doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
doktore, Tebe je na slepák škoda . Seš fakt šikovnej
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
No právěže v práci dělám hlavou, tak ve volném čase relaxuji fyzickou prací. Nevadí mi vykopat třeba zákop.LUBOŠ píše:doktore, Tebe je na slepák škoda . Seš fakt šikovnej
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 710
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
právě dělám odpady , nechceš si přijet odpočinout?
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
skreči mě předběhl, ale chtěl jsem Ti navrhnout odpočinek při odebírání zeminy pro navýšení parkovací kapacitu u našeho domu. A to by sis ještě mohl vyslechnout duchaplné řeči od Krasomila a Standy, že to stejně budou parkovací místa pro staré křápy ....doktor píše:No právěže v práci dělám hlavou, tak ve volném čase relaxuji fyzickou prací. Nevadí mi vykopat třeba zákop.LUBOŠ píše:doktore, Tebe je na slepák škoda . Seš fakt šikovnej
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 3009
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
Moc pekny,
nechces se podivat i na moje skrabance?
nechces se podivat i na moje skrabance?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
klobouk dolů, parádní práce doktore
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
Jo pánové, fyzická práce mi nevadí, to ale neznamená, že jdu automaticky k vám na brigádu.
Znamená to asi tolik, že na vlastním domku a chatě si všechno sám (a rád) fyzicky oddřu. aniž bych si musel volat nějaké dělníky, zahradníky a pod. Když bude potřeba něco vybetonovat, tak si to vybetonuju.
Těď budu zrovna na chatě dělat novou elektriku, tedy, kabel příjde položit ČEZ, ale je potřeba vykopat rigol cca 30m dlouhý 60cm hluboký a hodlám to dělat sám. Tak nějak jsem to myslel.
Je fakt, že co se týče mých kolegů, tak to úplně běžné není. Oni si spíš dělníky zaplatí, než aby se lopotili.
Jinak nabídek na práci si vážím, práce je pořád málo, ale já sám jí mám až nad hlavu.
Znamená to asi tolik, že na vlastním domku a chatě si všechno sám (a rád) fyzicky oddřu. aniž bych si musel volat nějaké dělníky, zahradníky a pod. Když bude potřeba něco vybetonovat, tak si to vybetonuju.
Těď budu zrovna na chatě dělat novou elektriku, tedy, kabel příjde položit ČEZ, ale je potřeba vykopat rigol cca 30m dlouhý 60cm hluboký a hodlám to dělat sám. Tak nějak jsem to myslel.
Je fakt, že co se týče mých kolegů, tak to úplně běžné není. Oni si spíš dělníky zaplatí, než aby se lopotili.
Jinak nabídek na práci si vážím, práce je pořád málo, ale já sám jí mám až nad hlavu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 710
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
teda doktore ty se z toho umíš pěkně vykroutit
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
no paráda
to je na sazku nebo na R ?
Jinak, od koho je, za kolik (pokud to není tajné) atd. povídej, přeháněj.
to je na sazku nebo na R ?
Jinak, od koho je, za kolik (pokud to není tajné) atd. povídej, přeháněj.
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
s tím budeš kopat tu rýhu pro elektrický kabel?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
odkvap na chalupu?
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
kdepak v tom bude ten kabel v zemi uložen aby se mu nic nestaloKuko28 píše:s tím budeš kopat tu rýhu pro elektrický kabel?
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
Je to OBX 3", z USA, výfuk byl za velmi slušnosu cenu, kvalitou vypadá supr.
Ale neptejte se mě na poštovné, dosud jsem to ještě nerozdejchal (taky proto z něho nemám tu opravdovou radost, bohužel).
Ale neptejte se mě na poštovné, dosud jsem to ještě nerozdejchal (taky proto z něho nemám tu opravdovou radost, bohužel).
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
takže to je vlastně bezpečnostní opatření pro manželku - aby příště líp slyšela zvuk auta když bude parkovat
a v čem byl teda problém - v poštovném, nebo ti napařili clo?
a v čem byl teda problém - v poštovném, nebo ti napařili clo?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
problém je poštovné.
Nově nepočítají hmotnost zásilky ale kubickou hmotnost - údajně kvůli zkvalitnění péče a optimalizaci přeprvního prostoru
Takže pokud hje skutečná hmotnost 59 lb., tak kubická je 123 lb, protože je to objemný balík. A počíta se to ze vzorce
výška x délka x šířka / konstatnta. Navíc mi napočítali o 2 inche větší každý rozměr než je skutečnost a tudíž výsledek je nadhodnocen až o 50% (matematicky to tak vychází).
Proto to s nima teď řeším a požaduji vrácení peněz.
Nově nepočítají hmotnost zásilky ale kubickou hmotnost - údajně kvůli zkvalitnění péče a optimalizaci přeprvního prostoru
Takže pokud hje skutečná hmotnost 59 lb., tak kubická je 123 lb, protože je to objemný balík. A počíta se to ze vzorce
výška x délka x šířka / konstatnta. Navíc mi napočítali o 2 inche větší každý rozměr než je skutečnost a tudíž výsledek je nadhodnocen až o 50% (matematicky to tak vychází).
Proto to s nima teď řeším a požaduji vrácení peněz.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12202
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
Asi toto, ale je to 2.5'', tak nevim.
Z vlastní zkušenosti vim, že pošta lítá od 160-220$ a k tomu ještě 21% takže jsi snadno na 14kKč.
Kor když jsou ještě takový hovado jako tam jsou.
Já teď řešim dar (opravdu dar) z USA v hodnotě cca 50$, kterej mi poslali fedexem, abych ho měl co nejdřív. Cena poštovnýho 356$, celní dluh i s poplatky za vyřízení je 1950Kč Takže jim to visí na celnici, protože sem brečel na všechny strany a nevim co s tim.
Z vlastní zkušenosti vim, že pošta lítá od 160-220$ a k tomu ještě 21% takže jsi snadno na 14kKč.
Kor když jsou ještě takový hovado jako tam jsou.
Já teď řešim dar (opravdu dar) z USA v hodnotě cca 50$, kterej mi poslali fedexem, abych ho měl co nejdřív. Cena poštovnýho 356$, celní dluh i s poplatky za vyřízení je 1950Kč Takže jim to visí na celnici, protože sem brečel na všechny strany a nevim co s tim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
Je to tohle, downpipe je 3" , zbytek 2,5"
Jsou to samozřejmě zloději.
Místo rozměru 60x18x11 inch mi zadali 61x20x14 inch, nárůst sice zdánlivě nepatrný, ale díky tomu dementnímu vzorci vzrostla kubická váha z 86 na 129 liber !!
Kdybych platil za reálnou váhu, tak poštovné je asi 180 dolarů, což bych bral, takhle to bylo kolem 570 !
Uvidím, co z nich vytáhnu zpět.
BTW: jestli se někdo překecně před mojí manželkou ( kdo zná osobně), tak můžu rovnou chodit kanálama. . ta to samozřejmě neví.
Jsou to samozřejmě zloději.
Místo rozměru 60x18x11 inch mi zadali 61x20x14 inch, nárůst sice zdánlivě nepatrný, ale díky tomu dementnímu vzorci vzrostla kubická váha z 86 na 129 liber !!
Kdybych platil za reálnou váhu, tak poštovné je asi 180 dolarů, což bych bral, takhle to bylo kolem 570 !
Uvidím, co z nich vytáhnu zpět.
BTW: jestli se někdo překecně před mojí manželkou ( kdo zná osobně), tak můžu rovnou chodit kanálama. . ta to samozřejmě neví.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
A další frajeřina je výpočet dovozové DPH v ČR: počítá se z ceny zboží + ceny poštovného. Tak to jsem fakt nežral !!!!
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
doktore, kde máš druhej downpipe? Ten už ti zabavil Márra?
Jinak 2,5" od půlky auta dozadu stačí bohatě. Řve to tak akorát. Pokud se tomu nedává, dá se jet potichu, pokud se tomu naloží, je to slyšet 5km.
Jinak 2,5" od půlky auta dozadu stačí bohatě. Řve to tak akorát. Pokud se tomu nedává, dá se jet potichu, pokud se tomu naloží, je to slyšet 5km.
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
Ten druhý downpipe jsem kvůli focení nevybaloval,
Asi jej časem vrazim na V70 T5, ta má šikmou přírubu.
Asi jej časem vrazim na V70 T5, ta má šikmou přírubu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12202
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
Doktore ale furt nechápu, jak může kubická váha narůst, když zustane hmotnost stejná, jen vzroste objem, a už vůbec nechápu jednotky libry :-O
Ten vzoreček musel zase vymyslet nějakej ekonom s právníkem dokupy...
Ten vzoreček musel zase vymyslet nějakej ekonom s právníkem dokupy...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
mě to nevykládej.
Je to samozřejmě fičura na okrádání jako vyšitá, protože spíš potřebuješ přepravit něco lehčího a většího než něco malého o veliké hmotnosti.
Ale aby zločin přivedli k dokonalosti, tak berou v úvahu i skutečnou hmotnost a při výpočtu ceny přepravy se vždy použije hodnota, která je vyšší a za kterou zacvakáš víc.
Prostě customer firendly.
http://www.dhl.cz/cs/nastroje/objemova_hmotnost_express.html
Je to samozřejmě fičura na okrádání jako vyšitá, protože spíš potřebuješ přepravit něco lehčího a většího než něco malého o veliké hmotnosti.
Ale aby zločin přivedli k dokonalosti, tak berou v úvahu i skutečnou hmotnost a při výpočtu ceny přepravy se vždy použije hodnota, která je vyšší a za kterou zacvakáš víc.
Prostě customer firendly.
http://www.dhl.cz/cs/nastroje/objemova_hmotnost_express.html
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
Tak moji reklamaci samozřejmě neuznali. Důvodem je že se pro výpočet vždy měří v každé ose tělesa (balíku) ten největší rozměr. Takže stačí, že krabici šikovně rozsednou a rázem je ze šířky 28 cm třeba 36cm uprostřed a pak jí zase otočíme, zase šikovně rozcapíme a z výšky 46cm je najednou 52 cm a pak se vesele spočítá slavná kubická váha použitím největších dosažených rozměrů. Zákazníka lze tedy oškubat dle libosti.
Budu hlásat kde jen to je možné, že společnost http://www.shopping-usa.cz je tou firmou, co mě takhle poškodila.
Na webu píšou, že mají dohody s přepravními firmami a levnější ceny přepravy individuálně neseženete. Ale zapoměli už napsat, že si to vynahradí tím, že vám rozsednou krabici a zaplatíte majland stejně, ne-li víc.
Je to hnus velebnosti.
Spoléhám na boží mlýny a přeji jim shoření skladu, brzký krach, malárii, tornádo a ještě nevímco.
Budu hlásat kde jen to je možné, že společnost http://www.shopping-usa.cz je tou firmou, co mě takhle poškodila.
Na webu píšou, že mají dohody s přepravními firmami a levnější ceny přepravy individuálně neseženete. Ale zapoměli už napsat, že si to vynahradí tím, že vám rozsednou krabici a zaplatíte majland stejně, ne-li víc.
Je to hnus velebnosti.
Spoléhám na boží mlýny a přeji jim shoření skladu, brzký krach, malárii, tornádo a ještě nevímco.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor - 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850 R + V70 T5
musel jsem nechat trošku upravit koncovku bo seděla moc dole a kvůli zadnímu tlumiči už výfuk výš nešel.
Nahřáto autogenem a přiohnuto.
Výsledek:
Nahřáto autogenem a přiohnuto.
Výsledek:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé