Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se připr
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Zlín
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se připr
Ahoj, jsem tu nový, předevčírem mi kamion poněkud zrychtoval 4 roky spolehlivě sloužící Hyundai Lantra kombi (koupeno při 140tis zničeno při 182 tisících), tož si asi splním dávný sen a zkusím Volvo. Chci auto na pohodové ježdění nikoliv každodenní. Nechce se mi dávat 200 tisíc za nové malinké auto, tak znovu uvažuju o bazaru.
Zaujala mě tato nabídka http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-850-2. ... 22387.html
Co myslíte, jaké budou hlavní prvotní investice (rozvody - cena?, tlumiče?) díky za rady, fórum teprve procházím
Zaujala mě tato nabídka http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-850-2. ... 22387.html
Co myslíte, jaké budou hlavní prvotní investice (rozvody - cena?, tlumiče?) díky za rady, fórum teprve procházím
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
Rozvody 12 litr, jsou ponekud slozite. Tlumice jako obvykle, mrkni na kelly.cz a hned budes chytrejsi. Pri vymene oleje pouzivej pouze origo filtr.
Co se auta tyce, tak kontroluj razeni, jestli nekope, neprokluzuje extremne ( mel jsi nekdy automat? ), zaklad je nesmrdici a cisty cerveny olej na merce v prevodovce ( v motoru je to zluta hlavicka merky schovana napravo pod hadicema ). Nezda se mi najezd 150t km, ale to je vec druha, bez, svez se a kontroluj vse co Te napadne.
Repas automatu vyjde dle potreby ale v nejhorsim pripade na 50t s vymenou vsech vnitrnosti. Jinak jako auto je 850 ok, myslim ze bys byl spokojen...ac Lantra docela ujde
Co se auta tyce, tak kontroluj razeni, jestli nekope, neprokluzuje extremne ( mel jsi nekdy automat? ), zaklad je nesmrdici a cisty cerveny olej na merce v prevodovce ( v motoru je to zluta hlavicka merky schovana napravo pod hadicema ). Nezda se mi najezd 150t km, ale to je vec druha, bez, svez se a kontroluj vse co Te napadne.
Repas automatu vyjde dle potreby ale v nejhorsim pripade na 50t s vymenou vsech vnitrnosti. Jinak jako auto je 850 ok, myslim ze bys byl spokojen...ac Lantra docela ujde

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
U tohohle se spíš věnovat tej převodovce, Ty kilometry? (koukni na pedály, kobereček pod plynem ,volant, na gumu u sloupku dveří řidiče v okolí zámku, sedačka řidiče) stupeň opotřebení by měl souhlasit. Jesliže je to z německa tak bych tam tipnul tak 350 což by odpovídalo stáří. Dá se to zjistit napojením na diagnostiku.Dural8 píše: Co se auta tyce, tak kontroluj razeni, jestli nekope, neprokluzuje extremne ( mel jsi nekdy automat? ), zaklad je nesmrdici a cisty cerveny olej na merce v prevodovce ( v motoru je to zluta hlavicka merky schovana napravo pod hadicema ). Nezda se mi najezd 150t km,
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Zlín
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
Díky za info, ten nájezd je také divný, jak jsem pochopil z různých informací na fóru. S automatem jsem jezdil pouze trochu, nějakou představu mám, vezmu někoho sebou. Chcu tzv bezúdržbové
auto, je mi jasné, že nějaké investice to chtít bude. Opravy na Lantře mě za 4 roky vyšly (bez náplní, včetně nových rozvodů a loňské výměny části přední nápravy) asi na 20000.- Kč jinak to auto prostě jezdilo a nestaral jsem se (jednou za rok (najel jsem do 10000 km) nový dobrý olej a filtr) to bych rád znovu

-
Online
- Příspěvky: 413
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno/Dolní Kounice
- Vůz: XC90 V8
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
Čao, zkus si také dát inzerát sem, že sháníš auto. Určitě se najde někdo, kdo bude chtít změnu. A jelikož to bude volvista, tak budeš mít určitě větší jistotu kvalitního auta než z bazaru (tím se rozhodně nechci dotknout spolehlivých bazaristů). Přeji šťastnou ruku při výběru, Mates.
_________________
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
-
Offline
- Příspěvky: 1501
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
Pořádne si ho na místě prohlídni,ale mě přijde tak nějak divně dožvejkaný,každý kolo jiný,moc důvěru nebudí,pokud máš čas tak vyčkej
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
na 850 trpívají hliníkové výparníky klimatizace, většinou shnijou, spíše u těch aut, co nemají pylový filtr, pak brzy utíká chladící mkédium. Nový výparník cca 8 tisíc. Když nebude fungovat klima, nebo ti řeknou, že je potřeba doplnit médium, tak je to tutovka špatně.
Tenhleten motor ujede klidně i půl mega nájezd, ale bál bych se o těsnost Turba (nové cca 12.000, jestli se nepletu) a tu převodovku. Ta by tě mohla zruinovat.
Tenhleten motor ujede klidně i půl mega nájezd, ale bál bych se o těsnost Turba (nové cca 12.000, jestli se nepletu) a tu převodovku. Ta by tě mohla zruinovat.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Zlín
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
Inzerát podám, už jsem o tom přemýšlel, díky za názory, momentálně jezdím na lehokole, tož je to do Ostravy trochu daleko 

-
Offline
- Příspěvky: 125
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
Tohle auto tam uz stoji ctvrt roku, nikdo ho nechce.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
Třeba pedály docela vzorek mají, ale když se kouknete na opěrku nohy, přijde mi, že je místy smetená dohladka. Zrovnatak sedačky vypadaj oproti zbytku auta hodně zachovale... Skoro bych si tipnul na upgrade auta dílama z nějaký bouračky aby nebyly tolik vidět kilometry... Jinak 150 tisíc najeto je podle mě utopie... taková 850 by byla prakticky nová a taky by okolo těch 150ti tisíc českých stála....
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: volvo V70 D5 2002
- Bydliště: Nový jíčín
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
jesti můžu svuj názor jo ... ta samolepka na zadních dveřích Horsefeathers , to je skejtovej obchod (taky jsem do toho trošku dělal) tak jesti s tím jezdili nějaký mladoši tak do toho bych nešel v žádným případě určitě ho nešetřili , ty kilometry bych násobil třema :ziv:
_________________
volvo v 70 2.4i 2005 103KW
Toyota 4runner 1989 2,4 i EFI lifted up
švédské tanky . . . taky
volvo v 70 2.4i 2005 103KW
Toyota 4runner 1989 2,4 i EFI lifted up
švédské tanky . . . taky
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Zlín
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
Díky za názory, zájem o tento kus opouštím, pokud lze zamkněte vlákno
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
Ani se nedivím, když mu palubka svítí jako vánoční stromeček:-)sejra píše:Tohle auto tam uz stoji ctvrt roku, nikdo ho nechce.
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
-
Offline
- Příspěvky: 157
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
S tím výparníkem klimy to není tak horký 4700,- s DPH.
Teďka mě to čeká, ale ne vinou prohnití, ale někdo v servisu blbě přidělal kus plastu, kerej to prodřel...
Jinak moje 850 TDI by byla na prodej za cca dva měsíce a bude po větším servisu, takže praktcky bez investic.
Najeto 300 000,- ale je to sedan, manuál.
Rozvody v 267tkm. Včetně pumpy a napínací kladky.
2. majitel, koupeno v ČR, serviska do 250 v Brně.
Solidní kus i podle Jeana.
Teďka mě to čeká, ale ne vinou prohnití, ale někdo v servisu blbě přidělal kus plastu, kerej to prodřel...
Jinak moje 850 TDI by byla na prodej za cca dva měsíce a bude po větším servisu, takže praktcky bez investic.
Najeto 300 000,- ale je to sedan, manuál.
Rozvody v 267tkm. Včetně pumpy a napínací kladky.
2. majitel, koupeno v ČR, serviska do 250 v Brně.
Solidní kus i podle Jeana.
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo
-
Offline
- Příspěvky: 2098
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
jak může hliník zhnít ???
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
Prostě z oxidujeKein píše:jak může hliník zhnít ???
-
Offline
- Příspěvky: 71
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Chomutov (Ostrov)
Volvo 850 2,5 TD automat - na jaké opravy a poruchy se p
tohle auto už je tam opravdu dlouho, myslím že tento týden zlevnili na těch cca 50.000kč, jinak km nejlíp zjistíš připojením na diagnostiku, svoje jsem koupil s 200.000km, čemuž jsem nevěřil a 345.000km byla pravda a nevypadá na ně a jezdí jak za mlada. Když ho stáhneš na 40.000kč a 20.000kč do toho vrazíš, tak by to špatný být nemuselo, ale musí být dobrý základ 

_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé