nesplnene-nevratil sa starter z opravy
-povysavat vnutry auto, kde je hrdza zatriet, a pomaly nas5 montovat interier.........ciastocne splnene-interier sa este spet nemontoval
-dobre sa vyspat........ciastocne splnene

Takze teraz pekne poporiadku, v piatok som bol pomoct kamaratovi sbetonovanim a nasledne on mi bol pomoct s neposlusnou sedackou, ked sa na to blizsie pozrel tak skonstatova, ze s flexou keby sme tu srubu chceli odrezat tak ze narobime viac skod ako ked ju len tak vylomime. vylomili sme ju a ani to velmi nebolelo, pomaly sme vybrali koberec, alebo ak chcete spodny tapacir. Ten sme spolu so sedackami nalozili do auta a odviezli k mojej babke. Ulozili sme ich v drevarni kde je sucho aby sa mohlol ten koberec pekne vysusit. Z auta som odstranil izolaciu ktora bola aj tak vekom dost znicena. Ta mala za ulohu odhlucnenie auta ked sa nemylim.
V sobotu som musel ist k babke a bolo to na cely den. To aby mamka zas tolko nehucala ze som stale len pri aute a ... U babky som povyssaval sedacky a koberec, nasledne som ich este krvopotne vycistil, najme ten koberec. Vecer po mna prisiel kamarat a odviezli sme sedacky a koberec.
Ja viem, v nedelu sa nema robit, ale podla mna to je iba vyhovorka lenivcov. Po omsi som siel znovu k autu a tam som najprv odrstranil povrchovu hrdzu a nasledne aj tu pod nou brusnym papierom. Potom som cele auto povysaval a miesta kde bola hrdza som vycistil toulenom. Neostavalo mi potom uz nic ine len natriet tieto miesta zaklanou farbou. Este pofotit aby bolo co dat na forum a mohol som ist domov.
Dufam ze na dalsi vikend budem moct spravit viac a ze sa konecne dostanem na uroven kedy nastartujem 480ku
_________________
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
ja: VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,
otec: VOLVO S60,
VOLVO FH 12, 380 PS,
VOLVO FH 12, 460 PS,
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé